abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 januari 2002 @ 12:41:53 #1
3542 Gia
User under construction
pi_2669258
Vannacht was er op SBS6 het programma WOW. Allemaal mensen die enge, rare, spannende dingen deden. De kinderen zaten vol verbazing en vol aandacht te kijken.

Komen er ineens weer van die reclames tussendoor van de 06-sexlijnen en kijken de kinderen vol verbazing en vol aandacht naar een vrouw die aan haar doos aan het krassen is.

Vlug overzappen, maar ja, ze hebben het toch al gezien.

Kunnen ze er bij SBS nou niet een beetje rekening mee houden dat er op zo'n momenten ook kinderen naar hun zender kijken?
Voor de rest boeit het me echt niet, alleen was het vannacht wel een beetje schrikken.

pi_2669267
idd belachelijk, ze weten toch dat die kids dan laat op mogen blijven.
Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
  dinsdag 1 januari 2002 @ 12:48:16 #3
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_2669278
idd beetje knullig...
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_2669282
Geld,daar draait het om.
Ik vind het net zo stompzinning als reclame voor het Lilianefonds tussen de 06-zielig reclames door.
pi_2669290
Had SBS uberhaupt een 0:00 groet? We waren toch bezig met die Muziek uitreikingen?
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_2669333
Dat programma WOW was op V8 hoor
pi_2669439
quote:
Op dinsdag 01 januari 2002 12:41 schreef Gia het volgende:
Vannacht was er op SBS6 het programma WOW. Allemaal mensen die enge, rare, spannende dingen deden. De kinderen zaten vol verbazing en vol aandacht te kijken.

Komen er ineens weer van die reclames tussendoor van de 06-sexlijnen en kijken de kinderen vol verbazing en vol aandacht naar een vrouw die aan haar doos aan het krassen is.

Kunnen ze er bij SBS nou niet een beetje rekening mee houden dat er op zo'n momenten ook kinderen naar hun zender kijken?
Voor de rest boeit het me echt niet, alleen was het vannacht wel een beetje schrikken.

En al die films waar ze elkaar de kop inslaan?
pi_2669480
quote:
tsja
of kinderen het nou op TV zien met alle familie of op de computer van hun ouders wanneer ze op internet surfen.
Je kan er beter met die kids over praten en er geen geheim van maken.

PS. Ik bedoel hier dus niet mee dat je het in hun gezicht moet smijten, maar gewoon uitleggen dat het bestaat. Dat deden mijn ouders tenminste.

pi_2669508
Maar je laat je kinderen wel naar enge en rare dingen kijken?
  dinsdag 1 januari 2002 @ 13:44:28 #10
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_2669567
Commerciële televisie hé. Na 10 uur is het altijd raak, dat weet je gewoon. Niet kijken is de enige vorm van protest die hen deert.
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_2669585
quote:
Op dinsdag 01 januari 2002 12:52 schreef Skinkie het volgende:
Had SBS uberhaupt een 0:00 groet? We waren toch bezig met die Muziek uitreikingen?
Nee, om 23:55 stopten ze met de film Hook en toen kwam de klok. En om 00:02 gingen ze weer door met Hook.
En om 00:25 kwamen die Muziek uitreikingen.
pi_2669608
quote:
Op dinsdag 01 januari 2002 13:47 schreef bossie het volgende:

[..]

Nee, om 23:55 stopten ze met de film Hook en toen kwam de klok. En om 00:02 gingen ze weer door met Hook.

goh, dus er heeft in ieder geval 1 persoon SBS gekeken...
  woensdag 2 januari 2002 @ 11:56:33 #13
3542 Gia
User under construction
pi_2677699
Ja, dan was het V8, maakt dat iets uit?

En dat ze, 9 en 7 jaar oud naar spannende dingen kijken is niet zo erg. Daar kun je nog uitleg bij geven en zeggen dat de meeste mensen dat niet kunnen.

Maar om kinderen op die leeftijd geconfronteerd te zien met beelden van vrouwen, met de benen wijd en een hand strelend in hun slipje, die kreten slaken als: 'o ja, ik wil je keihard in mijn kont', nee, dat vind ik niet nodig. Dat kun je op die leeftijd ook nog niet uitleggen. De oudste weet waar de kindjes vandaan komen, de jongste nog niet.

Normaal gesproken liggen ze om 20.30 in bed, maar met nieuwjaarsnacht zijn vrijwel alle kinderen op.
Ze hebben het er nog niet over gehad, maar wij schrokken er zelf van als volwassenen toen dat ineens over het scherm rolde terwijl de kids erbij zaten.

woensdag 2 januari 2002 @ 11:58:13 #14
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_2677708
quote:
Op dinsdag 01 januari 2002 13:47 schreef bossie het volgende:

[..]

Dát was dus weer Net5 !
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 2 januari 2002 @ 12:03:30 #15
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_2677748
quote:
Op woensdag 02 januari 2002 11:56 schreef Gia het volgende:
Ja, dan was het V8, maakt dat iets uit?

En dat ze, 9 en 7 jaar oud naar spannende dingen kijken is niet zo erg. Daar kun je nog uitleg bij geven en zeggen dat de meeste mensen dat niet kunnen.

Maar om kinderen op die leeftijd geconfronteerd te zien met beelden van vrouwen, met de benen wijd en een hand strelend in hun slipje, die kreten slaken als: 'o ja, ik wil je keihard in mijn kont', nee, dat vind ik niet nodig. Dat kun je op die leeftijd ook nog niet uitleggen. De oudste weet waar de kindjes vandaan komen, de jongste nog niet.

Normaal gesproken liggen ze om 20.30 in bed, maar met nieuwjaarsnacht zijn vrijwel alle kinderen op.
Ze hebben het er nog niet over gehad, maar wij schrokken er zelf van als volwassenen toen dat ineens over het scherm rolde terwijl de kids erbij zaten.

Nou dat wist ik wel op die leeftijd hoor
Die kids zijn een stuk sneller dan je denkt
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  woensdag 2 januari 2002 @ 12:06:35 #16
14326 Caballero
what the fuck is wtf
pi_2677771
het journaal met veel bloed en doden na een aanslag in detail gebracht om 18:00, nee das lekker voor je kinderen.
dan heb ik liever dat ze een keer een sexlijn reclame zien.
"Get Rich Or Die Tryin"
  woensdag 2 januari 2002 @ 12:54:14 #17
1542 Ludo
Still YF&S
pi_2678182
wat een bullshit. kinderen naar bed, kinderen het bed uit om naar het vuurwerk te kijken en hoppa, de koters weer het bed in. welke ouder laat zijn/haar kinderen nou midden in de nacht naar de tv kijken.

eigen schuld en niet direct dat beschuldigende vingertje naar SBS wijzen.

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
pi_2678321
quote:
Op dinsdag 01 januari 2002 13:51 schreef Fean_Fan het volgende:

[..]

goh, dus er heeft in ieder geval 1 persoon SBS gekeken...

Hook,tuurlijk heb ik geen SBS 6 gekeken
pi_2678345
quote:
Op woensdag 02 januari 2002 12:54 schreef Ludo het volgende:
wat een bullshit. kinderen naar bed, kinderen het bed uit om naar het vuurwerk te kijken en hoppa, de koters weer het bed in. welke ouder laat zijn/haar kinderen nou midden in de nacht naar de tv kijken.

eigen schuld en niet direct dat beschuldigende vingertje naar SBS wijzen.

Misschien omdat het een speciale gebeurtenis is??? Oud en Nieuw = FEEST = laat opblijven = Vakantie = Leuk = Kinderen blij???
pi_2678363
quote:
Op woensdag 02 januari 2002 12:06 schreef Caballero het volgende:
het journaal met veel bloed en doden na een aanslag in detail gebracht om 18:00, nee das lekker voor je kinderen.
dan heb ik liever dat ze een keer een sexlijn reclame zien.
Ga jij je euro teken eens ff aanpassen, dus geen ALT 0128, maar een empersant euro puntkomma (zonder spaties) gebruiken. Tis geen gezicht.
pi_2678421
quote:

Tja...ze kennen het niet vroeg genoeg leren!
ja, dat doen we dus niet!
pi_2678488
quote:
Op woensdag 02 januari 2002 11:56 schreef Gia het volgende:

Tuurlijk wel, dat kan je gewoon uitleggen hoor:
[uitleg mode]
Dat is een vrouw die een beetje zachte poep heeft. Ze heeft dus last tijdens het drukje doen van diarree. Daarom kreunt ze zo. En omdat het zo waterig is wil ze het harder in haar kont hebben.
[/uitleg mode]
  woensdag 2 januari 2002 @ 13:22:10 #23
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_2678502
quote:
Op woensdag 02 januari 2002 13:14 schreef MC_White_Sheep het volgende:

[..]

Tja...ze kennen het niet vroeg genoeg leren!

Mijn idee

Toen ik 11 was was Ron Jeremy al geen onbekende voor me.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  woensdag 2 januari 2002 @ 13:29:27 #24
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_2678581
Ik vind dat sowieso de kinderbescherming ingeschakeld mag worden als je je koters naar SBS6 of V8 laat kijken.

Dit kun je echt wel uitleggen aan kinderen, is mijn ouders ook gelukt.

Overall beste user 2022 woensdag 2 januari 2002 @ 13:35:35 #25
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_2678636
quote:
Op woensdag 02 januari 2002 13:22 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Mijn idee

Toen ik 11 was was Ron Jeremy al geen onbekende voor me.

Je kende z'n werk pas sinds 1999?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')