Komen er ineens weer van die reclames tussendoor van de 06-sexlijnen en kijken de kinderen vol verbazing en vol aandacht naar een vrouw die aan haar doos aan het krassen is.
Vlug overzappen, maar ja, ze hebben het toch al gezien.
Kunnen ze er bij SBS nou niet een beetje rekening mee houden dat er op zo'n momenten ook kinderen naar hun zender kijken?
Voor de rest boeit het me echt niet, alleen was het vannacht wel een beetje schrikken.
quote:En al die films waar ze elkaar de kop inslaan?
Op dinsdag 01 januari 2002 12:41 schreef Gia het volgende:
Vannacht was er op SBS6 het programma WOW. Allemaal mensen die enge, rare, spannende dingen deden. De kinderen zaten vol verbazing en vol aandacht te kijken.Komen er ineens weer van die reclames tussendoor van de 06-sexlijnen en kijken de kinderen vol verbazing en vol aandacht naar een vrouw die aan haar doos aan het krassen is.
Kunnen ze er bij SBS nou niet een beetje rekening mee houden dat er op zo'n momenten ook kinderen naar hun zender kijken?
Voor de rest boeit het me echt niet, alleen was het vannacht wel een beetje schrikken.
quote:tsja
PS. Ik bedoel hier dus niet mee dat je het in hun gezicht moet smijten, maar gewoon uitleggen dat het bestaat. Dat deden mijn ouders tenminste.
quote:Nee, om 23:55 stopten ze met de film Hook en toen kwam de klok. En om 00:02 gingen ze weer door met Hook.
Op dinsdag 01 januari 2002 12:52 schreef Skinkie het volgende:
Had SBS uberhaupt een 0:00 groet? We waren toch bezig met die Muziek uitreikingen?
quote:goh, dus er heeft in ieder geval 1 persoon SBS gekeken...
Op dinsdag 01 januari 2002 13:47 schreef bossie het volgende:[..]
Nee, om 23:55 stopten ze met de film Hook en toen kwam de klok. En om 00:02 gingen ze weer door met Hook.
En om 00:25 kwamen die Muziek uitreikingen.
En dat ze, 9 en 7 jaar oud naar spannende dingen kijken is niet zo erg. Daar kun je nog uitleg bij geven en zeggen dat de meeste mensen dat niet kunnen.
Maar om kinderen op die leeftijd geconfronteerd te zien met beelden van vrouwen, met de benen wijd en een hand strelend in hun slipje, die kreten slaken als: 'o ja, ik wil je keihard in mijn kont', nee, dat vind ik niet nodig. Dat kun je op die leeftijd ook nog niet uitleggen. De oudste weet waar de kindjes vandaan komen, de jongste nog niet.
Normaal gesproken liggen ze om 20.30 in bed, maar met nieuwjaarsnacht zijn vrijwel alle kinderen op.
Ze hebben het er nog niet over gehad, maar wij schrokken er zelf van als volwassenen toen dat ineens over het scherm rolde terwijl de kids erbij zaten.
quote:Dát was dus weer Net5 !
Op dinsdag 01 januari 2002 13:47 schreef bossie het volgende:[..]
Nee, om 23:55 stopten ze met de film Hook en toen kwam de klok. En om 00:02 gingen ze weer door met Hook.
En om 00:25 kwamen die Muziek uitreikingen.
quote:Nou dat wist ik wel op die leeftijd hoor
Op woensdag 02 januari 2002 11:56 schreef Gia het volgende:
Ja, dan was het V8, maakt dat iets uit?En dat ze, 9 en 7 jaar oud naar spannende dingen kijken is niet zo erg. Daar kun je nog uitleg bij geven en zeggen dat de meeste mensen dat niet kunnen.
Maar om kinderen op die leeftijd geconfronteerd te zien met beelden van vrouwen, met de benen wijd en een hand strelend in hun slipje, die kreten slaken als: 'o ja, ik wil je keihard in mijn kont', nee, dat vind ik niet nodig. Dat kun je op die leeftijd ook nog niet uitleggen. De oudste weet waar de kindjes vandaan komen, de jongste nog niet.
Normaal gesproken liggen ze om 20.30 in bed, maar met nieuwjaarsnacht zijn vrijwel alle kinderen op.
Ze hebben het er nog niet over gehad, maar wij schrokken er zelf van als volwassenen toen dat ineens over het scherm rolde terwijl de kids erbij zaten.
eigen schuld en niet direct dat beschuldigende vingertje naar SBS wijzen.
quote:
Op dinsdag 01 januari 2002 13:51 schreef Fean_Fan het volgende:[..]
goh, dus er heeft in ieder geval 1 persoon SBS gekeken...
quote:Misschien omdat het een speciale gebeurtenis is??? Oud en Nieuw = FEEST = laat opblijven = Vakantie = Leuk = Kinderen blij???
Op woensdag 02 januari 2002 12:54 schreef Ludo het volgende:
wat een bullshit. kinderen naar bed, kinderen het bed uit om naar het vuurwerk te kijken en hoppa, de koters weer het bed in. welke ouder laat zijn/haar kinderen nou midden in de nacht naar de tv kijken.eigen schuld en niet direct dat beschuldigende vingertje naar SBS wijzen.
quote:Ga jij je euro teken eens ff aanpassen, dus geen ALT 0128, maar een empersant euro puntkomma (zonder spaties) gebruiken. Tis geen gezicht.
Op woensdag 02 januari 2002 12:06 schreef Caballero het volgende:
het journaal met veel bloed en doden na een aanslag in detail gebracht om 18:00, nee das lekker voor je kinderen.
dan heb ik liever dat ze een keer een sexlijn reclame zien.
quote:Tja...ze kennen het niet vroeg genoeg leren!
Vannacht was er op SBS6 het programma WOW. Allemaal mensen die enge, rare, spannende dingen deden. De kinderen zaten vol verbazing en vol aandacht te kijken.Komen er ineens weer van die reclames tussendoor van de 06-sexlijnen en kijken de kinderen vol verbazing en vol aandacht naar een vrouw die aan haar doos aan het krassen is.
quote:Tuurlijk wel, dat kan je gewoon uitleggen hoor:
Op woensdag 02 januari 2002 11:56 schreef Gia het volgende:Maar om kinderen op die leeftijd geconfronteerd te zien met beelden van vrouwen, met de benen wijd en een hand strelend in hun slipje, die kreten slaken als: 'o ja, ik wil je keihard in mijn kont', nee, dat vind ik niet nodig. Dat kun je op die leeftijd ook nog niet uitleggen. De oudste weet waar de kindjes vandaan komen, de jongste nog niet.
quote:Mijn idee
Op woensdag 02 januari 2002 13:14 schreef MC_White_Sheep het volgende:[..]
Tja...ze kennen het niet vroeg genoeg leren!
Toen ik 11 was was Ron Jeremy al geen onbekende voor me.
Dit kun je echt wel uitleggen aan kinderen, is mijn ouders ook gelukt.
quote:Je kende z'n werk pas sinds 1999?
Op woensdag 02 januari 2002 13:22 schreef X-Ray het volgende:[..]
Mijn idee
Toen ik 11 was was Ron Jeremy al geen onbekende voor me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |