Sowieso aangifte van doen, kan nooit kwaad.
quote:Gisteren nog een artikel over zoiets in Vrij Nederland gelezen...........
Op maandag 31 december 2001 17:34 schreef SiGNe het volgende:
wat mij nou net is gebeurd...
Ik had net boodschappen gedaan en liep weer naar huis.
Kom ik bij de rotonde, kijk natuurlijk eerst of er geen auto aankwam, wil over steken komt er een of andere halve gare met een flinke snelheid de rotonde overzetten.
Ik was al bijna aan de overkant, komt die lul nog expres op me af rijden ook (en vooral geen vaart minderen hoor, straks mis je nog iemand) M'n rugtas raakte z'n spiegel zelfs.
Dus ik geef kwaad een trap naar achter, tegen de deur aan (stootstrip op de deur viel er zelfs af, niet dat ik zo hard trapte maar het was gewoon zo'n half afthans golfje)
Vent stopt nu opeens wel, komt op me aflopen en geeft een kopstoot keihard tegen m'n neus aan: Neus gebroken. (kom net uit het ziekenhuis)
De idioot rijdt me eerst half aan en vervolgens komt ie zelf nog het werk handmatig afmaken ook.
En waar ik me nog het meest aan erger is dat er toch zo'n 10-15 mensen in de buurt stonden en NIEMAND doet iets
Zelfs het kenteken hadden ze niet even onthouden.
Dus "meneer" heeft mazzel want anders was ik meteen naar de politie gegaan om aangifte te doen..
GVD tering eikel!
(Sorry, moest het ff kwijt)
Zou ik je ook voor op je plaat hebben geslagen hoor....
quote:Sorry man!
Kom ik bij de rotonde, kijk natuurlijk eerst of er geen auto aankwam, wil over steken komt er een of andere halve gare met een flinke snelheid de rotonde overzetten.
Ik was al bijna aan de overkant, komt die lul nog expres op me af rijden ook (en vooral geen vaart minderen hoor, straks mis je nog iemand) M'n rugtas raakte z'n spiegel zelfs.
Dus ik geef kwaad een trap naar achter, tegen de deur aan (stootstrip op de deur viel er zelfs af, niet dat ik zo hard trapte maar het was gewoon zo'n half afthans golfje)
Vent stopt nu opeens wel, komt op me aflopen en geeft een kopstoot keihard tegen m'n neus aan: Neus gebroken. (kom net uit het ziekenhuis)
De idioot rijdt me eerst half aan en vervolgens komt ie zelf nog het werk handmatig afmaken ook.
En waar ik me nog het meest aan erger is dat er toch zo'n 10-15 mensen in de buurt stonden en NIEMAND doet iets
Dus "meneer" heeft mazzel want anders was ik meteen naar de politie gegaan om aangifte te doen..
GVD tering eikel!
quote:Misschien maar beter van wel, niet dat ze 'm pakken ofzo maar dan tel je in elk geval weer mee in de statistieken.
Op maandag 31 december 2001 17:37 schreef Sjaakman het volgende:
Kut man.Sowieso aangifte van doen, kan nooit kwaad.
quote:Turken, negers, Marokkanen, let op want de inschrijving voor Strolie's inburgeringscursus is weer begonnen
Op maandag 31 december 2001 17:40 schreef Strolie75 het volgende:
Ik stop, loop op hem af en geeft hem een kopstoot, keihard tegen z'n neus aan.
quote:Waar slaat dit nu weer op? Eikel!
Op maandag 31 december 2001 17:45 schreef Vibromass het volgende:
Turken, negers, Marokkanen, let op want de inschrijving voor Strolie's inburgeringscursus is weer begonnen
quote:Je bent een klootzak Strolie
Ik was net gaan wandelen in het bos en reed weer naar huis.
Kom ik bij de rotonde, kijk natuurlijk eerst of er geen fietser aankwam, wil over steken komt er een of andere halve gare met zijn fiets overzetten.
Ik was al bijna aan de overkant, komt die lul nog expres naast me rijden ook. Z'n rugtas raakte m'n spiegel zelfs.
Daarna geef die eikel kwaad een trap naar achter, tegen de mijn deur aan (stootstrip op de deur viel er zelfs af).
quote:Nog zo'n halve gare..als je had gelezen zag je dat ik LOPEND was.
knip...
quote:Ik weet ook wel dat ik fout zat met dat tegen z'n deur trappen, maar had ik mezelf dan moeten laten aanrijden?
Op maandag 31 december 2001 17:40 schreef SleaZy-E het volgende:[..]
Gisteren nog een artikel over zoiets in Vrij Nederland gelezen...........
Daarin stond dat "slachtoffers" van geweld vaak niet zo onschuldig zijn als ze zeggen. En aangezien jij tegen z,n deur trapte........is uitlokking.Zou ik je ook voor op je plaat hebben geslagen hoor....
[Dit bericht is gewijzigd door SiGNe op 31-12-2001 17:51]
quote:Poging tot humor wordt weer niet op prijs gesteld zie ik
Op maandag 31 december 2001 17:47 schreef thecrook het volgende:
Je bent een klootzak Strolie![]()
![]()
Ik vind het wel een erg eenzijdig verhaal, ik kom vaak genoeg fietsers tegen die op het laatste moment nog even voor je gaan op een rotonde. Ik vraag me af of hij wel zo onschulig is als hij zich voordoet.
Als hij tegen mijn auto had aangetrapt was hij er in ieder geval slechter van af gekomen.
quote:Meestal ben ik het niet met je eens en zijn je posts provocerend. In dit geval getuig je van Empathie. Je laat de ander kant ook zien.
Ik was net gaan wandelen in het bos en reed weer naar huis.
Kom ik bij de rotonde, kijk natuurlijk eerst of er geen fietser aankwam, wil over steken komt er een of andere halve gare met zijn fiets overzetten.
Ik was al bijna aan de overkant, komt die lul nog expres naast me rijden ook. Z'n rugtas raakte m'n spiegel zelfs.
Daarna geef die eikel kwaad een trap naar achter, tegen de mijn deur aan (stootstrip op de deur viel er zelfs af).
Iemand hoort natuurlijk nooit een ander voor z'n sokken te rijden, maar mischien was het niet zo bedoelt en ja dan kan het aftrappen van een stuk auto kwaad bloed zetten.
Dat geeft hem haar nog niet het recht iemand letsel toe te brengen.
Enne jij met je neus, sterkte!!
quote:Dit is geen humor topic!
Op maandag 31 december 2001 17:50 schreef Strolie75 het volgende:Poging tot humor wordt weer niet op prijs gesteld zie ik
quote:Kan zijn, maar dat is nog geen reden om iemand een kopstoot te geven en zijn neus te breken!
Ik vind het wel een erg eenzijdig verhaal, ik kom vaak genoeg fietsers tegen die op het laatste moment nog even voor je gaan op een rotonde. Ik vraag me af of hij wel zo onschulig is als hij zich voordoet.
quote:Lang leve Leefbaar Nederland
Als hij tegen mijn auto had aangetrapt was hij er in ieder geval slechter van af gekomen.
quote:whehehehehe
Op maandag 31 december 2001 17:53 schreef DLegion het volgende:
Wat mij net is gebeurd joh, ik reed net in me golf, ik stop netjes bij zebra voor een vent van 2 vierkante meter, komt ie op me af, beukt op me neus en rijd met me auto weg. Ik rennen , zie ik dat ie verderop uit me golfje stapt, ik dacht: yes! Ik heb me golfje weer terug, maar hij ging op een gozer af en gaf hem ook een kopstoot!
weet je wat mij gebeurde??? stal ik vanmiddag weer zo'n kutgolfje........
quote:Mag je tegenwoordig geen grapjes meer maken, ben je lid van Groen Links ofzo?
Op maandag 31 december 2001 17:53 schreef thecrook het volgende:
Dit is geen humor topic!
quote:Als iemand een deuk in mijn auto trapt vind ik dat een hele goeie reden.
Kan zijn, maar dat is nog geen reden om iemand een kopstoot te geven en zijn neus te breken!
quote:Dit heeft niks met politieke overtuiging te maken.
Lang leve Leefbaar Nederland![]()
![]()
[..]
Dit is geen humor topic!
[..]
Ik heb dit nog nergens zien staan geloof ik.........
Dus met andere woorden: Mag ik nu een geintjuh maken ??? Ik zal het maar even vragen voor het geval dat het niet goed aankomt
Slap gelul
quote:Wat een usericon al niet kan veroorzaken
Op maandag 31 december 2001 17:58 schreef twi het volgende:
Damn wat een reacties op Strolie, ik kon er wel om lachen!
Overigens ben ik gewoon stieken een allochtone steuntrekker die al jaren op de SP stemt en zich altijd keurig aan de snelheid houd
quote:Ik had 'm neergestoken
GVD tering eikel!
quote:Tuurlijk is het een eenzijdig verhaal, had ik er achteraan moeten gaan voor een interview ofzo?
Ik vind het wel een erg eenzijdig verhaal, ik kom vaak genoeg fietsers tegen die op het
laatste moment nog even voor je gaan op een rotonde. Ik vraag me af of hij wel zo
onschulig is als hij zich voordoet.
quote:Nou ik vind hem anders wel grappig...
Op maandag 31 december 2001 17:50 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Poging tot humor wordt weer niet op prijs gesteld zie ik
Trouwens Een gebroken neus is niet in elkaar getrapt zijn, en waarom deed je nx terug?
Als iemand mij bijna aanrijdt en het waagt om dan ook nog ff uit te stappen, dan zorg ik ervoor dat hij met serieuze pijn in z'n harses, maag en kloten heeft...
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Opel op 31-12-2001 18:11]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |