abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 december 2001 @ 17:34:25 #1
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_2664343
wat mij nou net is gebeurd...
Ik had net boodschappen gedaan en liep weer naar huis.
Kom ik bij de rotonde, kijk natuurlijk eerst of er geen auto aankwam, wil over steken komt er een of andere halve gare met een flinke snelheid de rotonde overzetten.
Ik was al bijna aan de overkant, komt die lul nog expres op me af rijden ook (en vooral geen vaart minderen hoor, straks mis je nog iemand) M'n rugtas raakte z'n spiegel zelfs.
Dus ik geef kwaad een trap naar achter, tegen de deur aan (stootstrip op de deur viel er zelfs af, niet dat ik zo hard trapte maar het was gewoon zo'n half afthans golfje)
Vent stopt nu opeens wel, komt op me aflopen en geeft een kopstoot keihard tegen m'n neus aan: Neus gebroken. (kom net uit het ziekenhuis)
De idioot rijdt me eerst half aan en vervolgens komt ie zelf nog het werk handmatig afmaken ook.
En waar ik me nog het meest aan erger is dat er toch zo'n 10-15 mensen in de buurt stonden en NIEMAND doet iets
Zelfs het kenteken hadden ze niet even onthouden.
Dus "meneer" heeft mazzel want anders was ik meteen naar de politie gegaan om aangifte te doen..
GVD tering eikel!
(Sorry, moest het ff kwijt)
pi_2664361
sja wie a zegt moet ook b zeggen
"Can i come in? - [i]He's not here.[/i] - ..wwhat? - [i]Tyler; isn't; here, Tyler went away: Tyler's gone.[/i]"
  maandag 31 december 2001 @ 17:37:48 #3
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_2664370
Kut man.

Sowieso aangifte van doen, kan nooit kwaad.

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_2664394
Ik was net gaan wandelen in het bos en reed weer naar huis.
Kom ik bij de rotonde, kijk natuurlijk eerst of er geen fietser aankwam, wil over steken komt er een of andere halve gare met zijn fiets overzetten.
Ik was al bijna aan de overkant, komt die lul nog expres naast me rijden ook. Z'n rugtas raakte m'n spiegel zelfs.
Daarna geef die eikel kwaad een trap naar achter, tegen de mijn deur aan (stootstrip op de deur viel er zelfs af).
Ik stop, loop op hem af en geeft hem een kopstoot, keihard tegen z'n neus aan.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 31 december 2001 @ 17:40:21 #5
14547 SleaZy-E
Its good to be the king
pi_2664397
quote:
Op maandag 31 december 2001 17:34 schreef SiGNe het volgende:
Kom ik bij de rotonde, kijk natuurlijk eerst of er geen auto aankwam, wil over steken komt er een of andere halve gare met een flinke snelheid de rotonde overzetten.
Ik was al bijna aan de overkant, komt die lul nog expres op me af rijden ook (en vooral geen vaart minderen hoor, straks mis je nog iemand) M'n rugtas raakte z'n spiegel zelfs.
Dus ik geef kwaad een trap naar achter, tegen de deur aan (stootstrip op de deur viel er zelfs af, niet dat ik zo hard trapte maar het was gewoon zo'n half afthans golfje)
Vent stopt nu opeens wel, komt op me aflopen en geeft een kopstoot keihard tegen m'n neus aan: Neus gebroken. (kom net uit het ziekenhuis)
De idioot rijdt me eerst half aan en vervolgens komt ie zelf nog het werk handmatig afmaken ook.
En waar ik me nog het meest aan erger is dat er toch zo'n 10-15 mensen in de buurt stonden en NIEMAND doet iets
Dus "meneer" heeft mazzel want anders was ik meteen naar de politie gegaan om aangifte te doen..
GVD tering eikel!
Gisteren nog een artikel over zoiets in Vrij Nederland gelezen...........
Daarin stond dat "slachtoffers" van geweld vaak niet zo onschuldig zijn als ze zeggen. En aangezien jij tegen z,n deur trapte........is uitlokking.

Zou ik je ook voor op je plaat hebben geslagen hoor....

ALarm generale!!
pi_2664428
quote:
GVD tering eikel!
Sorry man!
  maandag 31 december 2001 @ 17:43:13 #7
45 SiGNe
pi_2664429
quote:
Op maandag 31 december 2001 17:37 schreef Sjaakman het volgende:
Kut man.

Sowieso aangifte van doen, kan nooit kwaad.

Misschien maar beter van wel, niet dat ze 'm pakken ofzo maar dan tel je in elk geval weer mee in de statistieken.
Ik vind dat zo zwak hè, zo'n beer van een vent (2m² ofzo) die dan ff een iel ventje zoals ik in elkaar mept en dan ook nog vanwege iets waar ie zelf fout mee was.
Als jullie nog een grote lelijke kale (yugoslaaf ofzo) vent in een Golfje zonder deurstrip aan de rechterkant zien rijden, gooi dan ff een lawinepijl in z'n kar.
  maandag 31 december 2001 @ 17:45:41 #8
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_2664449
quote:
Op maandag 31 december 2001 17:40 schreef Strolie75 het volgende:
Turken, negers, Marokkanen, let op want de inschrijving voor Strolie's inburgeringscursus is weer begonnen
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_2664457
quote:
Op maandag 31 december 2001 17:45 schreef Vibromass het volgende:
Turken, negers, Marokkanen, let op want de inschrijving voor Strolie's inburgeringscursus is weer begonnen
Waar slaat dit nu weer op? Eikel!
pi_2664465
quote:
Kom ik bij de rotonde, kijk natuurlijk eerst of er geen fietser aankwam, wil over steken komt er een of andere halve gare met zijn fiets overzetten.
Ik was al bijna aan de overkant, komt die lul nog expres naast me rijden ook. Z'n rugtas raakte m'n spiegel zelfs.
Daarna geef die eikel kwaad een trap naar achter, tegen de mijn deur aan (stootstrip op de deur viel er zelfs af).
Je bent een klootzak Strolie
  maandag 31 december 2001 @ 17:50:11 #11
45 SiGNe
pi_2664479
quote:
knip...
Nog zo'n halve gare..als je had gelezen zag je dat ik LOPEND was.
quote:
Op maandag 31 december 2001 17:40 schreef SleaZy-E het volgende:

[..]

Gisteren nog een artikel over zoiets in Vrij Nederland gelezen...........
Daarin stond dat "slachtoffers" van geweld vaak niet zo onschuldig zijn als ze zeggen. En aangezien jij tegen z,n deur trapte........is uitlokking.

Zou ik je ook voor op je plaat hebben geslagen hoor....

Ik weet ook wel dat ik fout zat met dat tegen z'n deur trappen, maar had ik mezelf dan moeten laten aanrijden?
Leuk oud en nieuw in het ziekenhuis vieren??
Dacht het niet, die vent kon nog makkelijk stoppen maar nee hoor, stuurt expres nog mijn richting op en gaf volgens mij nog gas bij ook (remde in elk geval NIET af, terwijl daar verder alle ruimte voor was)
ik zie het in elk geval als zelfverdediging.

[Dit bericht is gewijzigd door SiGNe op 31-12-2001 17:51]

pi_2664480
quote:
Op maandag 31 december 2001 17:47 schreef thecrook het volgende:
Je bent een klootzak Strolie
Poging tot humor wordt weer niet op prijs gesteld zie ik

Ik vind het wel een erg eenzijdig verhaal, ik kom vaak genoeg fietsers tegen die op het laatste moment nog even voor je gaan op een rotonde. Ik vraag me af of hij wel zo onschulig is als hij zich voordoet.

Als hij tegen mijn auto had aangetrapt was hij er in ieder geval slechter van af gekomen.

maandag 31 december 2001 @ 17:52:00 #13
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_2664493
quote:
Meestal ben ik het niet met je eens en zijn je posts provocerend. In dit geval getuig je van Empathie. Je laat de ander kant ook zien.

Iemand hoort natuurlijk nooit een ander voor z'n sokken te rijden, maar mischien was het niet zo bedoelt en ja dan kan het aftrappen van een stuk auto kwaad bloed zetten.
Dat geeft hem haar nog niet het recht iemand letsel toe te brengen.

Enne jij met je neus, sterkte!!

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_2664508
quote:
Op maandag 31 december 2001 17:50 schreef Strolie75 het volgende:

Dit is geen humor topic!
quote:
Ik vind het wel een erg eenzijdig verhaal, ik kom vaak genoeg fietsers tegen die op het laatste moment nog even voor je gaan op een rotonde. Ik vraag me af of hij wel zo onschulig is als hij zich voordoet.
Kan zijn, maar dat is nog geen reden om iemand een kopstoot te geven en zijn neus te breken!
quote:
Als hij tegen mijn auto had aangetrapt was hij er in ieder geval slechter van af gekomen.
Lang leve Leefbaar Nederland
  maandag 31 december 2001 @ 17:53:42 #15
15261 DLegion
------------
pi_2664514
Wat mij net is gebeurd joh, ik reed net in me golf, ik stop netjes bij zebra voor een vent van 2 vierkante meter, komt ie op me af, beukt op me neus en rijd met me auto weg. Ik rennen , zie ik dat ie verderop uit me golfje stapt, ik dacht: yes! Ik heb me golfje weer terug, maar hij ging op een gozer af en gaf hem ook een kopstoot!
Je kan tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar blijf wie ik ben :D
  maandag 31 december 2001 @ 17:55:13 #16
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_2664523
quote:
Op maandag 31 december 2001 17:53 schreef DLegion het volgende:
Wat mij net is gebeurd joh, ik reed net in me golf, ik stop netjes bij zebra voor een vent van 2 vierkante meter, komt ie op me af, beukt op me neus en rijd met me auto weg. Ik rennen , zie ik dat ie verderop uit me golfje stapt, ik dacht: yes! Ik heb me golfje weer terug, maar hij ging op een gozer af en gaf hem ook een kopstoot!
whehehehehe

weet je wat mij gebeurde??? stal ik vanmiddag weer zo'n kutgolfje........

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_2664526
Nou strollie, poging to humor kan ik het niet echt noemen,
nog geneens een poging tot sarcasme.
Ik kan het alleen maar kwalificeren als een uitspraak, verder komt het niet wat betreft niveau.
Geen nuttig commentaar, houd dan gewoon je mond.
Goh je lijkt trouwens wel erg veel op Pimmetje nu.
Burned 2 the Soul Copyright by Dagwaarde
pi_2664559
quote:
Op maandag 31 december 2001 17:53 schreef thecrook het volgende:
Dit is geen humor topic!
Mag je tegenwoordig geen grapjes meer maken, ben je lid van Groen Links ofzo?
quote:
Kan zijn, maar dat is nog geen reden om iemand een kopstoot te geven en zijn neus te breken!
Als iemand een deuk in mijn auto trapt vind ik dat een hele goeie reden.
quote:
Lang leve Leefbaar Nederland
Dit heeft niks met politieke overtuiging te maken.
  maandag 31 december 2001 @ 17:58:27 #19
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_2664560
Damn wat een reacties op Strolie, ik kon er wel om lachen!

Succes, SiGNe iig....

maandag 31 december 2001 @ 17:59:53 #20
17424 Nachtvlinder
Vraag het me morgen nog eens !
pi_2664572
[quote]Op maandag 31 december 2001 17:53 schreef thecrook het volgende:

[..]

Dit is geen humor topic!
[..]

Ik heb dit nog nergens zien staan geloof ik.........
Dus met andere woorden: Mag ik nu een geintjuh maken ??? Ik zal het maar even vragen voor het geval dat het niet goed aankomt

Slap gelul

Mensen denken vaak, dat ze denken, maar ook dat denken ze maar
pi_2664591
quote:
Op maandag 31 december 2001 17:58 schreef twi het volgende:
Damn wat een reacties op Strolie, ik kon er wel om lachen!
Wat een usericon al niet kan veroorzaken

Overigens ben ik gewoon stieken een allochtone steuntrekker die al jaren op de SP stemt en zich altijd keurig aan de snelheid houd

pi_2664593
quote:
GVD tering eikel!
Ik had 'm neergestoken
Just when I thought I was out, they pulled me back in
pi_2664598
Ja laat dan Strollie graag even een smilie gebruiken voor dit soort gevallen, ik doe het even voor.
Humor moet altijd kunnen maar er zijn grenzen.
Burned 2 the Soul Copyright by Dagwaarde
  maandag 31 december 2001 @ 18:02:51 #24
45 SiGNe
pi_2664601
quote:
Ik vind het wel een erg eenzijdig verhaal, ik kom vaak genoeg fietsers tegen die op het
laatste moment nog even voor je gaan op een rotonde. Ik vraag me af of hij wel zo
onschulig is als hij zich voordoet.
Tuurlijk is het een eenzijdig verhaal, had ik er achteraan moeten gaan voor een interview ofzo?
Toen ik overstak was die auto nog niet eens op de rotonde dus hoe kon ik op het laatste moment oversteken?
Het is dat ik nog snel naar de overkant kon springen anders had ik waarschijnlijk nog veel meer letsel gehad dan alleen een gebroken neus.
Ik mis echt respect op straat.
Nee, tegenwoordig mep je alles en iedereen maar in elkaar als je het ergens niet mee eens bent.
pi_2664638
quote:
Op maandag 31 december 2001 17:50 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Nou ik vind hem anders wel grappig...
't is lullig voor de topicstarter maar het hoort tegenwoordig bij het straatbeeld...

Trouwens Een gebroken neus is niet in elkaar getrapt zijn, en waarom deed je nx terug?
Als iemand mij bijna aanrijdt en het waagt om dan ook nog ff uit te stappen, dan zorg ik ervoor dat hij met serieuze pijn in z'n harses, maag en kloten heeft...

[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Opel op 31-12-2001 18:11]

Spookie is an EVIL WITCH, maar toch ook wel mijn lieve vrouwtje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')