abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2634569
Aan de hand van de ophef van de hulp van BB aan Daantje beginnen nu de gemoederen in mijn ogen wat opte lopen hier. Iedere Fokker weet nu eenmaal dat BB liegt en bedriegt, maar moeten wij dit ook slikken. Wordt het niet tijd dat BB eindelijk voltooid verleden tijd is, of zitten we te wachten op ettelijke varianten van dit nu uiteindelijk uitgemolken concept?
Wil Coos zichzelf melden bij de uitgang.
pi_2634577
Na BB1 had ik er al ruimschoots genoeg van. Zelfs Priscilla kon er dit seizoen niks leuks van maken.
#geen
  vrijdag 28 december 2001 @ 22:11:32 #3
331 Merel
Be here now.
pi_2634588
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 22:09 schreef Coos_de_Brooddoos het volgende:
Iedere Fokker weet nu eenmaal dat BB liegt en bedriegt, maar moeten wij dit ook slikken.
Dat weten we al vanaf seizoen 1, zie niet om waarom het juist nu zo'n geweldig probleem is.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_2634625
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 22:10 schreef DuchessX het volgende:
Na BB1 had ik er al ruimschoots genoeg van. Zelfs Priscilla kon er dit seizoen niks leuks van maken.
Als ze net zo'n grote bek had gehad daar in dat huis als hier op Fok! was ze misschien wel verder gekomen.
pi_2634632
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 22:11 schreef Merel het volgende:

[..]

Dat weten we al vanaf seizoen 1, zie niet om waarom het juist nu zo'n geweldig probleem is.

In het begin was het concept nog enigzins uniek. en wat betreft het bb lieg en bedriegfactor dat ging nog wel omdat het concept nieuw en uniek was. nu hebben we zoveel BB klonen gezien en begint het concept zijn charme te verliezen. Als ik dit forum niet tegen was gekomen had ik het waarschijnlijk ook nog steeds door een roze bril zitten bekijken, maar nu door de inbspanningen van de streamers begint er mij toch heel wat duidelijk te worden. tuurlijk weet je dat het om geld en alles draait, maar zo als ik nu genaaid wordt heb ik het liever niet. Laten ze het dan wat profesioneler maken, het is nu echt een afgekloven bot die je met recht kan begraven.
Wil Coos zichzelf melden bij de uitgang.
  vrijdag 28 december 2001 @ 22:16:50 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_2634634
Jahoor, ik heb er wel weer zin in volgend jaar. Denk er zelfs aan om me op te geven en gezien het hoge percentage aan randdebielen dat ze aan het programma mee laten doen maak ik nog wel een kansje ook
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 28 december 2001 @ 22:25:07 #7
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2634722
Tuurlijk moet er weer een nieuwe BB komen. Al was het alleen maar om het bb-forum weer voort te kunnen zetten!

Dit keer wel allemaal vrijgezellen graag!!!

My soul is painted like the wings of butterflies
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 december 2001 @ 22:25:45 #8
862 Arcee
Look closer
pi_2634729
Ja, mensen-kijken blijft boeiend.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 28 december 2001 @ 22:28:19 #9
331 Merel
Be here now.
pi_2634757
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 22:16 schreef Coos_de_Brooddoos het volgende:

Als ik dit forum niet tegen was gekomen had ik het waarschijnlijk ook nog steeds door een roze bril zitten bekijken, maar nu door de inbspanningen van de streamers begint er mij toch heel wat duidelijk te worden. tuurlijk weet je dat het om geld en alles draait, maar zo als ik nu genaaid wordt heb ik het liever niet.

Uhuh, jij bent er nu achter gekomen omdat je sinds dit BB-seizoen op Fok bent, maar de mensen die hier al langer komen weten dat je de vorige twee seizoenen net zo hard genaaid werd als nu. Dat is dus niks nieuws, en het heeft tot nu toe niet geleid tot het stoppen van het programma, dus waarom nu wel?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_2634790
Van mij hoeft het niet het wordt elk seizoen slechter heb ik het idee.
pi_2634902
FOK! heeft ook mijn ogen geopend.
Wat een bedrog.
Maar lager dan Patty is niet te doen.
Please, geen bb4.(al is het op FOK! wel gezellig)
U kijkt toch ook?
pi_2634916
tuurlijk moet er een 4e seizoen BB komen!! Als het niet leuk wordt--> kijken we gewoon niet!
Strawberry Flavour..
pi_2634962
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 22:25 schreef scanman01 het volgende:
Tuurlijk moet er weer een nieuwe BB komen. Al was het alleen maar om het bb-forum weer voort te kunnen zetten!

Dit keer wel allemaal vrijgezellen graag!!!

Euhm..... laat maar, te makkelijk

En ja hoor, ga volgend jaar zeker weer kijken; net als diegenen die het hardst roepen dat ze NIET meer gaan kijken

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  Moderator vrijdag 28 december 2001 @ 22:48:46 #14
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2635030
NEDERLAND wil in ieder geval wél een vierde Big Brother. Er is maar één ding dat bepaalt of er een vervolg komt: de kijkcijfers.

Gisteren scoorde de uitzending van 20:30 een dikke miljoen kijkers. Daarmee was het 't best bekeken programma van Yorin die avond.

(Het op één na best bekeken programma was trouwens... de BB-uitzending van 18:55, met 945.000 kijkers.)

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_2635055
Gert heeft z'n ondertitel iig al klaar
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  Moderator vrijdag 28 december 2001 @ 23:02:47 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2635256
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 22:50 schreef CartWOman het volgende:
Gert heeft z'n ondertitel iig al klaar

Inderdaad, dat was ik nog vergeten te vermelden:

* weer kijken gaat

Hopelijk weer met wat Fokkers in da house volgend jaar, alleen dan BB-fokkerts. (daar springen we dan natuurlijk wat milder mee om dan met Priscella )

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 28 december 2001 @ 23:16:17 #17
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2635481
Tuurlijk moet er een 4e serie komen. Was het maar vast september.

Heerlijk toch om je lekker te ergeren. Lekker om die donkere dagen voor de kerst mee door te komen.

vrijdag 28 december 2001 @ 23:16:17 #18
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_2635482
quote:

knip

uitgemolken concept?

redenen voor BB4

-1- Gebrek aan alternatief: wat moet er anders uitgezonden worden. Nog meer herhalingen van nog suffere programma's

-2- Gezellig fokken. BB the battle heeft meer postings dit jaar (in de laatste 3 maanden) dan het forum sexualiteit (het hele jaar) Wat houd een mens het meeste bezig dus?

-3- Werkgelegenheid: Patty moet toch ook ergens de rekening van de slijter en plastisch chirurg van betalen.

Ik zal nog nadenken of ik nog meer redenen weet

Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
  vrijdag 28 december 2001 @ 23:17:06 #19
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_2635494
voudje

[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 28-12-2001 23:18]

Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
pi_2635625
quote:
Aan de hand van de ophef van de hulp van BB aan Daantje beginnen nu de gemoederen in mijn ogen wat opte lopen hier. Iedere Fokker weet nu eenmaal dat BB liegt en bedriegt, maar moeten wij dit ook slikken. Wordt het niet tijd dat BB eindelijk voltooid verleden tijd is, of zitten we te wachten op ettelijke varianten van dit nu uiteindelijk uitgemolken concept?
Euh..., volgens mij snap je het nog steeds niet.
Stel je voor dat het wel allemaal keurig en netjes zou gaan, dat er dus niet gemannipuleerd werd enzo. Dan zouden wij hier toch veel minder te bediscussieren hebben. Dat is juist het leuke van dit forum.
Mijn vriendin kijkt bijv. alleen maar de tv-uitzendingen. Zij heeft dan ook een totaal ander beeld van het programma dan mij.
En natuurlijk word er soms wel eens wat gemanipuleerd, maar dat is dan vaak ook wel weer om het programma interessant te houden. Dat je over deze dingen dan weer een topic opent, is natuurlijk dan ook wel weer logisch, want wij Fokkers zijn de waakhonden van de rechtvaardigheid (O, strijd met mij broeders & zusters).

Het is toch juist leuk op deze manier een bettje inteactief met t.v kijken bezig te zijn. Het is voor mij het enigste programma waar ik dit mee heb, en dat maakt het dan ook weer bijzonder.

Start amders een forum over Goede tijden, weet je zeker dat alles geregiseerd is

nog steeds op zoek naar de gevoelige snaar
pi_2636690
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 22:15 schreef Juup© het volgende:

[..]

Als ze net zo'n grote bek had gehad daar in dat huis als hier op Fok! was ze misschien wel verder gekomen.

*groot gelijk geeft*

We hadden hoge verwachtingen maar in het eggie is ze heel anders.

dat roept de vraag op wie nu de echte Priscilla was

#geen
pi_2637162
NEE.. niet in deze 'spelshow' vorm.

en laat ze aub voortaan altijd zelf koken en hun kleren wassen enzo..gebeurd erg nog iets

† In Memoriam † zaterdag 29 december 2001 @ 03:24:39 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2637811
Zoals ik er nu tegenaan kijk, is dit mijn laatste Big Brother die ik intensief ga volgen. Ik heb het allemaal wel gezien nu en de ranzigheid neemt waarschijnlijk toch ook alleen maar toe per serie. Maar dat zei ik vorig jaar geloof ik ook.

Mocht ik me tegen die tijd nou echt kapot vervelen, dan zal ik heus wel weer overwegen zo nu en dan eens te gaan kijken. En ook in het ongetwijfeld te openen BB4-forum zal ik dan vermoedelijk wel weer eens te vinden zijn, zij het waarschijnlijk dan niet als moderator. Dat heeft me toch wel iets meer tijd en energie gekost dan ik vantevoren verwacht had, en bovendien voel ik me veel te verantwoordelijk om mezelf goed te kunnen ontspannen.

Hoe dan ook, ik laat het afhangen van het concept, en meer nog van de deelnemers. Mocht het 'plebs-gehalte' nóg meer het SBS 'Rug te ver' niveau benaderen, dan haak ik zondermeer af. Op dat soort programma's zit ik niet (meer) te wachten.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_2637835
Nee: genoeg BB. Seizoen 1 vond ik erg boeiend, eerste keer en zo, seizoen twee was al erg een vervolg op, maar toen wel FOK ontdekt, wat het een stuk leuker maakte, dit seizoen ben ik uiteindelijk afgehaakt: ik kijk de laatste twee weken amper tot in het geheel niet meer. Op is op. Genoeg BB, wat mij betreft. Surf nu even langs FOK omdat ik na drie maanden nog even wil zien wie er wint, het programma heb ik wel gehad (en brrrr, die Patty, verdraag dat niet meer...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')