quote:Dat weten we al vanaf seizoen 1, zie niet om waarom het juist nu zo'n geweldig probleem is.
Op vrijdag 28 december 2001 22:09 schreef Coos_de_Brooddoos het volgende:
Iedere Fokker weet nu eenmaal dat BB liegt en bedriegt, maar moeten wij dit ook slikken.
quote:Als ze net zo'n grote bek had gehad daar in dat huis als hier op Fok! was ze misschien wel verder gekomen.
Op vrijdag 28 december 2001 22:10 schreef DuchessX het volgende:
Na BB1 had ik er al ruimschoots genoeg van. Zelfs Priscilla kon er dit seizoen niks leuks van maken.
quote:In het begin was het concept nog enigzins uniek. en wat betreft het bb lieg en bedriegfactor dat ging nog wel omdat het concept nieuw en uniek was. nu hebben we zoveel BB klonen gezien en begint het concept zijn charme te verliezen. Als ik dit forum niet tegen was gekomen had ik het waarschijnlijk ook nog steeds door een roze bril zitten bekijken, maar nu door de inbspanningen van de streamers
Op vrijdag 28 december 2001 22:11 schreef Merel het volgende:[..]
Dat weten we al vanaf seizoen 1, zie niet om waarom het juist nu zo'n geweldig probleem is.
Dit keer wel allemaal vrijgezellen graag!!!
quote:Uhuh, jij bent er nu achter gekomen omdat je sinds dit BB-seizoen op Fok bent, maar de mensen die hier al langer komen weten dat je de vorige twee seizoenen net zo hard genaaid werd als nu. Dat is dus niks nieuws, en het heeft tot nu toe niet geleid tot het stoppen van het programma, dus waarom nu wel?
Op vrijdag 28 december 2001 22:16 schreef Coos_de_Brooddoos het volgende:Als ik dit forum niet tegen was gekomen had ik het waarschijnlijk ook nog steeds door een roze bril zitten bekijken, maar nu door de inbspanningen van de streamers
begint er mij toch heel wat duidelijk te worden. tuurlijk weet je dat het om geld en alles draait, maar zo als ik nu genaaid wordt heb ik het liever niet.
quote:Euhm..... laat maar, te makkelijk
Op vrijdag 28 december 2001 22:25 schreef scanman01 het volgende:
Tuurlijk moet er weer een nieuwe BB komen. Al was het alleen maar om het bb-forum weer voort te kunnen zetten!Dit keer wel allemaal vrijgezellen graag!!!
En ja hoor, ga volgend jaar zeker weer kijken; net als diegenen die het hardst roepen dat ze NIET meer gaan kijken
Gisteren scoorde de uitzending van 20:30 een dikke miljoen kijkers. Daarmee was het 't best bekeken programma van Yorin die avond.
(Het op één na best bekeken programma was trouwens... de BB-uitzending van 18:55, met 945.000 kijkers.)
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 22:50 schreef CartWOman het volgende:
Gert heeft z'n ondertitel iig al klaar
Inderdaad, dat was ik nog vergeten te vermelden:
* weer kijken gaat
Hopelijk weer met wat Fokkers in da house volgend jaar, alleen dan BB-fokkerts. (daar springen we dan natuurlijk wat milder mee om dan met Priscella )
Heerlijk toch om je lekker te ergeren. Lekker om die donkere dagen voor de kerst mee door te komen.
quote:redenen voor BB4
Op vrijdag 28 december 2001 22:09 schreef Coos_de_Brooddoos het volgende:knip
uitgemolken concept?
-1- Gebrek aan alternatief: wat moet er anders uitgezonden worden. Nog meer herhalingen van nog suffere programma's
-2- Gezellig fokken. BB the battle heeft meer postings dit jaar (in de laatste 3 maanden) dan het forum sexualiteit (het hele jaar) Wat houd een mens het meeste bezig dus?
-3- Werkgelegenheid: Patty moet toch ook ergens de rekening van de slijter en plastisch chirurg van betalen.
Ik zal nog nadenken of ik nog meer redenen weet
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 28-12-2001 23:18]
quote:Euh..., volgens mij snap je het nog steeds niet.
Op vrijdag 28 december 2001 22:09 schreef Coos_de_Brooddoos het volgende:
Aan de hand van de ophef van de hulp van BB aan Daantje beginnen nu de gemoederen in mijn ogen wat opte lopen hier. Iedere Fokker weet nu eenmaal dat BB liegt en bedriegt, maar moeten wij dit ook slikken. Wordt het niet tijd dat BB eindelijk voltooid verleden tijd is, of zitten we te wachten op ettelijke varianten van dit nu uiteindelijk uitgemolken concept?
Start amders een forum over Goede tijden, weet je zeker dat alles geregiseerd is
quote:*groot gelijk geeft*
Op vrijdag 28 december 2001 22:15 schreef Juup© het volgende:[..]
Als ze net zo'n grote bek had gehad daar in dat huis als hier op Fok! was ze misschien wel verder gekomen.
We hadden hoge verwachtingen maar in het eggie is ze heel anders.
dat roept de vraag op wie nu de echte Priscilla was
en laat ze aub voortaan altijd zelf koken en hun kleren wassen enzo..gebeurd erg nog iets
Mocht ik me tegen die tijd nou echt kapot vervelen, dan zal ik heus wel weer overwegen zo nu en dan eens te gaan kijken. En ook in het ongetwijfeld te openen BB4-forum zal ik dan vermoedelijk wel weer eens te vinden zijn, zij het waarschijnlijk dan niet als moderator. Dat heeft me toch wel iets meer tijd en energie gekost dan ik vantevoren verwacht had, en bovendien voel ik me veel te verantwoordelijk om mezelf goed te kunnen ontspannen.
Hoe dan ook, ik laat het afhangen van het concept, en meer nog van de deelnemers. Mocht het 'plebs-gehalte' nóg meer het SBS 'Rug te ver' niveau benaderen, dan haak ik zondermeer af. Op dat soort programma's zit ik niet (meer) te wachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |