abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 november 1999 @ 15:08:00 #1
1493 Simon
Simple Simon Says...
pi_181512
Wie kan mij vertellen hoe je een FTP-server moet maken?

pi_181513
Ik gebruik zelf servU en dat werkt erg goed. Gratis te downloaden, maar ik weet niet meer waar. Als je wilt stuur ik het wel ff op.
  zondag 7 november 1999 @ 02:12:00 #3
1493 Simon
Simple Simon Says...
pi_181514
Weet je wat het probleem is: ik had een heel ander idee van een ftp-server (ik wist bijvoorbeeld niet dat die alleen werkte als je compu aanstaat). Wat ik ermee wilde doen (wat files sharen) kan ik nu nog gewoon via mijn homepage doen, daar hoef ik niet een aparte ftp-server voor op te zetten.

In ieder geval bedankt voor je reaktie

pi_895048
Oud topic ff omhoog halen:

Ik wil een ftp-server opzetten vanaf mijn computer. Daarover wil ik één ding zeggen:

*HELP!!!

pi_895114
quote:
Op 04 april 2001 13:05 schreef Snof het volgende:
Oud topic ff omhoog halen:

Ik wil een ftp-server opzetten vanaf mijn computer. Daarover wil ik één ding zeggen:

*HELP!!!

serU downloaden, zoals hier boven ook staat, simpele installatie, simpele bediening, en als je je ip weet, kun je na het aanmaken van users zo aan de slag.
koele kikkers kwaken niet
pi_895245
Zijn er ook gratis programma's die dat kunnen?
Ik stel geen hoge eisen, en heb ook geen zin om 40 dollar te betalen voor een ftp-server (zoals serv-U).
  woensdag 4 april 2001 @ 13:35:28 #7
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_895368
Proftpd is een goeie, zit standaard bij aantal linux distributies.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_895428
Ik heb er al 1tje gevonden: CesarFTP.
En het is idd zeer eenvoudig .
Ws gewoon de angst om iets nieuws te proberen, maar voor deze overpeinzingen hebben we een psychologie forum .

Iig bedankt voor de tips.

woensdag 4 april 2001 @ 15:26:18 #9
7856 UnderRide
ik post uit verveling
pi_896283
quote:
Op 04 april 2001 13:22 schreef Snof het volgende:
Zijn er ook gratis programma's die dat kunnen?
Ik stel geen hoge eisen, en heb ook geen zin om 40 dollar te betalen voor een ftp-server (zoals serv-U).
Betalen voor ServU ?? Hmmmz nooit geweten dat dat moest... Kan um je niet droppen helaas sinds in alweer een jaartje of wat Linux server heb staan.

Maar je zou hier is kunnen kijken tucows.chello.nl/ftpserver95.html Daar staat zat freeware. Helemaal gratis en voor niks en vooral legaal

-UR-

Gebruikers zijn als je baas, constant zeuren en zeveren dat het niet snel genoeg of niet goed gaat. En te dom om het zelf te doen
pi_898285
Als je nog een goede FTP server zoekt dan is WarFTP een aanrader.

URL: http://www.warftp.org/

pi_900148
Oke, een hoop steun *traantje wegpinkt*, dank...

Ik heb een server aangemaakt en volgens mij staat aan ie kant van de verbinding alles goed. Maar nu kan ik die niet van buiten bereiken . Ik heb geen idee wat ik fout invoer (en of ik iets fout invoer), maar ik heb een (weer gratis, Snof is Cheapo) programmaatje om te ftp-en, maar die kan het gewenste ip-nummer niet vinden.

Heeft iemand een idee wat dat kan zijn? Ik hoop dat het te verhelpen is zonder dat ik naar die serer hoef te gaan. Er bestaat natuurlijk altijd de mogelijkheid dat de computer is gecrasht of wat dan ook, maar met die fijne treinstakingen kan ik dus niet daar gaan kijken of daar het probleem zit (dank je wel NS ).

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')