quote:Ga jij nou maar eerst ff uitzoeken wat een ondertitel is voordat je zelf nog poep gaat praten!
Op maandag 29 april 2002 19:22 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Ik ben geen 'old man' dus dat kan alvast niet, en ik woon/werk ook niet in Manhattan. Dus wat je zegt is stierenpoep. Cute ben ik overigens wel.
quote:Je hebt gelijk...
Op maandag 29 april 2002 19:23 schreef mrcool het volgende:[..]
Ga jij nou maar eerst ff uitzoeken wat een ondertitel is voordat je zelf nog poep gaat praten!
*trekt zich terug*
Maar ik ben wel nog steeds Cute
Iemand op z'n pik getrapt vanwege ondertitel of signature??
quote:Dat heb jij wel vaker he?
Op maandag 29 april 2002 19:25 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik begrijp gewoon niet waar dit over gaat.
quote:Ik kan wel zien dat je niet begrijpt waar het over gaat!
Ik begrijp gewoon niet waar dit over gaat.Iemand op z'n pik getrapt vanwege ondertitel of signature??
quote:Jij bent gewoon te dom voor woorden, zelfs dit snap je niet!!!
Ik begrijp gewoon niet waar dit over gaat.Iemand op z'n pik getrapt vanwege ondertitel of signature??
quote:WTF is fokdate?
Op maandag 29 april 2002 19:31 schreef OviivO het volgende:[..]
Jij bent gewoon te dom voor woorden, zelfs dit snap je niet!!!
Het gaat er gewoon om, wat vind je van de ondertitel van je medefokker......WIE heeft de beste leukste grappigste.....Jij gaat ook altijd uit van het negatieve van de mens he.....vandaar dat je nooit een relatie hebt en met je kop op FOKDATE staat!!!
quote:rustig maar! Don't get your underwear in a wrinkle!
Het gaat er gewoon om, wat vind je van de ondertitel van je medefokker......WIE heeft de beste leukste grappigste.....Jij gaat ook altijd uit van het negatieve van de mens he.....vandaar dat je nooit een relatie hebt en met je kop op FOKDATE staat!!!
quote:http://dating.fok.nl
Op maandag 29 april 2002 19:31 schreef mrcool het volgende:[..]
WTF is fokdate?
quote:Er staan maar 2 vrouwen op! Wat een stinksite!
Op maandag 29 april 2002 19:32 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
quote:Inderdaad. Als mensen elkaar de kop van de romp willen scheuren tijdens het discussiëren over ondertitels en signatures van anderen en zichzelf gaat dat volledig aan mij voorbij...
quote:Ja sorry, MvdLubbe en ik liggen elkaar wel en niet. Hij begrijpt mijn humor niet, en ik wordt af en toe (lees: altijd) moe van zijn posts, dat hij eerst ff leest waar het over gaat en dan post, dan kunnen we bij het onderwerp blijven. Want de topic-titel is vrij duidelijk dacht ik zo!!
Op maandag 29 april 2002 19:32 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
rustig maar! Don't get your underwear in a wrinkle!
quote:Damn, ik begin nog haast te geloven dat die andere lui toch gelijk hebben!!!
Op maandag 29 april 2002 19:35 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
Inderdaad. Als mensen elkaar de kop van de romp willen scheuren tijdens het discussiëren over ondertitels en signatures van anderen en zichzelf gaat dat volledig aan mij voorbij...
quote:Ik weet niet wat MrCool betreft, maar ik zelf was allerminst serieus
Inderdaad. Als mensen elkaar de kop van de romp willen scheuren tijdens het discussiëren over ondertitels en signatures van anderen en zichzelf gaat dat volledig aan mij voorbij...
quote:Slijmbal!!
quote:Ik was zeker wel serieus, ben ik altijd!!!
Op maandag 29 april 2002 19:36 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Ik weet niet wat MrCool betreft, maar ik zelf was allerminst serieus
quote:Dankjewel, ik ben toch een van die andere lui??
Op maandag 29 april 2002 19:36 schreef mrcool het volgende:[..]
Damn, ik begin nog haast te geloven dat die andere lui toch gelijk hebben!!!
quote:Prutsertje, lees jij nou eerst maares mijn reactie.. of ben je daar te moe voor ...
Op maandag 29 april 2002 19:36 schreef OviivO het volgende:[..]
Ja sorry, MvdLubbe en ik liggen elkaar wel en niet. Hij begrijpt mijn humor niet, en ik wordt af en toe (lees: altijd) moe van zijn posts, dat hij eerst ff leest waar het over gaat en dan post, dan kunnen we bij het onderwerp blijven. Want de topic-titel is vrij duidelijk dacht ik zo!!
quote:Yeah. Zonder uitzondering, onafgebroken...
Op maandag 29 april 2002 19:36 schreef OviivO het volgende:[..]
Slijmbal!!
quote:REAGEER dan niet op deze topic.......!! Als het toch allemaal langs je heen gaat!!
Op maandag 29 april 2002 19:37 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
Prutsertje, lees jij nou eerst maares mijn reactie.. of ben je daar te moe voor ...
...
quote:Ik kan het allicht proberen...
Op maandag 29 april 2002 19:39 schreef OviivO het volgende:[..]
REAGEER dan niet op deze topic.......!! Als het toch allemaal langs je heen gaat!!
quote:Nee, ik bedoelde eigenlijk iedereen behalve jou!!!
Op maandag 29 april 2002 19:37 schreef OviivO het volgende:[..]
Dankjewel, ik ben toch een van die andere lui??
quote:Slijmbal!!
Op maandag 29 april 2002 19:40 schreef mrcool het volgende:[..]
Nee, ik bedoelde eigenlijk iedereen behalve jou!!!
quote:Heb jij soms weed gerookt?
Op maandag 29 april 2002 19:39 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
Ik kan het allicht proberen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |