YES!
quote:Dit vind ik altijd zo raar he. Wat maakt het jou nou uit? Als je het niet leuk vindt kijk je toch gewoon niet?
Op dinsdag 25 december 2001 13:21 schreef WcB0rSt3l het volgende:![]()
neeeeeee omg neeeeee
quote:Nee, alleen dat het nog spectaculaider wordt. Ik ben echt blij, het is zo'n leuk programma. Ik had niet verwacht dat er nog een deel 4 zou komen. BB rules!
Op dinsdag 25 december 2001 13:18 schreef Ethel het volgende:
WAUW !!! Is er al meer bekend over het hoe en wat??
quote:Je hoeft er niet naar te kijken..en wat doe je hier dan op het forum.
Op dinsdag 25 december 2001 13:25 schreef Joene het volgende:
Kan het nou niet is ophouden met die onzin
quote:Idd, leuk weer mensjes kijken
Op dinsdag 25 december 2001 13:45 schreef Oosthoek het volgende:
Joepie, nog meer uitgekauwde boel voor kansloze mensen.
Wie gaat zich ervoor inschrijven??
Ik in ieder geval niet, ik blijf het hier op Fok volgen!!
Groeten,
Golfen
De kijkers nomineren. De bewoners moeten dan kiezen wie van de twee bewoners die de meeste kijkersstemmen hebben gekregen, moet verdwijnen.
Zo hebben de kijkers meer invloed, en daar het tenslotte om, om de kijkers!
En de bewoners merken dat ze minder of juist meer populair zijn dan ze dachten
quote:Hmmm... dat lijkt me eik wel leuk... wel keihard.
Op dinsdag 25 december 2001 13:56 schreef tekkel het volgende:
De kijkers nomineren. De bewoners moeten dan kiezen wie van de twee bewoners die de meeste kijkersstemmen hebben gekregen, moet verdwijnen.
Ik snap de kritiek trouwens niet. Dat gelul dat 't zo uitgemolken wordt. Het draait nog maar 2 jaar! Kijk dan 'es naar al die andere uitgemolken shit die nog op TV wordt uitgezonden.
Big Brother roeleert
quote:Lijkt me geen goed idee.
Op dinsdag 25 december 2001 13:56 schreef tekkel het volgende:
Ik weet niet meer wie het voorstelde,
maar een paar dagen geleden stond er een vet voorstel bij.De kijkers nomineren. De bewoners moeten dan kiezen wie van de twee bewoners die de meeste kijkersstemmen hebben gekregen, moet verdwijnen.
Zo hebben de kijkers meer invloed, en daar het tenslotte om, om de kijkers!
En de bewoners merken dat ze minder of juist meer populair zijn dan ze dachten
quote:Dat is nu wel duidelijk lieverd, hoe saai het allemaal wel niet is!!
Op dinsdag 25 december 2001 15:25 schreef itsme het volgende:[..]
Nee Nederland kiest zoals we dit jaar weer gemerkt hebben voor saai en dan krijg je zoals het nu is al in het begin. nee dank je
quote:Precies! Dat moeten we dus niet hebben. Er moet iets bedacht worden waardoor het niet echt mogelijk is dat alleen saaie mensen overblijven zoals dit jaar.
Op dinsdag 25 december 2001 15:25 schreef itsme het volgende:
Lijkt me geen goed idee.
Dan weet je zeker dat alle personen die een beetje extrovert zijn er gelijk weer uitvliegen.
Nee Nederland kiest zoals we dit jaar weer gemerkt hebben voor saai en dan krijg je zoals het nu is al in het begin. nee dank je
Wie anders dan dit onovertroffen forum heeft er het meeste verstand van, en daarmee de meeste kijk op. En is dus daarom de aangewezen instantie om de 'goeie' personen in het BB-huis te plaatsen. Het moeten natuurlijk mensen zijn met een 'vreemde' tic, die zich durven te laten gaan, die hun mond open durven te trekken. Enz.enz.
(Mensen die alleen mooi zitten te zijn in BB zijn direct van deelname uitgesloten)
Mocht Yorin er anders over denken, misschien kunnen jullie hier dan als adviesbureau dienen?
quote:Ik dacht dat i.i.g. Showtime wel zin had........
Op dinsdag 25 december 2001 13:54 schreef Golfen het volgende:
Helemaal Super!!!!!Wie gaat zich ervoor inschrijven??
Ik in ieder geval niet, ik blijf het hier op Fok volgen!!Groeten,
Golfen
Lijkt me ook wel fijn.......kunnen we hem hier de hele tijd ter discussie stellen zonder dat hij een weerwoord kan geven.......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |