abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 december 2001 @ 15:33:39 #1
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_2596856
Enkele willekeurige achtergrondgeluiden bij het zien van Lord of the Rings.

"Bilbo? Hihi, Dildo Balings. Hahahaha!"
"Ga nou, Dildo Bal-lings!"
"Open einde?"
"Wat een kutfilm zeg!"

En verder nog mobiel telefoneren. Jammer genoeg zitten die hufters nooit voor mij, anders zou ik 't uit z'n handen rukken en onder ze eigen stoel dumpen (kijkt 'ie toch nooit).

En, als laatste, enorm knetterende snoepzakjes. Scheur zo'n ding wat verder open, heeft je medemens er geen last van.

Down[br]Under
  maandag 24 december 2001 @ 15:34:33 #2
7569 merulez
ergo sum cool
pi_2596867
valt me nog mee dat ze niet met popcorn hebben liggen smijten
[i]"Heaven is to blame, for taking you away..."[/i] ; Smasing Pumpkins - Tear [br][br]R.I.P. 20 - 9 - 1995, my good friend [b]Yovan[/b]
pi_2596881
ja als ik dat soort lui in de bioscopen zie denk ik altijd van.... blijf dan weg ofzo
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  maandag 24 december 2001 @ 15:39:48 #4
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_2596920
Gewoon opbokken met die gasten!
Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
pi_2597262
Let niet eens alleen op een ander. Jij doet vast ook wel eens een keertje dingen waar anderen zich aan ergeren!
  maandag 24 december 2001 @ 16:15:12 #6
8266 drLiter
Wil je een plastic zakje?
pi_2597322
Reden Nr 1 dat ik niet naar de bios ga ... al die irritante figuren daar....

Maar meestal geen sjonnies of anita's in amsterdam maar meer Achmed en Achmida...

Liter ponders the consequences of the modern globally connected society on the fertility of the western male population
  maandag 24 december 2001 @ 16:15:40 #7
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_2597329
Ga naar Harry Potter en je wordt vanzelf irritant...
Misschien dat het voor "die mensen" (ooh gevaarlijk) een soort omgekeerde wereld is en dat die zich bij Harry Potter aan mij irriteren...

Het spijt me voor de andere 8 mensen die met mij harry potter keken maar soms moest ik echt lachen om de belachelijkheid... Je kunt als "volwassene" toch niet serieus blijven als er een paar honderd uilen brieven door de schoorsteen naar binnen gooien omdat de brievenbus is dichtgetimmerd. enzovoorts

Voor de rest ben ik wel de ideale bioscoop bezoeker hoor.

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 24 december 2001 @ 16:34:34 #8
13635 Jones
Don't call me Junior!!!
pi_2597471
ah ik ben niet de enige die opvalt dat de mentaliteit van de jeugd echt erg aan het worden is, en dan doel ik vooral op de groep 14-16...........en het valt me verder op dat dit ook iets is van Nederland, ik ben in Belgie naar LOTR geweest en daar heb je echt een perfect publiek, geen 1 keer 'wat een kutfilm' of wat dan ook gehoord, belgen houden zich tenminste rustig onder een film en zeker bij deze had ik dat nodig.....ik ga amper meer in Nederland (Maastricht) naar de bioscoop omdat er dan amper een film was waar ik me niet constant zat te ergeren aan de zielige figuren......

enne nog wat over die triste ventjes: op weg naar huis na de film zaterdag kom ik ineens een groep jongens tegen van een jaar of 15/16....zij dus doodleuk midden op de weg gaan lopen vol voor de auto....en dan uitdagen of ik door durfde te rijden wat ik dus eigenlijk had moeten doen maar het probleem is dat ik dan zeik krijg met de politie

edit: het is overigens in bioscopen niet alleen jongeren die irritant zijn, vaak zijn het juist ouderen die ram irritant erdoorheen gaan zitten praten enzo

'Jones.................Indiana Jones'
pi_2597586
quote:
Op maandag 24 december 2001 16:34 schreef Jones het volgende:
ah ik ben niet de enige die opvalt dat de mentaliteit van de jeugd echt erg aan het worden is, en dan doel ik vooral op de groep 14-16...........en het valt me verder op dat dit ook iets is van Nederland, ik ben in Belgie naar LOTR geweest en daar heb je echt een perfect publiek, geen 1 keer 'wat een kutfilm' of wat dan ook gehoord, belgen houden zich tenminste rustig onder een film en zeker bij deze had ik dat nodig.....ik ga amper meer in Nederland (Maastricht) naar de bioscoop omdat er dan amper een film was waar ik me niet constant zat te ergeren aan de zielige figuren......
Ik ga ook meestal naar de bios in Antwerpen en idd, het valt me op dat daar niet gestoord wordt tijdens de film. Maar vergeet niet dat de helft van het publiek in België wel van Nederlandse afkomst is!

Misschien dat juist de serieuze mensen de moeite nemen om 'helemaal' naar België te rijden om lekker van een film te kunnen genieten?
En tja om nou helemaal op je scooter met Anita achterop naar België te rijden...

#geen
  maandag 24 december 2001 @ 17:01:51 #10
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_2597760
En zo is Werchter beter dan Pinkpop....
enzovoorts enzovoorts

maar ik blijf erbij dat Metropolis keihard achteruit rent, omdat men niet meer naar de film gaat, maar naar Metropolis.
Steeds vaker zie je bij Metropolis Nederlandse volkswagen golfjes stoppen waar dan 6 uitgelaten mensen uitrollen die een film gaan kijken. Ik krijg een beetje het idee van de Nederlandse coffeeshop (ik woon boven een coffeeshop). Daar komen dus heel de dag door Belgische volkswagen golfjes waar 6 man uitrolt die compleet uitgelaten dan wat gaan blowen. Soort omgekeerde wereld dus... maar mijn punt is net als een paar posts terug... Voorlopig is de andere bioscoop in Antwerpen veel Belgischer dan Metropolis... (en dat Belgisch goed was zijn jullie zelf uitgekomen)

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_2599257
Er zat eens een gezinnetje voor mij in de bios. Boodschappentas mee, hieruit kwamen tijdens de film 1 zak chips, 1 fles cola en 4 plastic bekertjes. Ik moest toen best lachen, stelletje skrapers!
Da's toch nie normaal, das abnormaal, tis gewoon nie te gleuven!!!
  maandag 24 december 2001 @ 19:43:08 #12
12323 red-dragon
beware of the dragon
pi_2599400
quote:
Op maandag 24 december 2001 15:33 schreef MacBeth het volgende:

"Open einde?"
"Wat een kutfilm zeg!"

Dit is dé reden waarom ik liever niet naar films ga die voor 12 jaar en ouder zijn.
fair fight.... I'll take survival over chivalry any day !
  dinsdag 25 december 2001 @ 03:03:22 #13
19245 GTTC
Honda - S2000
pi_2603193
quote:

enne nog wat over die triste ventjes: op weg naar huis na de film zaterdag kom ik ineens een groep jongens tegen van een jaar of 15/16....zij dus doodleuk midden op de weg gaan lopen vol voor de auto....en dan uitdagen of ik door durfde te rijden wat ik dus eigenlijk had moeten doen maar het probleem is dat ik dan zeik krijg met de politie

offtopic
ach man weet je hoe je dat oplost, heb ik ook eens gehad 3 tal jognens miden op straat in de nacht dachten ook ruig te zijn, stilstaa, koppeling in, vol gas, hoog toeren end an de koppeling ineens los laten en met flinke piepende banden richting ze rijden, omdat de banden piepen gaat de auto toch niet zo snel voorruit en die ruige ventjes
schijten in hun broek en springen voor hun leven opzij
offtopic
Silverstone
  vrijdag 28 december 2001 @ 16:14:05 #14
13635 Jones
Don't call me Junior!!!
pi_2630633
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 03:03 schreef GTTC het volgende:

[..]

offtopic
ach man weet je hoe je dat oplost, heb ik ook eens gehad 3 tal jognens miden op straat in de nacht dachten ook ruig te zijn, stilstaa, koppeling in, vol gas, hoog toeren end an de koppeling ineens los laten en met flinke piepende banden richting ze rijden, omdat de banden piepen gaat de auto toch niet zo snel voorruit en die ruige ventjes
schijten in hun broek en springen voor hun leven opzij
offtopic

das idd de beste manier jah
  vrijdag 28 december 2001 @ 18:25:32 #15
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_2632486
quote:
Op maandag 24 december 2001 15:33 schreef MacBeth het volgende:

"Open einde?"
"Wat een kutfilm zeg!"

En verder nog mobiel telefoneren. Jammer genoeg zitten die hufters nooit voor mij, anders zou ik 't uit z'n handen rukken en onder ze eigen stoel dumpen (kijkt 'ie toch nooit).

En, als laatste, enorm knetterende snoepzakjes. Scheur zo'n ding wat verder open, heeft je medemens er geen last van.

Ah, jij had ook zo'n drang om de Glamdring van Gandalf af te pakken en die lui te onthoofden
The Internets, I needs it..
  vrijdag 28 december 2001 @ 18:28:05 #16
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2632501
Ik vind Sjonnies& Anita's een beetje generaliserend, maar er zijn wel altijd veel klojo's in de bios die er meer zitten omdat ze zich stierlijk vervelen ipv echt geinteresseerd te zijn in de film.......
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_2632520
quote:
ik ga amper meer in Nederland (Maastricht) naar de bioscoop omdat er dan amper een film was waar ik me niet constant zat te ergeren aan de zielige figuren......
Ik ook, vooral de Minerva schijnt dit soort geestelijk labiele mensen aan te trekken, de Palace valt nog wel mee.

Ik probeer eigenlijk altijd naar Belgie te gaan om een film te kijken, veel relaxer publiek (lekker belgische meisjes die na de film naar de disco gaan en ook zo gekleed zijn ).

Lumiere in Maastricht is overigens wel relax, alleen jammer dat het een filmhuis is, dus zo vaak ga ik er niet heen (laatste keren was Memento en Almost Famous).

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_2632534
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 18:28 schreef SEMTEX het volgende:
maar er zijn wel altijd veel klojo's in de bios die er meer zitten omdat ze zich stierlijk vervelen ipv echt geinteresseerd te zijn in de film.......
Typisch Nederlands, "Ik heb betaald dus ik blijf zitten ook al vind ik er geen ruk aan".

Als je een film niet goed vind ROT DAN OP!!!

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_2634065
idd...

of tijdens een ietwat onwaarschijnlijke gebeurtenis (zoals die regelmatig voorkomen in films) "ja hoor! 'tuurlijk " moeten horen

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 28 december 2001 @ 21:44:00 #20
20155 Concierge_Hadrie
Met de eW van Wichawd!
pi_2634243
Ach ja, ik was vanmiddag naar Lord of the Rings geweest daarbij de ArenA, helemaal geen last van irritanten gasten.
Behalve dan dat ik naast iemand zat die het boek gelezen heeft (Ik heb het boek wel, maar kan er niet echt inkomen, het wordt ook het meest verkochtte en minst gelezen boek genoemd van de wereld ) en diegene zat constant de voorspellen wat er zou gebeuren.
pi_2634458
Ben vandaag geweest, net nadat Gandalf in dat gat was gedonderd en het HELEMAAL stil was (in de film dus)...ging er een mobiele telefoon af met zo'n hip fake trance deuntje
  vrijdag 28 december 2001 @ 22:11:09 #22
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2634584
Ook erg: mensen die te laat komen en dan met hun bakkes in het gangpad gaan staan zodat niemand meer iets ziet
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 29 december 2001 @ 01:18:22 #23
13635 Jones
Don't call me Junior!!!
pi_2637029
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 21:59 schreef blieblie het volgende:
Ben vandaag geweest, net nadat Gandalf in dat gat was gedonderd en het HELEMAAL stil was (in de film dus)...ging er een mobiele telefoon af met zo'n hip fake trance deuntje
is misschien een minder leuke reply voor mensen die de film nog niet gezien hebben
  FOK!fossiel zaterdag 29 december 2001 @ 10:59:07 #24
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_2638310
Ik ken het ja Opzich valt het wel mee in Groningen (Pathe), maar gisteren bijvoorbeeld zat ik zo'n iemand die zijn mobiele telefoon af liet gaan, lang door bleef praten met z'n vriendin ofzo toen de film begon... Etc. Maar viel wel mee.
Met American Pie 2 was er iemand (of meerdere) die gingen roken.. Tis dat ik in het midden zit van de zaal.. Grmbl .
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_2638393
Ik ben gisteren naar de slechtste bioscoop in Utrecht geweest (kwa reputatie dan) en heb zowaar nergens last van gehad.. Ik ben naar Harry Potter geweest en zat tussen stapels aantrekkelijke vrouwen.. er waren geen irritante geluiden.. alleen wat gelach af en toe (maar dat moet kunnen, doe ik zelf ook)...

Valt dus wel mee allemaal..

Het is gewoon een kwestie van: niet te veel op anderen letten en gewoon genieten..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')