"Bilbo? Hihi, Dildo Balings. Hahahaha!"
"Ga nou, Dildo Bal-lings!"
"Open einde?"
"Wat een kutfilm zeg!"
En verder nog mobiel telefoneren. Jammer genoeg zitten die hufters nooit voor mij, anders zou ik 't uit z'n handen rukken en onder ze eigen stoel dumpen (kijkt 'ie toch nooit).
En, als laatste, enorm knetterende snoepzakjes. Scheur zo'n ding wat verder open, heeft je medemens er geen last van.
Maar meestal geen sjonnies of anita's in amsterdam maar meer Achmed en Achmida...
Het spijt me voor de andere 8 mensen die met mij harry potter keken maar soms moest ik echt lachen om de belachelijkheid... Je kunt als "volwassene" toch niet serieus blijven als er een paar honderd uilen brieven door de schoorsteen naar binnen gooien omdat de brievenbus is dichtgetimmerd. enzovoorts
Voor de rest ben ik wel de ideale bioscoop bezoeker hoor.
enne nog wat over die triste ventjes: op weg naar huis na de film zaterdag kom ik ineens een groep jongens tegen van een jaar of 15/16....zij dus doodleuk midden op de weg gaan lopen vol voor de auto....en dan uitdagen of ik door durfde te rijden wat ik dus eigenlijk had moeten doen maar het probleem is dat ik dan zeik krijg met de politie
edit: het is overigens in bioscopen niet alleen jongeren die irritant zijn, vaak zijn het juist ouderen die ram irritant erdoorheen gaan zitten praten enzo
quote:Ik ga ook meestal naar de bios in Antwerpen en idd, het valt me op dat daar niet gestoord wordt tijdens de film. Maar vergeet niet dat de helft van het publiek in België wel van Nederlandse afkomst is!
Op maandag 24 december 2001 16:34 schreef Jones het volgende:
ah ik ben niet de enige die opvalt dat de mentaliteit van de jeugd echt erg aan het worden is, en dan doel ik vooral op de groep 14-16...........en het valt me verder op dat dit ook iets is van Nederland, ik ben in Belgie naar LOTR geweest en daar heb je echt een perfect publiek, geen 1 keer 'wat een kutfilm' of wat dan ook gehoord, belgen houden zich tenminste rustig onder een film en zeker bij deze had ik dat nodig.....ik ga amper meer in Nederland (Maastricht) naar de bioscoop omdat er dan amper een film was waar ik me niet constant zat te ergeren aan de zielige figuren......
Misschien dat juist de serieuze mensen de moeite nemen om 'helemaal' naar België te rijden om lekker van een film te kunnen genieten?
En tja om nou helemaal op je scooter met Anita achterop naar België te rijden...
maar ik blijf erbij dat Metropolis keihard achteruit rent, omdat men niet meer naar de film gaat, maar naar Metropolis.
Steeds vaker zie je bij Metropolis Nederlandse volkswagen golfjes stoppen waar dan 6 uitgelaten mensen uitrollen die een film gaan kijken. Ik krijg een beetje het idee van de Nederlandse coffeeshop (ik woon boven een coffeeshop). Daar komen dus heel de dag door Belgische volkswagen golfjes waar 6 man uitrolt die compleet uitgelaten dan wat gaan blowen. Soort omgekeerde wereld dus... maar mijn punt is net als een paar posts terug... Voorlopig is de andere bioscoop in Antwerpen veel Belgischer dan Metropolis... (en dat Belgisch goed was zijn jullie zelf uitgekomen)
quote:Dit is dé reden waarom ik liever niet naar films ga die voor 12 jaar en ouder zijn.
Op maandag 24 december 2001 15:33 schreef MacBeth het volgende:
Enkele willekeurige achtergrondgeluiden bij het zien van Lord of the Rings."Bilbo? Hihi, Dildo Balings. Hahahaha!"
"Open einde?"
"Wat een kutfilm zeg!"
quote:offtopic
Op maandag 24 december 2001 16:34 schreef Jones het volgende:enne nog wat over die triste ventjes: op weg naar huis na de film zaterdag kom ik ineens een groep jongens tegen van een jaar of 15/16....zij dus doodleuk midden op de weg gaan lopen vol voor de auto....en dan uitdagen of ik door durfde te rijden wat ik dus eigenlijk had moeten doen maar het probleem is dat ik dan zeik krijg met de politie
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 03:03 schreef GTTC het volgende:[..]
offtopic
ach man weet je hoe je dat oplost, heb ik ook eens gehad 3 tal jognens miden op straat in de nacht dachten ook ruig te zijn, stilstaa, koppeling in, vol gas, hoog toeren end an de koppeling ineens los laten en met flinke piepende banden richting ze rijden, omdat de banden piepen gaat de auto toch niet zo snel voorruit en die ruige ventjes
schijten in hun broek en springen voor hun leven opzij
offtopic
quote:Ah, jij had ook zo'n drang om de Glamdring van Gandalf af te pakken en die lui te onthoofden
Op maandag 24 december 2001 15:33 schreef MacBeth het volgende:
Enkele willekeurige achtergrondgeluiden bij het zien van Lord of the Rings."Bilbo? Hihi, Dildo Balings. Hahahaha!"
"Open einde?"
"Wat een kutfilm zeg!"En verder nog mobiel telefoneren. Jammer genoeg zitten die hufters nooit voor mij, anders zou ik 't uit z'n handen rukken en onder ze eigen stoel dumpen (kijkt 'ie toch nooit).
En, als laatste, enorm knetterende snoepzakjes. Scheur zo'n ding wat verder open, heeft je medemens er geen last van.
quote:Ik ook, vooral de Minerva schijnt dit soort geestelijk labiele mensen aan te trekken, de Palace valt nog wel mee.
Op maandag 24 december 2001 16:34 schreef Jones het volgende:
ik ga amper meer in Nederland (Maastricht) naar de bioscoop omdat er dan amper een film was waar ik me niet constant zat te ergeren aan de zielige figuren......
Ik probeer eigenlijk altijd naar Belgie te gaan om een film te kijken, veel relaxer publiek (lekker belgische meisjes die na de film naar de disco gaan en ook zo gekleed zijn ).
Lumiere in Maastricht is overigens wel relax, alleen jammer dat het een filmhuis is, dus zo vaak ga ik er niet heen (laatste keren was Memento en Almost Famous).
quote:Typisch Nederlands, "Ik heb betaald dus ik blijf zitten ook al vind ik er geen ruk aan".
Op vrijdag 28 december 2001 18:28 schreef SEMTEX het volgende:
maar er zijn wel altijd veel klojo's in de bios die er meer zitten omdat ze zich stierlijk vervelen ipv echt geinteresseerd te zijn in de film.......
Als je een film niet goed vind ROT DAN OP!!!
of tijdens een ietwat onwaarschijnlijke gebeurtenis (zoals die regelmatig voorkomen in films) "ja hoor! 'tuurlijk " moeten horen
quote:is misschien een minder leuke reply voor mensen die de film nog niet gezien hebben
Op vrijdag 28 december 2001 21:59 schreef blieblie het volgende:
Ben vandaag geweest, net nadat Gandalf in dat gat was gedonderd en het HELEMAAL stil was (in de film dus)...ging er een mobiele telefoon af met zo'n hip fake trance deuntje![]()
![]()
![]()
Valt dus wel mee allemaal..
Het is gewoon een kwestie van: niet te veel op anderen letten en gewoon genieten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |