Je hebt natuurlijk die gezellige Ruud (BB1). Effe knuffelen riep hij altijd maar. O o o wat was dat gezellig. En z'n lieve dochtertje Bibi (om over Wiltrude maar niet te spreken). Helaas teert Ruud (althans, hij probeert te teren) nog steeds op BB. En dat hij daarvoor groene blaadjes nodig heeft vind ik een beetje flauw. Bibi is zo lief en hij gaat er vandoor met een of ander blond doosje. Tja. Hij begon zo goed.
En dan heb je nog die Ed (BB2). Die Ed die ging maar niet naar huis. Ook Ed was maar een vieze man, vond ik. bijna 50 en een kind van 2 dagen. Bah. Gelukkig treedt hij nu niet meer in de publiciteit (remember het telefoongesprek bij Ruuddewild.nl). Dat vind ik dan wel weer klasse: hij weet dat er niemand op hem zit te wachten dus hij houdt zijn mondje. En zijn vriendin zal hij ook niet in de steek willen laten (ik ga niet!). En hij werd ook onsterfelijk door meteeen zijn penis te laten zien aan Desirée "ik wil niet weten hoe laat het is!".
Welke bewoner vind jij NU het leukste? Let me know!
Hij verft zijn haar leuk en hij speelt al weken met die plastic krokodil, daar kan ik echt van genieten.
Marky zou zeggen.. 'ik wil vermaakt worden'.. en zo is het !
En als hij dat grijze mutsje opzet is het net een grote eikel.. heb ik toch zo om gelachen joh..
Nou groetjes
Koos
karakter:
Seki (bus'99) , Ruud (BB'99)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |