Truth or Dare deel CXXXIV (134)
Hier vind je 't vorige deel: Truth or Dare deel CXXXIII (133)
Basisregels voor het meespelen in Truth or Dare:
Meespelen in Truth or Dare kan makkelijk door aan te geven wat je wilt, een Truth (T) of een Dare (D).
Iedereen die in dit topic post moet ingaan op een ToD uitdaging van een ander.
Truth
De uitdager stelt een vraag die je eerlijk moet beantwoorden.
Een simpel ja of nee is niet toegestaan!
Het moet een uitgebreid antwoord zijn waarbij tegelijkertijd de "hoe, wat, waarom en wanneer" vragen automatisch worden beantwoord.
Dare
Hierbij moet de uitgedaagde een door de uitdager bedachte opdracht uitvoeren.
Indien er daarbij geen voorwaarden worden gesteld gelden de volgende principe's:
Compromis op het Golfer Decreet.:
Dare topics buiten onzin moeten niet te ver gaan of te serieus worden! Laat andere FOK!ers niet in de waan als het onderwerp te serieus wordt benaderd.
Zo gauw je in de gaten hebt dat je topic te serieus genomen wordt melden dat het een TorD topic is en een mod waarschuwen en om een slotje vragen. Gebeurt dit niet dan mogen we zometeen geen topic meer buiten Onzin openen op straffe van een Waarschuwing!!!
Algemeen
Mocht het voorkomen dat het aantal aanvragen groter is dan het aantal geboden T's of D's dan kan een algemene T or D worden gegeven, iedereen die wil kan daarop reageren.
(Prive-)Informatie, waarvan aangenomen mag worden dat de deelnemer die alleen maar geeft ivm het spel of in de prive sfeer ligt mag niet gebruikt worden in andere topic's en/of fora.
Dus ook geen foto's e.d. plaatsen in andere topics of doorgeven aan anderen zonder toestemming van de deelnemer!
Afkortingen
Er kunnen bepaalde afkortingen worden gebruikt waarvan hier de uitleg zal worden gegeven:
GG = GoedGekeurd
AG = AfGekeurd
"Ik weet onderhand geen vragen meer"
Als je al zoveel vragen verzonnen hebt dat je het idee hebt 'leeg' te zijn,
kan je ideëen opdoen uit : Truth or Dare Inspiratiebron Deel 1
Mocht je wat toe te voegen hebben, dan kan dat daar ook uiteraard.
Overige
[TorD] Heb jij een scanner, webcam of.....
TorD wachtkamer
Code voor TorD header
Romeinse Getalnotering.
!!! Truth or Dare is een Onzin spelletje, dus laat het niet te serieus worden.
Dare, maar geniet met mate! !!!
versie 1.29 - 12/12/2001
Morgen laatste dagje!! En dan VAKANTIE!!!!
quote:
Op donderdag 20 december 2001 23:39 schreef calvobbes het volgende:
Jahahhaaaaaaaaaaaaaaa!Gboy27 was er zo vroeg bij dat het topic al aardig naar beneden was gezakt toen ik het opende
------------------------------------------------------------
quote:
Op donderdag 20 december 2001 23:27 schreef Gboy27 het volgende:
Heb ik ooit beweerd dan dat ik op blond val
Kleur haar maakt me niets uit!
ach, je gokt es wat he???
Ben jij soms blond? Hehehe
quote:Slaap lekker WheeleE!!!
Op donderdag 20 december 2001 23:36 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE gaat zijn bedej opzoeken...Morgen laatste dagje!! En dan VAKANTIE!!!!
![]()
quote:C ya
Op donderdag 20 december 2001 23:36 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE gaat zijn bedej opzoeken...Morgen laatste dagje!! En dan VAKANTIE!!!!
![]()
quote:Ja... geef mij maar de schuld!
Op donderdag 20 december 2001 23:39 schreef calvobbes het volgende:
Jahahhaaaaaaaaaaaaaaa!Gboy27 was er zo vroeg bij dat het topic al aardig naar beneden was gezakt toen ik het opende
quote:als je naar die foto had gekeken wist je beter
Op donderdag 20 december 2001 23:41 schreef Gboy27 het volgende:
Door DaBuzzzzz - donderdag 20 december 2001 23:28------------------------------------------------------------
quote:
Op donderdag 20 december 2001 23:27 schreef Gboy27 het volgende:Heb ik ooit beweerd dan dat ik op blond val
Kleur haar maakt me niets uit!![]()
------------------------------------------------------------ach, je gokt es wat he???
------------------------------------------------------------Ben jij soms blond? Hehehe
quote:Omschrijf hoe je (slaap)kamer er uit ziet in details
Op donderdag 20 december 2001 23:47 schreef NaRRaToR het volgende:
waar blijft mijn T
quote:Was een beetje een donkere foto...
Op donderdag 20 december 2001 23:47 schreef DaBuzzzzz het volgende:als je naar die foto had gekeken wist je beter
quote:ehmz als je mijn kamer binnekomt ziet men aan de rechterkant een wasbak met daarnaast een nachtkastje en mijn DJ-SET. verspreid tussen alle rotzooi ziet men aan de linkerkant een grote rode kast staan met allemaal blikjes en glazen van coca cola. daar spaar ik alles van dus kheb er ook behang en dekbed e.d. van/. als men nog verder doorloopt ziet men links mijn bureau met daarop een toetsenbord muis monitor en kast die openligt van PC. ook een heerlijke bureaustoel ervoor en mijn bed ligt tegenover mijn bureau. tjah verder de usual zooi die je tegenkomt op een kamer van een puber
Op donderdag 20 december 2001 23:52 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Omschrijf hoe je (slaap)kamer er uit ziet in details
quote:Truth or Dare trouwens? (Dan zal ik eens in het TorD inspiratie-topic gaan kijken en wat leuks opsnorren)
Op donderdag 20 december 2001 23:56 schreef DaBuzzzzz het volgende:
hehehehe
quote:OK Goedgekeurd!
Op donderdag 20 december 2001 23:59 schreef NaRRaToR het volgende:ehmz als je mijn kamer binnekomt ziet men aan de rechterkant een wasbak met daarnaast een nachtkastje en mijn DJ-SET. verspreid tussen alle rotzooi ziet men aan de linkerkant een grote rode kast staan met allemaal blikjes en glazen van coca cola. daar spaar ik alles van dus kheb er ook behang en dekbed e.d. van/. als men nog verder doorloopt ziet men links mijn bureau met daarop een toetsenbord muis monitor en kast die openligt van PC. ook een heerlijke bureaustoel ervoor en mijn bed ligt tegenover mijn bureau. tjah verder de usual zooi die je tegenkomt op een kamer van een puber
quote:pssssssssssstttttttt in de 1e delen zitten ook nog een boel intresante T's en D's
Op vrijdag 21 december 2001 00:00 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Truth or Dare trouwens? (Dan zal ik eens in het TorD inspiratie-topic gaan kijken en wat leuks opsnorren)
quote:Hé! niet Fok!ken
Op vrijdag 21 december 2001 00:06 schreef calvobbes het volgende:[..]
pssssssssssstttttttt in de 1e delen zitten ook nog een boel intresante T's en D's
quote:*k_man vraag:
Op vrijdag 21 december 2001 00:04 schreef DaBuzzzzz het volgende:
T!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |