abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2557430
Wederom een pareltje van Pamela Hemelrijk in 't AD.

Wat flarden:

quote:
Er is wel eens onderzoek verricht naar het stemgedrag van sjoernalisten: tweederde stemt `links', zo bleek daaruit. PvdA dus, aangevuld met een handjevol Groen Links- en SP-stemmers. Eenderde stemt `midden', en onder dat midden moet u uitsluitend D66 verstaan. Want de aanhang van de VVD en het CDA was niet meetbaar. Die partijen scoren nul, onder sjoernalisten. Niettemin gaat er een hoongelach op als je oppert dat hun berichtgeving vooringenomen is. Hoe kom je dáár nou bij!
quote:
Zij vinden het kennelijk volkomen terecht dat je van Melkert een spreekverbod krijgt opgelegd als je je werk probeert te doen. Die Opoe Tet van een Willem Breedveld, die alom geldt als de nestor van parlementaire journalistiek, die bestond het zelfs om te beweren dat Van Gijzels opstappen alles met persoonlijk ponteneur, en niks met de zaak zelf te maken had. Want het ging hier per slot om de bouwfraude, `en die los je niet op door weg te gaan'.

Nee! Die los je op door te blijven zitten zeker, en te helpen de zaak de doofpot in te proppen!

quote:
Het is me een raadsel waarom de PvdA nog steeds een progressieve partij wordt genoemd. Het is een ultraconservatieve, totalitaire sekte geworden, waar je je kennelijk niet van los kunt maken zonder in een totaal isolement en een diepe geloofscrisis te raken. En de media zingen om het hardst de psalmen mee. Onpasselijk word ik ervan.
De complete column hier:

http://archief.ad.nl/artikel?text=pamela%20hemelrijk&SORT=presence&ED=ola&PRD=3m&SEC=%2A&SO=%2A&FDOC=14

donderdag 20 december 2001 @ 15:23:32 #2
13081 Baas
Baas baziger baast
pi_2557520
Yep. Dat is al jaren een doorn in mijn oog. Je kan geen krant openslaan (Telegraaf uitgezonderd) of er sijpelt een linkse mening doorheen. En in mijn ogen is het juist die houding die het politiek correcte denken zo heeft versterkt dat in mijn ogen op dit moment als een verstikkende deken over de Nederlandse samenleving heenligt.
Het Nederlandse journaille is er als de kippen bij om Fortuyn neer te sabelen of indertijd Bolkestein de grond in te schrijven maar als het om PVDA of D66 gaat houden ze allemaal het gif in de pen en waaien ze met de rest van de bomen mee.

[Dit bericht is gewijzigd door Baas op 20-12-2001 15:31]

Plaats hier een Engelse quote die duidelijk maakt dat je een miskende intellectueel bent met een boeiende en diepgaande gedachtengang
  donderdag 20 december 2001 @ 15:30:31 #3
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_2557636
In het NRC valt mij het nog reuze mee,
de Volkskrant lees ik vanzelfsprekend amper...
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  Overall beste user 2022 donderdag 20 december 2001 @ 15:33:47 #4
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_2557701
Ik lees meestal het NRC, ik vind ze toch behoorlijk objectief. Niet zo objectief als de Trouw, maar goed.

De telegraaf vind ik een vieze krant. Die moet je eerst strijken voordat die leesbaar is.

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 20 december 2001 @ 15:37:02 #5
3928 Ulx
pi_2557742
Bovendien vraag ik me af waarover dat mens zanikt: De telegraaf en het AD zijn samen groter dan het parool, nrc, volkskrant en trouw bij elkaar.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_2557969
Zit wel wat in die stelling uit dat stukje:
Ik denk n.l dat propaganda een grote factor speelt bij het kiezen van een partij. Vooral de volkskrant heeft hier trekjes van wat ik dan ook evenals De telegraaf als een vieze krant beschouw.

N.r.c en Trouw zijn objectiever.

donderdag 20 december 2001 @ 16:02:27 #7
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_2558121
Hmm, what's new.

Dit wist ik al jaren.

Straks komt iemand na onderzoek vertellen dat Barend en Van Dorp nogal ernstig linkse rooie rakkers zijn

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  Overall beste user 2022 donderdag 20 december 2001 @ 16:04:11 #8
3928 Ulx
pi_2558144
quote:
Op donderdag 20 december 2001 15:50 schreef Hummer_ het volgende:
Zit wel wat in die stelling uit dat stukje:
Ik denk n.l dat propaganda een grote factor speelt bij het kiezen van een partij.
Duh. Propaganda telt ook mee bij het bepalen van welk TV programma je gaat kijken.

Nou ja, ik lees gewoon enkele kranten en wat websites, en dan bepaal ik mijn standpunt wel. Of niet.

pi_2558235
quote:
Op donderdag 20 december 2001 16:04 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nou ja, ik lees gewoon enkele kranten en wat websites, en dan bepaal ik mijn standpunt wel. Of niet.

Aan je ongenuanceerde uitlatingen te lezen ben je niet verder gekomen als het partijkrantje van Groenlinks .
  donderdag 20 december 2001 @ 16:12:03 #10
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_2558248
Tsja, je zou dit stukje net zo goed kunnen scharen onder het kopje: 'Anti-'linkse' propaganda'.

Verder vind ik dit stukje (wat nou echt niet erg goed is geschreven of zo, dus 'pareltje'?) rabiater dan die gekleurde media waarover deze dame het heeft.

Erg schokkend vind ik deze tirade nou niet echt.

Er zijn mensen die het met deze dame eens zijn, die lepelen het op, en er zijn mensen die het niet met haar eens zijn.

Het is maar door welke bril je wilt kijken.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  Overall beste user 2022 donderdag 20 december 2001 @ 16:13:47 #11
3928 Ulx
pi_2558270
quote:
Op donderdag 20 december 2001 16:10 schreef Hummer_ het volgende:

[..]

Aan je ongenuanceerde uitlatingen te lezen ben je niet verder gekomen als het partijkrantje van Groenlinks .

Ja, en aan jouw ongenuanceerde nazipropanda te zien heb jij nog nooit iets anders gelezen dan de telegraaf uit 1942.
pi_2558277
quote:
Op donderdag 20 december 2001 16:12 schreef Verbal het volgende:

Verder vind ik dit stukje rabiater..

't is een column. De stellingname is dan altijd wat scherper zoals je weet.
  donderdag 20 december 2001 @ 16:17:59 #13
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_2558331
quote:
Op donderdag 20 december 2001 16:14 schreef Sniper het volgende:

[..]

't is een column. De stellingname is dan altijd wat scherper zoals je weet.

Ja dat weet ik... ik heb alleen nog niet echt iets uit haar stukje gehaald over rabiate 'linkse' media.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')