ff serieus, je kunt het ook van de positieve kant zien, je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken over je uiterlijk denk ik zo..
Suc6
Ik zou graag eens in jouw lijf willen stappen om te voelen wat jij voelt (gevoelens beschrijven is heel lastig,.. vandaar), maar ik heb het idee dat je een beetje een fobie hebt tegen mensen die naar jou kijken.
Wat je eens kunt doen:
Heb je toevallig een foto,.. misschien is het wel heel iets anders,.. Post 'm maar effekes!
Feit zal wel zijn dat je een ontzettend leuke verschijning bent waar mannen graag naar kijken en vrouwen afgunstig van worden.
Die onzekerheid ken ik maar al te goed.
Door al die blikken ga je je echt niet lekkerder voelen. Je voelt je eerder een alien
Van je zelf denken dat je de beste bent moet je ook niet Té veel doen anders kom je al snel arrogant over.
quote:Klinkt ook aardig dat
Op woensdag 19 december 2001 22:26 schreef superrat het volgende:
Ik heb ook lang blond haar, ben niet echt supermooi
Iig Sterkte ermee !
quote:like i said
Op woensdag 19 december 2001 22:34 schreef T_R_I_P het volgende:
Meisie, ik denk dat jij gewoon al die mensen die jou aan lopen te gapen moet trakteren op een koekje van eigen deeg. Lach ze maar lekker uit, steek je tong uit of geef ze een vette knipoog ofzo. Moet je kijken hoe snel ze ineens de andere kant op gaan lopen kijken!
Het enige wat ik kan bedenken is dat je gewoon een opvallende verschijning bent en dat daarom zoveel mensen je nakijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |