abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2549953
hallo ik ben een meid van 23
ik heb een klein probleempje,als ikbuiten loop,winkel,openbaargelegenheden zitten mensen altijd naar mijn te kijken,ik ben al erg onzeker en ik denk dan datik uitgelachen wordt,bv als ik op straat loop ze kijken me altijd zo aan,en soms kijken ze me naar,ik heb veder geen gek uiterlijk,ik werk in een drogisterij ik zie er erg verzorgd uit ,langblondhaar,zonebankbruin,dit is voor mijn al jaren een probleem dat ik me zo voel,het wordt bijna zo erg dat ik bijna niet meer naar een bioscoop enz durf want als ik binnen kom zijn de ogen erg op mijn gericht
ik kan dan wel door degrond zakken dan,kent iemand dit probleem ik hoor het graag mischien kan ik er iets mee
ik wil graag van dit gevoel af
pi_2549986
Loop je niet perongeluk half naakt over straat ofzo ?
je moet je er niet zoveel van aantrekken vaak is het zo dat je denkt dat ze naar je kijken omdat je je nogal onzeker voelt. probeer daar wat aan te doen.
pi_2550024
nee ik loop niet half naakt op straat!
ik kan het moeilijk uitleggen hoe het voelt mijn vriend ,ouders,vrienden ,colegaas,die zeggen ook er is geen reden toe je ziet er goed uit,maar dat dringt niet tot mijn door door de reactie van de mensen,dat zit zo hoog bij mij
pi_2550028
Maar zie je ze lachen ? of denk je het ?
want misschien vinden ze je wel knap ofzo
pi_2550031
Niet zo lang geleden was hier een topic over, lees maar na en mischien staat er wel iets in wat van toepassing op je is.

Je niet op je gemak voelen op straat...

woensdag 19 december 2001 @ 22:02:24 #6
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_2550039
FOTO!!!

ff serieus, je kunt het ook van de positieve kant zien, je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken over je uiterlijk denk ik zo..

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 19 december 2001 @ 22:06:22 #7
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_2550076
Als ik het zo lees hoef jij je helemaal nergens zorgen over te maken. Ik heb je natuurlijk nooit gezien, maar ik gok dat mensen op straat je nakijken omdat je er gewoon erg leuk uitziet! Maar ik ben geen psycholoog, misschien heb je wel een lichte vorm van straatvrees ofzo. Het is heel moeilijk om van de ene op de andere dag ineens wel zeker van jezelf te zijn, maar je moet het gewoon proberen. Kijk elke dag een paar keer in de spiegel en zeg dan gewoon tegen jezelf "Wat zie je er weer leuk uit!" Misschien dat je op deze manier wat zekerder over jezelf kan worden.

Suc6

"Statistics are like bikinis, what they reveal is suggestive but what they conceal is vital"
pi_2550091
ik zie als ik bv ergens loopt anderen vrouwen kijken me dan na,en soms zijn ze met zijn tweeen en dan moeten ze lachen maar dan kijken ze mij ook echt aan,meerdere mensen zeggen ook zit het niet in je hoofd dan ,maar dat is echt niet zo,anders voel ik me niet zo rot ,want dat wil ik niet,alles in mijn leven is prettig,een leuke relatie,mooi huis leuke vrienden enz,maar dit is veder zo,n probleem als ik ergens heen ga op vakantie bv ben ik altijd met dit probleem bezig je gaat nooit lekker weg alles alle leuke dingen gaan langs je heen
  woensdag 19 december 2001 @ 22:11:10 #9
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_2550149
Stomme vraag misschien hoor, maar gebruik je wel eens iets?
"Statistics are like bikinis, what they reveal is suggestive but what they conceal is vital"
pi_2550217
ik gebruik niets hoezo?
  woensdag 19 december 2001 @ 22:19:14 #11
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_2550264
Ik heb namelijk een vriendin die ook erg veel last had van bijna hetzelfde probleem dat jij nu omschrijft. Maar na een hoop moeite en veel gepraat bleek uiteindelijk dat ze gewoon in het weekend niet van de drugs af kon blijven. Daardoor liep ze bijna de hele week met allerlei rare dingen in haar hoofd. Ze was compleet paranoia zeg maar. Maar als jij dat soort shit dus niet gebruikt denk ik echt dat je eens een keer met iemand moet gaan praten. Ik kan je wel tips en advies gaan geven, maar ik denk dat daar mensen zijn die daar vele malen beter voor geschikt zijn
  woensdag 19 december 2001 @ 22:21:08 #12
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_2550288
Hej,..

Ik zou graag eens in jouw lijf willen stappen om te voelen wat jij voelt (gevoelens beschrijven is heel lastig,.. vandaar), maar ik heb het idee dat je een beetje een fobie hebt tegen mensen die naar jou kijken.

Wat je eens kunt doen:

• Denken dat je de enigste bent op straat en dat daarom de mensen naar jou kijken, óf
  • Denken dat jij het modelfiguur hebt en daarom de mensen naar jou kijken, óf
  • denk: "schijt aan alles,.. ík ben de beste" zodat jij je niet stoort aan de ander, óf
  • als je over straat loopt denken aan alles behalve dat je op straat loopt,.. bijv. met het idee wat je allemaal moet gaan doen die dag, wat je met de Kerst gaat eten of zo?
  • Heb je toevallig een foto,.. misschien is het wel heel iets anders,.. Post 'm maar effekes!

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
    Du Riechst So Gut
    pi_2550330
    bedankt voorje advies ik heb dit probleem voorgelegd om te kijken of het bij anderen ook voorkomt,ik heb namelijk het idee,dat ik het niet verbeeld,een enkele keer heeft iemand van mijn omgeving het ook zien gebeuren,maar die zegt dat het duidt om jarloezie maar dat gaat toch te ver als ik een
    leuke vrouw op straat zie lopen reageer ik toch ook niet zo?
    veder sta ik sterk in me schoenen ben niet verlegen of onzeker over mijn werk bv
    maar puur mij uiterlijk,en dat is uit reaktie van de buitenwereld
    pi_2550339
    Meisje, waarschijnlijk komt het door je haar en je lekkere kleurtje.
    Ik heb ook lang blond haar, ben niet echt supermooi maar word toch vaak nagekeken door mannen, en vaak van die slinkse blikken als het vrouwtje er naast loopt...

Feit zal wel zijn dat je een ontzettend leuke verschijning bent waar mannen graag naar kijken en vrouwen afgunstig van worden.
    Die onzekerheid ken ik maar al te goed.
    Door al die blikken ga je je echt niet lekkerder voelen. Je voelt je eerder een alien

pi_2550340
    alsje die mensen ziet lachen doe dan precies hetzelfde tegen hun, kijk ze een beetje aan en lach ook zo half/half

Van je zelf denken dat je de beste bent moet je ook niet Té veel doen anders kom je al snel arrogant over.

pi_2550354
    quote:
    Op woensdag 19 december 2001 22:26 schreef superrat het volgende:
    Ik heb ook lang blond haar, ben niet echt supermooi
    Klinkt ook aardig dat
      woensdag 19 december 2001 @ 22:28:37 #17
    16443 T_R_I_P
    PROUD OF BRASIL
    pi_2550361
    Als het puur om uiterlijk gaat kijk ik er ook niet echt vreemd van op. Sommige meiden die ik ken kunnen echt onwijs bitchy doen als ze in de stad lopen en ze zien een andere vrouw lopen die naar hun mening leuker of knapper is dan zij zelf. Dat komt waarschijnlijk door hun eigen onzekerheid en die proberen ze dan te verbergen door anderen te gaan lopen aankijken en arrogant&bitchy te gaan lopen doen.
    pi_2550403
    Teneerste wil ik even kwijt dat ik het ontzettend lief vindt dat iedereen mijn goede raad wil geven dat geeft me echt een heerlijk gevoel,ik geloof dat het zo is als je blond bent val je al een beedje meer op,en ook dat je een bruin gezicht heb natuurlijk ook,maar ik gebruik niet veel make-up echt van de zonnebank,ben wel altijd verzorgd gekleed ik vraag me dan af waarom doen ze dit,net wat je zegt ik voel me dan net een alien ja,als ze zo lachen
      woensdag 19 december 2001 @ 22:34:24 #19
    16443 T_R_I_P
    PROUD OF BRASIL
    pi_2550424
    Meisie, ik denk dat jij gewoon al die mensen die jou aan lopen te gapen moet trakteren op een koekje van eigen deeg. Lach ze maar lekker uit, steek je tong uit of geef ze een vette knipoog ofzo. Moet je kijken hoe snel ze ineens de andere kant op gaan lopen kijken!
    pi_2550449
    Zeg maar al zouden ze om je lachen ? je kent ze niet SO WHAT?! ik bedoel als het vrienden/kennisen/familie is ja dan is het lullig maar WTF boeien onbekenden?
    Je kan ook proberen er niet op te letten want misschien dat je er zoveel aan denkt dat het lijkt alsof iedereen je uitlacht.

Iig Sterkte ermee !

pi_2550456
    quote:
    Op woensdag 19 december 2001 22:34 schreef T_R_I_P het volgende:
    Meisie, ik denk dat jij gewoon al die mensen die jou aan lopen te gapen moet trakteren op een koekje van eigen deeg. Lach ze maar lekker uit, steek je tong uit of geef ze een vette knipoog ofzo. Moet je kijken hoe snel ze ineens de andere kant op gaan lopen kijken!
    like i said
    pi_2550476
    ik doe dat soms ook wel,ik was eens een keer zo kwaad,ik zei kan je het zien ,maar dat meisje der vriend liep ernaast maar die ging weer flink tekeer tegen mij
    dus daar bereikte ik ook niets mee,en in de winkel is het natuurlijk moeilijker om te doen als je achter de kassa staat
      woensdag 19 december 2001 @ 22:39:02 #23
    16443 T_R_I_P
    PROUD OF BRASIL
    pi_2550489
    Je kan natuurlijk ook een beetje zwoel en sexy gaan kijken enzo...wedden dat ze zich onwijs opgelaten voelen?
    pi_2550563
    maar niemand van jullie heeft erlast van !
    ik geef toe dat ik er erg mee bezig ben als ik opstraat loop
    maar meestal,zoals gisteren ben ik erg positief ik dacht ik ga lekker kerstcadeautjes kopen goeie moed met mijn vriend samen,maar vantevoren ben ik al erg zenuwachtig op de reakties die ik ga krijgen,ik doe dan wel gewoon de dingen die ik wil doen maar niet op een fijne manier,ik denk wel schijt aan iedereen maar als dan weer zo,n negatiefen blik komt,dan voel ik me weer naar,het zijn niet allenn jongen mesen die het doen maar ook ouderen en dat begrijp ik niet!
      woensdag 19 december 2001 @ 22:50:16 #25
    16443 T_R_I_P
    PROUD OF BRASIL
    pi_2550642
    Ik zou ut ook echt niet meer weten nou hoor...stuur eens een foto, misschien dat ik het je dan kan vertellen. Maar nu klink ik waarschijnlijk weer als een oversexed pubertje die alleen maar uit is op een foto

Het enige wat ik kan bedenken is dat je gewoon een opvallende verschijning bent en dat daarom zoveel mensen je nakijken.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')