Hij is gratis, leuke berichten en van de vrolijke kleuren verdwijnt mijn ochtendhumeur tenminste.
In tegenstelling tot Metro. Dat saaie, groene image, wat een kutkrant zeg. Ik wordt al moe als ik de voorpagina zie.
En tenslotte heeft Sp!ts gewoon de beste babes!
Niet echt een literatuur topic btw.
Spits vind ik drie keer niks, al is het alleen maar omdat het is uitgegeven om metro kapot te maken.
quote:Ik lees als ik bij m'n ouders kom ook altijd de Volkskrant nog ff, m'n moeder bewaart soms ook se interessantste stukken van de afgelopen week voor me. Spits lees ik wel, maar vind ik niet echt boeiend. Is ook van de telegraaf heh?
Op woensdag 25 juli 2001 13:39 schreef WouterB het volgende:
Metro. Vind het best een aardige vervanger voor een krant. Als ik alle achtergronden wil lezen dan pak ik thuis de Volkskrant wel, maar om ff snel op de hoogte te blijven is het handig.Spits vind ik drie keer niks, al is het alleen maar omdat het is uitgegeven om metro kapot te maken.
De Metro is gewoon strak, netjes zodat je snel toch het belangrijkste nieuws hebt. Alleen mag het beursnieuws en ICT nieuws wel af en toe wta beter. De bielzenblues is geniaal natuurlijk, alleen al daarom de Metro!
quote:Jij mag niet meestemmen, jij bent niet objectief.
Op vrijdag 27 juli 2001 14:51 schreef Aneurism het volgende:
Ik vind Metro makkelijker lezen op de vroege ochtend, er staan leuke dingen in en ruimte voor een colomn die niet gewoon ergens is weg gepropt.
Daarnaast hebben ze scribly en bielzenblues...
quote:Tja Sunchaser, dan moet je juist kijken naar die 5% die ze wel verschillen. en dan slaat mijns inziens de balans toch door naar de Metro.
Op vrijdag 27 juli 2001 14:59 schreef SunChaser het volgende:
Snap het verschil niet, ze gebruiken allebei voor 95% ANP berichten.
Dat Mijnheer van Es Wacht op Antwoord (Spits) is echt een slechte strip. Dan liever Toon van Driel.
Scribly en Pakje Bakmeel e.d. lees ik zelden. (Metro)
Ik vind het beide kranten die handig zijn om snel het algemene 'nieuws' mee te nemen. Maar het is een doodsteek gebleken voor de andere landelijke dagbladen
[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 02-11-2002 23:09]
quote:Dat wist ik niet eens, maar dat dacht ik wel, waarom zou je nog een krant kopen voor in de trein als je gratis er één krijgt. En voor het grote nieuws zijn ze kwalitatief niet minder dan de grote ochtendbladen.
Op zaterdag 2 november 2002 23:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat heeft dit met kunst & literatuur te maken?Ik vind het beide kranten die handig zijn om snel het algemene 'nieuws' mee te nemen. Maar het is een doodsteek gebleken voor de andere landelijke dagbladen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |