Doe ook eens stoer met je apparatuur, laat weten wat
je in huis hebt.
Draai je ook in een disco/uitgaansgelegenheid? Link!!
Dan moet ik natuurlijk zelf het voorbeeld geven
Apparatuur:
2 Pioneer cdj500II cd spelertjes
1 Pioneer djm600 mengpaneel
En dit alles zit in een makkelijke flightcase
Ook werk ik in een cafe als dj/barventje
www.cafelindeboom.nl
Meer heb ik (nog) niet
[edit] ook geen dj naam [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Draaitafeltje op 19-12-2001 11:55]
quote:How'bout : DJ Draaitafeltje
Op woensdag 19 december 2001 11:41 schreef Draaitafeltje het volgende:Meer heb ik (nog) niet
[edit] ook geen dj naam[/edit]
quote:DJ Swansman
Op woensdag 19 december 2001 11:41 schreef Draaitafeltje het volgende:[edit] ook geen dj naam
[/edit]
Mijn maatje Alex B (onthoud die naam je zal hem nog weleens op een flyer kunnen zien staan) die is het momenteel wel ver aan het schoppen!! Hij heeft een eigen radio programma waarin hij elke week een bekende (hardcore/gabber) dj ontvangt.
Hij draait ook regelmatig op feesten.(
(ben blij dat ik hem heb leren draaien )
Ik draai nog af en toe omdat ik het leuk blijf vinden en om discies voor mijn vrienden (en mezelf) te maken
Draaistijl: techno, uhm een beetje zoals Steve Rachmad doet maar toch ook een beetje van de harde shit die dave clarke draait... no nonsense techno dus... lekker knallen...
Naam: nou m'n echte naam is Roger dus ik vond Roog wel cool maar die faggot hefet em al van me gejat... klootzak verder weet ik er nog geen...
[Dit bericht is gewijzigd door Buddha_Monk op 19-12-2001 17:51]
2 x SL1200
Dateq lpm 7.3
Roland Juno 106
Roland Alpha juno 2
offtopic
quote:Ik lees dat jij een drumstation hebt maar toch vind je hem anders dan een echte 909 in welk opzicht? Ik heb ook geen zin om 3000 uittegeven namelijk. De enige verhalen die ik gehoord heb is dat de drumstation wat cleaner klinkt (lijkt me juist beter toch? en op de drumstation kan je ook veel meer dan een 909 zoals pitchen enzo)
Op woensdag 19 december 2001 12:27 schreef terabyte het volgende:
DJ: nee, ik kan voor geen meter mixen met platen. En ik was het niet van plan om dat te leren.
Producer? Zie profile.
quote:Veel publiek heb je wel, jij gaat het nog ver schoppen knul
Op woensdag 19 december 2001 19:13 schreef Draaitafeltje het volgende:
1 plaatje zegt meer dan 1000 woorden
Oh ja, ik ben producer, komt ook een plaat uit binnenkort, lachen he? Ja is wel lachen
quote:Dit plaatje is gezocht en gevonden op google btw.....
Op woensdag 19 december 2001 19:27 schreef Silence het volgende:[..]
Veel publiek heb je wel, jij gaat het nog ver schoppen knul
Hehe geintje hoor...
Oh ja, ik ben producer, komt ook een plaat uit binnenkort, lachen he? Ja is wel lachen
quote:Euhm.. ja..
Op woensdag 19 december 2001 19:24 schreef Kaos het volgende:
ontopic:
Ik lees dat jij een drumstation hebt maar toch vind je hem anders dan een echte 909 in welk opzicht? Ik heb ook geen zin om 3000 uittegeven namelijk. De enige verhalen die ik gehoord heb is dat de drumstation wat cleaner klinkt (lijkt me juist beter toch? en op de drumstation kan je ook veel meer dan een 909 zoals pitchen enzo)
Als je bij de TR-909 bijv de claps checked... en je maakt een pattern met een aantal claps achterelkaar, dan hoor je dat elke clap net iets anders klinkt.
Bij de Drumstation klonk het anders, namelijk meer "gesampled" alle claps zijn precies hetzelfde.
Juist dat claps bij TR-909 steeds net iets anders zijn maakt de sound mooi.. Ik weet zeker dat er Fokkers zijn die wel een echte TR-909 hebben, misschien dat zij wel een sample op het net willen gooien van de TR-909 claps.
Maar ik heb de Drumstation inmiddels weer verkocht (maar de post niet geupdate, omdat dat niet meer kan).
Ik heb het vervangen door de DR-008, een VST-Instrument. Deze heeft wel de typische TR-909 claps ed., dus daar ben ik dan heel erg tevreden over.
apparatuur:
2 X TECHNICS SL1200MKII
1 X VESTAX PMC 15 MK2
1 X SONY MDRV300
draait 3 a 4 x in de maand
waar doornroosje, 013, iduna, lowlands(2X), eurosonic, enz....
leukste ervaring : lowlands dit jaat !! was super...
style....breaks en harde jungle en drum n base !!
site : www.bakelietsoundsystem.nl
leukste aan draaien lol hebben biertje drinken enz....
Hardcore/Hard Trance zijn onze stijlen...!
en mannetje die 2cdj500II heeft met dat 1 plaatje zegt meer dan duizend woorden zie ik dat je een prutser ben. wie heeft er in godsnaam een microfoon nodig en dan nog zo neerzetten?
quote:
Op donderdag 20 december 2001 13:34 schreef Fuser het volgende:
nou ik draai ook en heb 2 cdj100s en djm 600 en 2 oude cdj500 IIen mannetje die 2cdj500II heeft met dat 1 plaatje zegt meer dan duizend woorden zie ik dat je een prutser ben. wie heeft er in godsnaam een microfoon nodig en dan nog zo neerzetten?
quote:Ik had ook al gepost dat dit plaatje niet van mij was maar gevonden op internet om maar even een beeld te geven hoe het er ongeveer uitziet...
Dit plaatje is gezocht en gevonden op google btw.....
quote:Precies!
Op donderdag 20 december 2001 13:21 schreef MC_White_Sheep het volgende:
MC White Sheep...Samen met DJ X-Ray te boeken voor vette feesten!
met onze show MC White Sheep vs. DJ X-Ray
Hardcore/Hard Trance zijn onze stijlen...!
DJ X-Ray and MC White Sheep voor op je feest.
Wij maken het een gekkenhuis, zuipen je drank op en nemen je vriendin mee naar huis!
maargoed draaitafeltje ok ik haddut nie goed gelezen dan ofzo
quote:Jij bent toch van GoT geschopt? Rontgenstraal?
Op donderdag 20 december 2001 13:42 schreef X-Ray het volgende:[..]
Precies!
DJ X-Ray and MC White Sheep voor op je feest.
Wij maken het een gekkenhuis, zuipen je drank op en nemen je vriendin mee naar huis!
Mijn DJ naam is Professor Makki (tot nu toe dan) en ik draai progressive house (let wel: geen progressive trance, althans niet veel).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |