abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 februari 2003 @ 15:08:04 #51
20619 Type
O positief...
pi_8536508
Youp van het Hek blijft natuurlijk in de top. Die mand is gewoon geweldig.

Theo Maassen vind ik leuker als hij weer eens een kroeg op z'n kop zet en dan afgevoerd wordt naar het politiebureau ( ) dan wanneer hij op het podium staat.
Hans Teeuwen ongeveer hetzelfde.

Deze twee zijn me namelijk te lomp. Ze maken hun shows onder het motto "Als we maar genoeg mensen beledigen, dan gaat het publiek wel lachen, want geen beter vermaak dan leedvermaak"

En ik houd wat meer van de subtiele humor dan van wat zij uitroepen.

Thomas van Luyn heb ik laatst live gezien met zijn show "Kijk Mij" (als ik me niet vergis in de titel) en, hoewel hij langzaam op ganag kwam, en een heel grove show had, vond ik hem toch heel goed, aangezien hij het met een bepaalde stijl, een bepaalde charme bracht die Teeuwen en Maassen bijvoorbeeld niet hebben.
Van Luyn had het wel over kotsen, neuken, bloed, schijt, en biefstuk, maar deed dat op een manier dat het niet al te boers overkwam. En dan ben je goed bezig

Freek de Jonge is ook nog steeds wel goed, hoewel ik hem leuker vond in de tijd van Neerlandsch Hoop. Hij wordt de laatste tijd wat te rustig, en wat te politiek imho. Hij heeft humor die hij zelf nog wel snapt, maar die voor een buitenstaander net iets te ver gezocht is...

Bert Visscher is op zich een goede cabaretier, leuke teksten, maar ik wordt ZO gigantisch moe van hoe die vent het brengt, hoe hij druk loopt te doen... Verschrikkelijk.

Lebbis en Jansen, kijk, daar heb je een duo dat van wanten weet. Geweldig op elkaar ingespeeld, zo af en toe wat schreeuwerig en lomp, maar met kwaliteit. En daar gaat het om toch, om kwaliteit..

Mijn top zou zijn Youp, Lebbis & Jansen, en Van Luyn...

"Dance music is just that same silly beat over and over again
and some bloke singing 'We're all free' while you're not. It's stupid."
-Liam Gallagher, Oasis
pi_12170365
lebbis en jansen roelen!
  FOK!fotograaf vrijdag 1 augustus 2003 @ 20:27:47 #53
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_12170679
heb er veel die ik goed vind:
acda en de munnik
lebbis en jansen
Theo Maassen
Herman Finkers
Bert Visscher..
harry jekkers
e.v.a.

heb niet echt een favoriet... vind er gewpon een heleboel goed...
vind ook niet echt dat dat verplicht is om een favo te hebben...

Xilantof Flickrt
foto-nerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')