abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2534863
Ok, alvast excuses voor dit enorme verhaal, maar ik moet 't even van me afschrijven:
(misschien dat dit trouwens in seksualiteit moet)

Ik heb ontzettende ruzie met m'n vriendin, en ik ben bang-vreselijk bang- dat dit 't einde is..

Wat is het geval:

Een jaar of 5 geleden had ik mn eerste vriendin waarvan ik dacht dat 't de ware was. Alles ging perfect, maar opeens was 't uit. Ik ben d'r ruim een half jaar compleet kapot van geweest, en heb in die tijd ruim 150 keer een blauwtje gelopen wegens mislukte -wanhopige- versierpogingen ..lijkt me allemaal redelijk normaal, maar 't ging van kwaad tot erger, en op een gegeven moment was ik zo wanhopig en uhh geil (tsja, geen vriendin meer) dat ik in een opwelling zo'n stom opblaasding heb gekocht

Ik had er een paar dagen later al spijt van, maarja, Hollander he , weggooien is zonde. Dus dat ding onder mn bed gedumpt en nooit meer aan gedacht.

Nou heb ik sinds een maand of 9 een hele fijne vriendin, alles perfect, af en toe wel wat probleempjes omdat ik vaker wil enzo, maar niks ernstigs... MAAAAR -en ook hiervoor schaam ik me af en toe behoorlijk- ik heb dus nogal wat p0rn thuis .. en nou heeft ze laatst wat blaadjes gevonden, en wat video's (om over mn harddisk nog maar niet te spreken). Da's allemaal nog niet zo erg; die blaadjes vindt ze nog wel grappig, en we kijken samen ook wel eens wat sexfilms.

Maargoed, ik ben onlangs verhuisd, en toen moest mn oude kamer (bij ouders) leeg, en toen kwam ik ineens die pop tegen, en in mn stommiteit -i don't know what i was thinking- heb ik dat ding niet weggegooid, maar meegenomen, en onder mn bed gedumpt.

En je raad 't al.. die heeft ze dus -tijdens 't opruimen- gevonden

En daar hebben we nu dus knallende ruzie over. Ze heeft 't nog net niet uitgemaakt, maar ze negeert me nu al sinds zondag. We hebben 't er nog wel -rustig- over gehad, en heb gelijk dat ding weggegooid, waarop ze ijskoud zei "niet weggooien, je zult m nog hard genoeg nodig hebben". Ze zei ook dat ze d'r wel overheen zal komen, maar dat ik dus niks meer van d'r hoef te verwachten. Ze walgt -uiteraard- van me, en ikzelf niet minder.

Ik heb 't hele verhaal aan d'r uit proberen te leggen, maar als ze eenmaal d'r mening heeft gevormd, dan wijkt ze daar met geen mogelijkheid vanaf .. leaving me wanhopig, want ik wil d'r absoluut niet verliezen

Maargoed, nu weet nu dus absoluut niet wat ik moet doen .. ze is vrijdag jarig, en ik heb een heeele mooie 1-of-a-kind ketting+hanger voor d'r, maar daar zal ze nu ook wel niks meer van willen .. en al onze kerst- & nieuwjaarsplannen zullen ook wel afgekapt worden.

radeloos ... wanhopig ... what can i do!?

pi_2534908
haar op de 1 of andere manier toch proberen uit te leggen... en snel...

gewoon de waarheid vertellen.. je had dat ding een hele tijd geleden gekocht maar nooit meer aan gedacht enz enz.

pi_2535001
Vraag of ze geen Trio wilt

Maar zonder dollen als het zon opblaas ding is en hij is leeg gevonden maak er dan een scheur in ofzo en zeg: kijk hij was lek het was maar een grappig souveniertje ofzo..
of probeer het uit te praten maar dat wil ze kennelijk allemaal niet aanhoren.

suc6 anyway

pi_2535032
Had je niet gewoon kunnen zeggen dat je dat ding ooit gekregen hebt van vrienden als geintje op je verjaardag ofzo? Dat klinkt toch best aannemelijk
٩๏̯͡๏)۶
pi_2535034
sorry hoor, ik vind het echt kut voor je maar ik zie het hele verhaal voor me..

Maar volgens mij denkt je vriendin dat je haar met een opblaaspop vergelijkt...

Just when I thought I was out, they pulled me back in
  dinsdag 18 december 2001 @ 19:15:10 #6
7863 kneiter
gives you speed
pi_2535041
probeer hetzelfde verhaal van hierboven net zo tegen haar te vertellen... misschien kan ze het dan begrijpen.

het valt me trouwens op hoeveel relaties er op de klippen lopen/er problemen zijn met relaties, ik dacht dat ik de enige was maar er zijn er superveel meer!

misschien valt het me gewoon meer op

morgen is morgen alweer vandaag, en overmorgen morgen!
  dinsdag 18 december 2001 @ 19:16:49 #7
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_2535059
Well, succes...

Vrouwen, kunt niet zonder ze, maar met is het ook nooit echt makkeloos...

Action is the enemy of thoughts
pi_2535070
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 19:14 schreef tbadwin2002 het volgende:
[afbeelding] sorry hoor, ik vind het echt kut voor je maar ik zie het hele verhaal voor me.. [afbeelding]

Maar volgens mij denkt je vriendin dat je haar met een opblaaspop vergelijkt...

't is inderdaad -als buitenstaander- vrij lachwekkend lijkt me .. en over die vergelijking: heb je wel gelijk in .. erg genoeg

pi_2535081
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 19:15 schreef kneiter het volgende:
probeer hetzelfde verhaal van hierboven net zo tegen haar te vertellen... misschien kan ze het dan begrijpen.

het valt me trouwens op hoeveel relaties er op de klippen lopen/er problemen zijn met relaties, ik dacht dat ik de enige was maar er zijn er superveel meer!

misschien valt het me gewoon meer op

dit is zo'n beetje 't verhaal wat ik haar verteld heb .. maar ze gelooft er geen snars van ...

en 't is weer winterdepressietijd he ... "al" mn relaties zijn in de winter beeindigd ..

pi_2535217
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 19:19 schreef thcuz het volgende:
en 't is weer winterdepressietijd he ... "al" mn relaties zijn in de winter beeindigd ..
Word het dan geen tijd om aan jezelf te gaan twijfelen?
pi_2535264
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 18:59 schreef thcuz het volgende:
.. ze is vrijdag jarig, ...
radeloos ... wanhopig ... what can i do!?
[Juup© mode]

Koop een mannelijke opblaaspop voor haar
[/Juup© mode]

pi_2535413
Ok... Het is een hele tijd geleden dat ik zo erg gelachen heb, echt helemaal geweldig!!!
  dinsdag 18 december 2001 @ 19:59:04 #13
19105 Noayla_
Love me tender
pi_2535547
Sorry hoor, maar vind je het zelf niet een beetje vreemd dat ze het uit wil maken vanwege zo'n lelijke opblaaspop.

Lijkt me nauwelijks een plausibele reden voor het beeindigen van een relatie.

Als ik zo'n ding zou vinden zou ik keihard hebben gelachen en mijn partner vervolgens maandenlang hebben gepest.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_2535564
Geef haar toch haar cadeau. Als ze het niet wil hebben dan neem je het weer mee terug naar huis en geef je het aan je nieuwe vriendin.
  dinsdag 18 december 2001 @ 20:02:40 #15
7966 eRR_
  dinsdag 18 december 2001 @ 20:03:36 #16
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_2535622
k kan me voorstellen dat je vriendin geschrokken is...
maar haar reactie is ook niet echt volwassen

praten praten en nog eens praten
je vriendin stopt ook niet zomaar met houden van jou

Als zij zich bedonderd voelt dan moet je extra je best doen om het goed te maken

typisch voorbeeld van een taboe.... toch vreemd want in elk vrouwlijk nachtkastje ligt tegenwoordig wel een vibrator
en wij mannen voelen ons daar tegenwoordig toch ook niet meer door bedreigd?

succes... het komt vast wel goed....

in een relatie is openheid en kunnen praten erg belangrijk

dinsdag 18 december 2001 @ 20:06:52 #17
19105 Noayla_
Love me tender
pi_2535667
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 20:03 schreef killerkef het volgende:
k kan me voorstellen dat je vriendin geschrokken is... succes... het komt vast wel goed....
Ik snap dat schrikken niet zo erg? Het is toch alleen maar vreselijk aandoenlijk en grappig erachter te komen dat je vriendje ooit een opblaaspop heeft aangeschaft?
pi_2535693
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 20:03 schreef killerkef het volgende:
(...)
toch vreemd want in elk vrouwlijk nachtkastje ligt tegenwoordig wel een vibrator
eeh... nee?
quote:
(...)
in een relatie is openheid en kunnen praten erg belangrijk
dat is zeker waar. Daarom moet je het er ook over hebben, wij meiden hebben af en toe ook wel een beetje begrip voor jullie situatie hoor.
  dinsdag 18 december 2001 @ 20:11:02 #19
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_2535710
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 20:06 schreef Noayla_ het volgende:

[..]

Ik snap dat schrikken niet zo erg? Het is toch alleen maar vreselijk aandoenlijk en grappig erachter te komen dat je vriendje ooit een opblaaspop heeft aangeschaft?

je kan soms schrikken van sexuele interesses van je partner... maar daarom moet je daar nog niet boos om worden toch?
juist als je zo gaat reageren durf je er niet meer over te praten
  dinsdag 18 december 2001 @ 20:13:49 #20
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_2535744
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 20:09 schreef goudappeltje het volgende:

[..]

eeh... nee?
[..]

dat is zeker waar. Daarom moet je het er ook over hebben, wij meiden hebben af en toe ook wel een beetje begrip voor jullie situatie hoor.

okee... niet in elk nachtkastje... maar tegenwoordig mag het
je hoeft het niet eens meer stieken te kopen...
nee je gaat tegenwoordig met een stel vrienden naar de kamasutra beurs en koop allerlei leuke en spannende speeltjes voor de koude wintermaanden

uiteindelijk maakt het niet uit of je vriendin nu speelt met een vibrator of je vriend met een opblaaspop... or what ever

k dacht dat we nu onderhand wel eens in een open-minded-world konden leven

[Dit bericht is gewijzigd door killerkef op 18-12-2001 20:34]

pi_2535965
hmm .. thanks voor jullie reacties tot nog toe !

erg tof dit zo te lezen .. voel me gelijk al wat minder uhh 'lullig' ..

misschien komt alles inderdaad toch nog goed

pi_2535997
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 20:06 schreef Noayla_ het volgende:

[..]

dat zou ik ook bijna durven zeggen, maar daar denkt zij dus net iets anders over ...

[offtopic]
is dat icon van je een GOA cdcover ?
[/offtopic]

pi_2536008
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 19:59 schreef Noayla_ het volgende:
Sorry hoor, maar vind je het zelf niet een beetje vreemd dat ze het uit wil maken vanwege zo'n lelijke opblaaspop.

Lijkt me nauwelijks een plausibele reden voor het beeindigen van een relatie.

Als ik zo'n ding zou vinden zou ik keihard hebben gelachen en mijn partner vervolgens maandenlang hebben gepest.

Goeie oplossing, hahaha!!
#geen
  dinsdag 18 december 2001 @ 21:08:18 #24
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_2536442
Ik zou haar uitlachen Als ze zich wil vergelijken met een stuk rubber, wie is er dan gek? Degene die het rubber in huis had, of degene die gaat proberen te concureren met een stuk rubber?

Aan de andere kant, serieus, als ze er echt zo'n probleem van maakt. Wat is de relatie dan verder waard?

tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  dinsdag 18 december 2001 @ 21:11:54 #25
19105 Noayla_
Love me tender
pi_2536492
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 20:34 schreef thcuz het volgende:

[offtopic]
is dat icon van je een GOA cdcover ?
[/offtopic]

Nee, van de site van één of andere boeddhistische sekte geplukt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')