Paul de Leeuw de laatste aflevering van zijn Oranje-camping ,dus de finale-dag, vanaf Fok!eiland uitzendt.
Nogmaals het zijn geruchten!!!!!
Speciale gasten vanwege hun doordringende opinie-vorming zouden Borgia en Quenda zijn. (geruchten!) Daarnaast is Ali verzocht voor de bbq en het natte werk te zorgen. (geruchten!)
Vixen zal het lied "1 plaatje hier, 2 plaatjes" hier ten gehoren brengen. (geruchten!)
In haar geval hebben ze zich waarschijnlijk vergist. Ze hebben haar plaatjes-makerij met CD-tjes-makerij vertaald.
Ik zeg het nog maar eens een keer. Het zijn geruchten, maar sterke geruchten.
Indien iemand dus wat meer weet, graag ff melden.
deze kans laat ik niet aan me voorbijgaan
laat ik maar een extra kilo coke aanschaffen, die raak ik vast wel kwijt dan
Ram 2 present
(Vraag me nu eigenlijk direct af wat de sterrenbeelden van ALLE andere Fokkers zijn...)
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 29 Juni 2000).]
Ook Barend, van Dorp, Jan Mulder en Ruud (BB) schijnen inmiddels gearriveerd te zijn en met
die oranje scooter waarin Ruud bij villa BVD zijn minuut presenteerde over het eiland te
scheuren, waar ze inmiddels al een fikse aanrijding zouden hebben gehad met Harley.
Geruchten hoor...allemaal geruchten.
quote:
op 06-29-2000 om 01:13 PM schreef berney het volgende:
berney komt denk ik niet...tegen 3 rammen en een steenbok,lijkt het voor een ras echte kreeft als mij,niet goed vertoefen!!!!
enne tante bep???? waarom wil je paul de leeuw niet masseren?
Sjees Berney, mankeer je wat aan je ogen ofzo?
quote:
op 06-29-2000 om 01:14 PM schreef Tante Bep het volgende:
Er wordt gefluisterd in de wandelgangen dat Mart Smeets met Annet van Trigt en Maartje van
Weegen op het FOK! eiland strand in een trio verwikkeld zouden zijn geweest afgelopen nacht.
quote:
Ook Barend, van Dorp, Jan Mulder en Ruud (BB) schijnen inmiddels gearriveerd te zijn en met die oranje scooter waarin Ruud bij villa BVD zijn minuut presenteerde over het eiland te scheuren, waar ze inmiddels al een fikse aanrijding zouden hebben gehad met Harley.
Geruchten hoor...allemaal geruchten.
[Dit bericht is gewijzigd door Jolleke (Datum 29 Juni 2000).]
quote:
op 06-29-2000 om 01:28 PM schreef Jolleke het volgende:
Jan Mulder?!?!?!?!?!?!?
Ik ga zoeken. Ik ben groot fan! Bogus, pappie waar ben je? Ze zegguh dat Jan Mulder op het eiland is! Is dat niet FAN-TAS-TISCH ZEG!
quote:
Mulder heb ik als bouwpakket bij Boom 5 afgeleverd. ma is namelijk Joost weet waarom gek
op die verlopen kop.
Gozer je mocht willen dat je, zeer vaag, heel in de verte, ook maar een ietepietertje op 'm zou
lijken, god wat zou ik dan van je kunnen houwen.
koop me CD'tje! uitgebracht bij "Rooie Kogel":
"Ik heb eerbied voor jouw grijze cellen." Seki en Bullent zingen in het achtergrondkoortje alleen hebben ze er de ballen verstand van waar het over gaat. nog nooit een grijze cel gezien, weet juh wel!
quote:
op 06-29-2000 om 12:44 AM schreef Borgia het volgende:
Twee Rammen op het eiland zijn meer dan genoeg!
We rammen die vette nicht eensgezind het schooltje piranhas in dat ik op de loer heb zien liggen achter Tweet's strandpaviljoen.
Waar is Tweety toch
Oguttuguttuguttut ik maak me toch zo'n zorgen, hartwater krijg ik ervan!
Rustig maar Oma, Tweety is niet zoek, komt af en toe nog voorbij fladderen, maar jullie hebben het zo druk met alle uitbreidingen dan ik het niet meer bij kan houden. Ben elders gaan uitrusten. Inmiddels heb ik een fabriekshal vol met bezemstelen, dus fok nog maar lekker door, er is genoeg voor minstens vijf generaties.
En btw, mijn sterrebeeld is steenbok, dus nog meer horentjes om te spietsen...
quote:
op 06-29-2000 om 04:48 PM schreef Harley Moonchild het volgende:
het gaat niet om de buitenkant Beppie!!!! het gaat erom wat er in zit!
Ach Harley, dat weet ik toch lelijke stinkzwam van me, anders zou Bep je ook niet
zo intens kunnen liefhebben vanwege de ongelooflijke rotkop die je nu eenmaal hebt.
Bep steekt gewoon een stokkie of 80 wierook aan, spuit voor de zekerheid nog een
een paar bussen dennengeur leeg en doet vervolgens d'r oogies toe waarna ze het
beeld op haar netvlies laadt van Jan Mulder of (in een zwijmelbui)Clint Eastwood
en heeft er dan totaal geen probleem mee dat je zo lelijk als de nacht bent en
stinkt als een bunzing die in verre staat van ontbinding is.
quote:
op 06-29-2000 om 09:42 PM schreef Ali Salami het volgende:
Ben ik nu niet meer verdacht??![]()
![]()
* pluisje wist wel dat haar papa onschuldig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |