abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel zondag 16 december 2001 @ 23:48:37 #1
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_2513199
Achjah, van het weekend weer lekker uit geweest Maar oh wat heb me lopen ergeren aan die klojo's die volgens mij voor het eerst een peuk vasthouden. HALLO?!?! Misschien opgevallen dat het een beetje DRUK is? Dan ga je niet zo zwaaien met dat achterlijk brandende stuk tabak van je zodat mijn mooie t-shirt voorzien kan worden van een aantal prachtige zwarte brandvlekken!! Nog leuker was een persoon die lekker ging *huggen* met iemand en leuk een halve draai ging maken (midden in het looppad) met de peuk in de bek. HOPPA! Voelt fijn zo'n gloeiend ding tegen je adamsappeltje. Grmbl..
Een beetje fatsoenlijk roker die houdt die sigaret iig wel zo dat je niet helemaal hoeft te slingeren om niet aangestoken te worden!!!
Maargoed..
Verder was het wel leuk hoor
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_2513213
Irritant ik ken het ja.
Mijn broertje is er ook zo een.
Heeft het halve huis al in de fik gestoken met zijn "stoere" gedrag.
  zondag 16 december 2001 @ 23:52:16 #3
8369 speknek
Another day another slay
pi_2513255
Oh wat baal ik dan dat ik klein ben
Ze zouden een rookverbod op de dansvloer moeten maken. Of eigenlijk een algeheel rookverbod in uitgaansgelegenheden, maar dat zit er weer niet in denk ik. Ik loop nog steeds met een groot litteken op m'n arm rond van anderhalf jaar geleden omdat iemand het nodig vond om in op elkaar gepropte zaal te gaan roken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 december 2001 @ 23:52:57 #4
862 Arcee
Look closer
pi_2513260
quote:
Op zondag 16 december 2001 23:48 schreef RemCow het volgende:
Een beetje fatsoenlijk roker...
... rookt niet in openbare gelegenheden.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 16 december 2001 @ 23:53:19 #5
10077 karmel
vroeger was ie nog lief
pi_2513265
En dan nog maar te zwijgen over de andere neveneffecten die er bij optreden
Of heb ik nou net een domme opmerking gemaakt?[br]gelukkig hebben we de [url=http://fotoboek.fok.nl/karmel]fotos[/url] nog.
  zondag 16 december 2001 @ 23:55:14 #6
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2513286
quote:
Op zondag 16 december 2001 23:52 schreef Arcee het volgende:
...rookt gewoon helemaal niet
  zondag 16 december 2001 @ 23:55:39 #7
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_2513289
quote:
Op zondag 16 december 2001 23:52 schreef Arcee het volgende:

[..]

... waar dat niet mag.
  zondag 16 december 2001 @ 23:58:12 #8
8369 speknek
Another day another slay
pi_2513324
quote:
Op zondag 16 december 2001 23:55 schreef Tweek het volgende:
... waar dat niet mag.
en in disco's mag het wel, dus ook niet waar het wel mag
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 december 2001 @ 23:58:41 #9
862 Arcee
Look closer
pi_2513329
quote:
Op zondag 16 december 2001 23:55 schreef Vork het volgende:
...rookt gewoon helemaal niet
Dat zou helemaal mooi zijn ja.
quote:
Op zondag 16 december 2001 23:55 schreef Tweek het volgende:
... waar dat niet mag.
Maar het zou dus overal niet moeten mogen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_2513428
Als alle jongeren met het IQ van de gemiddelde kamertemperatuur nou gewoon níet gaan roken omdat ze denken stoer te moeten doen, hebben we een heel probleem minder
Solis putatis esse mentulas vobis, solis licere, quidquid est puellarum, confutere et putare ceteros hircos?[br]Nou, MOOI NIET!!!
  maandag 17 december 2001 @ 00:13:09 #11
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_2513545
zo'n brandende klote peuk in me oog gehad (en een paar jaar later in me andere oog een stuk glas )
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 17 december 2001 @ 01:51:39 #12
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_2514659
Random pro-rokers commentaar:

"Dan ga je toch niet uit? Zeikerds!"

The Internets, I needs it..
  FOK!fossiel maandag 17 december 2001 @ 20:20:08 #13
10 RemCOW
pi_2523720
Heb haast de neiging om een peuk op de steken en 'per ongeluk' tegen al die klojo's op te lopen die niet uit kijken met hun lurkstokje.

*voelt aan zijn hals*
*GRMBL ik zal ze krijgen*

maandag 17 december 2001 @ 23:41:51 #14
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_2526777
Mammaaaaaaaaa, ze doen het weer. Ze roken
BOEHOEEEEEEEEE

zo, ik steek er nog maar een op

pi_2528049
quote:
Op zondag 16 december 2001 23:58 schreef Arcee het volgende:
Maar het zou dus overal niet moeten mogen.
Ik zie niet in waarom ik in een goed geventileerde ruimte, waar het niet al te druk is geen sigaretje zou mogen opsteken.
Ik klaag toch ook niet als een auto weer eens zijn uitlaatgassen in mijn gezicht blaast?
  dinsdag 18 december 2001 @ 07:09:27 #16
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_2528339
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 01:49 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik klaag toch ook niet als een auto weer eens zijn uitlaatgassen in mijn gezicht blaast?

Een nieuwe uitlaat is tegenwoordig zo duur niet meer
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  dinsdag 18 december 2001 @ 10:35:07 #17
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_2529154
quote:
Op maandag 17 december 2001 01:51 schreef Dr_Crouton het volgende:
Random pro-rokers commentaar:

"Dan ga je toch niet uit? Zeikerds!"

Random niet-rokers commentaar:

Waarom zou ik me moeten aanpassen aan de verslaving van een ander?
Als jij nou zo nodig je lichaam wat extra de vernieling in wilt helpen, hoeft dat niet te betekenen dat mensen zonder deze achterlijke verslaving ook (o.a. bijv.) geasfalteerde longen willen hebben.

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  dinsdag 18 december 2001 @ 17:53:03 #18
19372 BotXXX
««« XxX »»»
pi_2534279
Grote dikke sigaar gaan roken en daarmee vervaarlijk in hun richting zwaaien, tevens ook de rook in hun richting blazen. Tja jij rookt en ik rook dus staan we gelijk

Al dan wel geen vanille sigaren want die zijn vies

Ohh mooie meid, [url=http://www.xs4all.nl/~kvenjb/madmonarchs/erzsebet/erzsebet_bio.htm]Erzsébet Bathory[/url][br]Hotel de botel op een mooie poolse meid O+[br][url=http://64.180.102.226:8000]Original Ska[/url]
  dinsdag 18 december 2001 @ 19:53:21 #19
6290 Dr_Crouton
pi_2535479
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 10:35 schreef Sjaakman het volgende:

[..]

Als jij nou zo nodig je lichaam wat extra de vernieling in wilt helpen, hoeft dat niet te betekenen dat mensen zonder deze achterlijke verslaving ook (o.a. bijv.) geasfalteerde longen willen hebben.

En ik ben het daar mee eens. Wat ik wilde zeggen is dat verstokte pro-rokers met non-argumenten komen en de feiten niet willen accepteren.
Maar goed, zelfs die rokers weten tenminste hoe ze hun brandende peuk vasthouden ipv de wannabees die het met hun enthousiaste armbewegingen heen en weer staan te zwaaien. (die weten door ervaring ook dat brandgaten in hun kleding en spullen zwaar irritant zijn)
pi_2535609
Gewoon niet roken. Het is slecht voor je. Schijnt dat met elke sigaret die je rookt, 7 minuten van je leven afgaat. Gaat hard dan, als je per week drie pakjes rookt...
  FOK!fossiel dinsdag 18 december 2001 @ 20:40:17 #21
10 RemCOW
pi_2536062
quote:
Op maandag 17 december 2001 23:41 schreef Beavis het volgende:
Mammaaaaaaaaa, ze doen het weer. Ze roken
BOEHOEEEEEEEEE

zo, ik steek er nog maar een op

Al steek je er tien tegelijk op, dat kan me nou echt aan me kont roesten. Daar gaat het hele topic niet over.
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 19:53 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Maar goed, zelfs die rokers weten tenminste hoe ze hun brandende peuk vasthouden ipv de wannabees die het met hun enthousiaste armbewegingen heen en weer staan te zwaaien. (die weten door ervaring ook dat brandgaten in hun kleding en spullen zwaar irritant zijn)
Precies!!
pi_2538473
quote:
Op maandag 17 december 2001 00:13 schreef stinkie het volgende:
zo'n brandende klote peuk in me oog gehad (en een paar jaar later in me andere oog een stuk glas )
Ze doen het nog wel zo te lezen
  dinsdag 18 december 2001 @ 23:55:56 #23
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_2538490
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 10:35 schreef Sjaakman het volgende:

[..]

* gaap *

Kom eens met ECHTE argumenten i.p.v. de voorgefabriceerde shit die iedere niet-roker gebruikt.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 18 december 2001 @ 23:58:18 #24
862 Arcee
Look closer
pi_2538514
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 01:49 schreef Lamon het volgende:
Ik zie niet in waarom ik in een goed geventileerde ruimte, waar het niet al te druk is geen sigaretje zou mogen opsteken.
Omdat jij dènkt dat anderen er dan geen last van hebben.
  woensdag 19 december 2001 @ 00:00:46 #25
6290 Dr_Crouton
pi_2538535
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 23:55 schreef static het volgende:

[..]

* gaap *

Kom eens met ECHTE argumenten i.p.v. de voorgefabriceerde shit die iedereen quote.

Noem jij ze maar eens. Die 'iedereen' heeft trouwens wel gelijk.

woensdag 19 december 2001 @ 00:02:28 #26
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_2538551
quote:
Op woensdag 19 december 2001 00:00 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Noem jij ze maar eens. Die 'iedereen' heeft trouwens wel gelijk.

Ik heb ze niet want ik rook...
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 19 december 2001 @ 01:06:01 #27
6290 Dr_Crouton
pi_2539116
quote:
Op woensdag 19 december 2001 00:02 schreef static het volgende:

[..]

Ik heb ze niet want ik rook...

Gefeliciteerd.
  woensdag 19 december 2001 @ 11:09:09 #28
11766 eymey
koning één-oog
pi_2541057
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 23:55 schreef static het volgende:

[..]

* gaap *

Kom eens met ECHTE argumenten i.p.v. de voorgefabriceerde shit die iedere niet-roker gebruikt.

Goed, en jij denkt dus dat die "voorgefabriceerde shit" niet waar is? Dus jij denkt dat roken gezond is? Om maar een voorbeeld te noemen.

Jezus, jij bent pas kortzichtig zeg! Typisch gedrag van rokers om een argument als "het is slecht voor je" af te doen als cliché of "voorgefabriceerde shit".

Volgens mij kun je het gewoon niet hebben dat je er weer mee geconfronteerd wordt, omdat je stiekem weet dat het TOCH waar is. En dat je weet dat je er anderen mee tot last bent.

Maar goed, hopelijk wordt over en tijdje jouw behandeling tegen longkanker niet van MIJN belastinggeld betaald. oh nee shit, sorry, van roken KRIJG je geen longkanker want dat is cliché. Mijn fout

You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
pi_2541501
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 23:58 schreef Arcee het volgende:

[..]

Omdat jij dènkt dat anderen er dan geen last van hebben.

Daar hebben anderen ook geen last van.
Op mijn werk is er iemand die heel slecht tegen sigaretten rook kan, maar als ik een beetje uit de buurt blijf met mijn sigaret, merkt ze er niets van zegt ze. Dus in beter geventileerde ruimtes zal het helemaal wel meevallen...

Natuurlijk kan iemand zeggen, ik rook niet dus waarom zou ik er mee geconfronteerd moeten worden en helemaal in zijn/haar recht staan.
Maar er is ook zoiets als tolerantie.
Als iemand altijd probeert zoiets netjes op te lossen en niet met zijn sigaret in iemands gezicht loopt te zwaaien, dan mogen niet-rokers ook best eens een oogje dicht knijpen.

quote:
Op woensdag 19 december 2001 11:09 schreef eymey het volgende:
Maar goed, hopelijk wordt over en tijdje jouw behandeling tegen longkanker niet van MIJN belastinggeld betaald. oh nee shit, sorry, van roken KRIJG je geen longkanker want dat is cliché. Mijn fout
Als de behandeling voor jouw hartaanval (naar aanleiding van al die aggressie) maar niet met MIJN accijns op sigaretten betaald gaat worden, vind ik het best.
  woensdag 19 december 2001 @ 14:18:21 #30
11766 eymey
koning één-oog
pi_2543618
quote:
Op woensdag 19 december 2001 11:42 schreef Lamon het volgende:
Natuurlijk kan iemand zeggen, ik rook niet dus waarom zou ik er mee geconfronteerd moeten worden en helemaal in zijn/haar recht staan.
Als iemand altijd probeert zoiets netjes op te lossen en niet met zijn sigaret in iemands gezicht loopt te zwaaien, dan mogen niet-rokers ook best eens een oogje dicht knijpen.
Yep, dat ben ik ook met je eens. Het voorgaande wat ik zei neemt ook niet weg dat ik redelijk tolerant ben hoor. Mij mij thuis roken er verschillende mensen en op m'n (ex)werk rookten er ook veel mensen. Zolang ik niet die rook direct hoef in te ademen vind ik het ook niet erg, zeker als er goed geventileerd wordt.

Maar ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die daar wel een probleem mee hebben.

You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 december 2001 @ 21:00:33 #31
862 Arcee
Look closer
pi_2549216
quote:
Op woensdag 19 december 2001 11:42 schreef Lamon het volgende:
Daar hebben anderen ook geen last van.
Op mijn werk is er iemand die heel slecht tegen sigaretten rook kan, maar als ik een beetje uit de buurt blijf met mijn sigaret, merkt ze er niets van zegt ze. Dus in beter geventileerde ruimtes zal het helemaal wel meevallen...
Ja, als er 1 iemand is, dan geldt 't natuurlijk automatisch voor iedereen. Helaas, zo werkt 't niet.
quote:
Het gaat mij erom dat ik er niet in openbare gelegenheden mee geconfronteerd wil worden. Moet een roker nou per se óveral roken? Laat-ie zich dan even beheersen en wachten tot-ie weer buiten is, in z'n auto zit, thuis is, etc.
quote:
Ja, of een luchtpijp.
pi_2560290
Mijn kleding gaat er van stinken en ik krijg er altijd zere ogen van na een avondje discotheek.

Hoeft van mij niet zo nodig dat roken. Dan zijn er ook nog van die "gezelligheidsrokers" die alleen roken als ze uitgaan. Geen idee wat de toegevoegde waarde hiervan in, gezellig is het niet echt.

Da's toch nie normaal, das abnormaal, tis gewoon nie te gleuven!!!
  vrijdag 21 december 2001 @ 00:08:38 #33
12091 Sjaakman
pi_2563983
Wat ik nog was vergeten bij mijn "Random niet-rokers commentaar" argument: HET STINKT ECHT ONVOORSTELBAAR!

Niet-rokers vinden natuurlijk van niet, maar dat komt vooral doordat ze zelf de hele in die lucht zitten, dus ruiken ze het zelf ook helemaal niet meer.

Verder helpt het ook niet echt dat hun eigen reukvermogen behoorlijk achteruit is gegaan door het roken. (Is overigens wetenschappelijk bewezen).

Rokers komen ook nog wel eens aan met van die "auto's stinken ook en vervuilen ook" argumenten.
Ik noem dat (behalve kansloos) "ontkenning en poging tot verschuiving van het probleem"
Daarentegen ben ik het er weer wel mee eens dat de gemiddelde stadsbus stink alsof 'ie op pure stookolie door de stad stuurt, maar dat terzijde.

Zo... Dat moest er nog eventjes uit.

Over het topic, met zwaaiende peuken enzo...
Dat je je eigen verslaving boven het welzijn van anderen stelt, zijn we van de gemiddelde roker wel gewend.
Maar als mensen dan ook nog eens zo LOMP (ja, LOMP) zijn om niet eens in de gaten te hebben waar ze hun peuk houden...
Dan ben je echt een (we blijven wel netjes) SUPERSUFFERD!

pi_2565147
quote:
Op woensdag 19 december 2001 21:00 schreef Arcee het volgende:
Ja, als er 1 iemand is, dan geldt 't natuurlijk automatisch voor iedereen. Helaas, zo werkt 't niet.
Dus ook niet in jouw geval. Dat mes snijdt aan meerdere kanten. Misschien zijn er duizenden mensen die geen last van dat sigaretje hebben.
quote:
Moet een roker nou per se óveral roken?
Dat heet verslaving.

[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 21-12-2001 04:08]

pi_2565149
quote:
Op vrijdag 21 december 2001 00:08 schreef Sjaakman het volgende:
Dat je je eigen verslaving boven het welzijn van anderen stelt, zijn we van de gemiddelde roker wel gewend.
Heb je daar een marktonderzoek naar gedaan ofzo

Beetje kort door de bocht en generaliserend, lijkt me.

Gelukkig ben ik dan nog niet zo kortzichtig om nu te zeggen dat ik dat van niet-rokers wel gewend ben....

vrijdag 21 december 2001 @ 15:30:06 #36
12091 Sjaakman
pi_2568933
quote:
Op vrijdag 21 december 2001 03:40 schreef Lamon het volgende:

[..]

Heb je daar een marktonderzoek naar gedaan ofzo

Beetje kort door de bocht en generaliserend, lijkt me.

Gelukkig ben ik dan nog niet zo kortzichtig om nu te zeggen dat ik dat van niet-rokers wel gewend ben....

Klinkt idd een beetje kort door de bocht, dat is waar.

Daarentegen kan ik me geen enkel voorval herinneren dat een roker zijn sigaret ooit niet heeft opgestoken, omdat hij dacht dat dat schadelijk zou kunnen zijn voor de mensen die op dat moment om hem/haar heenstaan.

Zelf heb ik altijd meer de indruk dat als een roker probeert te voorkomen dat een ander last heeft van zijn/haar sigaret, dat hij/zij dat zeker niet doet i.v.m. de gezondheid e.d. van die andere persoon, maar vooral omdat ze anders misschien gezeik aan hun kop krijgen.
Toch weer eigenbelang...

pi_2577044
quote:
Op woensdag 19 december 2001 11:09 schreef eymey het volgende:

[..]

Hallo zeikerd! Doe 'es een test en loop zaterdag/zondag eens de 1e Hulp in van het ziekenhuis en kijk hoeveel voetballertjes, kickboxertjes, kleine kutkindjes en nog veel meer lullo's daar met gebroken ledematen rondbengelen...

Dus zeik maar lekker verder... ik steek nog een lekkere Van Nelle op...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')