Dit alles gebeurde op de voetbalclub in Den Haag (tja, DH) en uiteraard ook weer stom van mij, omdat ik nooit het frontje van mijn radio afhaal, gemakzucht zullen we maar zeggen. Het is duidelijk dat diegene ook in mijn dashboardkastje heeft gekeken, want het doosje van mijn frontje hebben ze ook gejat
Ik 's avonds naar Car-Glass om mijn ruit te laten vervangen (kreeg een tijdelijk schermpje omdat ruit niet in voorraad was), komt die monteur erachter dat ook het slot van mijn rechterdeur geforceerd is en dat er rond het slot een deuk zit.....nog meer kosten
Mijn vertrouwen in sommige medemensen is weer ernstig aangetast, wel heb ik alleen maar lovende woorden over Car-Glass. Zondagavond 7 uur stond ik bij hun filiaal aan de zilverstraat, is het helemaal donker, dus ik hun gratis nummer bellen. Hij gaat nog niet 1 keer over of ik heb al een vriendelijk man aan de telefoon die voor mij een afspraak voor diezelfde avond om kwart over negen maakt bij hetzelfde filiaal. Ik terug om 21:15, wordt ik daar geholpen door een topgozer. Binnen een half uur stond ik al weer buiten met mijn autootje en een kop koffie.
We zullen het maar niet hebben over de politie bij Archimedusstraat, want daar moest ik eerst een half uur wachten voordat ik ook maar iemand zag. De wachtkamer was helemaal leeg en via de intercom kreeg ik te horen dat er 'zo' iemand bij me kwam......dat was dus 30 minuten later. Hulde voor de polite
Sterkte... Morgen maar een leuke nieuwe uitzoeken..
quote:Je vergeet de donut nog
Op zondag 16 december 2001 23:10 schreef qltel het volgende:
En nog meer goed nieuws, die Carglass-monteur deed tenminste nog iets met jouw probleem. Die agent heeft de aangifte opgenomen, heeft dat in de papierversnipperaar gegooid en is verder gaan slobberen aan z'n koffie. Overigens is dat niet zijn schuld, zo worden ze opgevoed door hun leiding.Sterkte... Morgen maar een leuke nieuwe uitzoeken..
1 les die je nu waarschijnlijk geleerd hebt:
Laat nooit, maar dan ook nooit het frontje in de auto liggen! Ze zoeken eerst het frontje, en jatten dan pas de radio.
quote:Ik quote "De vliegende panters" uit hun versie van "Dikkie Dik": "Het frontje zit er nog op jaaaaaaaaaaaaaa."
Op zondag 16 december 2001 23:00 schreef 4]-[ Highlander het volgende:
Ze hebben vanavond mijn rechterachterruit ingeslagen en mijn radio uit mijn auto gejatDit alles gebeurde op de voetbalclub in Den Haag (tja, DH) en uiteraard ook weer stom van mij, omdat ik nooit het frontje van mijn radio afhaal, gemakzucht zullen we maar zeggen. Het is duidelijk dat diegene ook in mijn dashboardkastje heeft gekeken, want het doosje van mijn frontje hebben ze ook gejat
Absoluut zwaar kut dude, maar (ja, daar komt 'ie dan toch ) wie laat dan ook het frontje op de radio zitten?
En over dat dashboardkastje; Ik heb de indruk dat de gemiddelde autoradiodief elke auto pakt, ook al zit er géén frontje op de radio, want hij hoeft maar in het dashboardkastje te kijken et voila.
Het schijnt namelijk dat het grootste deel van de auto-eigenaren daar hun frontje in duwt.
Wat heeft een los frontje dan voor zin vraag ik me af... Maar dat terzijde.
quote:Leuk dat je dat zegt, want ik had het er met die monteur over en die zei dat ze serieus in onderhandeling zijn met de politie om dat inderdaad te gaan doen. Als reden gaf hij op dat mensen erg lang moeten wachten bij de politie om aangifte te kunnen doen. Best wel triest dat het zover moet komen.
Op zondag 16 december 2001 23:13 schreef weerdo het volgende:
Bij car-glass zou je rechtstreeks aangifte moeten kunnen doen van inbraak. Dat zou een hoop ellende en wachttijd kunnen schelen.
Ook liet hij zien hoeveel reparaties hij die dag al heeft gedaan: 20 stuks, allemaal door inbraken.
Enne dank je DuchessX, maakt mijn avond weer een beetje goed
quote:Graag gedaan, zo'n gebeurtenis is gewoon hartstikke k*t.
Op zondag 16 december 2001 23:24 schreef 4]-[ Highlander het volgende:[..]
Enne dank je DuchessX, maakt mijn avond weer een beetje goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |