abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 december 2001 @ 22:09:40 #1
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_2512167
Komt:

Anton
Armageddon
Barb
Bloemetje *
Breuls
Bolletje *
DIFFR3NC3
DrCrouton
HighLander *
iteejer *
Joene *
Larissa *
Liejannuh
Manfredje
Merel
micha
Mike *
Morpheus *
MrBig
nietzman
Ripley
Stranger *
Sweetie *
Tardis
Ted (onder voorbehoud)
texelonia
twi *
Vidra
Vork *
YPPY
yvonne *
zodiakk

* = blijft eten

Misschien:

Bastard
E.T. + gebande?
Evil
Faithy
HenkieSpankie
Hoekie
Imi
IR. Baboon
Jernau.Morat.Gurgeh
Jojogirl
Meneer Aart
Nachtapotheker
Nevermind
popje
speknek
WouterB

Jeweetnooitwelkekantdewindmeopblaastlijst

Routebeschrijving Meeting

De eerste mededeling is dat het sterk aanbevolen wordt met de trein te komen. Voor de mensen die met de auto komen, volgt hier de routebeschrijving om te komen bij Grand Café Alhambra. Mochten er toch nog vragen zijn, mail naar bpg@hetnet.nl stuur een berichtje naar ICQ 2765224

Word-document met de onderstaande route

Het café dat gekozen is om de meeting in te houden is Grand Café Alhambra. Dit café zit op de Breestraat 49 en is een combinatie van een café en een dancing (geloof ik, maar dat is wat MeneerTim zeiIk kon tot nu toe weinig dancing ontdekken Het is aan te raden om er vroeg te zijn, want het wil op vrijdagavond nogal eens druk zijn

Parkeerplek

Voor de mensen die met de auto zijn, het volgende kaartje:

Deze plattegrond is voor mensen die komen vanaf Amsterdam en Den Haag. Uit beide richtingen geldt dezelfde route om bij het café te komen:

* Neem vanaf de A44 Afslag 8, Leiden
* Sla als je vanuit richting Amsterdam komt bij de stoplichten linksaf, onder een witte voetlopersbrug en het viaduct door
* Sla als je vanuit richting Den Haag komt rechtsaf
* Je bevindt je nu op de Plesmanlaan
* Blijf rechtdoor rijden, herkenningspunten zijn: Kantoor Zorg & Zekerheid (rechts) en Natuurmuseum Naturalis (links, hoog rood/grijs gebouw). Blijf rechtdoor rijden en ga onder het treinviaduct (tunneltje) door

Eenmaal onder de tunnel door:

* Ga bij de stoplichten rechtdoor. (dus NIET onder de tunnel aan de linkerkant door)
* 50 m na de stoplichten moet je linksaf de weg oversteken om een klinkerweg op te gaan
* Sla na deze klinkerweg ingeslagen te zijn direct linksaf (niet de Morssingel in, zie kaart)
* Je komt nu langs een plein met sluizen voor de bussen (links).Volg de asfaltweg met aan de rechterhand een flat.
* Let op! Blijf rechts aanhouden!
* Ongeveer halverwege de flat zit er een poortje in de flat, ga hier doorheen

Je kunt je auto op dit parkeerterrein neerzetten. Het zijn normale tarieven en vanaf 18.00 is het parkeren gratis

* Mocht je hier geen plek vinden, verlaat dan aan de op de kaart aangegeven kant het parkeerterrein en sla naar rechts de Morssingel op
*Sla na de flat (precies voor Station Leiden Centraal) naar rechts en je komt door een straat met een aantal winkels. Ter hoogte van het ANWB-pand aan de rechterhand sla je linksaf. Blijf deze weg langs het water volgen
* Op een gegeven moment komt deze weg uit bij een bruggetje (aan de rechterkant van de weg)

Alhoewel het officieel geloof ik niet mag:

* Sla rechtsaf het bruggetje op en blijf de weg volgen. Je ziet aan de rechterhand een plein met een molen waar je de auto kunt parkeren.Deze parkeerplaats wordt pas vanaf 20.00 gratis!

Mocht ook hier geen plaats zijn, bel me dan eventjes.

Naar Grand Café Alhambra

Vanaf Parkeerplaats Station

Parkeerplaats Station is de eerste parkeerplaats waar je naartoe wordt geleidt, direct achter het Stationsplein. Loop terug door het poortje waar je zojuist met de auto doorheen bent gelopen. Nadat je door het poortje heen bent gelopen sla je rechtsaf richting de ingang van het station. Volg vanaf hier de instructies Vanaf het Station, hieronder.

Vanaf het Station

Loop de hoofdingang van het station uit, loop tussen de fietsrekken door naar het pleintje tegenover de hoofdingang. Blijf rechtdoor lopen. Je komt o.a. langs een bioscoop (linkerkant) en wat eetcafés. Rechtdoor aanhouden en het bruggetje overlopen. Nog steeds rechtdoor blijven lopen, waar je langs herkenningspunten loopt als buitenlandse eettentjes, uitzendbureaus en een computerwinkel (rechts).

Je komt op een plein terecht, waar je nog steeds rechtdoor moet blijven lopen. Dan gaat de weg over een bruggetje heen. Blijf deze weg volgen (niet de winkelstraat in dus!) langs Lunchroom de Waterleiding. Als je hier rechtdoor blijft lopen, kom je op een gegeven moment tegenover Engelse pub North End te staan. Sla hier Linksaf de Breestraat in. Loop door en aan de rechterkant van deze straat moet je op Breestraat 49 Grand Café Alhambra tegenkomen.

Vanaf Parkeerplaats Molen

Parkeerplaats Molen kan niet missen, dit is de parkeerplaats met jawel een molen! Loop vanaf deze parkeerplaats richting het zuiden (zie plattegrondje!). Blijf rechtdoor lopen, je komt door een straat met allemaal buitenlandse winkeltjes en caféetjes. Je komt uit bij een plein, blijf rechtdoor lopen.

Blijf deze weg volgen en passeer het bruggetje, maar blijf aan dezelfde kant van het water. Loop langs Lunchroom de Waterleiding. Als je hier rechtdoor blijft lopen, kom je op een gegeven moment tegenover Engelse pub North End te staan. Sla hier Linksaf de Breestraat in. Loop door en aan de rechterkant van deze straat moet je op Breestraat 49 Grand Café Alhambra tegenkomen.

Overig

Mocht je het niet kunnen vinden of problemen hebben met parkeren, bel dan eventjes. Mail voor mn nummer naar bpg@hetnet.nl

Groetjes en tot de 28e!

twi / Bart
SunChasert

Onter konstruksie

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 16-12-2001 23:11]

zondag 16 december 2001 @ 22:11:13 #2
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_2512186
Mensen die zich voorheen hebben ingeschreven voor het etensplan wat in de soep is gelopen:

Morpheus heeft een nieuw restaurant weten te regelen, en heeft voorlopig gereserveerd voor 15 man. Als je dus niet aangemeld bent op de lijst, maar wel wilt mee-eten, meld je dan snel aan!!!!

pi_2512208
gelukkig eet ik mee en zit ik schuin tegenover bart
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_2512554
quote:
Op zondag 16 december 2001 22:12 schreef Joene het volgende:
gelukkig eet ik mee en zit ik schuin tegenover bart
Mag ik dan naast jou zitten? *lievkijkt*
  zondag 16 december 2001 @ 22:48:46 #5
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_2512578
quote:
Op zondag 16 december 2001 22:46 schreef sweetie het volgende:

[..]

Mag ik dan naast jou zitten? *lievkijkt*

Oeh, ze wil tegenover me zitten
  Moderator zondag 16 december 2001 @ 22:49:41 #6
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_2512586
Oke...ik eet mee...
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_2512649
Zet mij maar op zeker. Ik eet niet mee, dus ik vroeg me af waar het hele gezelschap na het eten heengaat.
  zondag 16 december 2001 @ 22:57:40 #8
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2512676
Waarom staat er nu geen sterretje achter mijn naam? Ik heb me toch officieel aangemeld voor het eten....
quote:
Door Larissa - zondag 16 december 2001 22:05

* Larissa meldt officieel aan voor het eten.

Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  zondag 16 december 2001 @ 23:00:33 #9
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_2512702
* DaBuzzzzz Twijfelt......Leiden is wel om de hoek.....
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  zondag 16 december 2001 @ 23:01:44 #10
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_2512709
* I.R.Baboon twijfelt... Leiden is wel een kolere-eind weg.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 16 december 2001 @ 23:02:35 #11
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_2512716
quote:
Op zondag 16 december 2001 22:57 schreef Larissa het volgende:
Waarom staat er nu geen sterretje achter mijn naam? Ik heb me toch officieel aangemeld voor het eten....
[..]

[/me]

Excuus, dementie is een bekend probleem bij mij...
  zondag 16 december 2001 @ 23:03:24 #12
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2512725
quote:
Op zondag 16 december 2001 23:02 schreef twi het volgende:

Excuus, dementie is een bekend probleem bij mij...

aargh... grmbl... waar ging het nou de hele tijd over. Maar goed.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_2512731
en waar gaan jullie dan eten

(ben namelijk nieuwsgierig)

Admin zondag 16 december 2001 @ 23:06:36 #14
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_2512751
quote:
Op zondag 16 december 2001 22:55 schreef zodiakk het volgende:
Zet mij maar op zeker. Ik eet niet mee, dus ik vroeg me af waar het hele gezelschap na het eten heengaat.
Alhambra..

Ooooooow Zodiakk gaat mee
*handen wringend heen en weer loopt*

*10 kilo afvallen lukt niet meer *

*wat moet ik aan*

Oooooooooooooow helleppie

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_2512782
quote:
Op zondag 16 december 2001 22:48 schreef twi het volgende:

[..]

Oeh, ze wil tegenover me zitten

Oe!!! Kan ik jullie allebei pesten
  zondag 16 december 2001 @ 23:12:14 #16
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_2512805
Betreft 't restaurant:
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 17:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik heb een restaurant gevonden die ons wilde ontvangen , heb een optie genomen op 15 personen maar het mochten er meer zijn van de eigenaar
het gaat om Restaurant 't Kompas

Soort keuken: hollands frans pannenkoeken barbeque/grill

willen de mensen die daar interesse in hebben aangeven of ze hier interesse in hebben . ze hebben er van alles van een goedkoop menu tot wat je zelf wil uitgeven

pi_2512853
ik had al verteld, ik mag dus geen pannekoeken en ik ben vegetarier.. maar dat komt vazt wel goed enzow
  zondag 16 december 2001 @ 23:31:31 #18
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_2512994
Vork is ook een vegetarier, maar die eet geloof ik wel pannenkoeken. Maar misschien is morpheus zo vriendelijk om even te bellen of ze ook vegetariers een niet-pannenkoekmaaltijd kunnen voorschotelen
  Admin zondag 16 december 2001 @ 23:37:32 #19
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_2513060
quote:
Op zondag 16 december 2001 22:11 schreef twi het volgende:
Morpheus heeft een nieuw restaurant weten te regelen, en heeft voorlopig gereserveerd voor 15 man. Als je dus niet aangemeld bent op de lijst, maar wel wilt mee-eten, meld je dan snel aan!!!!
*aanmeldt*

wat dacht jij!

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 16 december 2001 @ 23:44:15 #20
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_2513142
Komt:

Anton
Armageddon
Bloemetje *
Breuls *
Bolletje *
DIFFR3NC3
DrCrouton
good4u *
HighLander *
iteejer *
Jernau.Morat.Gurgeh
Joene *
Larissa *
Liejannuh
Manfredje *
Merel
micha
Mike *
Morpheus *
MrBig *
Nachtapotheker
nietzman
Ripley *
Stranger *
Sweetie *
Tardis
Ted (onder voorbehoud)
texelonia
twi *
Vidra
Vork *
Wozzy
YPPY *
yvonne *
zodiakk

* = blijft eten

Misschien:

Bastard
E.T. + gebande?
Evil
Faithy
HenkieSpankie
Hoekie
Imi
IR. Baboon
Jojogirl
Meneer Aart
Nevermind
popje
Riduce
speknek
Tha_Butcha
WouterB

Jeweetnooitwelkekantdewindmeopblaastlijst

SunChasert

[Dit bericht is gewijzigd door twi op 17-12-2001 21:32]

zondag 16 december 2001 @ 23:45:54 #21
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2513160
quote:
Op zondag 16 december 2001 23:31 schreef twi het volgende:
Vork is ook een vegetarier, maar die eet geloof ik wel pannenkoeken. Maar misschien is morpheus zo vriendelijk om even te bellen of ze ook vegetariers een niet-pannenkoekmaaltijd kunnen voorschotelen
Volgens mij hebben we ook zoiets ooit gehad in Utrecht? Inderdaad dat worden dan meerdere pannenkoeken.
pi_2513256
Ik wil nogmaals zeggen dat ik het jammer vind dat ik niet meekan, maaaaaar ik denk toch dat ik een alternatief heb wat veeeeeeeel leuker is

.
pi_2513365
quote:
Op zondag 16 december 2001 22:57 schreef Larissa het volgende:
[..]

[/me]

gezellie larissa
pi_2514351
Ik wil ook wel komen! kan ik nog mee-eten??

[Dit bericht is gewijzigd door good4u2 op 17-12-2001 01:23]

Het leven is mooi!
pi_2514971
*aanmeldt voor misschien*
"The question is not 'who is going to let me', the question is 'who is going to stop me'"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')