abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2488252
Scheitelenooije, die pik met zonder pik is er uit. Schijtjammer want van der eige een enorme tietvla. Zei Patty ook verschullende keren, dat ze de tietvla van de nederland was en dat is godverdomme ook zo. In dur rechtertietmoosje zit blanke vla en in dur linker bibberende binnevering van een poef zit hopjesvla. Ik vonnut wel zeg maar erg van me eigen dat ze der uit gong want ze is ook al transseksjuweel en dat is al kut genoeg, nou ja, sinds een paar jaar dan kut genoeg, maar eerst niet.

Ook jammer want Bea die kreeg steeds het dauw op der dot staan van Kelly, want dan voelde zij zich van haar eigen hoedanigheid meer vrouw en dan ging meteen de vernevelspuit met voorvocht er op waarop ik dan weer van dattum der opknalde.

Ik moet wel steeds denke ook aan die ene gast, hoe heet ie, die kabouter reustaas , kom, die gekrulde gootsteenontstopper ook voor al uw kutwerk, jezus, hoe heet ie nou, die heikneuter die door deure heenholt, ja, precies, Andries! Lijkt me niet lekker voor die vogel. Kom je na de bikkebrotter bij de slager, weet iedereen dat ie een taas als kabeltouw in ze pijp hep hange. Lijk me gewoon gek, dat jan en zijn alleman precies weet hoe diep je ken ramme als je op de dot gaat.

Nou verder wel spannent enzo in een hoedanigheid. Die diane staat gechromiseerd tege die lespot. Dus die ken weg, dianea, want stemmers zijn leip van potiejennes, dat zag je vorig jaar met die blauwe biet seksjuweel.

Nou ja, zal mij aan met anus schurfte. Jullie ook allemaal de smeg aan je taas, fokkers. De balle.

vrijdag 14 december 2001 @ 16:25:54 #2
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2488288
Zo, ouwe pik! ook weer terug uit de Club?
Nou doe je het weer!
pi_2488710
Nederlands is toch zon diverse taal

Vampier

Free people own guns! Slaves do not!
  Moderator vrijdag 14 december 2001 @ 17:24:07 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2488884
blauwe biet seksjuweel

Dit was er weer zo eentje van achterom kijkende collega wegens schaterende ik. ("Weer lekker aan het browsen Gert?" Yep, vrijdagmiddag hè,.. )

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2001 @ 17:25:42 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2488899
Yo atte! Tijdje niks gehoord joh! Nog ff gezellig geklept met je collega Ed?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 14 december 2001 @ 23:21:09 #6
17960 trpetine
Poing Poing...
pi_2492494

ze blijven leuk.....

De truc is dansen op de gulden middenweg
pi_2518085
Leuk!!
  maandag 17 december 2001 @ 18:14:22 #8
17519 Parel
van de funky narcoticabrigade
pi_2522378
Leuke visie! Keer op keer erg grappig!
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!
  † In Memoriam † donderdag 20 december 2001 @ 17:26:37 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2559091
Sie se eige verzameltupoc:
attelenooje's kijk op Big Brother 3

Pleurt ik deze effe op slot.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')