abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2486119
Van de Frontpage:
quote:
In verscheidene landen hebben militante moslims sceptisch gereageerd op de videoband, waaruit zou blijken dat terroristenleider Osama bin Laden het brein is achter de aanslagen van 11 september.

Op de band, die de Amerikaanse regering gisteren vrijgaf, gebruikt bin Laden bewoordingen die duidelijk maken dat hij gedetailleerd op de hoogte was van de uitvoering van de aanslagen. Maar volgens militante groeperingen in Pakistan en Indonesië is de videoband niet echt. Dat zou blijken uit de uiterst vage beelden. Bovendien zou Bin Laden volgens hen, nooit openlijk voor de camera praten over zijn betrokkenheid bij de aanvallen.

De regering van Saudi-Arabië zegt de echtheid van de band niet in twijfel te trekken en noemt Bin Laden een moorddadige crimineel zonder enig medeleven.

Wanneer komt Groen Links met een statement dat ze de echtheid van de tape betwijfelen, moslims kunnen immers niks verkeerd doen?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_2486149
Die spreekwoordelijke schapenneukers zijn zelf militant... ze hebben er zelf geen belang bij te geloven wat er op die band staat.... ze hebben er eerder een probleem bij.

Vampier

Free people own guns! Slaves do not!
  vrijdag 14 december 2001 @ 13:52:06 #3
13081 Baas
Baas baziger baast
pi_2486196
Ik denk dat als OBL live op een onafhankelijke TV zender komt vertellen dat hij het heeft gedaan er ook nog steeds mensen zullen zijn die het niet geloven.
Misschien kan OJ Simpson ze wel helpen bij The Search for the Real Killers.
Plaats hier een Engelse quote die duidelijk maakt dat je een miskende intellectueel bent met een boeiende en diepgaande gedachtengang
  Overall beste user 2022 vrijdag 14 december 2001 @ 13:52:16 #4
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_2486203
Duh dat militante moslims sceptisch zijn over die band. Kijk naar neonazi's: Die geloven niet dat de holocaust heeft plaatsgevonden, of rabiate islamofoben, die geloven ook niet dat na 11 september racistisch geweld toegenomen is, of ze praten het weer goed of zo.

Nogal een open deur dit topic.

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_2486230
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 13:52 schreef Ulx het volgende:
Duh dat militante moslims sceptisch zijn over die band. Kijk naar neonazi's: Die geloven niet dat de holocaust heeft plaatsgevonden, of rabiate islamofoben, die geloven ook niet dat na 11 september racistisch geweld toegenomen is, of ze praten het weer goed of zo.

Nogal een open deur dit topic.

Het valt me nu weer op dat jij nooit een discussie kan aan gaan zonder een andere niet ter zake doende partij erbij te halen. Is dat nu een uitvlucht of puur toeval ?
Dus ...
pi_2486268
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 13:54 schreef Serum het volgende:
Het valt me nu weer op dat jij nooit een discussie kan aan gaan zonder een andere niet ter zake doende partij erbij te halen. Is dat nu een uitvlucht of puur toeval ?
Dat is zo typisch voor hem, volgens mij heeft hij geen mening. Hij vind het gewoon leuk om een beejte herrie te schoppen. Maakt niet uit over wel onderwerp, zolang er maar gereld kan worden is ULX/Links234 van de partij
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  Overall beste user 2022 vrijdag 14 december 2001 @ 13:57:14 #7
3928 Ulx
pi_2486276
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 13:54 schreef Serum het volgende:

[..]

Da's geen uitvlucht. Da's de realiteit. Die figuren willen niet geloven dat OBL het heeft gedaan. Nou. Dan ben je uitgepraat.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_2486300
ulx in het land der blinden is 1 oog koning.

Vampier

Free people own guns! Slaves do not!
pi_2486317
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 13:57 schreef Ulx het volgende:

[..]

Da's geen uitvlucht. Da's de realiteit. Die figuren willen niet geloven dat OBL het heeft gedaan. Nou. Dan ben je uitgepraat.

Jammer, dus toch een uitvlucht.
Dus ...
  Overall beste user 2022 vrijdag 14 december 2001 @ 14:01:38 #10
3928 Ulx
pi_2486335
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 13:56 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dat is zo typisch voor hem, volgens mij heeft hij geen mening. Hij vind het gewoon leuk om een beejte herrie te schoppen. Maakt niet uit over wel onderwerp, zolang er maar gereld kan worden is ULX/Links234 van de partij

Mijn mening over die tape staat al in een ander topic. Mijn mening over Bin Laden ook. En wie ik als belangrijkste verdacht beschouw en wat er met hem gedaan zou moeten worden is ook terug te vinden op dit forum. Dus wat je zeurt weet ik niet.
pi_2486661
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 13:46 schreef Strolie75 het volgende:
Van de Frontpage:
[..]

Wanneer komt Groen Links met een statement dat ze de echtheid van de tape betwijfelen, moslims kunnen immers niks verkeerd doen?

Jochie toch, nou ga je alweer de fout in. De eerste moslim die commentaar gaf op de tape, op televisie, was van mening zelfs dat de tape voldoende zou zijn voor een veroordeling.

En ik heb ook niet de minste twijfel over de echtheid van de tape.

Wat wil je nu dat Groen Links gaat doen ? Een mededeling de wereld in slingeren dat 'moslims verdeeld zijn over tape Bin Laden'? Kunnen ze dat meteen ook wel doen voor Nederlanders in het algemeen als je de reacties van sommigen in de betreffende thread ziet.

pi_2486787
Ulx heeft gelijk, het zijn altijd de groepen die zo'n actie het meest toejuichen die achteraf ontkennen dat ze verantwoordelijk zouden kunnen zijn (WTC) of dat het uberhaupt heeft plaatsgevonden (holocaust-ontkenners). De ontkenning uit bepaalde Arabische kringen kon je al weken aan zien komen.
pi_2486987
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 14:31 schreef CeeJee het volgende:
Ulx heeft gelijk, het zijn altijd de groepen die zo'n actie het meest toejuichen die achteraf ontkennen dat ze verantwoordelijk zouden kunnen zijn (WTC) of dat het uberhaupt heeft plaatsgevonden (holocaust-ontkenners). De ontkenning uit bepaalde Arabische kringen kon je al weken aan zien komen.
Klopt, maar een beetje raar is het wel die houding, aan de ene kant het geweldig vinden dat 'ze' het Amerika hebben aangedaan, maar aan de andere kant hardnekkig de verantwoordelijkheid afwijzen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')