quote:Wanneer komt Groen Links met een statement dat ze de echtheid van de tape betwijfelen, moslims kunnen immers niks verkeerd doen?
In verscheidene landen hebben militante moslims sceptisch gereageerd op de videoband, waaruit zou blijken dat terroristenleider Osama bin Laden het brein is achter de aanslagen van 11 september.Op de band, die de Amerikaanse regering gisteren vrijgaf, gebruikt bin Laden bewoordingen die duidelijk maken dat hij gedetailleerd op de hoogte was van de uitvoering van de aanslagen. Maar volgens militante groeperingen in Pakistan en Indonesië is de videoband niet echt. Dat zou blijken uit de uiterst vage beelden. Bovendien zou Bin Laden volgens hen, nooit openlijk voor de camera praten over zijn betrokkenheid bij de aanvallen.
De regering van Saudi-Arabië zegt de echtheid van de band niet in twijfel te trekken en noemt Bin Laden een moorddadige crimineel zonder enig medeleven.
Vampier
Nogal een open deur dit topic.
quote:Het valt me nu weer op dat jij nooit een discussie kan aan gaan zonder een andere niet ter zake doende partij erbij te halen. Is dat nu een uitvlucht of puur toeval ?
Op vrijdag 14 december 2001 13:52 schreef Ulx het volgende:
Duh dat militante moslims sceptisch zijn over die band. Kijk naar neonazi's: Die geloven niet dat de holocaust heeft plaatsgevonden, of rabiate islamofoben, die geloven ook niet dat na 11 september racistisch geweld toegenomen is, of ze praten het weer goed of zo.Nogal een open deur dit topic.
quote:Dat is zo typisch voor hem, volgens mij heeft hij geen mening. Hij vind het gewoon leuk om een beejte herrie te schoppen. Maakt niet uit over wel onderwerp, zolang er maar gereld kan worden is ULX/Links234 van de partij
Op vrijdag 14 december 2001 13:54 schreef Serum het volgende:
Het valt me nu weer op dat jij nooit een discussie kan aan gaan zonder een andere niet ter zake doende partij erbij te halen. Is dat nu een uitvlucht of puur toeval ?
quote:Da's geen uitvlucht. Da's de realiteit. Die figuren willen niet geloven dat OBL het heeft gedaan. Nou. Dan ben je uitgepraat.
Op vrijdag 14 december 2001 13:54 schreef Serum het volgende:[..]
Het valt me nu weer op dat jij nooit een discussie kan aan gaan zonder een andere niet ter zake doende partij erbij te halen. Is dat nu een uitvlucht of puur toeval ?
quote:Jammer, dus toch een uitvlucht.
Op vrijdag 14 december 2001 13:57 schreef Ulx het volgende:[..]
Da's geen uitvlucht. Da's de realiteit. Die figuren willen niet geloven dat OBL het heeft gedaan. Nou. Dan ben je uitgepraat.
quote:Mijn mening over die tape staat al in een ander topic. Mijn mening over Bin Laden ook. En wie ik als belangrijkste verdacht beschouw en wat er met hem gedaan zou moeten worden is ook terug te vinden op dit forum. Dus wat je zeurt weet ik niet.
Op vrijdag 14 december 2001 13:56 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dat is zo typisch voor hem, volgens mij heeft hij geen mening. Hij vind het gewoon leuk om een beejte herrie te schoppen. Maakt niet uit over wel onderwerp, zolang er maar gereld kan worden is ULX/Links234 van de partij
quote:Jochie toch, nou ga je alweer de fout in. De eerste moslim die commentaar gaf op de tape, op televisie, was van mening zelfs dat de tape voldoende zou zijn voor een veroordeling.
Op vrijdag 14 december 2001 13:46 schreef Strolie75 het volgende:
Van de Frontpage:
[..]Wanneer komt Groen Links met een statement dat ze de echtheid van de tape betwijfelen, moslims kunnen immers niks verkeerd doen?
En ik heb ook niet de minste twijfel over de echtheid van de tape.
Wat wil je nu dat Groen Links gaat doen ? Een mededeling de wereld in slingeren dat 'moslims verdeeld zijn over tape Bin Laden'? Kunnen ze dat meteen ook wel doen voor Nederlanders in het algemeen als je de reacties van sommigen in de betreffende thread ziet.
quote:Klopt, maar een beetje raar is het wel die houding, aan de ene kant het geweldig vinden dat 'ze' het Amerika hebben aangedaan, maar aan de andere kant hardnekkig de verantwoordelijkheid afwijzen.
Op vrijdag 14 december 2001 14:31 schreef CeeJee het volgende:
Ulx heeft gelijk, het zijn altijd de groepen die zo'n actie het meest toejuichen die achteraf ontkennen dat ze verantwoordelijk zouden kunnen zijn (WTC) of dat het uberhaupt heeft plaatsgevonden (holocaust-ontkenners). De ontkenning uit bepaalde Arabische kringen kon je al weken aan zien komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |