quote:Zelfs dat is op. We hebben alleen nog gloeilampen...
Op vrijdag 14 december 2001 01:08 schreef bruut het volgende:
nou vooruit, ik was toch aan het verliezen. is de tap nog open? of nog steeds alleen maar gloeiwijn?
Oh, dit komt pas in mijn eerstvolgende verhaal
quote:Je mist het he!! Haha je mist het!
Op vrijdag 14 december 2001 01:09 schreef huiz het volgende:
Bruut wordt bruut door Huiz achter de gokkasten weggesleurd... "Ben je nou helemaal bedonderd? Je laatste guldens er op deze manier doorjagen?", gromt Huiz. "Kom op, inwisselen voor Euro's!"
Bruut heeft een beter plannetje. "Zullen we ons bedrinken met mijn laatste guldens? Dan hebben we er nog plezier van ook!" Huiz denkt even na, maar als zuinige Groninger hoeft hij niet lang na te denken, op kosten van een ander zuipen is altijd feest. "Ok dan, kom op, naar de bar!"
Oh, dit komt pas in mijn eerstvolgende verhaal![]()
[Dit bericht is gewijzigd door CarOnline op 14-12-2001 01:10]
Huiz kom op, waar blijf je. ot: heb huiz.net gezien: grappig!
quote:Ja, moet nodig updaten naar Win Xp...
Op vrijdag 14 december 2001 01:10 schreef bruut het volgende:
LOL. We kunnen misschien in de schuur gaan zitten?Huiz kom op, waar blijf je. ot: heb huiz.net gezien: grappig!
quote:Ha ha, Huiz heeft pech, Bruut heeft heel lang in Gronigen gewoond... gna gna.
Op vrijdag 14 december 2001 01:09 schreef huiz het volgende:
Bruut wordt bruut door Huiz achter de gokkasten weggesleurd... "Ben je nou helemaal bedonderd? Je laatste guldens er op deze manier doorjagen?", gromt Huiz. "Kom op, inwisselen voor Euro's!"
Bruut heeft een beter plannetje. "Zullen we ons bedrinken met mijn laatste guldens? Dan hebben we er nog plezier van ook!" Huiz denkt even na, maar als zuinige Groninger hoeft hij niet lang na te denken, op kosten van een ander zuipen is altijd feest. "Ok dan, kom op, naar de bar!"
Oh, dit komt pas in mijn eerstvolgende verhaal![]()
Nou vooruit dan maar, deze post is gewijd aan CarOnline.
Fok, kan ik morgen weer een dag ziek nemen, weer half twee in de nacht, straks krijgen ze nog wat in de gaten op kantoor...
quote:Ik heb een slaapprobleem met 2 groningers
Op vrijdag 14 december 2001 01:14 schreef bruut het volgende:
Hee, C heeft toch geen probleem met Groningers? Pas op he
quote:Dank je wel he! 'k Ga maar van het positive in de mens uit
Op vrijdag 14 december 2001 01:14 schreef huiz het volgende:
Lieve CarOnline, ik wijd sinds kort al heel mijn nachtleven aan je... Ik heb wallen onder m'n ogen, dat wil je niet weten![]()
Nou vooruit dan maar, deze post is gewijd aan CarOnline.
Fok, kan ik morgen weer een dag ziek nemen, weer half twee in de nacht, straks krijgen ze nog wat in de gaten op kantoor...
Gefeli met je 1000-ste post
Ik wil er ook 1000 voor 30 Dec....
ha, zie nu ook zaai.ontheweb.nl. ff induiken
quote:Ja en vergeet mn gastenboekie niet he!
Op vrijdag 14 december 2001 01:18 schreef bruut het volgende:
Caronline gaat flink doorschrijven dus. Mooi! bruut gaat dat nooit halen.ha, zie nu ook zaai.ontheweb.nl. ff induiken
Dank jullie allemaal, Sacha is zeker al naar bed (* achterna stuurt
, Bruut, als twee Groningers kan het nog gezellig aan de bar worden (hee, gratis nootjes!) en Caro, bij deze een heel topic speciaal voor jou
!
Welterusten allemaal!
gos wat grappig, kan ik dagen zoet mee zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |