keej ik vin jurkjes niejt zoow mooi, maar rokjes (zwarte) is zoow *kwijl* en minirokjes (op n niet verwijfde manier zeg maar) kan
wel mooi zijn vinnik...
keej jullie mening pliejs
quote:can you spell *hap* ?
Op donderdag 13 december 2001 14:41 schreef Cheiron het volgende:
Nog een mening: De manier waarop jij typt is erg irri om te lezen.
quote:niks hap, hij typt gewoon kut
Op donderdag 13 december 2001 14:43 schreef Herald het volgende:[..]
can you spell *hap* ?
quote:haal weg dat ding ik moet ervan
Op donderdag 13 december 2001 14:49 schreef RAiDEN het volgende:
Zoiets als dit
quote:Oke, als het een schot is met een schotse kilt is dan vindt ik er niks mis mee, maar anders:
Op donderdag 13 december 2001 14:57 schreef Kimmy het volgende:
Ik kan best wel wegzwijmelen van Sean Connery in zijn schotse rok, maar om nou te zeggen dat ik van die harige mannenbenen onder een minirokje wil zien? Nee, niet echt nee. Trek maar een Levi's 501 aan met een lekker strak kontje, dan maar mainstream erbij lopen
quote:Ze bijten goed vandaag, en dat zonder vergunning.
Op donderdag 13 december 2001 14:43 schreef Herald het volgende:[..]
can you spell *hap* ?
quote:
Zoiets als dit
De laatste tijd zie je op veel feesten (house) steeds meer jongens in rok. En de meeste staat het echt geweldig. Vind het echt alleen maar een goede verbetering.
Tijd voor een actie-committee lijkt me...
quote:Vraag me af hoe die vent zo goed dat toverstafje vasthoudt
Zoiets als dit[foto]
quote:JaH Dhatd KomT DoOr AlzE BREeZaHs DiE IkHe HebE GeZopjeENM WeeD Je WeLt?
Op donderdag 13 december 2001 14:41 schreef Cheiron het volgende:
De manier waarop jij typt is erg irri om te lezen.
quote:dat is het ook. Ik word zooooo vaak vuil aangekeken in mijn roze duster, niet normaal.
Op donderdag 13 december 2001 15:14 schreef X-Ray het volgende:
Is het eik geen discriminatie dat mannen niet geaccepteerd worden als ze een rok dragen?
quote:Psies.
Tijd voor een actie-committee lijkt me...
Mannen horen NIET in jurkjes thuis. Never nooit niet. Ook niet als ze Kelly heten!
quote:Vrouwen kunnen hun jurkjes ook maar liever uittrekken.
Op donderdag 13 december 2001 15:47 schreef thaduck het volgende:
Mannen horen NIET in jurkjes thuis.
En ja het ziet er idd niet uit. Ik vind het ook net iets te ver gaan. rokken horen bij een vrouw. Behalve bij een schot
quote:Inderdaad, als een vrouw een schot lost, behoort zij zich als een man te gedragen.
Op donderdag 13 december 2001 15:54 schreef PieuX het volgende:
rokken horen bij een vrouw. Behalve bij een schot
quote:zucht.. ik moet voortaan maar uitloggen als ik bij Cybercopje heb zitten fokken
Op donderdag 13 december 2001 15:54 schreef PieuX het volgende:
Ik werk in een disco in dordrecht en daar hebben we eens in de maand een Gay avond. En het is echt gek om te zien maar er lopen van de 600 mensen 20 in een rok en 15 daarvan zijn man!En ja het ziet er idd niet uit. Ik vind het ook net iets te ver gaan. rokken horen bij een vrouw. Behalve bij een schot
quote:kan je ff je grote mond houden, ik moet uitloggen omdat jij niet uit je doppen kijkt!
Op donderdag 13 december 2001 16:32 schreef Cybercopje het volgende:
JUIST! uitloggen mot je ja
quote:I can't agree more.
Op donderdag 13 december 2001 15:11 schreef MissX het volgende:
Bij sommige gozers kan een rok echt ontzettend geil staan. Maar het moet ze wel staan. Niet van die goth dingen want die vind ik lelijk. Maar gewoon een mooie lange rok. Bij sommige partykledingwinkels, heb je ook echt speciale mannen rokken. Of ze dragen van die wikkelrokken.De laatste tijd zie je op veel feesten (house) steeds meer jongens in rok. En de meeste staat het echt geweldig. Vind het echt alleen maar een goede verbetering.
quote:Heb jij dat ook?
Op donderdag 13 december 2001 15:39 schreef Ringo het volgende:[..]
dat is het ook. Ik word zooooo vaak vuil aangekeken in mijn roze duster, niet normaal.
quote:Zin in een baantje als voorzitter?
Psies.
quote:'t Schijnt dat je in de Foxy fashion nog wel aardig geholpen wordt.
Op donderdag 13 december 2001 17:50 schreef X-Ray het volgende:
Heb jij dat ook?
Ik durf tegenwoordig niet eens een Marca-mode meer in te stappen...zo raar dat ze me aankijken.
quote:Neuh, ik ben niet zo dol op aandacht.
Zin in een baantje als voorzitter?
quote:Je vindt het leuk..
Op donderdag 13 december 2001 18:13 schreef JAMsper het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er was een flatfeest (studentenflat + feest = flatfeest) waar er 1 wc was en die was voor de dames. De jongens mochten in het naastgelegen bos hun verwerkte bier lozen. Nu stond de dameswc aangegeven met, zoals altijd, zo'n poppetje met een rokje aan op de deur. Dus ik was maar zo vrij om het te interpreteren als 'iemand met rokje mag hierin', dus moest ik ook zo'n rokje fixen
(helaas is de foto kwijt )
* Toen ik nog in de kinderwagen lag, schijnt mijn moeder het af en toe grappig te hebben gevonden om mij aan te kleden als een meisje, dus niet geheel uit vrij wil
quote:En dus ook rukken, dat hoort bij het man zijn.
Op donderdag 13 december 2001 16:12 schreef Ringo het volgende:[..]
Inderdaad, als een vrouw een schot lost, behoort zij zich als een man te gedragen.
quote:Oeeeee, heraldbeeb, kom hierrrr!
Op donderdag 13 december 2001 21:52 schreef Herald het volgende:
[afbeelding]
quote:Zonder onderbroek he? Ze horen er geen onderbroek onder te dragen wist je dat?!
Op donderdag 13 december 2001 15:12 schreef DarkElf het volgende:
Of een mooie stoere schot in zijn kilt
quote:Oh? Nog nooit gezien.. foto?!!!
Op donderdag 13 december 2001 15:11 schreef MissX het volgende:
Bij sommige gozers kan een rok echt ontzettend geil staan. Maar het moet ze wel staan. Niet van die goth dingen want die vind ik lelijk. Maar gewoon een mooie lange rok. Bij sommige partykledingwinkels, heb je ook echt speciale mannen rokken. Of ze dragen van die wikkelrokken.De laatste tijd zie je op veel feesten (house) steeds meer jongens in rok. En de meeste staat het echt geweldig. Vind het echt alleen maar een goede verbetering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |