Wie weet er nog meer ...
[Dit bericht is gewijzigd door Knut op 13-12-2001 12:18]
[Dit bericht is gewijzigd door spookvrouw op 13-12-2001 11:10]
quote:
Op donderdag 13 december 2001 11:09 schreef spookvrouw het volgende:
6. zodra je op je vakantiebestemming bent aangekomen gelijk een internetcafe opzoeken om iedereen te laten weten dat je goed bent aangekomen, en daarna dagelijks verslag uitbrengen hoe lekker je het wel hebt.
7. een jaar in het buitenland gaan wonen en na assepoestertijd EasyEverything overvallen om vooral alle FOK!kers te laten weten hoe geweldig je het naar je zin hebt
quote:Dat doe ik ook al overdag.
Op donderdag 13 december 2001 11:11 schreef calvobbes het volgende:
8) 's nachts wakker worden van een nachtmerrie en heel hard SLOTJE roepen
quote:Mmm guilty as charged
Op donderdag 13 december 2001 11:09 schreef spookvrouw het volgende:
7. zodra je op je vakantiebestemming bent aangekomen gelijk een internetcafe opzoeken om iedereen te laten weten dat je goed bent aangekomen, en daarna dagelijks verslag uitbrengen hoe lekker je het wel hebt.
8. een jaar in het buitenland gaan wonen en na assepoestertijd EasyEverything overvallen om vooral alle FOK!kers te laten weten hoe geweldig je het naar je zin hebt
quote:
Op donderdag 13 december 2001 11:22 schreef jerney het volgende:
11) ook al is het forum nog langzamer dan dikke stront in een trechter tegen de berg op met 40 graden vorst in oktober, je blijft stug posten![]()
![]()
quote:Valt mee
Op donderdag 13 december 2001 11:05 schreef Knut het volgende:5) Je weet wat ik bedoelde met punt 4
6) Als iemand een willekeurig topic noemt, weet je precies waar het over gaat
7) zodra je op je vakantiebestemming bent aangekomen gelijk een internetcafe opzoeken om iedereen te laten weten dat je goed bent aangekomen, en daarna dagelijks verslag uitbrengen hoe lekker je het wel hebt.Wie weet er nog meer ?
quote:
Op donderdag 13 december 2001 11:05 schreef Knut het volgende:Je kan je de columns van Doordevil uit BB1 nog voor de geest halen
quote:als iemand vraagt of je nog een leuke uitgaansgelegenheid kent noem je de Coyote Ugly Bar
quote:Als je je niet meer ergert aan spelfouten...
Op donderdag 13 december 2001 12:03 schreef calvobbes het volgende:
Roepen om een ban als iemand je uitscheld
Of denkt: Ah, +2
quote:
Op donderdag 13 december 2001 12:04 schreef Dave het volgende:Als je je niet meer ergert aan spelfouten...
Of denkt: Ah, +2
quote:nou deze stellingen kon ik met ja beantwoorden,
Op donderdag 13 december 2001 11:05 schreef Knut het volgende:Je komt op je werk en fok! gaat aan voordat je mail opengaat Je kan je de columns van Doordevil uit BB1 nog voor de geest halen Je kent meerdere fokkers persoonlijk (en die kende je niet voor je hier kwam) Je weet wat ik bedoelde met punt 4 zodra je op je vakantiebestemming bent aangekomen gelijk een internetcafe opzoeken om iedereen te laten weten dat je goed bent aangekomen, en daarna dagelijks verslag uitbrengen hoe lekker je het wel hebt. Je schrijft smilies in je email en gebruikt zelfs een smiley als je aan het praten bent. Je weet wie Mike is. ook al is het forum nog langzamer dan dikke stront in een trechter tegen de berg op met 40 graden vorst in oktober, je blijft stug posten Smilies maken op pengeschreven aantekeningen Als iemand aan je vraagt wie de minister-president is denk je eerst aan Danny en dan pas aan Wim Kok. Jezelf voorstellen IRL met je nickname Als je je niet meer ergert aan taalfouten...
quote:Hmmm, ik scoor toch nog op 4 punten...verontrustend.
Op donderdag 13 december 2001 11:05 schreef Knut het volgende:Je kan je de columns van Doordevil uit BB1 nog voor de geest halen Je weet wat ik bedoelde met punt 4 ook al is het forum nog langzamer dan dikke stront in een trechter tegen de berg op met 40 graden vorst in oktober, je blijft stug posten Smilies maken op pengeschreven aantekeningen
Gebeurde mij nog wel eens in mijn zware verlavingsperiode (tijdens BB1 en net daarna dus).
[edit]was een punt vergeten [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 13-12-2001 12:14]
quote:heb ik nooooit last van
Op donderdag 13 december 2001 12:10 schreef Jane het volgende:[..]
Als je tegen je IRL-vrienden (die Fok niet kennen) zonder er bij na te denken ineens een opmerking wil maken in de trant van: 'Oh, Knut maakte vandaag zo'n leuke opmerking op iets wat TARA zei...'. Met verbijsterde blikken als gevolg.
Als je steeds maar vanuit 3e persoon wilt spreken (/me)
Als je iemand gaat uitleggen wat het betekend
Als je als een achter je pc zit omdat je nog pas 16 uur op fok zit die dag
Als je RSI verschijnselen krijgt/hebt omdat je je postgemiddelde omhoog moet schroeven omdat je hoog in de top250 wil blijven/komen
Als je al je wachtwoorden van al je kloon's uit je hoofd weet en ze nooit door elkaar gebruikt.
Als je op je werk met je baas achter je rug nog steeds druk doorgaat met posten in Onzin.
Moet ik nog doorgaan???
quote:
Op donderdag 13 december 2001 11:05 schreef Knut het volgende:Gewoon 'ROFLOL' roepen als je ergens om lacht
Ik herken er toch wel een paar, ja.
Net zolang op 'Refresh' (f5) drukken tot je een nieuwe reactie hebt op je post, ook al duurt dit 4 weken.
quote:De wonderbaarlijke manier waarop je je statement kracht bij zet. HEERLIJK
Op donderdag 13 december 2001 11:22 schreef jerney het volgende:
11) ook al is het forum nog langzamer dan dikke stront in een trechter tegen de berg op met 40 graden vorst in oktober, je blijft stug posten![]()
![]()
quote:Sorry?
Op donderdag 13 december 2001 13:11 schreef Dave het volgende:
Dat je toch weer post, ook al heb je eigenlijk niets te melden.
Als je de codes van
uit je hoofd weet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |