Ikzelf ben suporter van de Ruijters Eaters uit Geleen.
Dit jaar spelen ze weer(na 2 jaar afwezegheid)in de eredivisie.
Ik ben benieuwd of er interesse is.
Dus ik volgde het vroeger wel maar nu, helaas niet de tijd meer ervoor omdat ik zo ver weg woon. Ijshockey is overigens wel de sport die ik verreweg het leukste vind op de Olympische Winterspelen.
Er zijn echt nog wel meer ijshockeyfans hoor!
Ik kom pas sinds kort weleens op het forum en ik vond dat er al weinig van ijshockey op deze site te lezen was. Dus heb ik zelf een topic gemaakt over Tilburg Trappers. Ik keek toen effe verder en vond toen jou topic. Je moet wel toegeven dat de trappers het afgelopen seizoen kei goed waren of niet?! Het nieuwe seizoen komt er gelukkig weer snel aan! Ik hoop dat je mijn reactie nog een keer leest...
Groetjes
xjes
een tilburg trappers fan!
quote:Ik vind dat ook onwijs jammer.. maar ja wat doe je eraan? Vorig seizoen is er wel een paar keer iets uitgezonden maar dat stelde ook niks voor.. balen zeg..
Op woensdag 22 augustus 2001 14:40 schreef Machiel het volgende:
Ik vind ijshockey ookwel gaaf alleen jammer dat er zo weinig van uitgezonden wordt![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 22-08-2001 16:11]
oja btw. nog bedankt voor je link!
68 68 68
quote:Zie deze topic nu pas.
Op woensdag 22 augustus 2001 14:40 schreef Machiel het volgende:
Ik vind ijshockey ookwel gaaf alleen jammer dat er zo weinig van uitgezonden wordtIn Nederland niet echt een favoriet in de NHL vooral de NY Rangers maar daar gaat/ging het wel erg slecht mee ook de Pitchburg Pinguins vind ik wel gaaf.
Ijshockey is een van de allermooiste sporten, vind ik.
M'n favoriete team is Detroit Red Wings en dan vooral omdat hun kleding nog het meest lijkt op m'n voormalige, absoluut favoriete ijshockey-team: USSR
In EA's NHL koop ik ook altijd Detroit, flikker alle Amerikanen/Canadezen eruit, de Tjechen mogen blijven en plunder andere clubs van hun Russen (ik ben dan ook al jaren ongeslagen)
Voor de K (rutov) L arionov M akarov -lijn (en daarachter Fetisov en Kasatonov of Khomutov stond ik meerdere malen om 3 uur 's ochtends op
Wordt helemaal nostalgisch, waar zijn die tijden gebleven
Klein zijn is juist handig!!
Je bent snel en wendbaar (waarschijnlijk )
Vooral aanvallers zijn vaak kleine ventjes.
Technisch zwak en de meeste denken dat ijshockey vechten is.
Ze hebben Nederlands ijshockey een slechte naam bij het publiek gegeven met al dat domme vechten.
Maar het is vooral het niveau dat me niet kan boeien, sorry
quote:helemaal mee eens!!!!!!!
Op donderdag 06 september 2001 13:31 schreef Hawk het volgende:[..]
Zie deze topic nu pas.
Ijshockey is een van de allermooiste sporten, vind ik.
M'n favoriete team is Detroit Red Wings en dan vooral omdat hun kleding nog het meest lijkt op m'n voormalige, absoluut favoriete ijshockey-team: USSR![]()
In EA's NHL koop ik ook altijd Detroit, flikker alle Amerikanen/Canadezen eruit, de Tjechen mogen blijven en plunder andere clubs van hun Russen (ik ben dan ook al jaren ongeslagen)
Voor de K (rutov) L arionov M akarov -lijn (en daarachter Fetisov en Kasatonov of Khomutov stond ik meerdere malen om 3 uur 's ochtends op
![]()
![]()
Wordt helemaal nostalgisch, waar zijn die tijden gebleven
![]()
![]()
![]()
![]()
penguins rule the world 68 68 68 68 68 68 68 68 68
quote:Okee, kan ik inkomen. Nederlands ijshockey is lang niet zo'n hoog niveau als de NHL. Heb je ooit een wedstrijd bezocht? Want dan lijkt het toch ineens wel erg snel enzo hoor!!
Op vrijdag 07 september 2001 09:36 schreef Hawk het volgende:
Nee, ik ben geen fan van het Nederlandse ijshockey.Technisch zwak en de meeste denken dat ijshockey vechten is.
quote:In het Nederlandse ijshockey wordt echt niet vaak gevochten hoor. Maar die ene keer in de 5 jaar dat het echt uit de hand loopt, DAN pas zit de NOS er bovenop om het uit te zenden. Normaal gesproken wordt er nauwelijks gevochten bij ijshockey, alleen weet half Nederland dat helaas niet. Men denkt altijd meteen aan massale gevechten waarbij iedereen met elkaar op de vuist gaat. 4 Man tegelijkertijd zien vechten is al een uitzondering...
Ze hebben Nederlands ijshockey een slechte naam bij het publiek gegeven met al dat domme vechten.
quote:Excuses aanvaard. Maar ik raad je nog aan om es een keer te gaan kijken bij een wedstrijd op het hoogste niveau in Nederland. Bij Tilburg speelt een Slowaak die bij de Junior Red Wings heeft gespeeld bijvoorbeeld. Zo laag is het niveau niet hoor.
Maar het is vooral het niveau dat me niet kan boeien, sorry
quote:Das goed. Ga ik morgen heen. Eerste wedstrijd van Tilburg in Hamm (bij Dortmund)... Het niveau in Duitsland is inderdaad al hoger dan het niveau hier. En de stadions zitten veel voller. 15000 man met een beetje mazzel, dat is meer lawaai dan de 1500 die hier al bovengemiddeld zijn helaas
Op zaterdag 08 september 2001 03:11 schreef Bunzing het volgende:
gaat eens naar duitsland zou ik zeggen!!
daar heb je wel een redelijk niveau.
quote:Helemaal Gelijk !!!
Op donderdag 07 maart 2002 23:35 schreef bossie het volgende:
Er wordt te weinig aandacht aan ijshockey in Nederland besteed.
Gisteravond de wedstrijd Tilburg Trappers - Formido Flyers mogen zien, ik moet de eerste voetbal-wedstrijd nog zien die zo zenuwslopend spannend is...
Zaterdag komen de Trappers in Heerenveen, de verwachting is dat dit nog spannender gaat worden... dat wordt dus afscheid nemen van m'n nagels
[Dit bericht is gewijzigd door Buurmannetje op 08-03-2002 00:33]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |