Vuurwerk afsteken begonnen ze ook steeds leuker te vinden.
Vandaag,... bekladdingen op de muur (tiz geen graffiti daar is het te lelijk gekrabbel voor)
Dus,.... maar de politie gebeld, de vrouw aan de telefoon was hardstikke aardig
Ze waren er trouwens bijzonder snel (de politie)
Nu maar hopen dat ze wegblijven of hun rommel iig beter opruimen...
Dus ik ben wel tevreden over die 0900-TUIG
*Hangjongeren, groep jongeren, hangjeugd, meestal tussen de leeftijd van 13-17, zich veelal vervoerend op opgevoerde brommertjes en scooters.
quote:de mijne hange niet
Op woensdag 12 december 2001 20:10 schreef Herald het volgende:
koel, als ik hangjongere was ging ook bij jou hangen om te kijken hoe ze er bij jou bij hangen
*khad nogwel plastic bekertjes gekocht, zodat ik ze met kerst wat warme choco kon geven *BROEHHAHAHAHA*
quote:fotow!!!!
Op woensdag 12 december 2001 20:13 schreef Swatkat het volgende:[..]
de mijne hange niet
maar sonder gekheid, ben je lekker mee.....
quote:Mag jij doen wanneer je met de kerst komt eten,...
Op woensdag 12 december 2001 20:18 schreef Smots het volgende:
Schiet 1 van die kids door zijn hoofd, moet je kijken hoe snel ze oprotten!
quote:Hey Swatkat, in welke wijk woon je dan in Deventer? Rivierenwijk is inderdaad niet de beste plaats om te wonen
Op woensdag 12 december 2001 20:09 schreef Swatkat het volgende:
Elke dag staan ze er(in mijn carport),..|MIJN EIGEN HANGJONGEREN* | gezellig hoor, en steeds ligt er meer rommel.
Ik had ze al meerdere malen verzocht of ze de zooi op wouden ruimen, maar het werd steeds erger.Vuurwerk afsteken begonnen ze ook steeds leuker te vinden.
Vandaag,... bekladdingen op de muur (tiz geen graffiti daar is het te lelijk gekrabbel voor)
Dus,.... maar de politie gebeld, de vrouw aan de telefoon was hardstikke aardig
Ze waren er trouwens bijzonder snel (de politie)Nu maar hopen dat ze wegblijven of hun rommel iig beter opruimen...
Dus ik ben wel tevreden over die 0900-TUIG
*Hangjongeren, groep jongeren, hangjeugd, meestal tussen de leeftijd van 13-17, zich veelal vervoerend op opgevoerde brommertjes en scooters.
quote:ja dat zei je al een keer, maar dan nog zou ik willen kijken hoor
Op woensdag 12 december 2001 20:13 schreef Swatkat het volgende:
de mijne hange niet
quote:En wie moet DIE troep dan gaan opruimen?
Op woensdag 12 december 2001 20:18 schreef Smots het volgende:
Schiet 1 van die kids door zijn hoofd, moet je kijken hoe snel ze oprotten!
quote:Hallo heej,. zo erg is het niet met me gesteld hoor,... in de rivierenbuurt,.. nou ,..hebben ze daar huizen met carporten dan??:))
Op woensdag 12 december 2001 20:36 schreef pinguin het volgende:[..]
Hey Swatkat, in welke wijk woon je dan in Deventer? Rivierenwijk is inderdaad niet de beste plaats om te wonen
Gelukkig hebben mijn pa en ma er nog nooit last van gehad, hun huis is eveneens uitgerust met een carport
Kwoon in Colmschate,... ietsjes beter,. .aldus,. de buurt waar ik woon komen steeds meer/worden alleen maar koopwonignen, en sindsdien knapt de buurt gigantisch op... ik woon erg rustig juist, nooit overlast,. .to hun dus doorkregen dta er een carport altijd leegstaat....
quote:Brrrrrr, Colmschate. Ben er een paar keer geweest. Vonnut 3* nix. Zijn er werkelijk wijken nog erger in Deventer dan dat?
Op woensdag 12 december 2001 20:50 schreef Swatkat het volgende:Kwoon in Colmschate,... ietsjes beter,. .aldus,. de buurt aar ik woon komen steeds meer/worden alleen maar koopwonignen, en sindsdien knapt de buurt gigantisch op... ik woon erg rustig juist, nooit overlast,. .to hun dus doorkregen dta er een carport altijd leegstaat....
quote:Jahoor
Op woensdag 12 december 2001 22:23 schreef Doc het volgende:[..]
Brrrrrr, Colmschate. Ben er een paar keer geweest. Vonnut 3* nix. Zijn er werkelijk wijken nog erger in Deventer dan dat?
Oftewel, doe er zelf niets aan...en bel alleen de politie want dan krijg je alleen maar meer problemen.
quote:jij komt zeker niet zo vaak buiten als Nerd zijnde?
Op donderdag 13 december 2001 00:11 schreef Nerd het volgende:
hmmmm...vraag me afWat is een carport????
car·port (de ~ (m.))
1 afdak om een auto onder te stallen
quote:Met of zonder arsenicum
Op woensdag 12 december 2001 20:13 schreef Swatkat het volgende:[..]
de mijne hange niet
*khad nogwel plastic bekertjes gekocht, zodat ik ze met kerst wat warme choco kon geven *BROEHHAHAHAHA*
quote:Hadden de paarden hun TUIG niet om
Op woensdag 12 december 2001 22:36 schreef Stranger het volgende:
ik ben dus mooi niet blij met 0900-TUIG
heb 1 keer gebeld
ik reed zaterdagmorgen rond half 7 de merwedebrug over, staan daar ineens 2 paarden die het fietspad blokkeren, ik een kwartier erover gedaan om voorbij die beesten te komen, en ik dacht, ja dalijk komen er meer fietsers en springen die beesten misschien wel de snelweg op.. je weet maar nooit, dus dacht van, bel 0900-TUIG. Lachen ze me daar alleen maar uit!!!! op zich kan ik het wel begrijpen iemand die weleens dronken zou kunnen zijn belt om half 7 sochtends op dat er 2 paarden op een brug staan, maar ik heb ze uitgescholden en gewoon opgehangen..
quote:Dat vroeg ik me ook af
Op donderdag 13 december 2001 00:27 schreef Juup© het volgende:[..]
Met of zonder arsenicum
quote:Die heb je inderdaad niet in de Bijlmer
Op donderdag 13 december 2001 00:11 schreef Nerd het volgende:
hmmmm...vraag me afWat is een carport????
quote:Mooi he, hallucinaties!!
Op woensdag 12 december 2001 22:36 schreef Stranger het volgende:
ik ben dus mooi niet blij met 0900-TUIG
heb 1 keer gebeld
ik reed zaterdagmorgen rond half 7 de merwedebrug over, staan daar ineens 2 paarden die het fietspad blokkeren, ik een kwartier erover gedaan om voorbij die beesten te komen, en ik dacht, ja dalijk komen er meer fietsers en springen die beesten misschien wel de snelweg op.. je weet maar nooit, dus dacht van, bel 0900-TUIG. Lachen ze me daar alleen maar uit!!!! op zich kan ik het wel begrijpen iemand die weleens dronken zou kunnen zijn belt om half 7 sochtends op dat er 2 paarden op een brug staan, maar ik heb ze uitgescholden en gewoon opgehangen..
ik vind het volgende punt uit de link wel gaaf :
quote:kom wel een keertje bij je langs
Bijdragen aan de organisatie van feestelijke activiteiten in uw buurt om daarmee de betrokkenheid van de bewoners bij uw omgeving te versterken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |