quote:Groen? wordt vanzelf weer een vrolijkere kleur, even daarna loopt het zelfstandig de keuken uit. Dat schoonmaken is dus lang niet zo hard nodig als je denkt he: Het gaat als vanzelf (als je maar geduld hebt).
Op woensdag 12 december 2001 00:31 schreef Roonaan het volgende:
Hmm.. en dan vergeten we natuurlijk de restjes rijst en saus en macaroni niet die net voor de oven langs op de vloer liggen te vergroenen.
quote:LOL!
Op woensdag 12 december 2001 00:29 schreef Vork het volgende:
Speciaal voor Aaargh!, Light en andere (ex-)studentenhuisbewoners: de lelijke kant van de keuken. Hier gaarne verder
quote:de douche schoonmaken met zoutzuur is ook een BEETJE overkill
Op woensdag 12 december 2001 00:36 schreef EvilPlatypus het volgende:
Trouwens, voordat ik het vergeet: Als je zo houten blad hebt en een stuk metaal dan is dat metaal alu. Zet er dus ookk geen vat geconcentreerd zuut op, daar wordt het zwart van! (vak lekte dus)
quote:Gatverdamme!! Dat is nu WEL ranzig! Herinnerd me aan het uitbikken van de koelkast na 5 maanden(!) zonder afspraken. Salami was een grote taboe voor de komende weken, laat ik het daarbij houden
Op woensdag 12 december 2001 00:34 schreef Aaargh! het volgende:
Wat ook 'leuk' is: de koelkasten van de kant halen, en zien wat er onder/achter ligt
en die vermenigvuldigen zich heeeeeeeeeel snel
en dan hadden ze zich stil gehouden in de wasbak....zich verdekt opgesteld met zn honderden....en dan kwam ik thuis.......en dan bbbbbbbbbbbzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
attack of the flies....
dus ik mn deo spuitbuis pakken en aansteker......en de vliegjes uit de lucht geburnnnnnnnt
quote:Tja
Op woensdag 12 december 2001 00:38 schreef EvilPlatypus het volgende:[..]
Gatverdamme!! Dat is nu WEL ranzig! Herinnerd me aan het uitbikken van de koelkast na 5 maanden(!) zonder afspraken. Ali Salami was een grote taboe voor de komende weken, laat ik het daarbij houden
quote:Het was gewoon nodig, niet steeds op terugkomen! Putjes zijn trouwens ook alu, voor alle campus bewoners met de originelen erin! Ze gaan dus groen met zwak zoutzuur. Azijnzuur meurt teveel en gaat nog wat verder. Je weet dat je douche (of keuken) schoon is als je niets meer hoort bruizen of een van de meiden (jaja) opeens staat te schreeuwen dat d'r voeten branden.
Op woensdag 12 december 2001 00:36 schreef Aaargh! het volgende:[..]
de douche schoonmaken met zoutzuur is ook een BEETJE overkill
Tip: Plaats zuur niet in een glazen fles op een hoog plankje, er zijn geen kinderen op campus die daar niet bij mogen en het is vervelend spul om op te ruimen van de vloer (foto beschikbaar,ergens).
[Dit bericht is gewijzigd door EvilPlatypus op 12-12-2001 00:46]
quote:Dat deden we hier regelmatig, maar nu zijn de koelkasten verplaatst (al een tijdje geleden trouwens) en nu wil dat niet zo goed meer. Dus de koelkasten blijven nu gewoon staan.
Op woensdag 12 december 2001 00:34 schreef Aaargh! het volgende:
Wat ook 'leuk' is: de koelkasten van de kant halen, en zien wat er onder/achter ligt
quote:Bijvoorbeeld. En anders heb je nog wel die hoekjes waar je met een dweil niet echt goed bijkomt, da's dus ook wat lastiger schoonmaken.
Op woensdag 12 december 2001 00:31 schreef Roonaan het volgende:
Hmm.. en dan vergeten we natuurlijk de restjes rijst en saus en macaroni niet die net voor de oven langs op de vloer liggen te vergroenen.
quote:Heb jij geen tandeborstel?
Op woensdag 12 december 2001 00:44 schreef Light het volgende:[..]
Bijvoorbeeld. En anders heb je nog wel die hoekjes waar je met een dweil niet echt goed bijkomt, da's dus ook wat lastiger schoonmaken.
quote:En dan? Dan moet ik alsnog bukken om erbij te kunnen... Weet je wel hoe vermoeiend dat is?
Op woensdag 12 december 2001 00:47 schreef EvilPlatypus het volgende:[..]
Heb jij geen tandeborstel?
Flat-tandeborstels (pak a 12 stuks bij Makro)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |