abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16668
Nog een laatste update.
Opa heeft de topic even "verjongd" om het downloaden wat te versnellen. Tevens heeft ie de bomen voor dezelfde reden enigszins verkleind.

Lieve beelzebup. Je bent zo klein geworden, als waar je om gevraagd hebt. Heb edoch je naam in mooie letters geschreven want dat hoort bij mooie kindertjes, die klein willen blijven.

Onder het motto"wie doet met wat" heeft opa ook de vrijheid genomen om aan de wens van Pluisje te voldoen en heeft haar de zo van bami houdende ALI SlAMI als adoptievader toegekend.
Opa heeft de bedoeling van Pluisje wel door. Het is nooit slecht om verwant te zijn met een goed boerende middenstander.

Zoals jullie kunnen zien, zijn de pijltjes, die wanverhoudingen in de desbetreffende releties aanduiden, nu overeenkomstig gekleurd.

Mogen deze STAMBOMEN weer een bijdrage leveren aan het verhevigen van bestaande relaties dan wel het ontwikkelen van nieuwe.

pi_16669
quote:
op 06-24-2000 om 10:37 PM schreef Borgia het volgende:
Heeft er nou echt niemand het kindje van Moor en mij gezien?
Het rijdt bloot rond op een Harley Davidson, heeft zijn zuigflesje Grolsch bij zich, en verziekt de lucht hier op het eiland. Maar dat is hem vergeven, als hij nou maar eens thuis kwam. Wie o wie heeft het kleine Hell's Angeltje gezien???????
Geen wonder dat Fondaco, mijn geriatrische (rot woord he?) lief hem niet anaal bij kan zetten. Eh......... oops, sorry, in de annalen kan opnemen, een slipje.

Lieve Borgia,
* Moor heeft zojuist een astrale glimp van ons manneke kunnen opvangen.

Hij lijkt in orde en swingend, maar ik ben de formule kwijt om hem te verstoffelijken.
Wat te doen ?

zondag 25 juni 2000 @ 16:09:00 #3
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_16670
Jaa ik wil!!

Pluisje: je bent welkom bij mij, Mamma Mia en Wati Gelati. Mamma Mia is mijn moeder, die woont bij ons in. Wati Gelati is de ober van het restaurant. Hij heeft vroeger gediend in het leger, heeft nu een houten poot.

Doe alsof je thuisbent meid!

Hatsjoe!
pi_16671
* fondaco wordt er zo moe van.

Opaatje plaats de twee nieuwe bomen, wil er maar één werken. Dit ondanks copy/paste van vorige bladzijde.
Krijg de foute url zelfs niet meer weg. Is hier sprake van een overval door Clubnet?

Probeer het hier onder nog eens.
Indien het niet werkt, weet opaatje zeker, dat er een invasie door Clubnet op ons eiland heeft plaatsgevonden en dat ook wij nu onderhevig zijn aan bijdrage-manipulatie.

Doet ie het?

zondag 25 juni 2000 @ 16:11:00 #5
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_16672
Hij doet het
Gefeliciteerd!
Hatsjoe!
  zondag 25 juni 2000 @ 16:14:00 #6
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_16673
* MeneerT¡m stamt van de oudste fok!eiland originele inteelt familie.
pi_16674
Ik heb mijn kindgezien, ik heb mijn kind gezien. Hij heeft beloofd spoedig te komen!
Je bent niet de enige met formules hoor Moor.
Ik heb de hele nacht alle bruikbare pentagrammen ingezet, en zie, hij verscheen.
Hij brabbelde iets van 'do what thou wilt' en dat soort jazz, en meldde ook meteen dat wij er maar aan moesten wennen dat we een wel zeer WILLskrachtig typje hadden gebakken.
Hij is ook niet echt menselijk.
Zolang hij maar geen groot beest wordt vind ik het best.
---------------------
neem op z'n tiet
een thelemiet
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_16675
quote:
op 06-25-2000 om 05:58 PM schreef Borgia het volgende:
Hij is ook niet echt menselijk.
Zolang hij maar geen groot beest wordt vind ik het best.

Tsjaa... kleine jongetjes worden groot.
* Moor was ooit ook een heel lief jongetje.

pi_16676
Hey Dad
Long time no see, dude
Ik mot wat aan de Harley vertimmeren. Reed over een of ander apie heen en lazerde toen over een kei zodat me band een pietsje krom is. Niet uit te lijnen. Is niet lekker rije.
Heb jij een rugje voor me, pappie, dan kan ik weer scheuren.
En doe die ouwe moer van me de groeten als je d'r tegen komt. Wat een claimerige zeikerd is dat zeg. Hou dat mens uit me buurt ja?
Blij dat ik rij
As je de breine van FOK wegpest
hou je allenig kippe zonder kop over

pi_16677
Oja Fandaco
je moet we wel ff registreren hoor.
Ik ben iets vaags tussen Borgia en Moor, ja d'r vader dat zie je goed. weet niet wat ik dan van jou ben.
Moor is me vader maar ook me opa en jij bent dus een soort stiefvader. Stevige familiebanden hier zeg

pi_16678
Kijk motormuis, ik weet het ook niet.
Moor is nl. een gespleten persoonlijkheid en bestaat uit (oude) Moor en Jonge Moor.
Mijn geachte buitenspelige ega heeft mij nog steeds niet in kennis gesteld, wie van de twee je vader is, of dat het een triootje is geweest, waardoor we alleen via een vergelijkende warentest tot enige opheldering kunnen komen.

Het is inderdaad een zeer "wellustige" familie.

zondag 25 juni 2000 @ 20:51:00 #12
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16679
quote:
op 06-25-2000 om 04:09 PM schreef Ali Salami het volgende:
Jaa ik wil!!

Pluisje: je bent welkom bij mij, Mamma Mia en Wati Gelati. Mamma Mia is mijn moeder, die woont bij ons in. Wati Gelati is de ober van het restaurant. Hij heeft vroeger gediend in het leger, heeft nu een houten poot.

Doe alsof je thuisbent meid!

* pluisje heeft een nieuwe papa.

pi_16680
Dag stiefpapa
nou for the record zullen we maar zeggen.
die ouwe miereneuker is me pa. Moor the beast (zou ie wel willen )
Jonge Moor kan net z'n 12 tenen tellen, hoger is ie nog niet gekomen

zondag 25 juni 2000 @ 21:14:00 #14
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_16681
quote:
op 06-25-2000 om 08:51 PM schreef pluisje het volgende:
* Ali Salami heeft een nieuwe papa.

En Ali Salami een nieuwe dochter

Hatsjoe!
pi_16682
quote:
op 06-25-2000 om 08:57 PM schreef Harley Moonchild het volgende:
Dag stiefpapa
nou for the record zullen we maar zeggen.
die ouwe miereneuker is me pa. Moor the beast (zou ie wel willen )
Jonge Moor kan net z'n 12 tenen tellen, hoger is ie nog niet gekomen

Scheer je weg, impostor, aan je reuk weet ik al dat je m'n kind niet bent.
Ga maar ergens anders adoptie zoeken, en beledig m'n dochter niet, vlegel

zondag 25 juni 2000 @ 21:35:00 #16
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_16683
quote:
op 06-25-2000 om 09:25 PM schreef Moor het volgende:
Scheer je weg, impostor, aan je reuk weet ik al dat je m'n kind niet bent.
Ga maar ergens anders adoptie zoeken, en beledig m'n dochter niet, vlegel

Yez, that's the spirit, op z'n plaats wijzen dat kreng!

pi_16684
mammaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hellup, ze willen me niet. alleen jij kan me nou nog redden dus kom gauw alsjeblieft

pi_16685
En nog huilebalken ook... gauw in de hoek, of Oma komt je spanken !
pi_16686
Ha, die Moortjepaps! 418 en alle nummertjes, maakt niet uit, alle mensen zijn sterretjes, ieder nummer is oneindig en er is geen verschil. Het draait toch op die grote Nul uit.

Welke Oma gaat hier spanken? Er is geen andere Oma dan ik en ik ben de moeder van dat ding op wielen. Hetgeen jou de vader maakt.
Ik hem wel degelijk zitten materialiseren want als ik het aan jou moet overlaten zit ik met onafgemaakte rituelen die Vortexen open laten, en dat jong heeft het al moelijk genoeg. Vleesch noch Visch, mens noch demon.

Ha schattebolletje van me, consequentie van onze eigen daden hoor, ga er maar aan staan.
En geef die jongen geld voor nieuwe banden, je hebt hem lang genoeg verwaarloosd.
Hij riekt inderdaad kwalijk maar als je zijn herkomst in acht neemt (of in 6 misschien?) mag het je niet verbazen.
We have been meddling with the Art after all, so what can one expect?
-------------------------
Take good care of No-thing
for No-thing takes good care of you

pi_16687
quote:
op 06-26-2000 om 12:32 AM schreef Harley Moonchild het volgende:
mammaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hellup, ze willen me niet. alleen jij kan me nou nog redden dus kom gauw alsjeblieft

Ach m'n drolletje (sorry, maar je riekt inderdaad zeer kwalijk), hier is mamma.
Je blijft toch mijn jongen hoor al moet ik wel even wat wegslikken nu ik die lelijke kop van je zie, maar het gaat erom wat erin zit, nietwaar? Je doet me een beetje aan de broer van Rosemary's baby denken.

Een moederhart is een trouw hart dus ik vergeef je je akelige opmerkingen over mij.
Lief kind, bijt nooit de hand die je voedt, dus het is beter met ons op goede voet te blijven. Of op goede hoef, in jouw geval.
Zolang je motor stuk is moet je maar zolang een van mamma's bezempjes gebruiken.
Daar kun je met de juiste spreuk ook een Turbo van maken, dus je hoeft je niet te vervelen.
Wie weet wil je wel nooit meer anders, en het is ook minder miljeubelastend, want in feite is jouw odeur alleen al voldoende om iemands maaltijd te verzieken.

Kind, als je me nodig hebt dan zit ik in Boom 5, waarschijnlijk boven, op de Zwevende Hemel. Als je niet zo vreselijk stonk zou mamma je wel in de lianen willen hangen.
Maar het is niet anders, verder accepteer ik je zoals je bent.
Kusjes
Mams
--------------------
"Een mensch is nooit te oud om te baren."
quote Sarah, Boek der Boeken

pi_16688
Heb net een paar Topic's doorgespit,
maar kan verdomme nergens een leuke
tent vinden waar ik mijn lust kan
botvieren.Mannen/Vrouwen, maakt
mee geen reet uit, Sex,Nat,Fist en Lust,
Dat zijn de prioriteiten die ik
heb.
(Alhoewel vrouwen wel beter in bed
zijn dan mannen)
Weet iemand waar ik thuishoor?
pi_16689
quote:
op 06-26-2000 om 02:27 AM schreef Borgia het volgende:
We have been meddling with the Art after all, so what can one expect?

Zucht.... je hebt wel gelijk, lieve Borgia, no true magician will yield from the results of his deeds.... enzovoort.

Vooruit dan maar... shields up en...opvoeden dat wicht. Is-ie al bij jou langs geweest voor gezonde voeding ? Je weet, daar staat of valt ons geslacht mee.
Waarschijnlijk heeft-ie wat te lang in die flessen formaldehyde gezeten...

pi_16690
~Djeezus

Geil M'neer Moor!

pi_16691
quote:
op 06-26-2000 om 02:59 AM schreef RockBitch666 het volgende:
Heb net een paar Topic's doorgespit,
maar kan verdomme nergens een leuke
tent vinden waar ik mijn lust kan
botvieren.Mannen/Vrouwen, maakt
mee geen reet uit, Sex,Nat,Fist en Lust,
Dat zijn de prioriteiten die ik
heb.
(Alhoewel vrouwen wel beter in bed
zijn dan mannen)
Weet iemand waar ik thuishoor?

Lieve schat, doe niet zo moeilijk. Tegen inlevering van 5 Vixenbonnen kun je een bezen krijgen in het strandpaviljoen van Killer Tweety the Queen. Daarmee vlieg je naar de Zwevende Hemel in de kruin van Boom 5, waar je vastgebonden wordt in de lianen.
Onze hele FOK!-Gypsy-familie zal zich aldaar aan je komen verlustigen. En we zijn een hele grote familie, zie de stamboom van Opa Fondaco, dus voorlopig zijn we nog niet met je klaar
Maar nu eerst Vixen's drank zuupen,kreng, en dan zien we je vanzelf wel verschijnen.
OerMoer

--------------------------
Beter een Harley in de hand
dan de lucht van tien

pi_16692
Ha, dag meneer mijn paps!
Moeilijk he? Ik heb het ook hoor. Als ik hem zie (en vooral ruik) maakt mijn oesophagus bedenkelijke opwaartse bewegingen. En toch, het is je kind, hoe hij ook verwekt is.
Eigenlijk vind ik die hoefjes wel grappig. Het staartbeentje is ook meer dan rudimentair ontwikkeld en hij heeft twee kleine bobbeltjes aan de haargrens. Nu ik hem van dichterbij heb gezien (mijn god, die lucht! ) vallen die details op.
Het went wel, lieve paps, we hebben voor heter vuren gestaan dan waaruit dit creatuurtje gerold is.
Als hij niet mocht bevallen kunnen we hem altijd in die formaldehyde-galerij van jou bijzetten.
Koez
OerDochter

-------------------------
Beter een Harley in de hand
dan de lucht van tien

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 26 Juni 2000).]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')