Lieve beelzebup. Je bent zo klein geworden, als waar je om gevraagd hebt. Heb edoch je naam in mooie letters geschreven want dat hoort bij mooie kindertjes, die klein willen blijven.
Onder het motto"wie doet met wat" heeft opa ook de vrijheid genomen om aan de wens van Pluisje te voldoen en heeft haar de zo van bami houdende ALI SlAMI als adoptievader toegekend.
Opa heeft de bedoeling van Pluisje wel door. Het is nooit slecht om verwant te zijn met een goed boerende middenstander.
Zoals jullie kunnen zien, zijn de pijltjes, die wanverhoudingen in de desbetreffende releties aanduiden, nu overeenkomstig gekleurd.
Mogen deze STAMBOMEN weer een bijdrage leveren aan het verhevigen van bestaande relaties dan wel het ontwikkelen van nieuwe.
quote:
op 06-24-2000 om 10:37 PM schreef Borgia het volgende:
Heeft er nou echt niemand het kindje van Moor en mij gezien?
Het rijdt bloot rond op een Harley Davidson, heeft zijn zuigflesje Grolsch bij zich, en verziekt de lucht hier op het eiland. Maar dat is hem vergeven, als hij nou maar eens thuis kwam. Wie o wie heeft het kleine Hell's Angeltje gezien???????
Geen wonder dat Fondaco, mijn geriatrische (rot woord he?) lief hem niet anaal bij kan zetten. Eh......... oops, sorry, in de annalen kan opnemen, een slipje.
Lieve Borgia,
* Moor heeft zojuist een astrale glimp van ons manneke kunnen opvangen.
Hij lijkt in orde en swingend, maar ik ben de formule kwijt om hem te verstoffelijken.
Wat te doen ?
Pluisje: je bent welkom bij mij, Mamma Mia en Wati Gelati. Mamma Mia is mijn moeder, die woont bij ons in. Wati Gelati is de ober van het restaurant. Hij heeft vroeger gediend in het leger, heeft nu een houten poot.
Doe alsof je thuisbent meid!
Opaatje plaats de twee nieuwe bomen, wil er maar één werken. Dit ondanks copy/paste van vorige bladzijde.
Krijg de foute url zelfs niet meer weg. Is hier sprake van een overval door Clubnet?
Probeer het hier onder nog eens.
Indien het niet werkt, weet opaatje zeker, dat er een invasie door Clubnet op ons eiland heeft plaatsgevonden en dat ook wij nu onderhevig zijn aan bijdrage-manipulatie.
Doet ie het?
quote:
op 06-25-2000 om 05:58 PM schreef Borgia het volgende:
Hij is ook niet echt menselijk.
Zolang hij maar geen groot beest wordt vind ik het best.
Tsjaa... kleine jongetjes worden groot.
* Moor was ooit ook een heel lief jongetje.
Het is inderdaad een zeer "wellustige" familie.
quote:
op 06-25-2000 om 04:09 PM schreef Ali Salami het volgende:
Jaa ik wil!!Pluisje: je bent welkom bij mij, Mamma Mia en Wati Gelati. Mamma Mia is mijn moeder, die woont bij ons in. Wati Gelati is de ober van het restaurant. Hij heeft vroeger gediend in het leger, heeft nu een houten poot.
Doe alsof je thuisbent meid!
* pluisje heeft een nieuwe papa.
quote:
op 06-25-2000 om 08:51 PM schreef pluisje het volgende:
* Ali Salami heeft een nieuwe papa.
En Ali Salami een nieuwe dochter
quote:
op 06-25-2000 om 08:57 PM schreef Harley Moonchild het volgende:
Dag stiefpapa
nou for the record zullen we maar zeggen.
die ouwe miereneuker is me pa. Moor the beast (zou ie wel willen)
Jonge Moor kan net z'n 12 tenen tellen, hoger is ie nog niet gekomen
Scheer je weg, impostor, aan je reuk weet ik al dat je m'n kind niet bent.
Ga maar ergens anders adoptie zoeken, en beledig m'n dochter niet, vlegel
quote:
op 06-25-2000 om 09:25 PM schreef Moor het volgende:
Scheer je weg, impostor, aan je reuk weet ik al dat je m'n kind niet bent.
Ga maar ergens anders adoptie zoeken, en beledig m'n dochter niet, vlegel
Welke Oma gaat hier spanken? Er is geen andere Oma dan ik en ik ben de moeder van dat ding op wielen. Hetgeen jou de vader maakt.
Ik hem wel degelijk zitten materialiseren want als ik het aan jou moet overlaten zit ik met onafgemaakte rituelen die Vortexen open laten, en dat jong heeft het al moelijk genoeg. Vleesch noch Visch, mens noch demon.
Ha schattebolletje van me, consequentie van onze eigen daden hoor, ga er maar aan staan.
En geef die jongen geld voor nieuwe banden, je hebt hem lang genoeg verwaarloosd.
Hij riekt inderdaad kwalijk maar als je zijn herkomst in acht neemt (of in 6 misschien?) mag het je niet verbazen.
We have been meddling with the Art after all, so what can one expect?
-------------------------
Take good care of No-thing
for No-thing takes good care of you
quote:
op 06-26-2000 om 12:32 AM schreef Harley Moonchild het volgende:
mammaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
hellup, ze willen me niet. alleen jij kan me nou nog redden dus kom gauw alsjeblieft
Ach m'n drolletje (sorry, maar je riekt inderdaad zeer kwalijk), hier is mamma.
Je blijft toch mijn jongen hoor al moet ik wel even wat wegslikken nu ik die lelijke kop van je zie, maar het gaat erom wat erin zit, nietwaar? Je doet me een beetje aan de broer van Rosemary's baby denken.
Een moederhart is een trouw hart dus ik vergeef je je akelige opmerkingen over mij.
Lief kind, bijt nooit de hand die je voedt, dus het is beter met ons op goede voet te blijven. Of op goede hoef, in jouw geval.
Zolang je motor stuk is moet je maar zolang een van mamma's bezempjes gebruiken.
Daar kun je met de juiste spreuk ook een Turbo van maken, dus je hoeft je niet te vervelen.
Wie weet wil je wel nooit meer anders, en het is ook minder miljeubelastend, want in feite is jouw odeur alleen al voldoende om iemands maaltijd te verzieken.
Kind, als je me nodig hebt dan zit ik in Boom 5, waarschijnlijk boven, op de Zwevende Hemel. Als je niet zo vreselijk stonk zou mamma je wel in de lianen willen hangen.
Maar het is niet anders, verder accepteer ik je zoals je bent.
Kusjes
Mams
--------------------
"Een mensch is nooit te oud om te baren."
quote Sarah, Boek der Boeken
quote:
op 06-26-2000 om 02:27 AM schreef Borgia het volgende:
We have been meddling with the Art after all, so what can one expect?
Zucht.... je hebt wel gelijk, lieve Borgia, no true magician will yield from the results of his deeds.... enzovoort.
Vooruit dan maar... shields up en...opvoeden dat wicht. Is-ie al bij jou langs geweest voor gezonde voeding ? Je weet, daar staat of valt ons geslacht mee.
Waarschijnlijk heeft-ie wat te lang in die flessen formaldehyde gezeten...
quote:
op 06-26-2000 om 02:59 AM schreef RockBitch666 het volgende:
Heb net een paar Topic's doorgespit,
maar kan verdomme nergens een leuke
tent vinden waar ik mijn lust kan
botvieren.Mannen/Vrouwen, maakt
mee geen reet uit, Sex,Nat,Fist en Lust,
Dat zijn de prioriteiten die ik
heb.
(Alhoewel vrouwen wel beter in bed
zijn dan mannen)
Weet iemand waar ik thuishoor?