Ineens komt er een traantje uit rickmans zijn oog rollen, snel knuffelt hij miss_bleu zodat ze het traantje niet ziet..... Toch wel fijn iemand die je steunt denkt rickmans
en nu weg om te stappen irl
Anthraxx hoort daarentegen wel verdachte geluiden uit de slaapkamer komen. Hij houd zijn bijl in aanslag maar bedenkt dat Rickmans en Miss_bleu het wel eens leuk kunnen hebben. "*zucht*, iedereen lijkt verliefd op elkaar. Iedereen heeft wat leuks. Behalve.......nou ja, ik ga weer terug. Mijn eigen weg achterna..." mompelt Anthraxx vaag. Hij loopt naar buiten en trekt de deur iets te hard dicht (alsof hij boos is). Dan vervolgd hij zijn eenzame wandeling terug naar zijn postkantoor.
* rickmans we moeten wel wat eten hoor anders gaan we zo dood aan de honger of was jij iets anders van plan
* lijstje 2 broden
koffie
thee
eieren
wcpapier
jam
aarbeien
wat lekkers (moeten maar even kijken wat)
eten voor vanavond
mmm ff denken ik weet niets meer schat weet jij nog wat voor op het boodschappenlijstje??
2 broden
koffie
thee
eieren
wcpapier
jam
aarbeien
wat lekkers (moeten maar even kijken wat)
eten voor vanavond
oesters
dan wordt dit het lijstje
* rickmans rommelt wat
En nu mag de blinddoek af.
En wat ziet miss_bleu op tafel staan een mandje met een kerstontbijt:
maar ik was de kerst ook niet vergeten wacht even.
* miss_bleu loopt terug de slaapkamer in en rommelt daar wat. en komt weer terug de keuken in waar rickmans nog steeds zielig alleen zit. ze geeft rickmans een en gaat weer zitten
kijk ik had een kadotje voor je gekocht maar nou open
spanning verder opvoert.... wat zou er in het pakje zitten
*knuffelt miss_bleu* en zolang hier in deze woonark bij mij ben verknal je absoluut mijn kerst niet..
rommel de rommel in de keuken er vallen wat pannen om.
Wou jij je oesters hebben schat?
*haalt een fles wijn uit een van zijn kisten te voorschijn*
kijk een schat je oesters dat ze maar een beetje mogen smaken had ik al gezegt vandaag dat ik van je hou
is goed schenk jij de wijn even in?? dan steek ik de kaarsjes even aan
zou miss_bleu het alcohol percentage van 35% op de fles hebben gezien, vraagt rickmans zich af. Vast wel, hopelijk vindt ze het niet een te licht wijntje, normaal zijn ze veel zwaarder van waar ik kom denkt rickmans
*knuffelt miss_bleu*
* ondertussen ruimt miss_bleu vast de tafel af en steekt rickmans (op een toch al warm eiland maar het gaat om het effect) de openhaard aan lekker romantisch
zo ook weer gebeurt kom we gaan lekker samen bij de openhaard zitten.
* en miss_bleu pakt die fles wijn van tafel mee
wat wou je vanavond nog gaan doen schat.
* rickmans Morst stiekem wat wijn op miss_bleu Oeps sorry ik maak het wel even schoon...
* en kruipt bij rickmans op schoot en geeft hem een lang
en dat wou je toch
* en kijkt heeeeel onschuldig
* miss_bleu rent even snel naar de deur om die op slot te doen en rickmans doet ondertussen alle gordijnen dicht
en geeft rickmans een lange fijne kerst schat
* en rommelt nog wat in de keuken
hebbes
* en komt met een fles champagne binnen wandelen maakt hem open en giet wat over rickmans heen
sorry had ik stiekem in het winkelwagentje gedaan
hey schat ben je nu al druk bezig .
offtopic ikke zit in r'dam en ben donderdag terug vandaar dat ik niet echt reageer
quote:wat mot jij hier
Op donderdag 27 december 2001 22:32 schreef Argento het volgende:
jij weer?!?!?
* miss_bleu pakt de spons en wast rickmans zijn rug. en begint hem opeens te kietelen
zo die kreeg jij nog van vanacht
we moeten toch het hele huis maar eens schoonmaken denk ik. anders blijven die champagne vlekken ook in het kleed zitten.
tja waarom schoonmaken als er dalijk weer vlekken komen
Hou op Houououou op lacht rickmans terwijl de tranen van het lachen over zijn wangen rollen...
Schept een beetje voor miss_bleu op een bordje en neemt zelf ook wat
eet smakelijk lieverd zegt rickmans
* miss_bleu neemt een hap van haar eten
mmmmmmmm lekker zeg. je gaat me toch niet zeggen dat je vroeger kok bent geweest he!! want je kan echt onwijs lekker koken.
* en miss_bleu neemt snel nog een hap van haar eten
Kok??, zegt rickmans, ach ik ken een paar receptjes maar het is niet veel bijzonders...
alsjeblieft.. ik weet echt niet wat erin zit ik hoop dat het lekker is
* miss_bleu neemt het glas van rickmans aan en neemt ook een slokje
mmm is best lekker.. het proeft een beetje naar.....
ik weet niet een beetje ananas,mango ofzo
je voelt wel wat warm aan zou je niet eens in bed gaan liggen volgens mij heb je de griep te pakken.
kom maar dan leg ik je lekker in bed
* en brengt rickmans naar bed toe.. en stopt hem lekker in
zo blijf jij daar maar eens een tijdje liggen tot je weer beter bent
ahha daar ben je.
* en voelt aan het voorhoofd van rickmans
o je bent nog warm ga snel weer je bed in!
Wat er allemaal in het hhofd van rickmans afspeelt is op dit moment een raadsel, het enige wat miss_bleu zo nu en dan ziet is dat de het gezicht van rickmans zo nu en dan in een pijnlijke grimas veranderd, alsof hij wordt gepijnigd met een mes......
en maakt rickmans heel zachtjes wakker
rickmans rickmans schatje gaat het wel??
schat je kookt helemaal.
Ik weet niet wat erin zat het stond in de koelkast ik dacht dat jij het gekocht had. en ik ben ook niet ziek geworden van dat ene slokje.
ben je nergens allergisch voor
rommel de rommel ahha daar staat het.. mmm er staat niets op de verpakking vreemd.
* en doet wat in een glas en neemt een slok
mm proeft heel normaal nou dan gooi ik het toch maar weg.
* en loopt weer naar de slaapkamer waar rickmans nog steeds met hoge koort op bed ligt
schat ik heb het weggegooit, maar daar heb jij nu weinig aan. blijf maar even lekker in bed liggen dan haal ik even een nieuwe washand met koud water voor je voorhoofd
* en loopt naar de badkamer
na een tijdje valt miss_bleu ook in slaap met rickmans op haar schoot
rickmans dekt miss_bleu nog even goed toe en kruipt er lekker bij onder de dekens, zo en nu lekker
GOEDEMORGEN
tsja ik had het dienblad vast dus geen vrije handen over , ah volgens mij wordt ze een beetje wakker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |