abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5705775
* De zon staat schitterend aan de hemel... Het zand voelt onder de voeten aan als een constante massage... Met een goedgevulde picnicmand in de hand begeeft Khalein zich richting een mooi plekkie op het strand om daar eens lekker neer te ploffen en een tijdje geen donder uit te voeren
The prettiest people do the ugliest things
pi_5771392
* Met zijn laatste krachten baant Khalein zich een weg richting de zee... Zijn rentocht naar het verkeerde strand heeft hem nogal wat energie gekost en z'n enkel (die toch al niet perfect was op 't moment) doet behoorlijk pijn...

Eenmaal in zee doet hij zo'n beetje alles uit om maar van die rottige mieren af te komen...

The prettiest people do the ugliest things
pi_5771536
* Num ziet vanaf zijn boot iemand in het water springen

ach ja 't is heet op 't eiland. Als je niet aan de ranja zit dan zal dit wel één van de weinige manieren zijn om afkoeling te krijgen.

O het is dat figuur van de onbijterie

* Num vaart vanaf een afstandje langs Khalein en wuift even

pi_5785854
* Ter nauwernood weten de miertjes zich drijvend te houden in de branding van de Fok!zee.

Sint Lurky, die altijd een oogje op Num houdt en zeker als hij weer eens stoer aan het spelevaren is, ziet de miertjes spartellen.
Ze maakt een flinke vloedgolf. Num's boot stijgert op en neer maar weet zich op de rede te houden. De lichte miertjes komen wel aan lager wal.
Ze spoelen op de vloedlijn van Fokbaai. Meteen is de zee weer kalm. De vloedlijn van het fokstrand is op het drukste gedeelte bij fokstad afgezet met een oranje schuimende kleverige smurrie. Hier wordt al zo veel jaren ranja gebruikt, plus alle ranja die in de loop der tijden via riolen en overboord geslagen ladingen in zee is geloost, dat de ranja vervuiling duidelijk zichtbaar is.

De mieren vallen aan op deze ziltzoete variant van hun favoriete lekkernij. Na zichzelf te goed te hebben gedaan gaan ze op zoek naar soortgenootjes om de blijde tijding door te geven: er spoelt permanent ranja aan op het Fokstrand en de vindplaats is daar waar het samenklontert in de baai.

Lurky gelooft het allemaal verder wel, de mieren zijn goed geoganiseerd van zichzelf. en zij laat nog eens wat golfjes kabbelen om de boeg van Num.

Heel gek, terwijl ik zo naar Num kijk, moet ik ineens aan Craziest denken. We hebben hier ergens nog een gezamelijk zeemansgraf als ik het mij goed herinner...
Bah, ik wil er helemaal niet aan denken! Ik was net zo lekker aan het genieten van de natuur van een gespierde zeegebronste zeilbootkapitein.

Bwoehahahahaha.

pi_6444734
Kronar ziet de donkere wolken , en klapt snel z'n parasol in..

Hij duikt achter de aarden wal z'n schuilhutje in en houdt zich stevig vast.. Net was de lucht nog zo mooi en nu nu stormt , waait en hoost het.... Af en toe is hij bang dat heel z'n hutje met alles wegwaait..

die by the sword
pi_8431430
* Kronar heeft de storm overleeft en staat nog steeds op wacht op het strand. Al tijden heeft hij geen mensen meer gezien.

Hij mist Liselotte, zij bracht vrolijkheid in het bestaan van Kronar. Zij maakte de dagen leuker.. Waar zou ze zijn denkt hij ....

die by the sword
pi_8436107
* MindScape vliegt over het strand en denkt: "Dit wordt mijn oefenplekje...". Hij vuurt een Driedubbele-Kamehameha richting de horizon... Hij voelt zich sterker en vliegt tenslotte weg
Wil je chatten in een virtuele wereld, 3D wereld met racebanen en je eigen huis maken.. Ga dan naar http://www.3dee.nl en download de software
pi_8438532
* Kronar schudt z'n vuist eens tegen het overvliegende vliegtuig ..

Het is hier een no fly zone. ! ..

* In vroegere tijden zou zoiets ook niet kunnen gebeuren. maar in de tegenwoordige tijd kan zoiets blijkbaar.
Kronar gaat weer verder met wachtlopen

[Dit bericht is gewijzigd door Pretorian_Guards op 12-02-2003 17:18]

die by the sword
pi_8563080
*vol verwachting het strand oploopt met L_M*

Hey, jij laat er ook geen gras over groe..zullen we niet eerst eveweet je wel dat j.........

Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
pi_9943781
Kronar heeft voor zich zef in de onrustige tijden een stevige huis gebouwd en een stuk strand toegeeigend waar niemand komt. Een stevige wachttoren staat naast het huis waar Kronar dagelijks in zit om de omgeving in de gaten te houden.

Hij denk aan vroeger, aan lisselotte en aan z'n kasteel heer.

die by the sword
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')