maar frenk heeft me vocabulair wel aanzienlijk verbreed.
quote:Hoi calvobbes, ondanks je signature wil ik je toch vragen om (in dit forum) iets minder vaak om slotjes te vragen. Het begint namelijk een tikkie hinderlijk te worden.
Op zondag 09 december 2001 17:20 schreef calvobbes het volgende:
Deze vraag had je veel beter in een Frenk topic kunnen plaatsenCynix 17.30
quote:Is inderdaag errug irri.
Op zondag 09 december 2001 17:30 schreef Gert het volgende:[..]
Hoi calvobbes, ondanks je signature wil ik je toch vragen om (in dit forum) iets minder vaak om slotjes te vragen. Het begint namelijk een tikkie hinderlijk te worden.
quote:En van deze kant is het ook tamelijk irritant om weer een BB3 topic te lezen dat weer nergens over gaat of waarover in andere topic al genoeg is gezegd of het antwoord te vinden is!
Op zondag 09 december 2001 17:30 schreef Gert het volgende:
Hoi calvobbes, ondanks je signature wil ik je toch vragen om (in dit forum) iets minder vaak om slotjes te vragen. Het begint namelijk een tikkie hinderlijk te worden.
Aangezien Cynix regelmatig op vergelijkbare topic's slotjes zet, blijken meer mensen zo over te denken!!!
Lees de BB3 FAQ maar eens!
Als 'jullie' wat meer zoeken of je het antwoord in een ander topic zou vinden of jouw mening ergens anders in past zal het voor jullie denk ik overzichtelijker worden ipv al die topic's die her en der verspreid staan!
en daarbij, dit is geen TorD, dit is "mijn persoonlijke ergernis"
quote:Dan moet er wel een Frenk topic zijn en die is er niet.
Op zondag 09 december 2001 17:43 schreef calvobbes het volgende:[..]
Als 'jullie' wat meer zoeken of je het antwoord in een ander topic zou vinden of jouw mening ergens anders in past zal het voor jullie denk ik overzichtelijker worden ipv al die topic's die her en der verspreid staan!
quote:Er worden geregeld onnodige topics geopend, dat klopt. Maar daar komt ook wel een slotje op zonder dat jij daarom moet vragen.
Op zondag 09 december 2001 17:43 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Aangezien Cynix regelmatig op vergelijkbare topic's slotjes zet, blijken meer mensen zo over te denken!!!
Lees de BB3 FAQ maar eens!
p.s. Moto:
Frank
(dit vind je door te zoeken op oudere topics)
quote:Lijkt me sterk dat die er niet is!
Op zondag 09 december 2001 17:52 schreef Moto het volgende:[..]
Dan moet er wel een Frenk topic zijn en die is er niet.
http://forum.fok.nl/search.php
Zoekterm: Frenk, Sorteer op: Onderwerp,
Selecteer evt. forum(s): BB3
hmm... idd niets gevonde
Zoekterm: Frank
hey, zowaar! Een groot aantal topic over / met frank!
Of zijn Frenk en Frank twee verschillende personen
* calvobbes heeft maar weinig van BB3 gezien
quote:Ik heb mij ergernis al uitgelegd dus dat ga ik niet nog een keer doen! De mods zijn er niet altijd snel bij en dan start er toch wel een dicussie die later gesloten wordt en in de vergetelheid raakt. Als iemand aangeeft dat er ergens anders al een vergelijkbaar topic is dan kan die info daar heen gaan zodat het wel bruikbaar / bij de hand blijft.
Op zondag 09 december 2001 17:55 schreef Gert het volgende:Er worden geregeld onnodige topics geopend, dat klopt. Maar daar komt ook wel een slotje op zonder dat jij daarom moet vragen.
Anyway, nadat ik voor de 3e keer in 24 uur een bijdrage van jou in een topic tegenkwam met als strekking dat er een slotje op moest, begon ik me daar een beetje aan te ergeren. Vandaar mijn verzoek om dat niet zo vaak meer te doen, kijk maar wat je er mee doet.
Kijk bijvoorbeeld naar afgelopen nacht toen er 3 topics waren over Coos eneuhh.. nog iemand op RTL 5. 1 topic stopte er zelf mee. Maar de andere twee gingen ieder apart "streamen" en dat is dus niet nodig!!!
quote:Ik heb nog 3 dozen ibuprofin over en 24 strips Asperine en 12 Code's. Wie weet heeft iemand er wat aan, Gert? kan ik iets doen aan je sjacherijnige mail?
Op zondag 09 december 2001 17:55 schreef Gert het volgende:
Nog eventjes offtopic:
[..]
Er worden geregeld onnodige topics geopend, dat klopt.
p.s. Moto:
Frank
(dit vind je door te zoeken op oudere topics)
quote:oke bedankt Gert
Op zondag 09 december 2001 17:55 schreef Gert het volgende:
Nog eventjes offtopic:
[..]
p.s. Moto:
Frank(dit vind je door te zoeken op oudere topics)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |