Heb er nu al zin in, St. Louis Rams - Pittsburgh Steelers denk ik, strijd tussen QB Kurt Warner en RB Jerome Bettis.
En Maandag ATV nemen lijkt me ook wel een goed plan.
[Dit bericht is gewijzigd door DonorHoofd op 10-12-2001 00:25]
quote:Voor Rugby kijk je maar op de BBC.
Op maandag 10 december 2001 14:24 schreef Sohobo het volgende:
Belachelijk dat ze een kneuzensport als american football wel uitzenden maar totaal geen aandacht aan rugby schenken. Maar ja, het zal wel weer zoeen veronica rage zijn niet dan?
Ving ook nog ergens een gerucht op dat V8 en C+ de NFL-Play-offs uit zullen zenden.
C+ zend ieder seizoen de play-offs uit.
Maar, play-offs zonder Tennessee zijn eigenlijk geen play-offs
quote:Titans kunnen op zeker de PO vergeten.
Op woensdag 12 december 2001 10:31 schreef DjMark het volgende:C+ zend ieder seizoen de play-offs uit.
Maar, play-offs zonder Tennessee zijn eigenlijk geen play-offs
Gelukkig doen Pittsburgh, Chicago en San Fransisco het ook erg goed. En Green Bay staat weer in de play-offs. Een makkie zal het gelukkig toch zeker niet worden voor de Rams dit jaar. New England kan nog een leuke outsider worden, want ze wonnen hun 5e wedstrijd op rij dit weekend en hebben hun play-off ticket al binnen.
Ben benieuwd, nog 1,5 maand wachten...
Ja ik weet het dromen zijn bedrog.
Volgend weekend de laatste competitieronde voor de playoffs.
Worden het de Jets of de Seahawks die de laatste PO-spot pakken?
quote:Een bye is niet altijd een voordeel. Zekers als teams in vorm zijn kan die vrije week wel een nadelige gevolgen hebben. Nou ja, we zullen zien...
Op dinsdag 01 januari 2002 01:46 schreef DonorHoofd het volgende:
Rams in Supervorm voor de Play-offs,de Superbowl wacht voor Kurt en zijn mannen, first round bye in de PO
SF 49ers gingen onderuit in Dalles en zullen al in de 1e ronde aan de bak moeten in de PO.
Ook zeer zeer zeer verrassende nederlaag van de Steelers in OT tegen de Bengals,maar dat maakt geen ruk uit want ze eindigen toch bovenaan in de AFC-divisionVolgend weekend de laatste competitieronde voor de playoffs.
Worden het de Jets of de Seahawks die de laatste PO-spot pakken?
en Kurt Warner wordt MVP
De Seattle Seahawks werden de dupe van de overwinningen van de Ravens en de Jets en grepen naast de PO.
De Jets wonnen in de laatste minuut van de Oakland Raiders en mogen dit weekend het weer proberen tegen de Raiders.
Wild Card Weekend
Saturday, January 12
NFC -- Tampa Bay Buccaneers at Philadelphia Eagles
AFC -- N.Y. Jets at Oakland Raiders
Sunday, January 13
NFC -- San Francisco '49ers at Green Bay Packers
AFC -- Baltimore Ravens at Miami Dolphins
Klote dat de 49ers uit moeten naar Green Bay,dat zal zeer moeilijk worden voor QB Jeff Garcia en zijn mannen.
Divisional Playoffs
Saturday, January 19 & Sunday, January 20
AFC -- N.Y. Jets, Baltimore or Miami at Pittsburgh
AFC -- Baltimore, Miami or Oakland at New England
NFC -- Tampa Bay, San Francisco or Green Bay at St. Louis
NFC -- San Francisco, Green Bay or Philadelphia at Chicago
toch wordt het eens tijd dat 1 of andere zender in NL zich op American Football gaat richten. Ik snap echt niet dat we elke week bij studio sport naar 1 of andere kansloze schaats wereldbeker moeten kijken. Dat is toch alleen maar leuk tijdens de OS. Ik denk dat er best wel veel mensen interesse hebben in American Football, maar dan moet het wel fatsoenlijk gebracht worden. Wat Veronica heeft geprobeerd was ook een ronduit slecht progamma. Misschien moeten ze maar eens een keer ESPN 1 en 2 op de kabel gaan aanbieden in Nederland. Dan is ieder weekend voor mij in de herfst thuis zitten op de bank en genieten van College Football (wat eigenlijk leuker is dan de NFL!!) op zaterdag en op zondag mooi NFL en maandag nacht...monday night football. Maarja het zal zover wel nooit komen in Nederland en moeten we al lang blij zijn dat ze de super bowl gaan uitzenden.
quote:Fox heeft het 2 seizoenen geleden een heel seizoen lang geprobeerd om NL gek te krijgen voor het NFL-football,iedere Zondag kregen we vanaf 22:15 een live game uit de NFL te zien,maar ja te weinig kijkers zorgde ervoor dat we het volgende seizoen het moesten doen met een uur durende samenvatting van een wedstrijd van de week ervoor,oke beter iets dan niets,alleen toen werd Fox overgenomen en was het midden in het seizoen gebeurd met het AF bij Fox,gelukkig ben ik in het bezit van C+ en kon ik nog altijd genieten van de Monday-night game en had de NOS het lef om de SB uit te zenden dus hoorde je mij nog niet klagen.
Op woensdag 09 januari 2002 11:45 schreef Pistol_Pete het volgende:
toch wordt het eens tijd dat 1 of andere zender in NL zich op American Football gaat richten. Ik snap echt niet dat we elke week bij studio sport naar 1 of andere kansloze schaats wereldbeker moeten kijken. Dat is toch alleen maar leuk tijdens de OS. Ik denk dat er best wel veel mensen interesse hebben in American Football, maar dan moet het wel fatsoenlijk gebracht worden. Wat Veronica heeft geprobeerd was ook een ronduit slecht progamma. Misschien moeten ze maar eens een keer ESPN 1 en 2 op de kabel gaan aanbieden in Nederland. Dan is ieder weekend voor mij in de herfst thuis zitten op de bank en genieten van College Football (wat eigenlijk leuker is dan de NFL!!) op zaterdag en op zondag mooi NFL en maandag nacht...monday night football. Maarja het zal zover wel nooit komen in Nederland en moeten we al lang blij zijn dat ze de super bowl gaan uitzenden.
quote:Weet iemand misschien een cafe (American Sports Cafe of zoiets) die AF uitzendt in de buurt van Rotterdam. Of zouden deze cafe's helemaal niet bestaan in NL?
Op zondag 13 januari 2002 00:19 schreef DonorHoofd het volgende:[..]
Dus is er maar 1 oplossing: koop een schotel met minimaal een diameter van 3 meter en richt dat ding op de States,zie je minimaal 4 games ieder weekend helemaal live
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |