abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2412992
Het duurt nog 2 maand maar Zondag 3 februari 2002 zal de NOS net zoals vorig jaar deSuper Bowl XXXVI Live vanuit New Orleans uitzenden.
Jack van Gelder zal wel weer commentaar gaan geven,maar dat moet dan maar.Dit jaar ook geen optreden van Britney,we moeten het dit keer doen met U2.
Dit is zeker goed nieuws voor alle NFL-fans(als die hier zijn)die de rest van het jaar maar verdomd weinig aan hun trekken komen.
Ik teken voor een finale tussen de St.Louis Rams en de Pittsburgh Steelers maar een Bay area final tussen de S.F. '49ers en de Oakland Raiders lijkt me ook wel wat.
[b][url=http://www.orlandorays.com/]You need a Closer,Call 0900-Rocker for a fastball, slider or split-finger 97mph[/url] [/b]
  FOK!fossiel zaterdag 8 december 2001 @ 00:33:38 #2
8443 cptmarco
it's captain...
pi_2413015
Idd U2 in halftime! Dat zal een spektakel worden
pi_2415660
Inderdaad...maandag vrije dag...heb er nu al zin in
  zondag 9 december 2001 @ 12:20:21 #5
3485 kavorka
lure of the animal
pi_2425315
Mooi dat de NOS het Live uitzend! Hopelijk weet Jack van Gelder dit jaar wel hoe die touchdown moet uitspreken (vorig jaar steeds tuchdown)

Heb er nu al zin in, St. Louis Rams - Pittsburgh Steelers denk ik, strijd tussen QB Kurt Warner en RB Jerome Bettis.

animal magnetism sexual attractive state
pi_2432946
De Rams hebben vanavond de 49ers voor de 2e keer dit seizoen behoorlijk in de pan gehakt met 27-14 en lijken zwaar op weg naar de NFC West titel.
Maar de weg naar de SB is nog lang.

En Maandag ATV nemen lijkt me ook wel een goed plan.

[Dit bericht is gewijzigd door DonorHoofd op 10-12-2001 00:25]

[b][url=http://www.orlandorays.com/]You need a Closer,Call 0900-Rocker for a fastball, slider or split-finger 97mph[/url] [/b]
pi_2436905
Het gaat dit jaar niet goed met mijn favoriete team Tennessee Titans. Zondag ook al van de Vikings verloren. Dat worden geen play-offs dit jaar
pi_2437500
Belachelijk dat ze een kneuzensport als american football wel uitzenden maar totaal geen aandacht aan rugby schenken. Maar ja, het zal wel weer zoeen veronica rage zijn niet dan?
  dinsdag 11 december 2001 @ 23:47:18 #9
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_2459146
quote:
Op maandag 10 december 2001 14:24 schreef Sohobo het volgende:
Belachelijk dat ze een kneuzensport als american football wel uitzenden maar totaal geen aandacht aan rugby schenken. Maar ja, het zal wel weer zoeen veronica rage zijn niet dan?
Voor Rugby kijk je maar op de BBC.
Veronica heeft 15 jaar geleden al haar best gedaan om Nederland aan het A.F. te helpen,maar da was nie bepaald een suc6

Ving ook nog ergens een gerucht op dat V8 en C+ de NFL-Play-offs uit zullen zenden.

don't call to the bullpen
pi_2461700
[quote
Ving ook nog ergens een gerucht op dat V8 en C+ de NFL-Play-offs uit zullen zenden.
[/quote]

C+ zend ieder seizoen de play-offs uit.
Maar, play-offs zonder Tennessee zijn eigenlijk geen play-offs

zondag 23 december 2001 @ 02:17:14 #11
10796 DonorHoofd
 Rocker Rocks
pi_2584192
quote:
Op woensdag 12 december 2001 10:31 schreef DjMark het volgende:

C+ zend ieder seizoen de play-offs uit.
Maar, play-offs zonder Tennessee zijn eigenlijk geen play-offs

Titans kunnen op zeker de PO vergeten.
49ers verslaan toch mooi ff de Eagles met 13-3 en gaan wel mooi richting Superbowl
pi_2596080
Titans zijn nu officieel uitgeschakeld voor de play-offs
  maandag 24 december 2001 @ 20:20:40 #13
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_2599772
De rams werden zondag het 6e team ooit dat ongeslagen bleef ' on the road'. Ze hebben dit seizoen alle 8 wedstrijden van huis gewonnen.
4 van de teams die dit eerder presteerden wonnen uiteindelijk de Superbowl. Ze moeten nog één keer winnen om hun divisie te winnen.

Gelukkig doen Pittsburgh, Chicago en San Fransisco het ook erg goed. En Green Bay staat weer in de play-offs. Een makkie zal het gelukkig toch zeker niet worden voor de Rams dit jaar. New England kan nog een leuke outsider worden, want ze wonnen hun 5e wedstrijd op rij dit weekend en hebben hun play-off ticket al binnen.
Ben benieuwd, nog 1,5 maand wachten...

Fok! League, Fantasy Baseball Champ 2003, 2004 & 2012
  dinsdag 25 december 2001 @ 00:38:04 #14
10796 DonorHoofd
 Rocker Rocks
pi_2602208
Nog 6 weken wachten en dan staan de Raiders tegenover de 49'ers
Kunnen die Rams wel 2 keer van SF hebben gewonnen de 3x gaat Kurt ten onder.

Ja ik weet het dromen zijn bedrog.

pi_2642382
49ers in de Superbowl lijkt me ook wel wat.
pi_2642618
Mooi bericht is dit weer, hoop dat Miami in de finale staat, maar dat zal er wel niet van komen. Is al weer zo een tijd geleden dat ze in de Superbowl hebben gestaan.
  dinsdag 1 januari 2002 @ 01:46:23 #17
10796 DonorHoofd
 Rocker Rocks
pi_2667668
Rams in Supervorm voor de Play-offs,de Superbowl wacht voor Kurt en zijn mannen, first round bye in de PO
SF 49ers gingen onderuit in Dalles en zullen al in de 1e ronde aan de bak moeten in de PO.
Ook zeer zeer zeer verrassende nederlaag van de Steelers in OT tegen de Bengals,maar dat maakt geen ruk uit want ze eindigen toch bovenaan in de AFC-division

Volgend weekend de laatste competitieronde voor de playoffs.
Worden het de Jets of de Seahawks die de laatste PO-spot pakken?

pi_2672903
quote:
Op dinsdag 01 januari 2002 01:46 schreef DonorHoofd het volgende:
Rams in Supervorm voor de Play-offs,de Superbowl wacht voor Kurt en zijn mannen, first round bye in de PO
SF 49ers gingen onderuit in Dalles en zullen al in de 1e ronde aan de bak moeten in de PO.
Ook zeer zeer zeer verrassende nederlaag van de Steelers in OT tegen de Bengals,maar dat maakt geen ruk uit want ze eindigen toch bovenaan in de AFC-division

Volgend weekend de laatste competitieronde voor de playoffs.
Worden het de Jets of de Seahawks die de laatste PO-spot pakken?

Een bye is niet altijd een voordeel. Zekers als teams in vorm zijn kan die vrije week wel een nadelige gevolgen hebben. Nou ja, we zullen zien...
pi_2674804
de Rams gaan gewoon de SB winnen. dat lijkt me duidelijk

en Kurt Warner wordt MVP

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  dinsdag 8 januari 2002 @ 22:59:52 #20
10796 DonorHoofd
 Rocker Rocks
pi_2750805
Time for the Play-Offs

De Seattle Seahawks werden de dupe van de overwinningen van de Ravens en de Jets en grepen naast de PO.
De Jets wonnen in de laatste minuut van de Oakland Raiders en mogen dit weekend het weer proberen tegen de Raiders.

Wild Card Weekend
Saturday, January 12
NFC -- Tampa Bay Buccaneers at Philadelphia Eagles
AFC -- N.Y. Jets at Oakland Raiders
Sunday, January 13
NFC -- San Francisco '49ers at Green Bay Packers
AFC -- Baltimore Ravens at Miami Dolphins

Klote dat de 49ers uit moeten naar Green Bay,dat zal zeer moeilijk worden voor QB Jeff Garcia en zijn mannen.

Divisional Playoffs
Saturday, January 19 & Sunday, January 20
AFC -- N.Y. Jets, Baltimore or Miami at Pittsburgh
AFC -- Baltimore, Miami or Oakland at New England
NFC -- Tampa Bay, San Francisco or Green Bay at St. Louis
NFC -- San Francisco, Green Bay or Philadelphia at Chicago

pi_2753824
kan niet wachten...gvd was het maar zover!!!
  woensdag 9 januari 2002 @ 11:45:25 #22
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_2754891
BETAH!!!!!!.....dat wist ik nog niet. Dat wordt idd een vrije dag maandag . Ik denk trouwens dat St. Louis dit jaar de Super Bowl wint...het kan haast niet anders. Toch geef ik de Pitsburgh Steelers en Philadelphia Eagles ook nog wel een klein kansje.

toch wordt het eens tijd dat 1 of andere zender in NL zich op American Football gaat richten. Ik snap echt niet dat we elke week bij studio sport naar 1 of andere kansloze schaats wereldbeker moeten kijken. Dat is toch alleen maar leuk tijdens de OS. Ik denk dat er best wel veel mensen interesse hebben in American Football, maar dan moet het wel fatsoenlijk gebracht worden. Wat Veronica heeft geprobeerd was ook een ronduit slecht progamma. Misschien moeten ze maar eens een keer ESPN 1 en 2 op de kabel gaan aanbieden in Nederland. Dan is ieder weekend voor mij in de herfst thuis zitten op de bank en genieten van College Football (wat eigenlijk leuker is dan de NFL!!) op zaterdag en op zondag mooi NFL en maandag nacht...monday night football. Maarja het zal zover wel nooit komen in Nederland en moeten we al lang blij zijn dat ze de super bowl gaan uitzenden.

[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  zondag 13 januari 2002 @ 00:19:35 #23
10796 DonorHoofd
 Rocker Rocks
pi_2797708
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 11:45 schreef Pistol_Pete het volgende:

toch wordt het eens tijd dat 1 of andere zender in NL zich op American Football gaat richten. Ik snap echt niet dat we elke week bij studio sport naar 1 of andere kansloze schaats wereldbeker moeten kijken. Dat is toch alleen maar leuk tijdens de OS. Ik denk dat er best wel veel mensen interesse hebben in American Football, maar dan moet het wel fatsoenlijk gebracht worden. Wat Veronica heeft geprobeerd was ook een ronduit slecht progamma. Misschien moeten ze maar eens een keer ESPN 1 en 2 op de kabel gaan aanbieden in Nederland. Dan is ieder weekend voor mij in de herfst thuis zitten op de bank en genieten van College Football (wat eigenlijk leuker is dan de NFL!!) op zaterdag en op zondag mooi NFL en maandag nacht...monday night football. Maarja het zal zover wel nooit komen in Nederland en moeten we al lang blij zijn dat ze de super bowl gaan uitzenden.

Fox heeft het 2 seizoenen geleden een heel seizoen lang geprobeerd om NL gek te krijgen voor het NFL-football,iedere Zondag kregen we vanaf 22:15 een live game uit de NFL te zien,maar ja te weinig kijkers zorgde ervoor dat we het volgende seizoen het moesten doen met een uur durende samenvatting van een wedstrijd van de week ervoor,oke beter iets dan niets,alleen toen werd Fox overgenomen en was het midden in het seizoen gebeurd met het AF bij Fox,gelukkig ben ik in het bezit van C+ en kon ik nog altijd genieten van de Monday-night game en had de NOS het lef om de SB uit te zenden dus hoorde je mij nog niet klagen.
Maar dan dit seizoen,geen AF op C+ meer verder alleen wat flitsen bij CNN sport,gelukkig toch nog de SB live op tv want anders was het wel helemaal als AF behelpen geworden met wat potjes van de Admirals.
En ik zie ook niet 123 een omroep die gek genoeg is om die toch niet al te goedkope beelden van de NFL te kopen zolang er geen groot publiek voor is.
Dus is er maar 1 oplossing: koop een schotel met minimaal een diameter van 3 meter en richt dat ding op de States,zie je minimaal 4 games ieder weekend helemaal live
  zondag 13 januari 2002 @ 18:20:35 #24
3485 kavorka
lure of the animal
pi_2802949
quote:
Op zondag 13 januari 2002 00:19 schreef DonorHoofd het volgende:

[..]

Dus is er maar 1 oplossing: koop een schotel met minimaal een diameter van 3 meter en richt dat ding op de States,zie je minimaal 4 games ieder weekend helemaal live

Weet iemand misschien een cafe (American Sports Cafe of zoiets) die AF uitzendt in de buurt van Rotterdam. Of zouden deze cafe's helemaal niet bestaan in NL?
animal magnetism sexual attractive state
  zondag 13 januari 2002 @ 21:42:18 #25
10796 DonorHoofd
 Rocker Rocks
pi_2805513
Shit 49ers verloren van de GB Packers met 15-25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')