abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2401047
Ben al vele maanden deprisief, maar wat is het toch lekker om dronken te zijn, al me problemen verdwijenen even, en het word ff rustig in me hoofd

maar toch, het probleem is dat het zo goed voeld dat je het liefst de hele dag dronken ben, helemaal geen problemen meer, en gewoon lekker chillen

kweet niet waarom ik dit topic schrijf maar ik wou gewoon ff melden hoe lekker het is, ik heb er ook echt moeite mee om niet teveel te drinken, ik heb mezelf een regel opgemaakt om niet meer dan 4 dagen per week te drinken, maar als ik eenmaal begin te drinken houdt het niet op

dit was me slaapwekkende verhaal :-)
en neem nog een biertje voor mij :-)
greetz lex

donderdag 6 december 2001 @ 23:11:49 #2
8369 speknek
Another day another slay
pi_2401062
Vind je?

* speknek is echt misselijk nu

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_2401085
rook een joint!
Just when I thought I was out, they pulled me back in
pi_2401133
Ik vind het ook...maar ik drink niet als ik de dag daarna moet werken ander ben ik de dag daarna half dood
the blade is not a weapon of peace, but one of justice.
  donderdag 6 december 2001 @ 23:23:41 #5
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_2401166
nog een probleem erbij.
In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_2401218
quote:
Op donderdag 06 december 2001 23:14 schreef tbadwin2002 het volgende:
rook een joint!
Dat is wel zo, maar ik heb een paar fobies gehad, een fobie voor ernstige ziektes en een fobie voor flauwvallen,
tevens heb ik ook nog last van cronische hyperventilatie, als ik een blow neemt komt dat weer naar voren en dat vind ik niet erg plezierig
pi_2401234
quote:
Op donderdag 06 december 2001 23:23 schreef Redman het volgende:
nog een probleem erbij.
Vertel ....
  donderdag 6 december 2001 @ 23:35:46 #8
18305 Tranced
Zit me niet zo aan te kijken!
pi_2401282
Ik vind alcohol dus echt zwaar a-relaxed... als ik (en vele met mij) iets teveel op heb en wel zitten na het uitgaan nog ff bij iemand thuis dan vind ik mezelf echt
De uitspraken en dingen die mensen dan doen zijn echt gewoon

Just my 2c...

"Computer games don't affect kids, I mean if Pac Man affected us as kids, we'd all run around in a darkened room munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc
pi_2401321
ahum, zit iedereen die arma jongen nou een alcoholverslaving aan te praten? Als je depressief bent, dan ga je naar iemand die er verstand van heeft. Juist niet proberen het zelf op te lossen of er van weg te lopen door te drinken lijkt mij.

Maar goed, toch bedankt voor dat biertje van je .

pi_2401334
quote:
Op donderdag 06 december 2001 23:39 schreef Premo het volgende:
ahum, zit iedereen die arma jongen nou een alcoholverslaving aan te praten?
Volgens mij zijn we daar al een tijdje te laat mee hoor
  donderdag 6 december 2001 @ 23:44:26 #11
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_2401377
zo'n bieren op do, vr, za is helemaal prima de luxe.....niet overdrijven is het credo, sporten is ook lekker!!!......dr naar toegaan kost wat moeite,,,,maar als je eenmaal bezig bent
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_2401646
quote:
Op donderdag 06 december 2001 23:39 schreef Premo het volgende:
ahum, zit iedereen die arma jongen nou een alcoholverslaving aan te praten? Als je depressief bent, dan ga je naar iemand die er verstand van heeft. Juist niet proberen het zelf op te lossen of er van weg te lopen door te drinken lijkt mij.

Maar goed, toch bedankt voor dat biertje van je .

Gelukkig ben ik veel aan het nadenken sinds ik deprisief ben, ik had zeker een alcohol probllem, maar gelukkig weet ik dat ik een probleem hiermee heb dus ik zorg dat ik niet teveel drink, ik drink nu 4 dagen in de week en daar hou ik het erbij, hoe moeielijk het ook is,

ik kan wel stoppen met alcohol drinken, maar er is nix lekkerder om te ontsnappen aan me veel te drukken gedachte gang met alchol drinken, maar ik ben blij dat ik hier nog controle over kan houden

vrijdag 7 december 2001 @ 00:04:07 #13
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_2401725
quote:
Op donderdag 06 december 2001 23:30 schreef Tha_LeX het volgende:

[..]

Vertel ....

Jij moet niet drinken, jij moet hulp zoeken.
In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_2401881
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 00:04 schreef Redman het volgende:

[..]

Jij moet niet drinken, jij moet hulp zoeken.

Daar hou ik niet echt van, elk probleem kan ik zelf oplossen en daar heb ik geen hulp voor nodig van iemand die een bepaald boekje heb gelezen
pi_2402104
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 00:13 schreef Tha_LeX het volgende:

[..]

Daar hou ik niet echt van, elk probleem kan ik zelf oplossen en daar heb ik geen hulp voor nodig van iemand die een bepaald boekje heb gelezen

Wat een enorm domme reactie zeg, wordt eens nuchter jij
als je je problemen op zou lossen zou je allereerst die drank in de prullenbak flikkeren, nuchter worden en iets gaan ondernemen!
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_2404242
quote:
Op donderdag 06 december 2001 23:10 schreef Tha_LeX het volgende:
Ben al vele maanden deprisief, maar wat is het toch lekker om dronken te zijn, al me problemen verdwijenen even, en het word ff rustig in me hoofd

maar toch, het probleem is dat het zo goed voeld dat je het liefst de hele dag dronken ben, helemaal geen problemen meer, en gewoon lekker chillen

kweet niet waarom ik dit topic schrijf maar ik wou gewoon ff melden hoe lekker het is, ik heb er ook echt moeite mee om niet teveel te drinken, ik heb mezelf een regel opgemaakt om niet meer dan 4 dagen per week te drinken, maar als ik eenmaal begin te drinken houdt het niet op

dit was me slaapwekkende verhaal :-)
en neem nog een biertje voor mij :-)
greetz lex

je heb idd gelijk...but watch your ass!
  vrijdag 7 december 2001 @ 10:18:26 #17
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_2404262
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 00:31 schreef nozem het volgende:

[..]

Wat een enorm domme reactie zeg, wordt eens nuchter jij
als je je problemen op zou lossen zou je allereerst die drank in de prullenbak flikkeren, nuchter worden en iets gaan ondernemen!

amen to that

Een beetje drank is niks mis mee hoor.. een beetje dronken worden op z'n tij dook niet.
Maar het is geen oplossing voor je problemen, het is hoogstens het uitstellen (en dus erger maken?) van je problemen.

Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  vrijdag 7 december 2001 @ 10:41:04 #18
11119 IHOAKSISnoet
- Vet in je bek -
pi_2404503
Hmm ik zou er toch mee uitkijken Tha_Lex. Zeker als je drank misbruikt om je problemen/gevoelens weg te drinken. Ik heb ook een tijdje zo geleefd, zwaar in de shit wegens erge psychische problemen. En geloof me, het is het niet waard om jezelf met drank te gronde te richten. Je verwoest er je sociale leven mee, je werk begint eronder te lijden,etc. (alle clichés eigenlijk).

Ik denk dat je beter een andere oplossing moet zoeken voor je problemen. Heb je niet iemand om erover te praten? Of vind je het moeilijk om er met bekenden over te praten?
Het kan op zich geen kwaad om eens met je huisarts over te praten, misschien heeft hij/zij nog wel wat tips voor je.

*splut*.. ahh..... alt+f4.... zo.. sigaretje © Dustman
  vrijdag 7 december 2001 @ 10:42:48 #19
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_2404516
Geniet, maar drink met mate(n)?
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
  vrijdag 7 december 2001 @ 10:44:25 #20
11119 IHOAKSISnoet
- Vet in je bek -
pi_2404527
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 10:42 schreef Dagootje het volgende:
Geniet, maar drink met mate(n)?
Als je drank gebruikt om je beter (je problemen ontvluchten) te voelen kun je er niet van genieten.
*splut*.. ahh..... alt+f4.... zo.. sigaretje © Dustman
  vrijdag 7 december 2001 @ 11:37:09 #21
11731 pr0f
Hit any user to continue
pi_2405081
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 10:44 schreef IHOAKSISnoet het volgende:

[..]

Als je drank gebruikt om je beter (je problemen ontvluchten) te voelen kun je er niet van genieten.

niet van de smaak van de drank maar wel van de uitwerking van de alcohol.
Renault 5 GT Turbo. 120 pk, 848 kg, 0-100 in 7.8 sec.
pi_2405106
Lang leve de drank!
Vink alle IMDB top lijsten af op: http://www.icheckmovies.com/
pi_2405164
Ik vin het ook wel relaxed, soms doe je misschien wel dingen die je normaal ni zou doen, maarja, dat boeit ni zo want de mensen die dat opvalt weten dat je wat op heb en tillen er dus ni zwaar aan, OF ze zijn zelf ook ni helemaal helder meer en merken nix

Het enige nadeel is dat ik bang ben een bierpens te krijgen en dat wil ik ten alle tijden voorkomen!

Maar een joint op z'n tijd is ook niet verkeerd

en aan bakboord zwemmen haaien......
  vrijdag 7 december 2001 @ 12:52:36 #24
16733 blade182
Guess what I don't give a
pi_2405833
aangeschoten is lekkerder....dan voel je je happy...
How about a nice warm cup of SHUT THE FUCK UP!
pi_2405977
your point is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')