maar toch, het probleem is dat het zo goed voeld dat je het liefst de hele dag dronken ben, helemaal geen problemen meer, en gewoon lekker chillen
kweet niet waarom ik dit topic schrijf maar ik wou gewoon ff melden hoe lekker het is, ik heb er ook echt moeite mee om niet teveel te drinken, ik heb mezelf een regel opgemaakt om niet meer dan 4 dagen per week te drinken, maar als ik eenmaal begin te drinken houdt het niet op
dit was me slaapwekkende verhaal :-)
en neem nog een biertje voor mij :-)
greetz lex
* speknek is echt misselijk nu
quote:Dat is wel zo, maar ik heb een paar fobies gehad, een fobie voor ernstige ziektes en een fobie voor flauwvallen,
Op donderdag 06 december 2001 23:14 schreef tbadwin2002 het volgende:
rook een joint!
quote:Vertel ....
Op donderdag 06 december 2001 23:23 schreef Redman het volgende:
nog een probleem erbij.
Just my 2c...
Maar goed, toch bedankt voor dat biertje van je .
quote:Volgens mij zijn we daar al een tijdje te laat mee hoor
Op donderdag 06 december 2001 23:39 schreef Premo het volgende:
ahum, zit iedereen die arma jongen nou een alcoholverslaving aan te praten?
quote:Gelukkig ben ik veel aan het nadenken sinds ik deprisief ben, ik had zeker een alcohol probllem, maar gelukkig weet ik dat ik een probleem hiermee heb dus ik zorg dat ik niet teveel drink, ik drink nu 4 dagen in de week en daar hou ik het erbij, hoe moeielijk het ook is,
Op donderdag 06 december 2001 23:39 schreef Premo het volgende:
ahum, zit iedereen die arma jongen nou een alcoholverslaving aan te praten? Als je depressief bent, dan ga je naar iemand die er verstand van heeft. Juist niet proberen het zelf op te lossen of er van weg te lopen door te drinken lijkt mij.Maar goed, toch bedankt voor dat biertje van je
.
ik kan wel stoppen met alcohol drinken, maar er is nix lekkerder om te ontsnappen aan me veel te drukken gedachte gang met alchol drinken, maar ik ben blij dat ik hier nog controle over kan houden
quote:Jij moet niet drinken, jij moet hulp zoeken.
Op donderdag 06 december 2001 23:30 schreef Tha_LeX het volgende:[..]
Vertel ....
quote:Daar hou ik niet echt van, elk probleem kan ik zelf oplossen en daar heb ik geen hulp voor nodig van iemand die een bepaald boekje heb gelezen
Op vrijdag 07 december 2001 00:04 schreef Redman het volgende:[..]
Jij moet niet drinken, jij moet hulp zoeken.
quote:Wat een enorm domme reactie zeg, wordt eens nuchter jij
Op vrijdag 07 december 2001 00:13 schreef Tha_LeX het volgende:[..]
Daar hou ik niet echt van, elk probleem kan ik zelf oplossen en daar heb ik geen hulp voor nodig van iemand die een bepaald boekje heb gelezen
quote:je heb idd gelijk...but watch your ass!
Op donderdag 06 december 2001 23:10 schreef Tha_LeX het volgende:
Ben al vele maanden deprisief, maar wat is het toch lekker om dronken te zijn, al me problemen verdwijenen even, en het word ff rustig in me hoofdmaar toch, het probleem is dat het zo goed voeld dat je het liefst de hele dag dronken ben, helemaal geen problemen meer, en gewoon lekker chillen
kweet niet waarom ik dit topic schrijf maar ik wou gewoon ff melden hoe lekker het is, ik heb er ook echt moeite mee om niet teveel te drinken, ik heb mezelf een regel opgemaakt om niet meer dan 4 dagen per week te drinken, maar als ik eenmaal begin te drinken houdt het niet op
dit was me slaapwekkende verhaal :-)
en neem nog een biertje voor mij :-)
greetz lex
quote:amen to that
Op vrijdag 07 december 2001 00:31 schreef nozem het volgende:[..]
Wat een enorm domme reactie zeg, wordt eens nuchter jij
als je je problemen op zou lossen zou je allereerst die drank in de prullenbak flikkeren, nuchter worden en iets gaan ondernemen!
Een beetje drank is niks mis mee hoor.. een beetje dronken worden op z'n tij dook niet.
Maar het is geen oplossing voor je problemen, het is hoogstens het uitstellen (en dus erger maken?) van je problemen.
Ik denk dat je beter een andere oplossing moet zoeken voor je problemen. Heb je niet iemand om erover te praten? Of vind je het moeilijk om er met bekenden over te praten?
Het kan op zich geen kwaad om eens met je huisarts over te praten, misschien heeft hij/zij nog wel wat tips voor je.
quote:Als je drank gebruikt om je beter (je problemen ontvluchten) te voelen kun je er niet van genieten.
Op vrijdag 07 december 2001 10:42 schreef Dagootje het volgende:
Geniet, maar drink met mate(n)?
quote:niet van de smaak van de drank maar wel van de uitwerking van de alcohol.
Op vrijdag 07 december 2001 10:44 schreef IHOAKSISnoet het volgende:[..]
Als je drank gebruikt om je beter (je problemen ontvluchten) te voelen kun je er niet van genieten.
Het enige nadeel is dat ik bang ben een bierpens te krijgen en dat wil ik ten alle tijden voorkomen!
Maar een joint op z'n tijd is ook niet verkeerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |