Starmaker en alles is toch gewoon afschuwelijk? Zo pop? Hoe kunnen jullie hier allemaal serieus naar kijken? Hoe intelligent zijn jullie? het is gewoon te nep en te massa-entertaining voro mij.
quote:Hehehe kloon / newbie whatever 20:27 uur Cynix
Op donderdag 06 december 2001 20:23 schreef calvobbes het volgende:
Niet zo rottig doen! Hij/zij heeft er speciaal een kloon voor gemaakt so te zien!
Ik hoop dat dit topic het tot 20.45 uithoudt!
Ik weed niet hoe je door oudere topics scrollt...Nou kon ik ook wel een KLEIN beetje nagaan dat er al best wel veel van deze topics zijn geweest
Hehhe...\
POEP IN JE HOOFT!
quote:Je Nederlands kicks ook wel ass he
Op donderdag 06 december 2001 20:25 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:doe niet zo kinderachtig dat kon ik ook niet weten
Ik weed niet hoe je door oudere topics scrollt...Nou kon ik ook wel een KLEIN beetje nagaan dat er al best wel veel van deze topics zijn geweest
![]()
Hehhe...\
POEP IN JE HOOFT!
quote:blijkbaar net zo goed als zijn aardrijkskunde
Op donderdag 06 december 2001 20:26 schreef thecrook het volgende:[..]
Je Nederlands kicks ook wel ass he
![]()
![]()
quote:Straks kun je ook een KLEIN beetje nagaan dat er al best wel veel van dit soort domme users als jij zijn geweest
Op donderdag 06 december 2001 20:25 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Nou kon ik ook wel een KLEIN beetje nagaan dat er al best wel veel van deze topics zijn geweest
quote:
Op donderdag 06 december 2001 20:27 schreef cptmarco het volgende:blijkbaar net zo goed als zijn aardrijkskunde
quote:Dat had ik al nagegaan.
Op donderdag 06 december 2001 20:28 schreef calvobbes het volgende:[..]
Straks kun je ook een KLEIN beetje nagaan dat er al best wel veel van dit soort domme users als jij zijn geweest
En jullie meoten niet ZO dom doen, als jullie zo dom zijn dat jullie zelfs niet snappen dat ik expres zo schrijf....*zucht* Dan zegt dat meer van mij dan van jullie
quote:we gokken wanneer de/het* topic op slot gaat.
Op donderdag 06 december 2001 21:01 schreef markvt het volgende:
Waar slaat die tijdmelding telkens op?
[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 06-12-2001 21:03]
quote:Hoelaat die persoon denkt dat het topic op slot gaat! Of vind dat het op slot moet gaan....
Op donderdag 06 december 2001 21:01 schreef markvt het volgende:
Waar slaat die tijdmelding telkens op?
quote:Nee, jammer genoeg niet, dan meot (de stakker schrijft expres zo zegt ze) aan mr. Big vragen of ze dat kunnen invoeren!
Op donderdag 06 december 2001 21:07 schreef dwerg het volgende:
Is er geen minimum IQ van 120 vereist om je te kunnen registreren bij dit forum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |