abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2394554
Heez ik was wel eens benieuwd of "The Battle" tot nu toe voldoet aan de verwachtingen.

Ik had me er zelf namelijk meer van voorgesteld.

Iedereen komt pas smiddags zijn bed uit rollen en er gebeurt eigenlijk maar weinig.

Zure battles als 4 op een rij en scrabble en dat eens in de week.

Ik vind het concept niet retestrak. de mensen die in het huis zitten moeten het maken... jammer vind ik dat.

Lach eens om jezelf, je komt niet meer bij...
pi_2394582
quote:
Op donderdag 06 december 2001 13:49 schreef kappa het volgende:
Heez ik was wel eens benieuwd of "The Battle" tot nu toe voldoet aan de verwachtingen.

Ik had me er zelf namelijk meer van voorgesteld.

Iedereen komt pas smiddags zijn bed uit rollen en er gebeurt eigenlijk maar weinig.

Zure battles als 4 op een rij en scrabble en dat eens in de week.

Ik vind het concept niet retestrak. de mensen die in het huis zitten moeten het maken... jammer vind ik dat.

goh
  donderdag 6 december 2001 @ 13:54:42 #3
17519 Parel
van de funky narcoticabrigade
pi_2394609
Ik vind het ook allemaal aan de softe kant, ik had er net als jij wat meer van verwacht. Echte strijd tussen arm & rijk, meer spannende Battles en geweldige kandidaten.
Ik ben dus ook teleurgesteld, kijk er wel naar, maar echt heel erg boeiend vind ik het niet!
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!
  donderdag 6 december 2001 @ 13:54:51 #4
13250 Lod
Sapere aude!
pi_2394615
Ik had verwacht dat er net zoals BB1 en 2 geen donder aan zou zijn. Ik heb het af en toe gekeken. Ik moet toegeven BB3 voldoet uitermate goed aan mijn verwachtingen.
GNU Terry Pratchett
  donderdag 6 december 2001 @ 13:55:05 #5
10888 Kayuk
Home away from home
pi_2394618
Ik verwachtte er niets van, dus wat dat betreft voldoet het!
  donderdag 6 december 2001 @ 13:56:06 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_2394627
Ik vind de casting een stuk beter dan bij de voorgaande edities. Ook het wisselen van arm naar rijk vond ik leuk.
Het begint alleen een beetje in te kakken nu, het duurt te lang. De battles worden te veel op maat gesneden om er voor te zorgen dat elk team ongeveer evenveel tijd in het arme gedeelte verblijft.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_2394647
Ja van mij mocht het ook wel wat flitsender. Ik dacht ook dat het echt een strijd zou zijn maar dat valt me nog wel es tegen, alleen die 24 uurs battle en die sinterklaas battle van team Andries vond ik nou echt leuk, als battle dan. Maar ja omdat het inmiddels traditie is kijk ik ook dit jaar maar weer... je moet wat he
Screw them.
We're going home.
pi_2394703
Eigenlijk erger ik me nog het meest aan het feit dat ik nog steeds kijk terwijl er eigenlijk niks gebeurt.
Ok Kwelly en Gert-Jan hebben wel eens ruzie en An loopt maar een beetje rond te vozen maar daar erger ik me eigenlijk alleen maar aan. Dan begin ik nog niet eens over Patty...

Waarom kijk ik eigenlijk nog

Lach eens om jezelf, je komt niet meer bij...
  Moderator donderdag 6 december 2001 @ 14:06:44 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2394723
Voldoet het aan de verwachtingen? Nou, ik had vooraf verwacht de rit niet uit te zullen gaan zitten wegens meer van hetzelfde. En het ziet er naar uit dat ik de finale wel degelijk ga halen als kijker.

Ik vind het concept aanmerkelijk vooruitgegaan, we zijn verlost van die bloedsaaie, langdradige weekopdrachten (zet een klok in elkaar ), en hebben nu alleen af en toe een battle, waarvan sommige beslist leuk zijn om te zien.
Het rijk/arm-gegeven is een gouden vondst gebleken.

Ik vind de dagelijkse uitzendingen eindelijk volwassen geworden. Je kunt merken dat er een aantal creatieve mensen de regie heeft nu. Er wordt mooi gesneden in het filmmateriaal, er zijn grappige terugblikjes, speelse herhalingen. De muziek eronder is voor elkaar.

De live-uitzendingen blijven nog steeds iets knulligs hebben. Voor een groot deel ligt dat aan de presentatrice, die zelfs van de autocue nog geen zin correct weet voor te lezen.

En dan die gemaakt dramatiek, vreselijk nep: voor jou.... is..... big brother... voorbij..... en jij bent.... pa (verspreking patty)... Pascal!
Dat kan mooier en flitsender. Spannend is het toch al wel, daar hoef je niet zo geforceerd over te doen.

Wel fijn dat er geen ellenlang ge-tante-bet met familieleden meer is, al is het leuk om de hoofden in de studio te zien en er even bij vermeld te krijgen wie wie is.

Dan de bewoners. Daar moet je als programmamaker ook een beetje geluk mee hebben. Het is haast niet te voorspellen hoe iemand zich drie maanden houdt, en hoe iemand zich ontwikkelt in een groep. En of dat leuk om te zien is voor de kijker.

Ook wat betreft de bewoners ben ik wel tevreden deze keer. Een hoop aparte types, waar je je lekker over kan verwonderen, irriteren of mee kan vereenzelvigen (dat laatste in hele kleine mate ).

De hoofdattractie van het kijken naar Big Brother:
ongegeneerd mensen kunnen volgen en tot op het bot analyseren (en daardoor wijzer worden over mensen (jezelf) in het algemeen), staat in ieder geval nog steeds als een huis. Het arm/rijk-principe voegt daar nog een extra dimensie aan toe.
Dus wat mij betreft komt er ook een BB4!

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 6 december 2001 @ 14:22:30 #11
18917 Kiki
Honni soit qui mal y pense..
pi_2394924
quote:
Op donderdag 06 december 2001 13:56 schreef APK het volgende:
De battles worden te veel op maat gesneden om er voor te zorgen dat elk team ongeveer evenveel tijd in het arme gedeelte verblijft.
Mee eens! Het zou leuk zijn als de battles wat vaker zouden komen en als ze niet 'zo op maat gesneden' zouden zijn. Geweldig toch als 1 team vaker in Arm zit! Dat had je in het begin toch het team van Andries daar constant zat en GJ nog lekker liep te zuigen daarover.

BB3 vind ik vooralsnog leuker dan de vorige BB's. Ik denk dat BB4 (evt) nog wel wat spectaculairde mag worden met meer battles die elkaar sneller opvolgen.

Ik vind het nu ook een beetje een ingekakt zootje. Ik zou het een leuk idee vinden als BB de bewoners zou confronteren met uitspraken over elkaar. Krijg je weer een beetje actie in de tent.

Money talks, Bullshit walks!
  donderdag 6 december 2001 @ 14:26:39 #12
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2394967
Het is anders dan vorige jaren. Ik was eerst bang dat het een veredelde Bus zou worden maar dat is gelukkig niet gebeurd.

Het concept zit goed in elkaar al zou het battle gehalte nog wel wat omhoog kunnen.

De bewoners zijn wel flitsend maar dat is, jammer genoeg, ook het enige. Ze missen een verhaal. Wat wel weer fijn is aan deze groep in vergelijking met vorig jaar is dat geen van hen echt het idee heeft dat ze hierna kunnen gaan cashen.

† In Memoriam † donderdag 6 december 2001 @ 14:27:07 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2394976
Hohoho, bij Big Brother 1 drááide alles om het ingekakte zooitje. Degenen die daar met weemoed aan terugdenken, zullen dat van BB3 ongetwijfeld niet kunnen zeggen.

Geef mij persoonlijk BB3 maar. Een mooie mix van spelletjes, ruzies, en het vertrouwde ingekakte zooitje.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_2395024
Vind het veel leuker dan BB2.

Maar kijk wel veel minder naar de tv uitzendingen. Alleen als ik via de streamverslagen weet wat er gaat komen.
De live uitzendingen kijk ik wel, omdat die ook beter zijn dan vorig jaar. Niet dat geneuzel van familieleden of buren uit de straat interviews.

Had wel meer battles verwacht, vond de 48 uurs battle dan ook erg leuk.

pi_2395432
Van tevoren had ik me heilig voorgenomen niet te kijken, en de eerste week heb ik dat ook volgehouden. De voornaamste reden was Patty, en daarnaast de vooraankondigingen op Yorin die mij veel te veel afweken van de andere bb's.
Maar ja het bloed kruipt waar het niet gaan kan, en voor je het weet is het weer zover.

Ik vind bb3 de leukste tot nu toe, en dat heeft vooral te maken met de casting. Zo'n labiele tante als Diane was er bij bb1 nooit ingekomen, en ook een Coos was waarschijnlijk veel te heftig bevonden, maar dat zijn wel de personen het leuk maken.
Daarnaast is het ook leuk dat ze zich veel vaker vol kunnen gieten (in rijk dan). Dat geeft de meest memorabele momenten, net als vorig jaar.
Het concept arm-rijk en de battles vind ik maar zo-zo.

De groeten van Ben
pi_2395536
Voldoet het aan de verwachtingen?
Jazeker soms gebeuren er zelfs dingen dat ik denk dit gaat echt te ver en ja dat soort dingen maak je natuurlijk niet elke dag mee en dat zou ook niet kunnen natuurlijk .
Maar ik vind dat er en hele hoop dingen gebeuren daar !
En als jullie leven er minder zaai uitziet als dat van hun dan vraag ik mij af of jullie elke dag artiesten over de vloer hebben en of jullie ook zo veel spel en sport doen en of jullie ook brood bakken en ijs maken en voor 800 gulden kaviaar eten en een tattoo laten zetten bunjie jumpen en koordansen of ff over de storm baan raggen of lekker in een bubbel bad zitten met vrienden en dan lekker shampagne drinken ?
Nou ik niet dus mijn leven is een stuk zaaier als dat van hun en dus vind ik BB3 leuk om te kijken .
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_2395549
Zit nog even na te denken... Muziek..

Muziek voor de bewoners. Dat WAS een topic maar ondanks alle slotjes Vin ik het wel weer een topic waard. Muziek voor de bewoners.

Je Kunt alles al, Je hoeft het alleen nog maar te leren.
pi_2395593
Almost Cut my hair...
pi_2395607
quote:
Op donderdag 06 december 2001 15:10 schreef Emphyrio het volgende:
Zit nog even na te denken... Muziek..

Muziek voor de bewoners. Dat WAS een topic maar ondanks alle slotjes Vin ik het wel weer een topic waard. Muziek voor de bewoners.

Als er muziek in het huis is laten we 4 uur lang nou dan kun je ze niet meer verstaan zeker niet als ze gaan fluisteren dat is natuurlijk ook 1 van de redenen om de muziek te beperken en daar ben ik het helemaal mee eens want ik wil alles horen .
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_2395693
[quote]Op donderdag 06 december 2001 15:16 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Als er muziek in het huis is laten we 4 uur lang nou dan kun je ze niet meer verstaan zeker niet als ze gaan fluisteren dat is natuurlijk ook 1 van de redenen om de muziek te beperken en daar ben ik het helemaal mee eens want ik wil alles horen .

Dat is ook wel weer waar...
(Ik Luister)

[Dit bericht is gewijzigd door Emphyrio op 06-12-2001 15:33]

pi_2396092
quote:
Op donderdag 06 december 2001 13:55 schreef Kayuk het volgende:
Ik verwachtte er niets van, dus wat dat betreft voldoet het!
Same here.
De eerste paar weken verdomde ik te kijken, dan was ik bij mijn ouders in het weekend en dan riep mijn ma, kom even kijken joh. Waarop ik geen interresse toonde, ik keek per ongeluk een aflevering. En kijk nu wat er van mij geworden is, een spijbelende student die verslaafd is aan alles wat te maken heeft met BB.

Ik had geen verwachtigen dus er was ook niks om aan te voldoen. Maar ik vind het zeker leuker dan deel 1 en 2 die ik ook wel redelijk gevolgd heb.

Viper 4 life
  donderdag 6 december 2001 @ 16:11:42 #22
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2396207
Ik vind BB3 de leukste tot no toe.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_2396270
Daarom had ik ook bedacht dat de winnaar door een heuse megabattle zou moeten worden uit de bus zou moeten komen. Daarom had ik ook Dit geweldig succesvolle topic geopend
  Moderator donderdag 6 december 2001 @ 16:20:55 #24
18653 crew  D.
pi_2396314
quote:
Op donderdag 06 december 2001 16:11 schreef Marble het volgende:
Ik vind BB3 de leukste tot no toe.
T is wel een stuk spannender, alleen jammer dat ze geen 'gewone' mensen hebben genomen, maar van die rare types.
(een ego-trans, een ex-miljonair, een labiel kind van 31, enz...)
  donderdag 6 december 2001 @ 17:25:06 #25
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2397034
Ik had er eigenlijk op gehoopt dat acties zoals die van Pascal & Coos voor wat betreft stemafspraken en sneaky gedoe gewoon volop getolereerd zouden worden.....en dan ook uitgezonden natuurlijk zodat de kijker thuis alle intriges zouden kunnen be(ver)oordelen zonder verdere bemoeienis van Hummie en consorten om zodoende een beeld te krijgen wat men in de nederlandse samenleving nou eigenlijk nog wel en niet acceptabel vindt.

( Meer een mentale battle dus in het huis )

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')