Ik had me er zelf namelijk meer van voorgesteld.
Iedereen komt pas smiddags zijn bed uit rollen en er gebeurt eigenlijk maar weinig.
Zure battles als 4 op een rij en scrabble en dat eens in de week.
Ik vind het concept niet retestrak. de mensen die in het huis zitten moeten het maken... jammer vind ik dat.
quote:goh
Op donderdag 06 december 2001 13:49 schreef kappa het volgende:
Heez ik was wel eens benieuwd of "The Battle" tot nu toe voldoet aan de verwachtingen.Ik had me er zelf namelijk meer van voorgesteld.
Iedereen komt pas smiddags zijn bed uit rollen en er gebeurt eigenlijk maar weinig.
Zure battles als 4 op een rij en scrabble en dat eens in de week.
Ik vind het concept niet retestrak. de mensen die in het huis zitten moeten het maken... jammer vind ik dat.
Waarom kijk ik eigenlijk nog
Ik vind het concept aanmerkelijk vooruitgegaan, we zijn verlost van die bloedsaaie, langdradige weekopdrachten (zet een klok in elkaar ), en hebben nu alleen af en toe een battle, waarvan sommige beslist leuk zijn om te zien.
Het rijk/arm-gegeven is een gouden vondst gebleken.
Ik vind de dagelijkse uitzendingen eindelijk volwassen geworden. Je kunt merken dat er een aantal creatieve mensen de regie heeft nu. Er wordt mooi gesneden in het filmmateriaal, er zijn grappige terugblikjes, speelse herhalingen. De muziek eronder is voor elkaar.
De live-uitzendingen blijven nog steeds iets knulligs hebben. Voor een groot deel ligt dat aan de presentatrice, die zelfs van de autocue nog geen zin correct weet voor te lezen.
En dan die gemaakt dramatiek, vreselijk nep: voor jou.... is..... big brother... voorbij..... en jij bent.... pa (verspreking patty)... Pascal!
Dat kan mooier en flitsender. Spannend is het toch al wel, daar hoef je niet zo geforceerd over te doen.
Wel fijn dat er geen ellenlang ge-tante-bet met familieleden meer is, al is het leuk om de hoofden in de studio te zien en er even bij vermeld te krijgen wie wie is.
Dan de bewoners. Daar moet je als programmamaker ook een beetje geluk mee hebben. Het is haast niet te voorspellen hoe iemand zich drie maanden houdt, en hoe iemand zich ontwikkelt in een groep. En of dat leuk om te zien is voor de kijker.
Ook wat betreft de bewoners ben ik wel tevreden deze keer. Een hoop aparte types, waar je je lekker over kan verwonderen, irriteren of mee kan vereenzelvigen (dat laatste in hele kleine mate ).
De hoofdattractie van het kijken naar Big Brother:
ongegeneerd mensen kunnen volgen en tot op het bot analyseren (en daardoor wijzer worden over mensen (jezelf) in het algemeen), staat in ieder geval nog steeds als een huis. Het arm/rijk-principe voegt daar nog een extra dimensie aan toe.
Dus wat mij betreft komt er ook een BB4!
quote:Mee eens! Het zou leuk zijn als de battles wat vaker zouden komen en als ze niet 'zo op maat gesneden' zouden zijn. Geweldig toch als 1 team vaker in Arm zit! Dat had je in het begin toch het team van Andries daar constant zat en GJ nog lekker liep te zuigen daarover.
Op donderdag 06 december 2001 13:56 schreef APK het volgende:
De battles worden te veel op maat gesneden om er voor te zorgen dat elk team ongeveer evenveel tijd in het arme gedeelte verblijft.
BB3 vind ik vooralsnog leuker dan de vorige BB's. Ik denk dat BB4 (evt) nog wel wat spectaculairde mag worden met meer battles die elkaar sneller opvolgen.
Ik vind het nu ook een beetje een ingekakt zootje. Ik zou het een leuk idee vinden als BB de bewoners zou confronteren met uitspraken over elkaar. Krijg je weer een beetje actie in de tent.
Het concept zit goed in elkaar al zou het battle gehalte nog wel wat omhoog kunnen.
De bewoners zijn wel flitsend maar dat is, jammer genoeg, ook het enige. Ze missen een verhaal. Wat wel weer fijn is aan deze groep in vergelijking met vorig jaar is dat geen van hen echt het idee heeft dat ze hierna kunnen gaan cashen.
Geef mij persoonlijk BB3 maar. Een mooie mix van spelletjes, ruzies, en het vertrouwde ingekakte zooitje.
Maar kijk wel veel minder naar de tv uitzendingen. Alleen als ik via de streamverslagen weet wat er gaat komen.
De live uitzendingen kijk ik wel, omdat die ook beter zijn dan vorig jaar. Niet dat geneuzel van familieleden of buren uit de straat interviews.
Had wel meer battles verwacht, vond de 48 uurs battle dan ook erg leuk.
Ik vind bb3 de leukste tot nu toe, en dat heeft vooral te maken met de casting. Zo'n labiele tante als Diane was er bij bb1 nooit ingekomen, en ook een Coos was waarschijnlijk veel te heftig bevonden, maar dat zijn wel de personen het leuk maken.
Daarnaast is het ook leuk dat ze zich veel vaker vol kunnen gieten (in rijk dan). Dat geeft de meest memorabele momenten, net als vorig jaar.
Het concept arm-rijk en de battles vind ik maar zo-zo.
Muziek voor de bewoners. Dat WAS een topic maar ondanks alle slotjes Vin ik het wel weer een topic waard. Muziek voor de bewoners.
quote:Als er muziek in het huis is laten we 4 uur lang nou dan kun je ze niet meer verstaan zeker niet als ze gaan fluisteren dat is natuurlijk ook 1 van de redenen om de muziek te beperken en daar ben ik het helemaal mee eens want ik wil alles horen .
Op donderdag 06 december 2001 15:10 schreef Emphyrio het volgende:
Zit nog even na te denken... Muziek..Muziek voor de bewoners. Dat WAS een topic maar ondanks alle slotjes Vin ik het wel weer een topic waard. Muziek voor de bewoners.
[..]
Als er muziek in het huis is laten we 4 uur lang nou dan kun je ze niet meer verstaan zeker niet als ze gaan fluisteren dat is natuurlijk ook 1 van de redenen om de muziek te beperken en daar ben ik het helemaal mee eens want ik wil alles horen .
Dat is ook wel weer waar...
(Ik Luister)
[Dit bericht is gewijzigd door Emphyrio op 06-12-2001 15:33]
quote:Same here.
Op donderdag 06 december 2001 13:55 schreef Kayuk het volgende:
Ik verwachtte er niets van, dus wat dat betreft voldoet het!
Ik had geen verwachtigen dus er was ook niks om aan te voldoen. Maar ik vind het zeker leuker dan deel 1 en 2 die ik ook wel redelijk gevolgd heb.
quote:T is wel een stuk spannender, alleen jammer dat ze geen 'gewone' mensen hebben genomen, maar van die rare types.
Op donderdag 06 december 2001 16:11 schreef Marble het volgende:
Ik vind BB3 de leukste tot no toe.
( Meer een mentale battle dus in het huis )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |