Mijn lievelingsdier is de beer. En de jouwe?
Heb een paar weekjes op een hond gepast, na 3 weken helemaal "verliefd" op een kortharige labrador retriever geworden.
P.S. Beren hebben niet zo'n hoog aaibaarheidsgehalte, ......toch?
Ik heb twee katten thuis rondhollen, en dat komt wel goed uit want dat zijn mijn lievelingsdieren.
Alleen ze moeten eens met hun nagels uit mijn behang blijven!!
Grmbl...mopperdemopper...toch hou ik van ze
of bedoelde je dit niet ?
the L-X
quote:
op 12-10-1999 om 02:51 PM schreef L-X het volgende:
Ik ga toch meer voor de langharige schapendoes. T'is gewoon een gezellige hond, lekker woliigthe L-X
Gezellige hond inderdaad, mijn ouders hebben ook zo'n wolbol...maar uh...zijn alle schapendoesen zo dom? Gooi je een stok, rent hij er lekker achteraan en halverweg is hij de stok kwijt....*sucht* hopeloos
Groetjes
quote:
op 12-10-1999 om 03:42 PM schreef B-Art het volgende:
Gezellige hond inderdaad, mijn ouders hebben ook zo'n wolbol...maar uh...zijn alle schapendoesen zo dom? Gooi je een stok, rent hij er lekker achteraan en halverweg is hij de stok kwijt....*sucht* hopeloos![]()
Ja, ze komen niet al te snugger uit de hoek. Die van mij weet niet eens waar de stok is, de ander is zo hyper actief (hij is pas anderhalf) dat ie nadat die de stok gevonden heeft, gelijk iets leukers ziet, en daar weer achteraan gaat, Inderdaad *zucht*
Je lievelingsdier hoeft natuurlijk niet alleen een huisdier te zijn, gezien de reacties.
De Ruwe grasslang
en deze
http://www.bio.vu.nl/vakgroepen/thb/users/cor/images/reptilia/n_maura.jpg
Natrix maura (plaatje is beetje groot)
Ze kruipen hier ook allebei rond in mijn kamer...
[Dit bericht is gewijzigd door Gert Jan (Datum 13 December 1999).]
quote:
op 12-15-1999 om 02:38 AM schreef L-X het volgende:
Als ik wel ergens een hekel aan heb dan zijn het wel katten. Egoistische tering beesten vind ik het maar.....![]()
/me too
Jezebel lijkt me daarintegen wel weer leuk om in huis te hebben....lijkt in elk geval...
quote:
Jezebel lijkt me daarintegen wel weer leuk om in huis te hebben....
[Dit bericht is gewijzigd door Jezebel (Datum 16 December 1999).]
quote:
op 12-12-1999 om 11:35 AM schreef yvonne het volgende:
mijn favoriete dieren zijn natuurlijk katten. we hebben er maar 12!!!!!Waarvan 5 siamezen ,de rest zijn gewoon huis, tuin en keuken tijgers.Veel werk (ze gooien van alls om enzo) maar we zouden ze niet kunnen missen
Katten zijn inderdaad absoluut de leukste beesten.
Ik ben dan wel heel benieuwd hoe je woont. Ik dacht dat ik met mijn 5 katten toch ook heel aardig meedeed.
quote:
op 12-16-1999 om 02:01 PM schreef Jezebel het volgende:Prrrrrr, prrrrrr
Maar ik hou dus ook van katten, hoor
(en hoezo LIJKT???)
jzbl
Hmmmm je spint lief
OK OK ik zou je niet links laten liggen om je katten hoor Jezebel....zijn alleen niet me favo dieren, ook niet in de top 10 of zo.
En Lijkt, dat zeg ik omdat ik alleen wat berichtjes en een plaatje van je zie. En dat laat in elk geval een positieve indruk achter, maar ja wie weet he, wie heet hoe je in het echie bent. Lijkt was dus gewoon ff uit voorzichtigheid.....
*woef hijg hijg hijg*
/me kijkt zielig naar Jzbl
*bedel bedel*
quote:
op 12-15-1999 om 02:38 AM schreef L-X het volgende:
Als ik wel ergens een hekel aan heb dan zijn het wel katten. Egoistische tering beesten vind ik het maar.....![]()
Maar je hoeft ze tenminste niet uit te laten!!! En die van mij komen gezellig bij me zitten hoor.
quote:
op 12-17-1999 om 05:25 PM schreef An-ja het volgende:
Maar je hoeft ze tenminste niet uit te laten!!!En die van mij komen gezellig bij me zitten hoor.
Ja, dat is juist het positieve van een hond. gezellig in het bos wandelen, komt leuk naar je toe en denkt dat jij de beste bent. Voor een hond ben jij hun leven. Ze zijn erg afhankelijk en dan maakt ze gezellig. Beter dan dat je die klote katten mot gaan zoeken als ze weer een nacht niet thuis zijn geweest. En het belangrijkste, je kan ze omhelzen (ja, teckels zijn moeilijker) en ze reageren als je ze roept, iets dat ik die katten nooit zal zien doen.
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal (Datum 18 December 1999).]
Hij gaat naar F&F en dan mogen de modjes van dat forum beoordelen wat ze er mee doen.
Ik zou nooit een wolf willen hebben(of ik moet zo godsvergeten rijk worden dat ik een reservaat kan kopen waar ze vrij kunnen zijn) maar toch is dit mijn lievelingsdier.
Fryske hynders rule mar myn top trije besteat út:quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:15 schreef Yfke het volgende:
het Friese paard![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |