Hummie: 'Wij zenden alles uit!'na beschuldiging van Coos dat BB o.a. heel erg oneerlijk is.
Zij zegt; 'Als een bewoner BB vraagt iets niet uit te zenden is ons standaardantwoord:Die vraag is ongepast, je weet wij kunnen alles uitzenden en wij zenden ook alles uit.Volgens mij was noch Kelly noch GJ-met de hand op mijn hart-ooit in de Dagboekkamer met de vraag of we iets niet willen uitzenden.Ik kan je verzekeren dat Kelly nooit twintig keer per dag in de DGB is geweest om te huilen.De bewoners kunnen naar de DGB wel inlopen, maar worden weer net zo hard teruggestuurd.Voor wissewasjes is de butlertelefoon.En wat dat manipuleren betreft kan ik kort zijn: de bewoners krijgen nooit te zien wat wij uitzenden.Als de bewoners iemand nomineren reageren ze op de gebeurtenissen in het Huis en hun eigen ervaring.Stel nou dat er een wereld van verschil zou zijn tussen datgene wat de bewoners zeggen bij de nominatie en de waarneming van de kijker, dan hebben wij niet het goede uitgezonden.Maar dat is dus niet het geval.'
(bron: Story)
Ik kan nog meer plaatsen maar ben bang dat er snel een slotje op komt.Over Audrey bijvoorbeeld.
Ook met een slotje is het nog leesbaar
quote:Vrij natuurlijke reactie van Patty lijkt me. Wat is die Coos zielig, zelfs nu nog buiten het huis. Misschien heeft Ellen ook niet van die leuke dingen over Patty geschreven... Tja ik zeg maar wat hoor...
Op woensdag 05 december 2001 23:06 schreef schatje het volgende:
Coos is boos op Patty
'Onze Patty Brard, de presentatrice der presentatrices stopte haar vinger in d'r keelgat em maakte overgeefbewegingen toen ik beeld kwam.Mijn vriendin zat naast haar in de studio en heeft het zelf gezien,' vertelt ex-BB Coos.'Ik vind het schandalig! Het gebeurde op het moment dat ik Kelly nomineerde, dus dat is niet oke!' (bron: Story)
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 06-12-2001 00:04]
quote:Beste heer C.,
Op donderdag 06 december 2001 00:01 schreef schatje het volgende:
[..]Wij hebben hier zelfs geen warm water.Of wat dachten ze van vier maanden op de grond slapen?
Als ik kon kiezen dan koos ik voor het BB huis dat voor mij hetzelfde zal zijn als hetr Hilton!
De heer C., vanuit gevangenis in Marokko.
De bewoners van het Big Brotherhuis willen graag een miljoen verdienen, en u wilde dat ook met de hasj-smokkel die blijkbaar niet zo goed gelukt is. It's all in the game!
Misschien zitten er bij u af en toe wat kakkerlakken door het eten, en moet u op de grond slapen, maar u heeft weer geen last van Rene Froger die zomaar komt binnenvallen. En waarschijnlijk laat Ed meer scheten dan al uw mede-celgenoten bij elkaar.
Desondanks toch veel sterkte,
Gert
quote:
Op donderdag 06 december 2001 00:07 schreef Gert het volgende:[..]
Beste heer C.,
And Schatje, really nice topic.
Geen slotje!!!!!
quote:edit
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 06-12-2001 16:50]
Ik zou zeggen, ga zo door!!! We want more, we want more!!!
Dit topic hoort helemaal bij BB!!
quote:Schatje, zie je kans om ook die foto van Coos z'n moeder hier te plaatsen? Dat plaatje mogen we onze medefokkers namelijk niet onthouden, vind ik!
Op woensdag 05 december 2001 23:37 schreef schatje het volgende:
Moeder van Coos mocht niet op tv
De moeder van Coos: Niet op TV, wel in de Story!
quote:Wat voor sappige roddel/wetenswaardigheid had jij hier geplaatst????!! vertel vertellllll
Op donderdag 06 december 2001 09:21 schreef femalehunter het volgende:
foutje
quote:Patty was vroeger een man.
Op donderdag 06 december 2001 12:58 schreef Ethel het volgende:[..]
Wat voor sappige roddel/wetenswaardigheid had jij hier geplaatst????!! vertel vertellllll
quote:ROFLOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beste heer C.,
De bewoners van het Big Brotherhuis willen graag een miljoen verdienen, en u wilde dat ook met de hasj-smokkel die blijkbaar niet zo goed gelukt is. It's all in the game!
Misschien zitten er bij u af en toe wat kakkerlakken door het eten, en moet u op de grond slapen, maar u heeft weer geen last van Rene Froger die zomaar komt binnenvallen. En waarschijnlijk laat Ed meer scheten dan al uw mede-celgenoten bij elkaar.
Desondanks toch veel sterkte,
Gert
helaas wil de foto na 5 minuten niet meer gepubliseerd worden...
In Veronica gids: Heb jij nog mannelijke eigenschappen in je?
"Nee, helemaal niet. Frank zei in het begin wel eens dat ik tijdens de battlefield een voordeeel heb. Zo dacht hij dat ik de kracht van een man zou hebben. Dat is gelul, want al mijn kracht en het mannelijke zijn door de hormonen achteruit gegaan en verbroken. Eigenlijk ben ik meestal heel slap, hoewel ik probeer om sterk te zijn."
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 06-12-2001 17:36]
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 06-12-2001 17:43]
Wel leuk om te lezen!
Is wel een goeie vraag trouwens, hoe vinden we het dat een bewoner zich zo grondig heeft voorbereid, dat hij via internet probeert stemming te kweken?
quote:GJ heeft idd via een camera tegen zijn broer gesproken: of ie lp's wilde klaarleggen (voor elk wat wils) en of zijn broer vast de draaitafels van zolder wilde halen... Is dus weer pure stemmingmakerij dit.
Op donderdag 06 december 2001 17:40 schreef Rica het volgende:
Is wel een goeie vraag trouwens, hoe vinden we het dat een bewoner zich zo grondig heeft voorbereid, dat hij via internet probeert stemming te kweken?
quote:Dit bedoelde ik niet, er zijn ook andere geruchten. Maar okay die kan ik toch niet hardmaken. Zal eventueel later wel uitkomen.
Op donderdag 06 december 2001 17:42 schreef femalehunter het volgende:[..]
GJ heeft idd via een camera tegen zijn broer gesproken: of ie lp's wilde klaarleggen (voor elk wat wils) en of zijn broer vast de draaitafels van zolder wilde halen... Is dus weer pure stemmingmakerij dit.
quote:
Op donderdag 06 december 2001 17:26 schreef schatje het volgende:
KNIP...
'Ik ben er inmiddels achtergekomen dat GJ vanuit het Huis allerlei instructies geeft aan zijn broer.Die vangt die boodschappen op via de live-streams op de BB website.Die broer beheert webpagina's waarop Coos en ik constant worden afgezeken.' aldus Pascal.
Of heeft ie gewoon niet door dat er mensen zijn die echt van hem walgen...
dan is het weer komisch
quote:komop, vertel, dit topic heet niet voor niets roddels!
Op donderdag 06 december 2001 17:44 schreef Rica het volgende:[..]
Dit bedoelde ik niet, er zijn ook andere geruchten. Maar okay die kan ik toch niet hardmaken. Zal eventueel later wel uitkomen.
quote:Bedoel geen 'boodschappen' van GJ vanuit het huis, maar dat er gezegd wordt dat GJ voor dat hij het huis in ging een aantal mensen voor hem heeft geronseld, die hier en daar wat invloed op de stemming uitoefenen, bijv. hoe er over bewoners geschreven wordt (vul zelf maar in hoe dat zou kunnen)
Op donderdag 06 december 2001 17:47 schreef femalehunter het volgende:
Tja, geruchten... GJ heeft een keer een blaadje opgehangen met een tekst in de trant van: FOK en Mediawatchers Bedankt, of zoiets. Dat blaadje moest hij overigens direct verwijderen van BB. Verder is er echt niets gebeurt hoor, we hebben hier een team streamers dat bijna 24/7 de streams in de gaten houdt, dat hadden we dan toch echt wel gezien, lijkt mij.
[Dit bericht is gewijzigd door Rica op 06-12-2001 17:55]
quote:GJ heeft idd gepost op FOK en mediawatchers de dag voordat hij het huis inging. Denk je dat dat de stemming zal hebben beïnvloed?
Op donderdag 06 december 2001 17:51 schreef Rica het volgende:[..]
Bedoel geen 'boodschappen' van GJ vanuit het huis, maar dat er gezegd wordt dat GJ voor dat hij het huis in ging een aantal mensen voor hem heeft geronseld, die hier en daar wat invloed op de stemming uitoeffenen (vul zelf maar in hoe dat zou kunnen)
Weet absoluut niet of het waar is, maar ik weet wel dat hij het BB 'project' heel serieus neemt en zich goed heeft 'voorbereid'.
EDIT: ik zie dat je je originele bericht enigszins gewijzigd hebt. Hoe er over hem geschreven wordt, dat weet ik niet, ik lees die bladen dus echt niet, ik persoonlijk ga af op wat ik zelf zie en laat mijn mening niet beïnvloeden door wie of wat dan ook.
quote:Misschien een beetje? Weet niet, hij had daardoor misschien wel een streepje voor. Maar iets concreets kan ik niet melden, alleen 'roddels' en dat is dat GJ wat mensen heeft geronseld die in het voordeel van hem schrijven enzo. Hoe en waar precies weet ik ook (nog) niet, vond het alleen niet heel ongeloofwaardig klinken.
Op donderdag 06 december 2001 17:55 schreef femalehunter het volgende:[..]
GJ heeft idd gepost op FOK en mediawatchers de dag voordat hij het huis inging. Denk je dat dat de stemming zal hebben beïnvloed?
quote:Dat denk ik niet. Als je alleen al kijkt naar de reacties, toen ze hoorden dat Priscella in BB zou komen. Nergens heb ik zoiets over GJ gezien.
Op donderdag 06 december 2001 17:55 schreef femalehunter het volgende:[..]
GJ heeft idd gepost op FOK en mediawatchers de dag voordat hij het huis inging. Denk je dat dat de stemming zal hebben beïnvloed?
quote:Ik heb postings van GJ niet gelezen en toch is hij mijn favoriet. Dus zelfs zonder deze stembeinvloeding van zijn kant zijn er mensen die hem gewoon de beste vinden.
Op donderdag 06 december 2001 17:55 schreef femalehunter het volgende:
quote:Los of het wel of niet zo is, zie je dat bijvoorbeeld priscella een beetje gehyped werd hier op fok, maar dat ze in het huis heel erg tegenviel. Daardoor werd de hype als een ballon lek geprikt. Dus als GJ zoiets zou hebben gedaan, zou dat er niet voor zorgen dat hij goed overkomt. Het is gewoon lekker makkelijk voor dat ettertje pascal om dat te zeggen. Gewoon omdat hij enorm baalt. Begrijpelijk. Maar praten in de camera zoals Kelly deed over dat iedereen op ed
Op donderdag 06 december 2001 17:59 schreef okzin het volgende:
Dat denk ik niet. Als je alleen al kijkt naar de reacties, toen ze hoorden dat Priscella in BB zou komen. Nergens heb ik zoiets over GJ gezien.
quote:Exactly my point! Daarom begrijp ik ook niet wat rica nu bedoelt...
Op donderdag 06 december 2001 18:43 schreef danosa het volgende:[..]
Ik heb postings van GJ niet gelezen en toch is hij mijn favoriet. Dus zelfs zonder deze stembeinvloeding van zijn kant zijn er mensen die hem gewoon de beste vinden.
quote:Maar wel heeeeerlijk, dat ze zo duidelijk laten merken niet tegen hun verlies te kunnen!! Het geeft namelijk daarom nog meer voldoening dan het al deed, dat ze met een ferme trap het huis uitgeknikkerd zijn. Door een meederheid die zijn weerga in de driejarige geschiedenis van BB niet kent.
Op donderdag 06 december 2001 19:56 schreef femalehunter het volgende:
Pascal en Coos zijn enorme Losers, dat blijkt wel weer.
HAHAHAHAHAHA, Coossssiiieeee
Looser!!! Al die mensen die tegen jou zijn, die zijn zeker dronken hè! Sukkel!!!
uit het artikel in de Privé:
---------------------------------------------
Pascal beschuldigd van crimineel verleden.
Het zit Pascal niet mee! Vorige week moest hij het Big Brother huis verlaten omdat de kijkers hem weg stemden en nu wordt hij beschuldigd van heel ernstige criminele activiteiten Volgens Pascal is er echter niets aan de hand...
PASCAL heeft de nadelen van ziijn bekendheid door Big Brother nu al ondervonden! Op internet verscheen onlangs een bericht dat hij tot twee keer toe in aanraking is geweest met justitie. Met een stel vrienden zou Pascal een auto hebben gestolen en onder invloed van alcohol een ongeluk hebben veroorzaakt waarbij een vrouw in het ziekenhuis belandde... Verder zou hij gearresteerd zijn wegens mishandeling van een vrouw. De vrouw werd geslagen omdat zij haar bankpas niet wilde afgeven toen ze aan het pinnen was. Volgens de berichten op internet is Pascal voor deze vergrijpen veroordeeld tot een werkstraf.
Ik zweer je dat deze verhalen niet kloppen,' zegt Pascal. 'Als het moet dan geef ik Privé toestemming om bij de politie na te gaan of ik een strafblad heb. Ik heb de rechtszaal ooit een keer van binnen gezien. Ik had toen met vrienden te vroeg vuurwerk afgestoken. Hiervoor ben ik uiteindelijk vrijgesproken. Verder ben ik nog nooit in aanraking met de politie geweest. Ik schrik wel van dit soort berichten, maar omdat ik weet dat ik zuiver ben, maak ik me er niet al te druk over.'
Waar Pascal zich echter wel druk over maakt, is over de beelden die hij inmiddels van Big Brother gezien heeft. Vond hij eerste GERT-JAN nog wel een geschikte vent', nu denkt hij daar heel anders over... 'Wat ik de laatste dagen allemaal over Gert-jan gehoord heb, heeft mijn mening over hem 100% veranderd,' zegt Pascal. 'Hij heeft veel fouten dingen achter mijn rug en die van COOS gedaan. Als je in het huis zit, merk je dat echter niet.'
Een ding zat Pascal tijdens zijn verblijf in het huis al niet lekker. 'GertJan is continu dronken! Huilend en lallend ligt hij in zijn bed. Op een gegeven moment waren Coos en ik dat zo zat dat we het hebben doorgegeven aan Big Brother. We hadden het gevoel dat het niet gezond is voor het lichaam, maar we kregen de cynische vraag van Big Brother of we er misschien voor geleerd hadden of het goed of slecht gaat met iemand... We zijn daarvoor echt op onze vingers getikt! Op dat moment dacht ik ook: We zijn te vergegean. Ik had er spijt van, maar nu ik alle afieveringen van Big Brother heb teruggezien, denk ik daar anders over. Gert-Jan is helemaal niet zo zuiver! Als ik op dit moment het huis zou ingaan en zou weten wat ik nu weet, dan zou ik heel erg op mijn hoede voor GertJan zijn...'
Voor Pascal zijn de eerste dagen uit het Big Brother huis nog wat wennen. Tijdens het winkelen werd hij steeds herkend en moest hij handtekeningen uitdelen. De kok vond het een heel aparte ervaring. In het begin baalde hij er erg van dat hij het huis moest verlaten, maar eenmaal thuis bij zijn vriendin ANNETTE en zijn familie, vond hij het ook wel fijn om de draad van het dagelijks leven weer op te pakken.
'Natuurlijk vind ik het vervelend dat ik door het publiek ben weggestemd, ik zat daar toch om te winnen, maar ik heb aan Big Brother een leuke tijd en een goede vriend overgehouden. De eerste dag thuis heb ik wel vier keer met Ooos gebeld! We hebben veel gekletst en gelachen. Hij was donderdagavond toen ik eruit ging naar Almere gekomen, maar hij had er geen behoefte aan om op televisie te komen. De eerste dag dat ik thuis was, heb ik voor iedereen cadeautjes gekocht. [...]
----------------------------------------------------
Ik denk zelf meer aan een crimineel heden: laster.
Wat laat die Spaskwal zich weer kennen zeg. Vooral dat stukje over de zogenaamde permanente dronkenschap van GJ is echt zwaar onder de gordel. Zeker omdat het slachtoffer zich niet eens kan verdedigen.
[Dit bericht is gewijzigd door zeman op 07-12-2001 01:28]
Tijdens de live uitzending wilde de moeder van Gert-Jan kwijt hoe haar zoon inelkaar steekt. De emoties overspoelden haar en zij begon zodra ze de kans kreeg uitvoerig te vertellen over het lief , maar voornamelijk het leed, wat haar bind aan haar zoon.
Zo vertelde zij dat haar zoon vreselijk egocentrisch was en zeer op geld belust, nooit tijd voor haar had, altijd zijn zin doordreef, gokverslaafd is en driftig speculeerde op de aandelenmarkt maar nimmer zijn inkomsten deelde met zijn bloedeigen moeder terwijl de andere kinderen, die moesten leven van een bijstandsuitkering haar meenamen naar een stacaravan in Ermelo en boodschappen deden bij de Aldi, stuurde Gert-Jan vrolijke kaartjes vanuit verre oorden zoals Florida . Hij schroomde niet om eens per jaar de familie uit te nodigen voor een dia avond waarop hij de prachtige foto's met overdadige luxe liet zien aan zijn broer en zussen.
Abrupt onderbrak Patty haar klaagzang in de live uitzending , de uitsmijters van BBStudio stonden al klaar om haar van het podium te verwijderen terwijl zij nog even doorsputterde. Gelukkig voor Gert-Jan kreeg zij niet de kans om haar verhaal kracht bij te zetten door voor het oog van de camara's te vertellen naar de echte beweegredenen van haar zoon.
Voor het geval het u is ontgaan, achter de bank zat een arts die direct ingreep en een injectie met spierverslappende middelen inspoot in de billen van de moeder van Gert-jan.
Overigens is ons door een zeer betrouwbare bron verteld dat de bezoekjes van Gert-Jan aan de DBK zo'n 4X per dag er slechts toe dienen om hem een aantal glazen alcohol toe te dienen zodat hij in het arme gedeelte geen ontwenningsverschijnselen krijgt.
bron:weekend
Sorry ben nieuw hier
quote:Hummie was vroeger een vrouw.
Op donderdag 06 december 2001 13:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Patty was vroeger een man.
quote:Hahaha Linus!
Op vrijdag 07 december 2001 02:19 schreef Linus het volgende:
Loedertje in welke weekend stond die dan, ik heb ze allemaal hiervan mijn vader maar ik heb niks kunnenn vinden.Sorry ben nieuw hier
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 01:12 schreef Loedertje het volgende:
Patty snoert mond van moeder Gert-Jan tijdens de uitzending
Overigens is ons door een zeer betrouwbare bron verteld dat de bezoekjes van Gert-Jan aan de DBK zo'n 4X per dag er slechts toe dienen om hem een aantal glazen alcohol toe te dienen zodat hij in het arme gedeelte geen ontwenningsverschijnselen krijgt.bron:weekend
quote:
Op maandag 03 december 2001 02:26 schreef audrey het volgende:Afgelopen donderdag iedereen nog gezien. Buiten het huis hebben we het altijd heel gezellig, we lopen altijd te mindfukken als we bij elkaar zijn
Vorige week trouwens ook Sabine, Hieke, Annette en Jolanda gezien. Nog een leuke roddel voor jullie: Annette ( BB2) heeft echt iets met Ruud ( BB1) Maar jullie hebben het niet van mij
Aha, ben er inmiddels achter dat het die andere blonde is uit de achterhoek ofzo
[Dit bericht is gewijzigd door danosa op 07-12-2001 16:50]
Linus, wat een dropperige reactie!
quote:Anette was toch dat viswijf uit Volendam!!
Op vrijdag 07 december 2001 16:45 schreef danosa het volgende:
Is Anette (BB2) niet die blonde secretaresse?
Hebben zij en Ruud nu een romance?Aha, ben er inmiddels achter dat het die andere blonde is uit de achterhoek ofzo
Hieke wordt waarschijnlijk omroepster bij Yorin.
quote:Twente!
Op vrijdag 07 december 2001 18:40 schreef schatje het volgende:
Anette was toch dat viswijf uit Volendam!!
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 07-12-2001 19:44]
quote:Jeetje, weet niet meer in welk nummer het stond, ik vond dat blaadje in de lectuurmand van mijn vriendin gisterenavond en heb haar direct gevraagd of ik even gebruik mocht maken van haar computer.
Op vrijdag 07 december 2001 02:19 schreef Linus het volgende:
Loedertje in welke weekend stond die dan, ik heb ze allemaal hiervan mijn vader maar ik heb niks kunnenn vinden.
Sorry, als ik haar spreek zal ik wel vragen of ze dat blaadje nog heeft oké?
quote:Smeuïg verhaaltje hè? 'k weet niet of ik het moet geloven hoor. Die Ellen kon volgens mij best voor zichzelf opkomen en bovendien hebben we wel vaker gezien dat Ed verhalen vaak enorm op kan kloppen. Waarom heeft master Ed overigens zelf niet ingegrepen?
Schokkend!
Waarom Ellen het Spaanse BB-huis moest verlaten
Ed: 'Bewaker eiste seks voor telefoontje'Na een kortstondig verblijf in het Big Brother-huis wordt ELLEN gediskwalificeerd. Tegen de regels in heeft zij gebeld met Nederland. Volgens Ed was hij de enige die getuige was van deze gebeurtenis die verstrekkende gevolgen had voor de blonde bewoonster. 'Ellen, ik en een bewaker zaten buiten op het terras. Zij vertelde dat zij haar vriend enorm miste en dat zij niet langer zonder hem kon. En wat doet die vuile klootzak van een bewaker? Hij gaat zitten spelen met zijn mobiele telefoon en zegt: Van mij mag je wel even bellen ... Ze gaan bellen en komen vijf minuten later terug. Ellen moest iets voor hem regelen omdat zij had mogen bellen. Ik denk een financiële vergoeding. Ze werden het niet eens en de bewaker riep: Hallo, je hebt gebeld dus ik wil er iets voor terug hebben, waarop Ellen zei dat ze dan nog een keer haar vriend wilde bellen. Weer liepen ze weg. Na een tijdje dacht ik: Waar blijven ze toch, ze zijn al een kwartier weg, en liep vervolgens richting bosjes waarin ze verdwenen waren. Opeens kwam Ellen me vloekend en tierend tegemoet en vertelde dat ze had mogen bellen, maar dat haar vriendje zo overstuur was dat ze niet tot hem kon doordringen. Nadat ze de verbinding had verbroken zei Ellen tegen de bewaker dat ze dus verder niets voor hem kon doen. De Big Brother-bewaker nam er geen genoegen mee en wilde beslist een vergoeding zien. Je mag mijn klitpiercing zien, reageerde Ellen. Daar nam hij geen genoegen mee en Ellen vertelde mij dat ze de man in de bosjes seksueel had moeten bevredigen. Nauwelijks had zij haar verhaal aan mij verteld of de bewaker kwam er aan. Hij voelde waarschijnlijk dat ik het verhaal inmiddels kende, want hij vroeg of ik misschien ook even wilde bellen. Ik zei: Joh en wat verwacht je dan van mij? Moet ik je ook even lekker aftrekken in de bosjes? Wil je gauw maken dat je wegkomt! Als ik in jouw plaats bewaker was geweest had ik die telefoon in mijn zak gehouden, vuile smeerpijp die je bent! Je hebt gewoon misbruik gemaakt van die griet! Toen de volgende dag Big Brother alles ter ore kwam konden Ellen en haar bewaker onmiddelijk vertrekken.'
quote:Dit verhaal heeft hier blijkbaar postgevat maar bleek volgens Arcee, die errug nauwkeurig is met usernamen etc.
Op donderdag 06 december 2001 17:55 schreef femalehunter het volgende:GJ heeft idd gepost op FOK en mediawatchers de dag voordat hij het huis inging. Denk je dat dat de stemming zal hebben beïnvloed?
Wel schijnt iemand op verzoek van GJ hier gepost te hebben.
En dat enthousiaste reacties over deelname van GJ hier uitbleven lijkt me logisch. Niemand had ooit van hem gehoord tenslotte. Priscella daarentegen was hier wel bekend (berucht )
Alle fans moesten 'veel kusjes' hebben en iedereen bedankt!!
Leuk detail. Voor de uitzending kreeg de vriend van Daniëlle een bos bloemen in de handen gedrukt.
quote:Die hij zels had meegenomen voor Daan als ze het huis zou verlaten. Er zat een kaartje aan, met een tekst van Mark.
Op vrijdag 14 december 2001 02:14 schreef Rica het volgende:Leuk detail. Voor de uitzending kreeg de vriend van Daniëlle een bos bloemen in de handen gedrukt.
ps Rica, dat is met recht een roddel.
quote:En dus ontzettend on-topic
Op vrijdag 14 december 2001 14:23 schreef inviseble het volgende:...
Trouwens, heeft Mark die bloemen eigenlijk weer mee naar huis genomen?
quote:Nee die staan in een vaas bij mij op tafel
Op vrijdag 14 december 2001 14:39 schreef Grendel het volgende:[..]
En dus ontzettend on-topic
Trouwens, heeft Mark die bloemen eigenlijk weer mee naar huis genomen?
Wel een vaag verhaal. Zou het waar zijn? Dan is ze nog goed weggekomen. Als je aan een bullebak van een spaanse bewaker je klit laat zien, dan mag je blij zijn dat het bij bevredigen is gebleven. Maar op wat voor een manier kun je iemand nou tot bevrediging "dwingen". Dan lijkt me verkrachten 'makkelijker'...
quote:BAH!!!!!
'Onze Patty Brard, de presentatrice der presentatrices
ik heb nog nooit, nee echt NOOIT iemand zo slecht zien presenteren.
(nee, ik kan het niet beter, maar ik wil dat ook niet)
quote:Het was ook cynisch bedoeld!!
Op vrijdag 14 december 2001 15:58 schreef masterzipper het volgende:[..]
BAH!!!!!
![]()
![]()
Laat me niet lachen!!
ik heb nog nooit, nee echt NOOIT iemand zo slecht zien presenteren.
![]()
![]()
![]()
(nee, ik kan het niet beter, maar ik wil dat ook niet)
quote:Oh, dat wist ik niet dat hij die zelf mee had genomen. Zag alleen dat hij die van iemand aangerijkt kreeg. Was alweer helemaal paraplot aan het denken.
Op vrijdag 14 december 2001 14:23 schreef inviseble het volgende:[..]
Die hij zels had meegenomen voor Daan als ze het huis zou verlaten. Er zat een kaartje aan, met een tekst van Mark.
Eerst zorgen ze dan de vriend van Daan met een bloemetje in beeld is (terwijl ze weten dat er veel voor Daan wordt gebeld) en daarna doet Patty nog even een oproepje om te bellen...
quote:Erg leuk. Die BB-redactie toch.
Op vrijdag 14 december 2001 02:14 schreef Rica het volgende:Leuk detail. Voor de uitzending kreeg de vriend van Daniëlle een bos bloemen in de handen gedrukt.
Van Prive site:
Na de beelden te hebben gezien van 'Big Brother' zijn Frank en Kelly heel anders over hun mede-bewoners gaan denken! Frank is woedend op Andries en Kelly walgt van Diane! Beiden voelen zich behoorlijk bedrogen door deze twee mensen, terwijl zij dachten dat het vrienden voor het leven waren geworden...
Ben errug benieuwd naar het hele stuk en jammer genoeg net bij de kapper geweest
Hij heeft z'n oude leventje weer opgepakt.
Frank uit BB heeft na zijn vertrek absoluut geen last gekregen van
misplaatste sterallures. natuurlijk pakt hij wel z'n snabbeltjes mee en
laat hij zich de aandacht lekker aanleunen.
Maar Frank is voornamelijk bos. Hij had nooit verwacht dat zijn maatje
Andries hem zo verschrikkelijk zou teleurstellen.
Het is echt niet te geloven wat die gozer allemaal uitvoert in het huis!
Frank is boos. Andries misbruikt Diane op een ongelofelijke manier en slijmt daarnaast aan alle kanten bij de andere bewoners om die verdomde eindstreep te halen !
Vreselijk ! Dat Diane hem niet dooheeft, verbaasd me niks.
Zij is toch een beetje labiel. Om te kunnen blijven dacht ze met sex met Andries de oplossing was. Nu dacht ze daar in het dagelijks leven ook verder mee te komen maar dat leip helaas verkeerd af... Haar baantje is ze kwijt.
Daar tegen zou bij BB haar nacht met Andries toch wel eens haat redding geweest kunnen zijn. En Andries? Die lacht in zijn vuistje.
Jezus wat is die mij achteraf vies tegengevallen. En dat te bedenken dat ik hem als m'n maatje zag. Onverstelbaar!.
Ik gun hem niets meer, nog geen dubbeltje. En ik hoop maar dat televisiekijkend Nederland hem ook door gaat krijgen. Hij is absoluut de laatste die van mij mag winnen.
Frank is ervan overtuigd dat met het vertek van Kelly BB ten einde is.
Ja' er is nu niets meer aan. Het is over en uit. Maar voor Kel ben ik blij dat ze eruit is. Want ze had het denk ik niet echt veel langer getrokken. Net als ik was zijn in het Arme deel niet te genieten. Wat dat betreft voel ik haar onvoorstelbaar goed aan. En zeg nou zelf, Kelly kostje is toch gekocht?
Zij hoefde daar niet perse BB voor te winnen.
Ik geloof dat ze al een platencontract op zak heeft en een lucratieve aanbieding voor de Playboy.
En weet je, ik gun het haar van harte.
Laat Gert-Jan dan maar met de peon naar huis gaan.
Die strijdt tenminste met open vizier.
Dat kan ik dan wel waarderen. En anders Sandy, dat is zo'n schatje. Ach het kan me eigenlijk niet eens zo heel veelschelen zolang Andries maar niet wint!!!.
Bron Prive week 52
Maar BB was ook al bietje afgelopen toen jij er uit moest Frenkie!
quote:Ja precies!
Op woensdag 19 december 2001 21:36 schreef Rica het volgende:
Goh, die Frenk! Als je dit leest en rekening houdt met zijn zwak voor Diane en tikkeltje jaloersheid voor Dries, heeft ie gewoon heel erg gelijk!Maar BB was ook al bietje afgelopen toen jij er uit moest Frenkie!
"Labiele Diane maakte mij belachelijk"
Ze is trots op zichzelf.
Stilletjes hooptje Kelly met haar televisieoptreden het onderwerp transseksualiteit een beetje uit de taboesfeer te halen en haar
missie is meer dan volbracht.
Thuis bij haar ouders, na een paar uur uitgebreid winkelen. kijkt
een tevreden Kelly terug op bijna honderd dagen BB.
Ik heb nergens spijt van, Kelly steekt gelukzalig rondkijkend een sigaretje op. Natuurlijk schrok ik me rot toen ik zag dat ik naar ik dacht de donkere slaapkamers zo enorm verlicht de huiskamers van Nederland binnenkwamen.
Sprong ik daar lekker met mijn benen wijd het bed in....
Tja dat is gebeurt, niets meer aan te doen. En ja, denk ikdan maar snel, we zijn allemaal in ons nakie geboren.
Dis niets nieuws onder de zon wat ik daar per ongeluk liet zien.
Ook de badscene met Diane toen we elkaar aan het tongzoenen waren-was best heftig om terug tezien.
Op televisie lijkt het heel wat, maar het was louter alleen om Frank te stangen. Niet wetende natuurlijk dat hij zo uit z'n dak zou gaan.
Van diepere gevoelens tussen mij en Diane was absoluut geen sprake.
Sterker nog, nu Kelly het een en ander van Diane heeft teruggezien, zijn zelfs de vriendschappelijke gevoelens die de Diva voor de roodharige koesterde als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik heb haar nog een heel lieve afscheidsbrief geschreven. Nou, dat had ik wel kunnen laten. Ze heeft me gewoon belachelijk gemaakt en me zonder greintje respect behandeld. Ze wist wat er gebeurt was tussen Andries en mij, maar blijkbaar kon ze toch niet wachten om zich zodra ik in het andere team terecht kwam op hem te werpen.
Walgelijk vind ik dat!!
Ach het geeft maar aan hoe labiel dat meisje is. Wat zeg ik meisje, ze is verdorie 31 jaar, tien jaar ouder dan ik.
Nou, dan ben ik toch een heel stuk verder met m'n 21 lentes.
Maar Andries was er toch zelf bij?
Die neem ik niets kwalijk. Andries heeft mij duidelijk gemaakt geen liefdesrelatie te willen in het huis.
Dat onze verhoudeing zich in het huis niet verdiepte, had bovendien echt niets te maken met mijn verleden als jongen.
Hij reageerde daar juist heel koel op.
Niet een beetje te koel? Nee Hoor.
Kelly wil geen kwaad horen over haar maatje Andries. Hij vind mij een supermodel en heeft zeker geen spijt van onze nacht samen.
Dat Diane dat beetje gerommel dat ze met Andries heeft zo opblaast, is haar probleem. Ik ben er voor honderd procent van overtuigd dat Andries niets in haar ziet.
Hij valt op donkere types en zeker niet op zo'n labiele en negatieve persoonlijkheid als Diane.
Ze heeft mooi pech gehad.
Het is haar eigen stomme schuld als ze straks gebroken het huis uit komt. Ik ben het dan ook niet met Frank eens als hij zegt dan Andries over lijken gaat.
Volgens mij is dat juist onze Diane. Let maar op.
Over haar transseksualiteit wil Kelly het ondanks dat met name dat aspect van haar een beroemdheid maakte, eigenlijk niet meer hebben.
Ik heb voor mijn gevoel mijn doel bereikt. Ik stapte het huis in met de hoop de transseksualiteit een beetje uit de taboesfeer te halen. Ik denk dat me dat redelijk gelukt is. Verder wil ik dat deel van mijn leven nu achter me laten.
Het is voorbij.
Trouwens een man heb ik me sowieso nooit gevoeld.
Hooguit een jongetje in de puberteit. En zeg nou zelf, heb ik nu niet met een playboy-contract op zak bewezen dat ik op en top een vrouw ben.
Kelly vind de aandacht die ze nu volop krijgt helemaal geweldig.
Een kapper die speciaal voor mij open gaat, een platencontract die me zo maar wordt aangeboden en dan heb ik het nog niet eens over al die andere uitnodigingen... Ik ben er echt een beetje stil van.
Maar ik ga echt niet naast mijn schoenen lopen hoor.
Ik ben me er van bewust dat het straks allemaal zomaar weer afgelopen kan zijn. En dan ga ik lekker een opleiding visagie en grime volgen.
Bron Prive week 52
quote:Blijft toch een kleinzielig jaloers mannetje. Kan nog steeds niet verkroppen dat hij niet Diane kon krijgen. Volgens mij is hij nog steeds een beetje verliefd op Diane.
Op woensdag 19 december 2001 21:17 schreef powergirl het volgende:
Ex-Big Brother Frank woedend: Andries mag absoluut niet winnen.Typisch Frank gelul
quote:Albert Verlinde als ik van iemand
Op woensdag 19 december 2001 21:53 schreef schatje het volgende:
Ondanks de veelbelovende titel The Battle is BB een in elkaar geflanst flutprogamma dat op allerlei gedachten hinkt.Patty Brard kan nog zo hard roepen hoe 'fantastisch' het allemaal is, maar elke uitzending van Big Brother The Battle straalt paniek uit van een team progammamakers dat van gekkigheid niet meer weet hoe ze nog een beetje redelijke kijkcijfers bij elkaar moeten toveren.
De zeldzame keren dat ik voormalige realityprogamma bekijk zie ik elke keer een ander progamma: de ene keer is het een soort Staatsloterijshow waarbij bewoners halsbrekende gymnastische toeren uit moeten halen, een andere keer is het soort Now or Never, waarin angsten en fobieen overwonnen moeten worden en zie ik Kelly bedolven worden onder de maden en weer een andere 'loser' geconfronteerd worden met slangen in zijn broek en de laatste keer zag ik hoe twee dames in leren pakjes betaald seksueel hitsig stonden te doen met Andries en leek BB ineens weer op Sex voor de Buch.The Battle lijkt helemaal nergens meer op en zeker niet meer op de realityshow die het ooit was.Van een show waarin gewone mensen centraal staan stonden, is het een rariteitenkabinet geworden en dat is zonde.
(Albert Verlinde in de Prive)
quote:Nou volgens betrouwbare bron heb ik vernomen dat Diane de 40 al gepasseerd is (45 of 46), zij heeft echter enkele jaren geleden plastische chirurgie ondergaan. Hierbij zijn helaas (voor haar) enkele dingen fout gegaan. De paar vrienden die zie vroeger nog had, willen niks meer met haar te maken hebben, omdat ze zonder hun toestemming om de ogen, neus, buik en borsten van deze 4 voormalige vrienden heeft laten aanmeten.
Op woensdag 19 december 2001 22:51 schreef schatje het volgende:
Wie weet wat de werkelijke leeftijd is van Diane?
Ik las ergens dat ze niet 31 is maar 34.
Voor dat Diane het BB-huis inging liep ze dan ook bij een psychiater (betrouwbare bron), omdat ze heel veel problemen heeft met het feit dat ze al een oudere geest heeft, maar dan in een jonger lichaam.
quote:
Op donderdag 20 december 2001 13:52 schreef Mickel het volgende:[..]
Nou volgens betrouwbare bron heb ik vernomen dat Diane de 40 al gepasseerd is (45 of 46), zij heeft echter enkele jaren geleden plastische chirurgie ondergaan. Hierbij zijn helaas (voor haar) enkele dingen fout gegaan. De paar vrienden die zie vroeger nog had, willen niks meer met haar te maken hebben, omdat ze zonder hun toestemming om de ogen, neus, buik en borsten van deze 4 voormalige vrienden heeft laten aanmeten.
Voor dat Diane het BB-huis inging liep ze dan ook bij een psychiater (betrouwbare bron), omdat ze heel veel problemen heeft met het feit dat ze al een oudere geest heeft, maar dan in een jonger lichaam.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 20-12-2001 20:15]
Andries is een slet, een echte slettebak.Mijn respect voor hem heeft hij verknald.Voor zijn ouders vind ik het heel triest.
(Kelly in Story)
( Bedankt Schatje!)
quote:Als Frank in de live uitzending zit dan is opzeker dat Diane eruit gaat.
Op donderdag 20 december 2001 19:51 schreef Koos Voos het volgende:
uit onbetrouwbare bron : Franky zit in de live uitzending !
quote:Typisch Kelly. Ze houd gewoon alle mogelijkheden open. Ze denkt natuurlijk je weet maar nooit. Misschien mag ik nog een keer bij hem....
Op donderdag 20 december 2001 19:44 schreef Spablauw het volgende:
Kelly wil geen kwaad horen over haar maatje Andries. Hij vind mij een supermodel en heeft zeker geen spijt van onze nacht samen.
(Kelly in Prive)Andries is een slet, een echte slettebak.Mijn respect voor hem heeft hij verknald.Voor zijn ouders vind ik het heel triest.
(Kelly in Story)
![]()
![]()
![]()
( Bedankt Schatje!)
quote:
Op donderdag 20 december 2001 13:52 schreef Mickel het volgende:[..]
Nou volgens betrouwbare bron heb ik vernomen dat Diane de 40 al gepasseerd is (45 of 46), zij heeft echter enkele jaren geleden plastische chirurgie ondergaan. Hierbij zijn helaas (voor haar) enkele dingen fout gegaan. De paar vrienden die zie vroeger nog had, willen niks meer met haar te maken hebben, omdat ze zonder hun toestemming om de ogen, neus, buik en borsten van deze 4 voormalige vrienden heeft laten aanmeten.
quote:Mooi dat wildvreemde mensen meteen maar denken te weten hoe die relatie werkelijk in elkaar zit. Zou het maar rustig even afwachten om daar een oordeel over te geven tot beide in de buitenwereld staan.
Op donderdag 20 december 2001 20:02 schreef schatje het volgende:
Ik kijk elke dag BB en was blij toen Coos het Huis moest verlaten en daarna die Pascal, twee walgelijke kereltjes.Nu is Andries er nog: het verwend manipulerend ventje.Trouwens, ik heb nooit mijn stem kunnen uitbrengen.Ik geloof niet dat dit op een eerlijke wijze verloopt.Het enige wat echt en oprecht is, is wat in Story staat.Kelly is mijn favoriet en Danielle is ook een lief meisje.Gelukkig heeft zij die Andries niet de kans gegeven om haar te gebruiken zoals hij bij Diane doet.Hij gebruikt haar alleen maar om zijn zin te krijgen en daarna laat hij haar gewoon vallen.Maar ik hoop dat Diane later toch inziet wat voor persoonlijkheid Andries heeft.
Mevr.Pereira, Roermond
quote:Dat wil ze never nooit meer hoor!!
Op donderdag 20 december 2001 20:06 schreef marky het volgende:[..]
Typisch Kelly. Ze houd gewoon alle mogelijkheden open. Ze denkt natuurlijk je weet maar nooit. Misschien mag ik nog een keer bij hem....
quote:Ik durf er op te wedden dat ze het wel wil... ze krijgt het alleen niet.
Op donderdag 20 december 2001 20:10 schreef schatje het volgende:[..]
Dat wil ze never nooit meer hoor!!
quote:Droom maar lekker door want ze wil het absoluut niet meer.
Op donderdag 20 december 2001 20:12 schreef marky het volgende:[..]
Ik durf er op te wedden dat ze het wel wil... ze krijgt het alleen niet.
quote:Hahahah! Denk je dat ze nog één moment aan die blonde tekkel denkt, behalve als ze haar er naar vragen? Ze gaat nu pas beginnen met dr leven terwijl die Dries de rest van zn leven in Drachten gaat slijten, waar hij over twintig jaar nog mensen loopt te vervelen over hoe 'extreem' hij wel niet was in BB.
Op donderdag 20 december 2001 20:12 schreef marky het volgende:[..]
Ik durf er op te wedden dat ze het wel wil... ze krijgt het alleen niet.
quote:Hoe weet je dat zo zeker. Ik heb kally wel vaker op een leugentje betrapt.
Op donderdag 20 december 2001 20:17 schreef schatje het volgende:[..]
Droom maar lekker door want ze wil het absoluut niet meer.
Ze doet net of Andries de geen was die haar besprong terwijl dat toch echt anders om was.
quote:Ze denkt nog aan iedere inch van Andries.
Op donderdag 20 december 2001 20:24 schreef Rica het volgende:[..]
Hahahah! Denk je dat ze nog één moment aan die blonde tekkel denkt, behalve als ze haar er naar vragen? Ze gaat nu pas beginnen met dr leven terwijl die Dries de rest van zn leven in Drachten gaat slijten, waar hij over twintig jaar nog mensen loopt te vervelen over hoe 'extreem' hij wel niet was in BB.
quote:Je projecteert!
Op donderdag 20 december 2001 20:29 schreef marky het volgende:[..]
Ze denkt nog aan iedere inch van Andries.
quote:
Op donderdag 20 december 2001 19:54 schreef schatje het volgende:
Diane stemt op Danielle.Seks is meer waard dan vriendschap.Goed zo Danielle, dat je eer meer waard is dan geld.Arme ouders en de ex van Andries.Hij doet alles voor geld.Diane, wordt volwassen, weg met die duim!
Mevr.Dropper, Breda
quote:WHAAAAAAAAAAAAAAAA Deze ga ik als undersign nemen!!!!!!!!!
Op donderdag 20 december 2001 20:02 schreef schatje het volgende:
Het enige wat echt en oprecht is, is wat in Story staat.
quote:GJ is een kerel die deugd!!
Op donderdag 20 december 2001 20:24 schreef Lionsguy het volgende:
Wat is Schatje toch leuk.
Heb wel een vraagje.
Je walgt van Coos, Pascal en Andries.
Zijn er nog kerels die wel deugen, anders zou ik veronderstellen dat je gewoon mannen haat.
quote:Antonio Sabato Junior
Op donderdag 20 december 2001 21:33 schreef schatje het volgende:[..]
GJ is een kerel die deugd!!
De allermooiste kerel op deze aarde is Antonio Sabato Junior.Jezus, wat is die walgelijk mooi.Maar die heeft niks met BB te maken dus...
quote:jerneykloon! slotje
Op donderdag 20 december 2001 21:33 schreef schatje het volgende:[..]
GJ is een kerel die deugd!!
De allermooiste kerel op deze aarde is Antonio Sabato Junior.Jezus, wat is die walgelijk mooi.Maar die heeft niks met BB te maken dus...
quote:Geen enkele vrouw wil Andries niet na het zien van zijn doen en laten in BB.Misschien maakt hij kans bij zielige types.Daar zal hij het mee moeten doen.Zelfs z'n ex zal hem niet terug nemen mocht hij dat willen.
Op donderdag 20 december 2001 20:28 schreef marky het volgende:[..]
Hoe weet je dat zo zeker. Ik heb kally wel vaker op een leugentje betrapt.
Ze doet net of Andries de geen was die haar besprong terwijl dat toch echt anders om was.
En het was Andries dus wel die Kelly besprong.Misschien moet je wat aan je oogjes doen!!
quote:Wat bedoel je?
Op donderdag 20 december 2001 21:45 schreef SEMTEX het volgende:[..]
jerneykloon! slotje
quote:Dank je voor de foto, Rica.De campagne die hij voor Calvin Klein heeft gedaan is helemaal waanzinnig!!
Op donderdag 20 december 2001 21:44 schreef Rica het volgende:[..]
Antonio Sabato Junior
quote:Jij bent behoorlijk brutaal!!
Op donderdag 20 december 2001 22:37 schreef Lionsguy het volgende:
Moet toegeven, als je op dat soort types valt ben je geen mannenhaatser.
Waarom dan in godsnaam Gert Jan, dat is toch een karikatuur van een echte man.
Zo radeloos lijkt me je ook niet.
Ik vind Thomas Acda ook leuk, brede smaak dus, maar laten we on topic blijven ok!!
quote:Volgens mij lag Andries onder. Ik heb er nog wel een paar shotjes van.
Op donderdag 20 december 2001 21:48 schreef schatje het volgende:[..]
Geen enkele vrouw wil Andries niet na het zien van zijn doen en laten in BB.Misschien maakt hij kans bij zielige types.Daar zal hij het mee moeten doen.Zelfs z'n ex zal hem niet terug nemen mocht hij dat willen.
En het was Andries dus wel die Kelly besprong.Misschien moet je wat aan je oogjes doen!!
quote:Ligt eraan wat je onder mannelijkheid verstaat. Als je een macho-beeld van mannelijkheid hebt, dan is GJ misschien een karikatuur. Maar de meeste vrouwen verwarren mannelijkheid en machisme niet met elkaar.
Op donderdag 20 december 2001 22:37 schreef Lionsguy het volgende:
Moet toegeven, als je op dat soort types valt ben je geen mannenhaatser.
Waarom dan in godsnaam Gert Jan, dat is toch een karikatuur van een echte man.
Zo radeloos lijkt me je ook niet.
quote:
Op vrijdag 21 december 2001 10:45 schreef Rica het volgende:
Hahahaha!! Hoe lang heb je zitten zoeken naar een minpuntje Gert? Je hoeft niet gelijk een minderwaardigheidscomplex te krijgen hoor!
quote:Het is een Italiaan en dit was een oude foto van hem, zijn mooiere in omloop vooral degenen voor CK en D&G
Op vrijdag 21 december 2001 10:50 schreef Gert het volgende:[..]
Ik vind de rest van die Spanjool ook niet om over naar huis te schrijven. Maar die gapende sluitspier op navelhoogte springt er echt uit.
Op de BB site las ik in het interview met Dianne dat Dianne bij het eerste terug zien van Kelly het al weer met haar aan de stok heeft gekregen.
Wat is er gebeurd, Waar ging de ruzie over, over An3s of over dingen die ze gezegt heeft over Kelly. Wie heeft de insite scoop ...
quote:Kelly wist niet dat Diane en Andries wat hadden in het Huis.Daar kwam ze pas achter toen ze eruit was en daar is ze pissig om.
Op zaterdag 22 december 2001 21:35 schreef zonn het volgende:
Mijne dames en heren roddelaars,Op de BB site las ik in het interview met Dianne dat Dianne bij het eerste terug zien van Kelly het al weer met haar aan de stok heeft gekregen.
Wat is er gebeurd, Waar ging de ruzie over, over An3s of over dingen die ze gezegt heeft over Kelly. Wie heeft de insite scoop
...
quote:Hummie zit iig in het bestuur van het COC.
Op zaterdag 22 december 2001 22:17 schreef wodka het volgende:
Hummie is lesbisch.
Lieve Diane,
Soms mag je iemand herkennen vanuit een vorig leven maar dat wil nog niet zeggen dat je er gelijk mee het bed moet in duiken.Het vlees is zwak, zegt men weleens.Een natte geest kan niet rationeel nadenken.
De beste tip die ik voor je heb, is dat je je eigen therapeut mag zijn.Luister goed naar je lichaam en geef het gevoel dat binnen in je zit, de ruimte.Diep van binnen weet je het het antwoord wel.Je moet het leren beseffen.De Goddelijk wereld weet dat je via mij om hulp hebt gevraagd, dus wat hulp daarbij is onderweg.
Wat betreft het duimen.Het is net of iemand of iets uit de Goddelijke wereld je iets duidelijk wil maken.Wat, wie en hoe, weet ik niet.Dat is voor jou persoonlijk.Zet een witte bloem naast je bed.En laat over ongeveer drie maanden weten hoe het met je is.Veel liefs, Jomanda
quote:Dat meen je niet?
Op zondag 23 december 2001 20:23 schreef Dabril het volgende:[..]
Hummie zit iig in het bestuur van het COC.
quote:
Op zondag 23 december 2001 20:45 schreef schatje het volgende:
Lieve Jomanda en de Goddelijke wereld,
Wat ik heb mogen meemaken en leren tijdens mijn verblijf in het Big Brother Huis heeft mij deugd gedaan.Mijn hersenen werken nu nog op volle toeren.In het Huis heb ik een lieve jongen leren kennen.Op het het gebied van seks klikt het tussen ons, maar verder eigenlijk niet zoveel.Ik ben verliefd op hem geworden.Mijn omgeving zegt nu dat ik die jongen moet vergeten, dat hij mij alleen maar gebruikte.Nu is mij vraag aan u of zijn gevoelens voor mij oprecht waren.
Tevens heb ik veel commentaar gekregen doordat ik het fijn vind om te duimen.Is er een verklaring voor dit gedrag Jomanda?
DianeLieve Diane,
Soms mag je iemand herkennen vanuit een vorig leven maar dat wil nog niet zeggen dat je er gelijk mee het bed moet in duiken.Het vlees is zwak, zegt men weleens.Een natte geest kan niet rationeel nadenken.
De beste tip die ik voor je heb, is dat je je eigen therapeut mag zijn.Luister goed naar je lichaam en geef het gevoel dat binnen in je zit, de ruimte.Diep van binnen weet je het het antwoord wel.Je moet het leren beseffen.De Goddelijk wereld weet dat je via mij om hulp hebt gevraagd, dus wat hulp daarbij is onderweg.
Wat betreft het duimen.Het is net of iemand of iets uit de Goddelijke wereld je iets duidelijk wil maken.Wat, wie en hoe, weet ik niet.Dat is voor jou persoonlijk.Zet een witte bloem naast je bed.En laat over ongeveer drie maanden weten hoe het met je is.Veel liefs, Jomanda
quote:Niet waar, ze heeft een DGB relatie met GJ.
Op zaterdag 22 december 2001 22:17 schreef wodka het volgende:
Hummie is lesbisch.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 26-12-2001 11:25]
quote:Het was al geplaatst, maar ingekort.
Op dinsdag 25 december 2001 19:53 schreef MMXMMX het volgende:
Het is geloof ik al eens geplaatst maar als ik me vergis dan is het nu bij deze gedaan door mij .
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 25-12-2001 20:23]
quote:Volgens mij is dat niet zo in het stukje geschreven en bedoelde ze daar ook Andries niet mee maar Frank die haar aan de haren trok toen ze met Kelly aan het tongen was.
Op dinsdag 25 december 2001 17:51 schreef schatje het volgende:
Een zeurderige, hysterische duimelot
Diane zegt in het Haarlemsdagblad dat dit beeld dat de kijkers van haar hebben gekregen niet klopt.En daar baalt ze van.BB laat volgens haar alleen de uitwassen zien.De bewoners moesten door haar toedoen vaak lachen, maar dat vrolijke wordt dan niet uitgezonden in.Ze hoopt dat de mensen haar snel vergeten en haar normale leven weer kan oppakken.
Een donderdagavond na de exit was er een feestje maar verder heeft ze het rustig aan gedaan.Ze zit niet zo op een interview en al helemaal niet een foto te wachten.
Ze vindt wel dat ze misleid is omdat haar verzekerd was dat het blootgebeuren zoals in het begin niet zou worden uitgezonden.Het werd immers vroeg uitgezonden en dan kijken er ook kinderen.Het zou een net progamma blijven.
Over Andries zegt ze: 'Het is toch ook niet normaal wanneer iemand aan je haren trekt omdat hij je wil zoenen.'
Het geld was niet de reden voor haar om mee te doen.Ze vindt verder dat haar doel is bereikt.Ze is veel zekerder geworden, heeft leren omgaan met haar karakter.
Daarom was ze ook blij dat ze naar huis mocht gaan.Volgens haar hadden veel mensen verwacht dat ze hysterisch zou worden.Maar datgene was nou het typisch vertekende beeld dat was ontstaan.In al die dagen zijn maar een paar uitbarstingen geweest aldus Diane.
Haarlemse weer thuis na Big Brother-avontuur
'Ze laten alleen de uitwassen zien'
HAARLEM - Een zeurderige, hysterische duimelot. Dat beeld hebben veel kijkers van Big Brother van de Haarlemse Diane Hendriks (31) gekregen. ,,Maar dat klopt absoluut niet. ''
,,Daar baal ik wel van. In de dagsamenvatting laten ze alleen de uitwassen zien. Heel vaak gierden de bewoners het uit van het lachen door mijn toedoen, maar die vrolijke kant wordt niet uitgezonden. Wat dat betreft hoop ik dat de mensen me over een week weer vergeten zijn en ik mijn normale leven kan oppakken.''
In de Haarlemse binnenstad is het deze zondagmiddag een drukte van belang. Veel mensen doen inkopen in de winkels en de markt. Ook bij café Studio zit de kerststemming er al in. Diane had graag kerst in het Big Brother huis willen vieren, maar werd donderdagavond door de kijkers naar huis gestemd. ,,Het voordeel van Kerstmis is weer dat je vrienden en familie je dan goed opvangen. Veel mensen hebben deze dagen vrij. Donderdagavond was er al meteen een feestje bij mij thuis, maar verder heb ik het vrij rustig aan gedaan.''
Uiteraard heeft ze ook al van veel mensen gehoord en op enkele videobanden gezien hoe ze de afgelopen 104 dagen aan het Nederlandse publiek is gepresenteerd. ,,Ik zou zo weer meedoen. Met twaalf mensen opgesloten zitten en altijd die camera's op je gericht is prima, maar dan wel 24 uur per dag uitzenden. Voor de eerste Battle moest iemand 36 uur wakker blijven. Die heb ik 34 uur gesteund met praten, veel zingen, rare typetjes doen en dergelijke. Uiteindelijk werd het nog even serieus en heb ik verteld over een miskraam. Uitgerekend dat wordt dan uitgezonden'', geeft Diane als voorbeeld.
In een van de eerste weken had Diane ook deel aan een omstreden uitzending waarin veel werd gedronken, gescholden en gevreeën. Vooral mensen met kleine kinderen belden boos naar de omroep vanwege deze uitspattingen op de vroege avond. ,,Wat dat schelden betreft, ga je wel eens te ver wanneer je tot het uiterste wordt gedreven. Het is toch ook niet normaal wanneer iemand aan je haren trekt omdat hij je wil zoenen'', betoogt Diane, terwijl ze steeds rustig haar zinnen formuleert.
Op een interview en al helemaal een foto zit ze niet echt te wachten, maar de geboren en getogen Haarlemse ziet het wel als een mogelijkheid om dingen recht te zetten. Zoals de douche- en badmomenten die iedereen op televisie kon zien. ,,Ik ben niet zo'n blootloper. Op het strand ga ik bewust niet topless zonnen. Toen ik de week voor de uitzending de erg open badkamer zag, had ik daar problemen mee. Ik twijfelde of ik wel zou meedoen, maar er werd mij verzekerd dat het een net programma zou blijven. Het werd immers vroeg op de avond uitgezonden en dan kijken er nog veel kinderen. Nou, achteraf gezien was dat best wel misleidend.''
Maar ook de slaapkamergeheimen werden gedeeld. ,,Het is daar echt stikdonker, maar ze hadden duidelijk betere infraroodcamera's dan tijdens de eerste twee series van Big Brother. Die series zijn toch je uitgangspunt, al lijkt dat naïef. In de eerste series werden de bewoners redelijk beschermd, maar nu zijn bewust bepaalde mensen bij elkaar gezet zodat er bij voorbeeld ruzies zouden ontstaan. Ook was er steeds volop drank verkrijgbaar. Normaal drink ik wel, maar ben ik niet dronken. Nu was ik drie keer echt dronken'', merkt ze ietwat beschamend op, terwijl na een bak koffie nog een spa bestelt.
De douanebeamte had zich ik juli aangemeld, werd geselecteerd, kon geen langdurig verlof nemen en nam daarom ontslag. ,,Je krijgt wel startgeld, maar daar kan je net je huur van betalen. Maar voor mij was de hoofdprijs van een miljoen gulden niet de reden om mee te doen. Ik heb altijd het hart op mijn tong liggen, wil alles regelen, ben dan koppig en eigenwijs. Aan mijn karakter kan ik niet zo veel meer veranderen, maar in het huis heb ik er wel mee leren omgaan. Ik kan dan impulsief reageren, maar het daarna weer uitpraten. Je kan daar niet weglopen. Ik heb ook gezien dat het niet altijd aan mezelf ligt. Wat dat betreft heb ik mijn doel bereikt. Ik voel me nu veel zekerder. Daarom had ik er ook vrede mee toen ik het huis uit moest. Maar blijkbaar hadden veel mensen erop gerekend dat ik hysterisch zou worden. Dat is nou typisch dat vertekende beeld dat is ontstaan. In al die dagen zijn het echt maar een paar uitbarstingen geweest'', benadrukt de eigenlijk helemaal niet zo roodharige.
Hoe het de komende tijd verder gaat weet ze nog niet. In ieder geval gaat ze op zoek naar een baan en veel familie en vrienden zien. Verder wordt ze donderdag bij de laatste nominaties en bij het slotfeest verwacht. Enkele vriendschappen wil ze wel voortzetten. ,,Omdat je lange tijd met zijn allen bij elkaar zit bouw je daar vriendschappen en relaties op, maar als je daar de deur achter je dicht doet stap je weer in de eigen leven. Ik hoef niet beroemd te worden of een plaatje op te nemen. Ik wordt nu wel op straat herkend en krijg juist veel positieve reacties, maar ik hoop toch dat de mensen me over een week weer zijn vergeten.''
Frans van den Berg
maandag, 24-12-2001 12:58
Met dank aan MediaWatchers
quote:Oke, mijn foute interpretatie!!
Op woensdag 26 december 2001 10:54 schreef marky het volgende:[..]
Volgens mij is dat niet zo in het stukje geschreven en bedoelde ze daar ook Andries niet mee maar Frank die haar aan de haren trok toen ze met Kelly aan het tongen was.
quote:Dus Frank is gewoon jaloers. Frank was al jaloers tijdens zijn verblijf in het huis.
Op woensdag 26 december 2001 22:23 schreef schatje het volgende:
Op een vraag gesteld bij de buren waarom Frank zo lelijk deed tegen Leo antwoordde hij: 'Leo heeft dat nodig omdat meneer meer in dromenland is dan bezig met het project.Zijn familie bevestigde dit en vonden het jammer dat ik eruit was'.
Hij is nog steeds verbitterd als het om Andries gaat.Hij zal hem ook de waarheid zeggen 30 december.Hij vindt dat An3 en Diane niet eerlijk zijn geweest.
quote:Vraag me af waar ze zich bij story zo druk om maken. Hij wil niet meer voor de klas. Als ze bij story nu eens een keer het programma zouden volgen dan was dat toch wel duidelijk geweest. Hij heeft ook niet de ilusie nog voor de klas te komen.
Op donderdag 27 december 2001 15:17 schreef schatje het volgende:
Andries is niet meer welkom op school!
De woordvoeder van het Lyceum van Drachten windt er geen doekjes om: 'Andries De Jong is hier niet meer welkom! Waarom niet? Kijkt u soms geen tv?' waren de enige woorden die de goede man eraan wilde vuilmaken.
Ook ex Big Brother-Huis bewoonster Kelly liet er vorig week in gesprek met Story geen twijfel over bestaan hoe zij denkt over de toekomst van Andries als leraar: 'Andries is gewoon een slet, ik denk dat hij de eerste vier jaar niet meer voor de klas zal staan!'
Het gedrag van Andries in BB is dus zewker niet onbesproken gebleven.
Zijn wisselende contacten met Kelly, Audrey en Diane heeft niet iedereen kunnen waarderen.
De redactie van Story is benieuwd naar de reacties van de lezers.
Vindt u dat Andries straks weer gewoon als leraar voor de klas kan gaan staan?
Valt wel op dat alle negatieve stukjes over Andries uit de koker van de story komen.
quote:jaaaammmmmaaaarrrr, dit is niet van toepassing, want Andries heeft zelf al meerdere malen te kennen gegeven dat hij NIET meer voor de klas wil, voorlopig.
Op donderdag 27 december 2001 15:29 schreef lieffie het volgende:
Als ik nog op school had gezeten en ik zou Andries als leraar krijgen zou ik hem absoluut niet meer serieus nemen. Ik denk dat hij voorlopig niet meer echt welkom is op scholen, elke scholier zal hem uitlachen en 'pesten'.
quote:Get A Life!!
Op donderdag 27 december 2001 19:40 schreef Lionsguy het volgende:
Gut gut. Wat een nivo.
Stukken uit dat vieze roddelblad Story worden serieus aangehaald. En dat terwijl iedereen weet dat Story alleen maar leugen en sensatie publiceert.
Zegt wel iets over het nivo hier. Het Story publiek is losgebroken. Vandaar al dat vuil over Andries.
Zijn we soms een beetje ziek aan het worden?
Zijn er nog dokters in de zaak, geestesziekten zijn besmettelijk
quote:
Op donderdag 27 december 2001 19:48 schreef schatje het volgende:
Kelly gaat bloot
We hadden het al verwacht of misschien gehoopt: BB Kelly gaat uit de kleren!
Voor een bekend mannenblad wel te verstaan.Kelly poseert in het februarinummer en als we insiders mogen geloven krijgt zij voor de gewaagde plaatjes een bedrag van 75 mille!
Niet slecht voor iemand, die het een paar maanden geleden nog moest doen met een modaal salaris!
(bron: Party)
quote:zeker weer zo'n homoblad
Op donderdag 27 december 2001 22:46 schreef SEMTEX het volgende:[..]
quote:Jij moet het weten!!
Op donderdag 27 december 2001 22:58 schreef Lionsguy het volgende:[..]
zeker weer zo'n homoblad
quote:Fuck!!!!
Op zondag 30 december 2001 16:38 schreef schatje het volgende:
Kelly vanavond bij Mental Theo, TMF!!
quote:Ik heb wel een keer gezien dat Andries haar aan d'r haren trok om te zoenen. Zag er een beetje s-mmerig uit. Ze vertelde later dat ze daar van baalde dat hij dat had gedaan. Het klopt wel wat Diane zegt.
Op woensdag 26 december 2001 10:54 schreef marky het volgende:[..]
Volgens mij is dat niet zo in het stukje geschreven en bedoelde ze daar ook Andries niet mee maar Frank die haar aan de haren trok toen ze met Kelly aan het tongen was.
quote:en toch vind ik dat ze wel een mooi lichaam heeft, ze zag er op dat podium met dat play-back liedje ook weer erg goed uit...
Op donderdag 27 december 2001 22:46 schreef SEMTEX het volgende:[..]
quote:SEMTEX vreest de competitie van Kelly
Op donderdag 03 januari 2002 00:35 schreef supergirl het volgende:[.. Semtex vindt Kelly nix ..]
en toch vind ik dat ze wel een mooi lichaam heeft, ze zag er op dat podium met dat play-back liedje ook weer erg goed uit...
We hebben een nieuwe Fok!-babe "Kelly" Ohh Yesss Nu de foto's nog
quote:Mooi lichaam? Puur een mannenlichaam met tieten.
Op donderdag 03 januari 2002 00:35 schreef supergirl het volgende:[..]
en toch vind ik dat ze wel een mooi lichaam heeft, ze zag er op dat podium met dat play-back liedje ook weer erg goed uit...
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 03-01-2002 22:46]
quote:hee das leuk Edje komt ook nog even langs om zijn mening te geven...... als je het niet van te voren wist zou jij niet geweten hebben dat het een 'mannenlichaam met tieten was' lijkt mij, marky.
Op donderdag 03 januari 2002 09:16 schreef marky het volgende:[..]
Mooi lichaam? Puur een mannenlichaam met tieten.
Gert-Jan was hevig teleurgesteld dat hij derde werd.Lange tijd stond hij in de pools op nummer een als de doodgeverfde winnaar, maar het heeft niet zo mogen zijn.In eerste instantie kwam hij dan ook wat somber kijkend het Huis uit, maar zodra hij zijn grote liefde Caroline in de gaten kreeg, begon hij te stralen.'De komst van haar is de hoofdprijs!' zegt hij die zichtbaar is aangedaan was door de komst van zijn vriendin.'Ze heeft nooit achter BB gestaan.Ze vond het maar niks en wilde dan ook niet in de publiciteit.Dat juist zij mij als eerste opving in het bijzijn van al die camera's is geweldig.Ik geef heel veel om haar.Nu ze er vanavond is, weet ik dat de liefde van twee kanten komt.'
(bron: Prive)
quote:Kelly heeft niet echt een mooi vrouwelijk figuur als ik eerlijk moet toegeven.
Op donderdag 03 januari 2002 23:14 schreef supergirl het volgende:[..]
hee das leuk Edje komt ook nog even langs om zijn mening te geven...... als je het niet van te voren wist zou jij niet geweten hebben dat het een 'mannenlichaam met tieten was' lijkt mij, marky.
Interview met Gert-Jan en winnares Sandy
Hoe wordt het leven na BB3: The Battle?
Big Brother the Battle winnares Sandy
“Ik heb niks te zoeken bij Barend & Van Dorp”
Zo een slordige zeven ton rijker, is het kwartje (¤ 0.12) al gevallen?
Ik heb nog geen idee wat me overkomen is, ik had nooit verwacht dat ik zou winnen. Ik vond het al hartstikke leuk dat ik bij de laatste vier zat. Ik heb nog helemaal geen besef van het geld, ik heb nooit veel geld gehad en nu heb ik plotseling meer dan genoeg. Kan ik eindelijk een huisje voor mezelf kopen en de familie op een leuke vakantie trakteren, dat hebben ze wel verdiend.
Hoe was jouw Battle?
Zwaar en leuk. Vooral de eerste weken in Spanje waren super hectisch. Dat krijg je als je twaalf personen bij elkaar in een huis zet die qua karakter soms helemaal niet bij elkaar passen. Ook in Almere ging het er af en toe behoorlijk heftig aan toe. Dat gedoe met Coos en Pascal vond ik heel vervelend. Ze hebben me bewust op de proef gesteld toen ik captain was en ik was behoorlijk teleurgesteld in die twee. Ik heb ze na BB nog niet gesproken, en dat hoeft van mij ook niet meer zo nodig. Ik praat liever met andere bewoners, want de meesten van hen waren schatten.
Je gaat je medebewoners dus nog zien?
Zeker wel. Ik ga nog een keer stappen met Gert-Jan en koffiedrinken bij Daan en ook Diane heeft me uitgenodigd voor een logeerpartij. En hoewel je natuurlijk altijd nog maar moet zien hoe het loopt, zijn Kel en ik echte dikke vriendinnen geworden. Met haar ga ik zeker een paar keer stappen in Amsterdam en we zijn zelfs uitgenodigd om zondag samen naar Life & Cooking te gaan. Heb ik echt zin in, want ik ben al sinds Pittige Tijden fan van Carlo en Irene. We gaan zondag die studio eens goed op zijn kop zetten (Dit was afgelopen zondag op de buis, red.).
Verder al leuke uitnodigingen gehad?
O ja, zat, maar ik ga zeker niet overal op in. Ik kom alleen opdraven als ik het leuk vind. Zo kon ik voor een schep geld op oudejaarsavond naar een club in Gemert komen om het feestje op te vrolijken. Maar daar had ik helemaal geen zin in, ik was zo blij dat ik eindelijk weer thuis was, dan ga ik toch niet meteen de eerste avond naar Brabant? Ook voor Barend & Van Dorp heb ik bedankt. Het is vast een heel goed programma enzo, en ik zal nu wel overkomen als het domme blondje, maar ik heb daar toch helemaal niets te zoeken. Ik heb viereneenhalve maand opgesloten gezeten en heb geen idee wat er nu allemaal precies gebeurd is. Zit ik straks een beetje stil te zijn aan die tafel, mooi niet dus.
Heb je al iets teruggezien van je Almeerse avonturen?
Ja, dat etentje voor de laatste exit. Wat hing daar een raar sfeertje zeg. Zat ik dan in een Tiroler rok boven de braadworst. Niemand wist zich een houding te geven en als iemand weer iets probeerde, dan lag ik echt in een stuip. Wat een krampachtige toestand zeg, daar hebben ze een boel in moeten knippen om er nog iets van te maken…
Even heel iets anders: vorig jaar won de homoseksuele Hans De Bus, biseksuele Bianca won BB 2 en nu is de lesbische Sandy de winnares van Big Brother, the Battle. Heb jij gewonnen omdat je lesbisch bent?
Ik heb gewonnen omdat ik Sandy ben, niet omdat ik lesbisch ben. Dat ik op vrouwen val, is een onderdeel van me, maar daar wil ik zelf nooit de nadruk op leggen – er zitten veel meer kanten aan mijn persoonlijkheid. Ik heb wel gehoord dat er heel veel meiden voor me hebben gebeld, en heb zelfs een heel leuk cadeau gehad van een groep vrouwen. Ik ben uiteraard zeer vereerd. Ik vind het ook heel leuk dat ik als een voorbeeld heb gefungeerd voor veel meisjes. Veel mensen zien lesbo’s nog steeds als vrouwen met kort haar en een tuinbroek, en ik vind het super dat ik heb kunnen laten zien dat we niet allemaal zo zijn.
Okee, je hebt nu een slordige 300.000 Euro op de bank staan, je ziet er niet verkeerd uit, je bent bekend en single. Ben je niet bang dat dat heel wat verkeerd volk aantrekt?
O vast wel, maar ik denk dat ik mensen met slechte bedoelingen er zo wel uitpik. Als ik iemand diep in de ogen kijk, zie ik zo wel of ze het goed met mij voor hebben. Bovendien ben ik niet op zoek naar een nieuwe liefde. En die extra aandacht? Die vind ik altijd leuk. Ik hoop ook aan de bak te komen in de entertainmentbizz, wie weet lukt me dat.
Een van de drie verliezers Gert-Jan
“Misschien wel goed dat ik niet gewonnen heb”
Zo, een keukencheque van fl 10.000,-- en een stapel krasloten rijker, ben je nu een gelukkig mens?
Nou, m’n keuken had ik drie jaar geleden net helemaal opgeknapt en die krasloten leverden een slordige zestig piek op, dus daar moest ik het ook niet van te hebben. Maar ik ben wel dolgelukkig dat ik weer thuis ben. Bovendien was ik toch niet voor het geld het huis ingestapt, ik wilde mezelf graag ontwikkelen en dat is aardig gelukt: ik heb mijn egoïsme afgeleerd en ben minder arrogant geworden, in ieder geval tijdelijk. Eigenlijk ben ik zelfs blij dat ik geen eerste geworden ben, ik gunde het Sandy of Daan misschien nog wel meer dan mezelf. Ik heb ook geen spijt dat ik niet even de helft van die 75.000 piek gepakt heb. Dan hebben de mensen na afloop van BB meteen zo’n negatief beeld van je en dat vind ik het niet waard.
Ben je je bewust van het feit dat je lange tijd de populairste bewoner geweest bent?
Ja, ik hoorde ze al zoiets over de schutting schreeuwen. Nog los van het feit of je dat soort geluiden serieus moet nemen, was ik er helemaal niet blij mee. Als je de populairste bent, ben je toch aangeschoten wild: alle anderen houden je in de gaten. Uiteindelijk heb ik BB ook niet gewonnen, maar daar zit ik niet mee. Ik ben al lang blij dat ik geen tweede geworden ben, dat vind ik zo’n rotplek om te eindigen. Ik heb me weten te onderscheiden door mezelf te blijven en heb expres geen gekke dingen gedaan.
Daarom werd ik ook zo kwaad als mensen een verkeerd beeld van mij probeerden te schetsen. Ik drink bijvoorbeeld altijd een wijntje bij het eten en het spreekt voor zich dat ik een paar biertjes pak als Froger of Joling op de stoep staat – dat zijn unieke momenten. Maar ik word giftig als ze de kijker proberen wijs te maken dat ik ’s ochtends al aan het tanken ben, terwijl ze heel goed weten dat ik een onschuldig glaasje druivensap of cerise voor me op tafel heb staan. Ik wil niet het stempel van alcoholist dragen als ik uit het huis kom. Nog zoiets: ik was stom genoeg vergeten om extra onderbroeken in te pakken, en spannende strings van Christine LeDuc (die je via de butlerfoon kon bestellen, red), zijn niet bepaald mijn stijl. Dus sliep ik altijd naakt en als ik dan een discussie in de badkamer hoorde, moest ik mij soms verbijten en blijven liggen, want je moet toch denken aan het beeld dat de mensen na BB van je hebben.
Hoe dan ook: Big Brother is voorbij en nu wil ik eigenlijk het liefst zo snel mogelijk mijn oude leventje weer oppakken. Ik heb een aantal hele mooie banen in het sales- en marketinggebied aangeboden gekregen bij grote multinationals en daar ga ik even goed over nadenken. Ik denk niet dat die bedrijven mij willen hebben omdat ik in het BB-huis heb gezeten, maar meer omdat ze daar gezien hebben wat ik allemaal in huis heb. En dat is veel belangrijker.
Heb je jezelf al teruggezien op tape?
Ik heb de afgelopen dagen wel wat beelden gezien, maar nog niet veel. Er zijn ook dingen die ik niet terug hoef te zien. Misschien dat ik van de zomer nog wel een BB-marathon plan. Ik heb wel al twee artikelen gelezen: een in het roddelblad Party en daar heb ik hard om moeten lachen. De andere stond in de Elsevier en daar ben ik heel trots op, want dat is een blad dat ik normaal gesproken zelf ook lees. Ze zeiden dat ik de intelligentste bewoner van het huis was en dat ze vooral op mij moesten stemmen – ik was zeer vereerd. Verder ben ik druk bezig met het nieuws van de afgelopen maanden. We hebben in het huis nooit doorgehad wat er nu precies aan de hand is geweest in na 11 september, als ik dat wel had geweten dan was ik er misschien wel uitgestapt.
Miste je geen intellectuele uitdaging in het huis?
Het was juist fascinerend om met andere zielen te praten en als het ware bij iedereen een stukje van de hersenen te pikken. Met Leo kon ik over politiek kletsen, met Daan had ik het over de gezondheidszorg, met Sandy kon ik over voetbal praten en zo had bijna iedereen wel wat te melden dat ik interessant vond. Ik heb heel wat mensen goed leren kennen die ik anders nooit ontmoet had en, beter nog, na afloop van BB kan ik met iedereen door een deur, zelfs met Coos. We hebben in het huis heel wat problemen gehad samen, nu komt hij me zelfs aanmoedigen als ik de halve marathon van Egmond ga lopen – een weddenschapje van voor BB.
Nou, die marathon zal nu zeker geen probleem meer zijn.
Je doelt op mijn conditie? Ik ben maar liefst 17 kg afgevallen; het is door alle stress en ontberingen wel heel hard gegaan. Ik steek dus inderdaad in topvorm. Of je mij nog op Studio Sport terug zult zien? Ik zou er niet op rekenen, want die verloren kilootjes zitten er zo weer aan.
Richard Roosenboom
Een kleine greep uit de vele reacties die wij kregen op onze vraag of Andries nog wel voor de klas mag staan.
Nee, Andries kan nooit meer terugkeren in het onderwiijs! Deze man heeft laten zien dat zijn hormonen het continu winnen van zijn verstand.Een man die binnen een paar weken drie meisjes afwerkt terwijl hij weet dat de camera's op hem staan gericht en heel Nederland hem kan zien.Hij is regelmatig beschonken, autoritair en manipuleert mensen en speelt ze tegen elkaar uit, en wordt door niemand ooit nog serieus genomen.Afgezien van het feit dat hij er verschrikkelijk uitziet (ordinair, geblondeerd haar, te veel ringen, en piercings e.d.) heb je als leerkracht een voorbeeldfunctie te vervullen.Tegen zo'n man moeten de leerlingen in bescherming worden genomen.
mevr. M. Bernee
Natuurlijk kan Andries door het gedrag dat hij op tv en op internet heeft laten zien, nooi meer terugkeren voor de klas.Al is het lerarentekort nog zo nijpend! Deze leraar heeft zichzelf volstrekt belachelijk gemaakt en een leraar heeft nu eenmaal een voorbeeldfunctie t.o.v. zijn leerlingen.Zou u uw kinderen toevertrouwen aan iemand die niet tegen tegenspraak kan, dozen vol strafwerk van zijn leerlingen bewaart en op tv toont, zegt te vallen op meisjes van 18 jaar (en in tegenspraak met wat hij zegt, prive en werk niet gescheiden kan houden en wel een relatie met een leerlinge heeft gehad) etc.?
Mevr. B van Veste
Na al zijn capriolen zou ik achter mijn oren krabben als deze man als leraar voor de klas van mijn dochter zou komen te staan.Verder vind ik die Diane wel erg hypocriet om de publieke opinie bekrompen te vinden.Zij is zelf degene geweest die met mannen lag te donderjagen en denkt ze nu werkelijk dat dat allemaal normaal was?
Mevr. M. van Henten, Heemskerk
Nee, Andries maakt geen kans meer.Die heb ik afgeschreven! aldus Kelly elders in het blad
quote:Nee, abbo
Op woensdag 09 januari 2002 23:25 schreef REC het volgende:
Jij zit wel erg vaak bij de kapper, schatje
Maar er spelen meer dingen mee bij het feit dat Andries niet meer welkom is op school. Niet zijn uitspattingen zorgden daarvoor. Hij kroop onder de lakens met Kelly en een paar dagen later met Diane. Menig ouder zal bij het zien van deze beelden zijn beklag hebben gedaan bij de schoolleiding.
Ik snap overigens wel als je het eruit laat want het is niet waar. Maar het toont zo mooi aan dat die journalist waarschijnlijk zelf niet eens gekeken heeft.
quote:hahahah nee, dat is het allerlaatste wat ik denk. Ik heb de foto's gezien en vind Kelly er nog steeds erg mannelijk in haar gezicht uitzien....
Op donderdag 03 januari 2002 00:40 schreef Patty_Drab het volgende:[..]
SEMTEX vreest de competitie van Kelly
quote:Bijdehand meneertje!!
Op vrijdag 11 januari 2002 19:30 schreef marky het volgende:
He weer een stukje sensuur schatje of je bent dit stukje vergeten
quote:Ik heb van GJ ook niet alles overgenomen hoor!!
Maar er spelen meer dingen mee bij het feit dat Andries niet meer welkom is op school. Niet zijn uitspattingen zorgden daarvoor. Hij kroop onder de lakens met Kelly en een paar dagen later met Diane. Menig ouder zal bij het zien van deze beelden zijn beklag hebben gedaan bij de schoolleiding.
quote:
Bijna onafgebroken staart Kelly in de spiegelwand...
quote:AAAAAARGHHHH!!!
Op vrijdag 11 januari 2002 19:00 schreef schatje het volgende:
[b]
Waarschijnlijk gaat hij weer studeren.'Twee jaar heb eraan geroken hoe het is om leraar te zijn.Met veel plezier heb ik les gegeven aan jonge mensen.Ik ben van plan mijn studie Nederlands in Groningen weer op te pakken.
Please alsjeblieft niet zeg... Laat hem dan alsjeblieft aan het HBO studeren, want als dit aan de Rug wil gaan doen dan zit-ie straks in hetzelfde gebouw als ik... en komt-ie ook nog eens bij de servicedesk langskakken, waar zo'n beetje alle letterenstudenten ooit wel eens langs komen. He gatver. Daar zit ik nou echt op te wachten.
quote:Dan moet je hem al eens gezien hebben want voordat hij het BB huis inging studeerde hij daar ook al.
Op maandag 14 januari 2002 13:25 schreef CJ het volgende:[..]
AAAAAARGHHHH!!!
Please alsjeblieft niet zeg... Laat hem dan alsjeblieft aan het HBO studeren, want als dit aan de Rug wil gaan doen dan zit-ie straks in hetzelfde gebouw als ik... en komt-ie ook nog eens bij de servicedesk langskakken, waar zo'n beetje alle letterenstudenten ooit wel eens langs komen. He gatver. Daar zit ik nou echt op te wachten.
quote:Geroken aan jonge meiden ja
Waarschijnlijk gaat hij weer studeren,'Twee jaar heb ik eraan geroken hoe het is om leraar te zijn.Met veel plezier heb ik les gegeven
aan jonge mensen.Ik ben van plan mijn studie Nederlands in Groningen weer op te pakken
weet iemand het friese woord voor pedofiel?
quote:Ben je pedofiel als je een jaar of 7 verschilt met een meisje
Op maandag 14 januari 2002 13:50 schreef Nyrem het volgende:[..]
Geroken aan jonge meiden ja
weet iemand het friese woord voor pedofiel?
quote:Na BB kan hij waarschijnlijk niets beters meer krijgen. Weet je wat ze met hem moeten doen?
Op maandag 14 januari 2002 14:03 schreef Roache_ het volgende:
Wel als de jongen 21 is....
Doortrekken met die drol!!!!
quote:Wel wat bekrompen hoor.
Op maandag 14 januari 2002 14:03 schreef Roache_ het volgende:
Wel als de jongen 21 is....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |