abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2488231
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 16:13 schreef marky het volgende:

[..]

Profileren heet dat. Langzaam aan komt gewoon naar boven dat ook GJ een heel mooi spelletje speelt. Hij doet alles om op te vallen.

Er staat nergens in het regelement dat een winnaar niet mag opvallen. En hiermee suggeer ik niet indirect dat ik denk dat hij wilt opvallen het is een objectieve conclusie, maar al was het zo "who cares, it is funny to see." Televisie is om vermaakt te worden dus geniet ervan. Gert Gert Gert Gert toppertjeeeeeeeeee.
Viper 4 life
pi_2488308
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 07:05 schreef Rica het volgende:
!! Ik lees net dat GertJan de hele nacht buiten in -5 graden doorbrengt!

Kan iemand die jongen vertellen dat deze boetedoening geen zin heeft en dat hij zijn kans met Kelly gehad en verknoeid heeft voor zijn eigen glorie!! (ik kan hem vertellen dat ze hem dus echt niet meer hoeft te zien)

Zijn kans met Kelly???? Welke kans? Net of het hem wat uitmaakt of Kelly hem niet meer wilt zien....hij heeft het zelf ook gehad met Kelly, dus ik snap deze uitspraak niet zo.

En natuurlijk speelt GJ een spelletje en dat doet hij gewoon heel erg goed. Mensen die BB niet als een spelletje zien zijn volgens mij juist degenen die niet goed bij hun hoofd zijn...maar dat is mijn mening

Gert, mijn stem heb je eind december!

vrijdag 14 december 2001 @ 16:28:59 #253
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2488313
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 16:21 schreef Showtime het volgende:
Er staat nergens in het regelement dat een winnaar niet mag opvallen. En hiermee suggeer ik niet indirect dat ik denk dat hij wilt opvallen het is een objectieve conclusie, maar al was het zo "who cares, it is funny to see." Televisie is om vermaakt te worden dus geniet ervan. Gert Gert Gert Gert toppertjeeeeeeeeee.
Nou buiten slapen en je vriendin ten huwlijk vragen vind ik nu niet meteen erg leuk om te zien.

Verder spreek ik er geen waarde oordeel over uit. Alleen een constatering dat GJ al een paar dagen zeurt over saai en jammert dat Coos weg is omdat hij zich tegenover Coos beter kon profileren.

pi_2488567
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 16:28 schreef marky het volgende:

[..]

Nou buiten slapen en je vriendin ten huwlijk vragen vind ik nu niet meteen erg leuk om te zien.

Smaken verschillen, daarom zijn er meer televisiekanalen.
quote:
Verder spreek ik er geen waarde oordeel over uit.
Ok dan
quote:
Alleen een constatering dat GJ al een paar dagen zeurt over saai en jammert dat Coos weg is omdat hij zich tegenover Coos beter kon profileren.
Heej nu doe je het toch wel.
Viper 4 life
pi_2489310
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 16:13 schreef marky het volgende:

[..]

Profileren heet dat. Langzaam aan komt gewoon naar boven dat ook GJ een heel mooi spelletje speelt. Hij doet alles om op te vallen.

Ach ja Marky de een doet het door z'n haar groen te verven en de hele dag met een opblaaskrokodil rond te lopen en een ander gaat buiten slapen, begrijp alleen niet waarom je dat soort dingen van Andries allemaal geweldig vind en het je, als GJ zoiets doet kennelijk ineens zo tegenstaat.
  vrijdag 14 december 2001 @ 18:09:08 #256
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2489355
Tante Bep, dat heeft toch met persoonlijke voorkeur en/of favorieten te maken?
Wij doen dat bijna allemaal hier.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  vrijdag 14 december 2001 @ 18:39:39 #257
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2489610
Wat een verhalen allemaal...je kan dit topic toch ook gewoon sluiten door te stellen dat het een watje is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')