quote:Jaaa!! Dat wil ik ook!!
Op dinsdag 04 december 2001 20:43 schreef BB-King het volgende:
Aan de ene kant heb ik dan liever Kelly eruit!
Ik wil zo graag het gezicht van Andries zien als hij verliest in de BB-finale van Gert-Jan!
quote:Ja helemaal mee eens. Als daarna Ed dan maar echt gaat. Je houdt je hart vast als die weer wordt losgelaten in de maatschappij. Stel je voor: justitie naast Patty op de bank en een enkeltje Siberië. YYYeeeeeeeeeeeessssssssssss
Op dinsdag 04 december 2001 22:31 schreef scanman01 het volgende:
In alle mogelijke gevallen moet Kelly eruit... Helemaal na de uitzending van vandaag en de gebeurtenissen live in het huis.... Dus zelfs tegen Ed mag Kelly weg!
quote:[b]GNIFFEL...GNIFFEL...[B]
Op dinsdag 04 december 2001 20:08 schreef Magics het volgende:
Tis echt een moeilijke keuze uit deze twee freaks. Maar doe toch maar de poedel de deur uit. De freggle is wel amusant met d`r jankbuien
Maar hij krijgt als ie genomineerd is nog wel eerst eventjes een afscheidsdiner hé....misschien samen met Kelly?
Wat zal Andries doen als hij zelf de genomineerde is, tegen wie van de twee wil hij dan genomineerd staan?
Volgens mij onderschat hij de populariteit van GJ en is hij nogal overtuigd van zijn eigen populariteit(hij weet volgens mij, dat hij in den beginne op 1 heeft gestaan)
Heb nu al zin in vanavond!
Het zou wel leuk zijn als vanavond Patty geheel per ongeluk op de knop drukt en laat weten dat GJ maar liefst 90% van de stemmen heeft o.i.d., dan gaan ze in team Andries misschien twijfelen en gaan ze toch Kelly kiezen, in het geval dat er 2 genomineerd staan in team Sandy.
quote:Dat hoop je tenminste....
Op donderdag 06 december 2001 10:04 schreef femalehunter het volgende:
Andries heeft idd in de eerste week gehoord dat hij op 1 staat. Waarschijnlijk denkt hij dat hij nog steeds heel populair is... dat wordt nog een hele teleurstelling voor hem.
quote:Dat zou ik dus jammer vinden, vind het juist leuk, dat ze echt totaal geen idee hebben van het hoe en wat!
Het zou wel leuk zijn als vanavond Patty geheel per ongeluk op de knop drukt en laat weten dat GJ maar liefst 90% van de stemmen heeft o.i.d.
Laat ze allemaal maar lekker in het ongewisse.
quote:Klopt
Op donderdag 06 december 2001 10:08 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat hoop je tenminste....
quote:Euhhh hij heeft al zelf gezegd dat hij denkt dat de top 4 is
Andries heeft idd in de eerste week gehoord dat hij op 1 staat. Waarschijnlijk denkt hij dat hij nog steeds heel populair is... dat wordt nog een hele teleurstelling voor hem.
quote:Hier ben ik het absoluut mee eens! Zelfs tegen Ed of Andries mag Kelly weg. Ze had sowieso nooit in het huis moeten gaan, echt een gigantische fout van de BB-shrink. Ik begrijp niet dat sommigen graag kijken naar iemand die duidelijk proffesionele hulp nodig heeft.
Op dinsdag 04 december 2001 22:31 schreef scanman01 het volgende:
In alle mogelijke gevallen moet Kelly eruit... Helemaal na de uitzending van vandaag en de gebeurtenissen live in het huis.... Dus zelfs tegen Ed mag Kelly weg!
quote:Euhhhhhhh, en dat geloof jij?
Op donderdag 06 december 2001 10:22 schreef marky het volgende:[..]
Euhhh hij heeft al zelf gezegd dat hij denkt dat de top 4 is
Leo
Sandy
GJ
Kelly
quote:O? ik dacht toch ergens in de verslagen gelezen te hebben dat ze het zo hadden.
Op donderdag 06 december 2001 09:49 schreef Dark het volgende:
Wat ik me afvraag........in het team van Andries hebben ze al verscheidene keren gesproken over wie er genomineerd moet zijn als ze weer moeten kiezen tussen GJ en Kelly.
De keuze valt dan op GJ.knip
Ik zou het ook niet erg slim vinden om iemand waarvan je denkt dat die erg populair is ( ook een reden voor de jaloezie) dat ze die weer gaan nomineren.
quote:Nee ik dacht dat hij het toen had over hoe ze zouden nomineren Marky.
Op donderdag 06 december 2001 10:22 schreef marky het volgende:[..]
Euhhh hij heeft al zelf gezegd dat hij denkt dat de top 4 is
Leo
Sandy
GJ
Kelly
OOk logisch want leo willen ze zeker niet nomineren en ik kan me niet voorstellen dat ze denken dat Leo op 1 staat
Ik denk dus dat ik gelijk heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |