Dit gloednieuwe centrum op Fokeiland biedt plaats aan een royaal gevulde bar, een klein, knus restaurant en een geweldig terras dat uitkijkt op de haven van Fok!eiland.
In het centrum staan 2 pooltafels, een dartbord, een voetbalspel en gokkasten tot jullie beschikking.
Aan de bar kunnen diverse gezelsschapsspelletjes én midgetgolfclubs worden geleend En natuurlijk staat er ook een juke box zodat er altijd de muziek gedraaid kan worden waar jullie op dat moment voor in de stemming zijn!
Naast het restaurant is ook een uitgebreid boekenhoekje waar je kosteloos de laatste spannende avonturen kunt lezen.
Wil je je even terugtrekken dan kan dat in één van de gezellig zithoekjes
Of in een romantisch ingerichte kamer waar thaise masseuses je graag verwennen terwijl de zachte klanken van Japanse muziek op de achtergrond klinken.
Naast het centrum ligt onze fantastische space-midgetgolfbaan met zwevende planeten en sterren.
Kom gezellig een balletjes slaan en waan je op een andere planeet.
Achter het centrum ligt een prachtige geheime tuin met romantische nisjes met relaxbankjes een klaterende fontein en de prachtige rozenstruiken. Via deze doorgang te bereiken:
Omdat het centrum aan het water ligt, kunnen jullie hier natuurlijk ook terecht voor de verhuur van jet-ski's, een ritje op de bananenboot, power-kites, surfplanken, waterfietsen, speedboten of een romantisch tochtje met een roeiboot.... Huur en reserveringen kun je regelen bij de buitenbar
Het centrum is 24 uur per dag 7 dagen in de week geopend, bij afwezigheid van de eigenaressen volstaat een briefje op het prikbord waarop je noteerd wat je hebt geleend.
Dus kom allemaal naar HET Fok!vrijetijdscentrum van Faat en Odulla!!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Odulla op 04-12-2001 17:06]
* Hij leest rustig verder , terwijl hij het vertrouwde geluid van Mevr. Faat in de keuken hoort.
jeetje lees ik de krant trekken ze me het hele topic onder m'n voeten vandaan, nu ja zeg
Het is inmiddels laat geworden en Faat besluit dat ze met deze taartvoorraad wel
even verder kan. Ze gaat met Simon, die inmiddels zijn krantje uitheeft, nog even een
afzakkertje te nemen en neemt 2 grote stukken cappuccinotaart mee naar buiten.
Simon en Faat genieten van de warme lucht die vanuit zee over het eiland blaast
en kletsen samen gezellig een gat in de nacht
Jeetje, wat een taarten zeg, Faat heeft er een lange nacht van gemaakt gisteren.
* Odulla kijkt naar de bos rozen die ze van Kasper heeft gekregen...
Het is een lieve man, maar niets voor mij. Ik moet toch echt 'n wat meer volwassen man hebben en geen kerel die om het minste en geringste boos wordt.
Hij geniet verder van de dag en van Mevr. Faat
quote:humhum
Op woensdag 05 december 2001 08:37 schreef Odulla het volgende:
Ik moet toch echt 'n wat meer volwassen man hebben en geen kerel die om het minste en geringste boos wordt.
quote:* Odulla hoort superbam zijn keel schrapen...
Op woensdag 05 december 2001 13:28 schreef superbam het volgende:
humhum
Heb je last van jouw keel superbam? Zal ik een kopje thee met honing voor je klaar maken?
* Odulla wacht zijn antwoord niet af en rent al naar de keuken om voor superbam een theetje klaar te maken.
Zo, en helemaal opdrinken hé superbam?
Wil je d'r een stuk taart bij simon?
* Schreeuwt Odulla uit de keuken...
Alsjeblieft..
Hmmm... vreemd dat superbam zijn thee niet meer heeft opgedronken, hij had zo'n last van zijn keel...
Eentje om in de stemming te komen:
Met Pasen denk ik aan Sinterklaas en stuur ik hem een kaart
Ik schrijf hem hoe het met me gaat en groet gelijk zijn paard
Ik maak een soort van grapje over de zak van Zwarte Piet
Maar Sint heeft het dan blijkbaar druk, want antwoord krijg ik niet
Wanneer ik op vakantie ga en toch in Spanje ben
Dan rij ik even bij ze langs omdat 'k ze heel goed ken
Helaas, helaas is Sint nooit thuis en zond toen Zwarte Piet
Die trouwens in zijn vrije tijd opvallend bleekjes ziet
Sinterklaas, wie kent hem niet )
Sinterklaas, Sinterklaas en natuurlijk Zwarte Piet ) 2x
Elk jaar op 5 december krijg ik al een kleur
Ik weet wat me te wachten staat: een schimmel voor de deur
Ik heb wat drank in huis gehaald, 'k ontvang ze met een lied
Maar 't ene jaar drinken ze wel, en 't jaar daarop weer niet
Sinterklaas wie kent hem niet )
Sinterklaas, Sinterklaas en natuurlijk Zwarte Piet ) 2x
etc...
* Odulla loopt naar de keuken om te kijken of er nog sinaasappels en croissantjes zijn...
Goeiemorgen Odulla!
Wat een rust op deze morgen zeg. Is er al een ontbijtje voor me?
Hoe komt het dat je er zo beroerd uitziet joh? Laat geworden gisteren?
Neem maar wat van het dienblad, er liggen verse crossaintjes en broodjes op en er staat een kan met verse sju.
* Dagobert loopt ondertussen even naar de croissantjes en de jus.
Het is weer heerlijk als vanouds hier,zeg.
* Dagobert werkt nog gauw een croissantje naar binnen en gaat dan naar het MCF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |