quote:Mag ik weigeren? Ben het er namelijk niet mee eens!
Op dinsdag 04 december 2001 07:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, dan nomineer ik alvast Marky en scanman01 voor de 'En tóch had Andries moeten winnen-medaille'.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 09-12-2001 03:14]
quote:Sorry voor de late reactie Marky, maar ik zag het nu pas, antwoord op je vraag is, alle smileys bestaan gewoon hoor, kwestie van zoeken op verschillende site's......
Op dinsdag 04 december 2001 22:00 schreef Magics het volgende:[..]
Poorguy, waar haal je toch al die smileys vandaan in al die varianten? maak je ze zelf ofzo?
Ik vond de koekeledoosie smiley cool verzonnen, kan bijna niet geloven dat ie al zo bestond voordat Danielle haar optreden in BB begon !!
Cool hé......
quote:
Op zondag 09 december 2001 05:01 schreef APK het volgende:
Mag ik dan mijzelf en Femalehunter nomineren voor de Waar Ben Je Nou In Godsnaam Mee Bezig? award, voor het intensief volgen van BB3 terwijl je niet eens het eind meemaakt.
Kelly is een goede tweede!
quote:Je wou toch niet beweren dat die kale nitwit, dat sarcastische excuus voor een marinier nog hier op fok rondzeult?
Op dinsdag 04 december 2001 16:57 schreef Guus het volgende:
Ik nomineer Sakura voor sportiefste BB/forumer omdat hij zo galant is om Priscella zogouw ze het huis uitwas hier op het forum met rust te laten. Geweldig hoe je merkt dat hij zich inhoudt om Priske maar niet te schaden nu.Op zijn texten zou ze totaal geen antwoord hebben gehad en was haar totale instorting nabij.
Hierbij wint Sakura een weekje vakantie op een onbewoond eiland met 30 kale mariniers voor zijn vrouw.
Ik heb nadat ze dat huis uit gekots was nog 1 keer een vaag berichtje van haar gezien met wat nog vagere fotos erbij, en verder heeft ze wijselijk zich niet meer vertoont op fok.
Maar dat jij je door mijn postings aangesproken wordt begrijp ik wel hoor, alleen ben je te laat, nyrem was je al voor
[Dit bericht is gewijzigd door Sakura op 09-12-2001 23:02]
Nou ja, in ieder geval van harte gefeliciteerd!!!
quote:Ik snap er helemaal niets van. Leg eens uit.
Op dinsdag 04 december 2001 02:22 schreef APK het volgende:
En dan nog even tussen door:'Weyden' of 'Erich' voor de witjes trofee.
vanwege het behalen van zn bul
Nogmaals gefeli en drie !!
Blij dat je tegen een stootje kan Lionsguy, di's pas humor hé.......
quote:Ik vind het nog niet saai.... Maar ik verwacht dat Diane en Andries de volgenden zullen zijn.... Vandaar dat ik ook schreef over de finale (dus de laatste 4) ..... Maar als je het moet gaan uitleggen .......
Op zaterdag 15 december 2001 00:32 schreef Cynix ® het volgende:
En de 'Laten-we-eerst-Kelly-lozen-en-dan-mopperen-dat-het-saai-is'-Trofee gaat dit jaar naar scanman01.
Komt nog bij dat de winnaar al bekend is... dat bedoel ik dus ook met 'saai'!
quote:dacht dat je het wel kon hebben.....?
Op zaterdag 15 december 2001 01:13 schreef Lionsguy het volgende:
Ik nomineer Poorguy niet.
Gewoon geen woorden aan vuil maken.
Wens hem een goede nachtrust.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |