abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel donderdag 1 juni 2000 @ 15:32:00 #1
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_174341
Hej..

Ik ben vrij mager/dun gebouwd. Met mijn 1.85 lijk ik dan een vrij iel ventje. Ik zou er best graag iets aan willen doen, maar extra veel eten helpt nie echt veel. Volgens mij scheit ik het allemaal net zo snel weer uit

Maar iets in de richting van fitness, valt daar iets mee te doen? Vooral mijn bovenbeen-, kuit- en armspieren wil ik graag iets sterker/groter/dikker willen hebben. Hoe en wat moet ik doen, moet ik ook mijn eetgewoonte veranderen om effect te zien? Opzich zit ik er absoluut niet mee, maar ik zou wel graag willen weten wat ik zou kunnen doen

zo eet ik ongeveer als ik school heb:

7:15 - 2 boterhammen. Meestal helemaal niets aangezien ik me meestal verslaap + kopje thee
9:30 - 2 boterhammen met hagelslag en pakje drinken (taxi of sinasappelsap)
11:50 - idem dito en verder onder schooltijd nog een colatje
14:20<->18:30 - vooral wat snoepen en drinken (cola)
18:30 - avondeten. Wat de pot schaft
21:30<->22:00 - meestal nog 4 boterhammen of een kop soep en/of beker melk
en rond 23:00 ga ik pitten (meestal toch wat later)

Graag serieuze reacties aub

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_174342
Nou je kan natuurlijk gaat fitnessen, met de gewichten je armen, borst, kuiten enz. gaan trainen. Gevolg daarvan is dat je meer voedingsstoffen gaan gebruiken (je spieren worden wat groter, en ook krachtsinspanning kost energie). Je gaat daardoor dus ook vanzelf meer eten, omdat je meer verbruikt. En na een half jaartje trainen kun je zien dat je spieren in massa zijn toegenomen.

Andere optie...paar kg vet van mij kopen??

vrijdag 2 juni 2000 @ 03:04:00 #3
374 beelzebub
master of disaster
pi_174343
Ik weet niet hou oud je nu bent RemCow, maar als je al uitgegroeid bent trekt dat enigszins bij volgens mij. Alles gaat nu in de lengte zitten bij jou.
  FOK!fossiel vrijdag 2 juni 2000 @ 03:30:00 #4
10 RemCOW
pi_174344
* RemCow is sinds 30 jan 2000 16 jaar.
  vrijdag 2 juni 2000 @ 04:21:00 #5
3233 DrDoom
pantdropper
pi_174345
Dan zal 't wel bijtrekken.
Maar een potje sporten kan geen kwaad.
Hindi ka nad adji

vrijdag 2 juni 2000 @ 10:51:00 #6
2433 Capoeiristas
Eej waor gaode gij naor toe?
pi_174346
Nou niet teveel sporten...je bent nog in de groei en door teveel te gaan sporten of te zwaar kun je je groei ernstig belemmeren.

Gewoon goed eten en beetje sporten. Maar je bent nog in de groei dus watch out.

Elke morgen als ik wakker word weet ik dat ik weer 24 uur heb om te leven.
pi_174347
Je kunt bijvoorbeeld in Shanghai gaan wonen. Ik ben hier in 5 weken tijd 5 kilo aangekomen
  vrijdag 2 juni 2000 @ 15:45:00 #8
374 beelzebub
master of disaster
pi_174348
Ik zou wachten tot je uitgegroeid bent. Zeker niet zwaar gaan fitnessen enzo.

En gewoon goed/gezond blijven eten/ waar je je prettig bij voelt.

vrijdag 2 juni 2000 @ 22:58:00 #9
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_174349
En passeer je de 30, dan gaat het vanzelf. Tot ca. 5 jaar geleden was ik bijna 20 kilo te licht voor mijn lengte, nu 10 kilo te zwaar, dus ach......... (wel sinds ik gestopt ben met roken
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  Jubileum moderator zaterdag 3 juni 2000 @ 14:16:00 #10
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_174350
Valt wel mee toch Buzzer?
Tis je in ieder geval niet aan te zien
-complimentjesmode off -
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 6 juni 2000 @ 20:18:00 #11
3045 FastEddie
Still the fastest
pi_174351
Nou, ik ben nu 27, 1.90m en weeg +/- 62 kilo (Over iel gesproken!). Dit is al jaren zo. Meer of anders eten helpt niet. Sinds een paar maanden ben ik nu aan het fitnessen, maar dat gaat gewoon erg langzaam. Ik moet nog zien of ik ooit bijkom (van het stoppen met roken ben ik geen gram bijgekomen).
Het belangrijkste voor mij is om me toch prettig in mijn eigen lichaam te voelen, ondanks wat andere mensen zeggen (neem nog maar een stuk vla, je kunt het gebruiken). Sinds ik aan het fitnessen ben voel ik me wel beter in mijn lichaam, terwijl ik niet echt veel breder ben geworden. Mijn advies is dus, zorg dat je je lekker voelt in je eigen lichaam en trek je niet te veel aan van opmerkingen van mensen die je aandacht niet waard zijn!
Dudiludiem

dinsdag 6 juni 2000 @ 21:46:00 #12
4293 B-Man
Oh, really?
pi_174352
Ik ben 18, 1.98m en weeg 65kg...toch ben ik niet mager.

Ik ben redelijk gespierd na 1,5 jaar lichte fitness, maar echt veel zwaarder ben ik daar niet van geworden.
Ik ben nog steeds niet helemaal uitgegroeid (langzaam wordt ik nog steeds langer). Ik ben het trouwens helemaal eens met de vorige post: ben tevreden met je eigen lichaam. Ik twijfelde voorheen veel over mezelf en dan met name mijn uiterlijk. Nu vind ik mezelf nog steeds wat aan de dunne kant, maar door complimentjes die ik regelmatig krijg is de twijfel/onzekerheid vrijwel weg. Ook omdat ik op een bepaald punt zoiets had van: waar doe ik het eigenlijk allemaal voor? Veelteveel modellen gezien...

Ik heb er een half jaartje geleden voor gekozen om tevreden met mezelf te zijn. Het leuke is dat ik vanaf dat moment eigenlijk pas vrouwen ben gaan ontdekken en de belangstelling die ze voor me hebben

Suc6 ermee!

[Dit bericht is gewijzigd door B-Man (Datum 06 Juni 2000).]

dinsdag 6 juni 2000 @ 22:42:00 #13
2433 Capoeiristas
pi_174353
Tja als je wilt groeien/aankomen ga dan Zwaar trainen, flink eten en groeien als kool hahaha..zorg dat je goede begeleiding hebt maar let op je age......
  woensdag 7 juni 2000 @ 15:19:00 #14
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_174354
Ik behoor ook niet tot de breedsten. (al hoort mijn omvang bij mijn lengte van 1.80) ik heb alleen wat smalle schouders, en daar helpt helemaal niks tegen. Ik heb bij de schilder gewerkt, waa ik moest schuren dag in dag uit (weekje of 10 full time) ik heb in de staalbouw gewerkt. 12 weken dag in dag uit, stalen buizen met de hand sorteren (vier meter lang etc) ik heb gefitnessed maar niks helpt (ben inmiddels 20).
Daarnaast kan ik eten en drinken wat ik wil zonder aan te komen... tja zit blijkbaar in mijn genen ofzo...
  woensdag 7 juni 2000 @ 19:13:00 #15
2433 Capoeiristas
pi_174355
Ja er zijn 3 soorten mensen maar weet de namen niet precies meer. Ectomorf nesmomorf ofzoiet en nog eentje.

1 : Smal,slank moeilijk om gewicht aan te komen en moeilijk om spieren te kweken. Je kunt wel spieren kweken maar topper zul je niet worden zonder hulp middelen.

2 : Normaal postuur, teveel eten en je wordt dik beetje sturen en je blijft slank. Goed eten en trainen en je krijgt een goede bouw. Goed genoeg voor wedstrijden als je maar goed genoeg traint en eet en slaapt.

3 : FOrs en stevig. Allen denken aan een halter en je krijgt al dikke armen. No more words needed i think.

Trainen is genoeg eten, slapen en trainen. En niet alleen genoeg maar ook goed!

pi_174356
quote:
Ik ben vrij mager/dun gebouwd. Met mijn 1.85 lijk ik dan een vrij iel ventje.

Dat komt allemaal vanzelf in orde. Ben zelf
ook altijd vrij lang en mager geweest, maar
ik merk nu dat zich dat allemaal weer in de
juiste proporties verdeeld

FOK!fossiel dinsdag 20 juni 2000 @ 23:04:00 #17
10 RemCOW
pi_174357
Ik zou toch graag iets aan mijn kuitspieren willen doen, evt ook bovenbeen en armspieren.

Zijn er wat (simpele) dingen die ik (thuis!!) kan doen?? Gewichten, iets anders? *help?!*

pi_174358
quote:
op 06-20-2000 om 11:04 PM schreef RemCow het volgende:

Ik zou toch graag iets aan mijn kuitspieren willen doen, evt ook bovenbeen en armspieren.

Brommer eruit en fietsen gek

woensdag 21 juni 2000 @ 11:08:00 #19
4293 B-Man
Oh, really?
pi_174359
Kijk hier eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')