Ik ben vrij mager/dun gebouwd. Met mijn 1.85 lijk ik dan een vrij iel ventje. Ik zou er best graag iets aan willen doen, maar extra veel eten helpt nie echt veel. Volgens mij scheit ik het allemaal net zo snel weer uit
Maar iets in de richting van fitness, valt daar iets mee te doen? Vooral mijn bovenbeen-, kuit- en armspieren wil ik graag iets sterker/groter/dikker willen hebben. Hoe en wat moet ik doen, moet ik ook mijn eetgewoonte veranderen om effect te zien? Opzich zit ik er absoluut niet mee, maar ik zou wel graag willen weten wat ik zou kunnen doen
zo eet ik ongeveer als ik school heb:
7:15 - 2 boterhammen. Meestal helemaal niets aangezien ik me meestal verslaap + kopje thee
9:30 - 2 boterhammen met hagelslag en pakje drinken (taxi of sinasappelsap)
11:50 - idem dito en verder onder schooltijd nog een colatje
14:20<->18:30 - vooral wat snoepen en drinken (cola)
18:30 - avondeten. Wat de pot schaft
21:30<->22:00 - meestal nog 4 boterhammen of een kop soep en/of beker melk
en rond 23:00 ga ik pitten (meestal toch wat later)
Graag serieuze reacties aub
Andere optie...paar kg vet van mij kopen??
Gewoon goed eten en beetje sporten. Maar je bent nog in de groei dus watch out.
En gewoon goed/gezond blijven eten/ waar je je prettig bij voelt.
Ik ben redelijk gespierd na 1,5 jaar lichte fitness, maar echt veel zwaarder ben ik daar niet van geworden.
Ik ben nog steeds niet helemaal uitgegroeid (langzaam wordt ik nog steeds langer). Ik ben het trouwens helemaal eens met de vorige post: ben tevreden met je eigen lichaam. Ik twijfelde voorheen veel over mezelf en dan met name mijn uiterlijk. Nu vind ik mezelf nog steeds wat aan de dunne kant, maar door complimentjes die ik regelmatig krijg is de twijfel/onzekerheid vrijwel weg. Ook omdat ik op een bepaald punt zoiets had van: waar doe ik het eigenlijk allemaal voor? Veelteveel modellen gezien...
Ik heb er een half jaartje geleden voor gekozen om tevreden met mezelf te zijn. Het leuke is dat ik vanaf dat moment eigenlijk pas vrouwen ben gaan ontdekken en de belangstelling die ze voor me hebben
Suc6 ermee!
[Dit bericht is gewijzigd door B-Man (Datum 06 Juni 2000).]
1 : Smal,slank moeilijk om gewicht aan te komen en moeilijk om spieren te kweken. Je kunt wel spieren kweken maar topper zul je niet worden zonder hulp middelen.
2 : Normaal postuur, teveel eten en je wordt dik beetje sturen en je blijft slank. Goed eten en trainen en je krijgt een goede bouw. Goed genoeg voor wedstrijden als je maar goed genoeg traint en eet en slaapt.
3 : FOrs en stevig. Allen denken aan een halter en je krijgt al dikke armen. No more words needed i think.
Trainen is genoeg eten, slapen en trainen. En niet alleen genoeg maar ook goed!
quote:
Ik ben vrij mager/dun gebouwd. Met mijn 1.85 lijk ik dan een vrij iel ventje.
Dat komt allemaal vanzelf in orde. Ben zelf
ook altijd vrij lang en mager geweest, maar
ik merk nu dat zich dat allemaal weer in de
juiste proporties verdeeld
Zijn er wat (simpele) dingen die ik (thuis!!) kan doen?? Gewichten, iets anders? *help?!*
quote:
op 06-20-2000 om 11:04 PM schreef RemCow het volgende:Ik zou toch graag iets aan mijn kuitspieren willen doen, evt ook bovenbeen en armspieren.
Brommer eruit en fietsen gek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |