abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2362487
Deze week zag ik in de dagboekkamer een uitspraak van Kelly; zij wilde graag dat Andries bleef en was van plan weer bij hem in bed te stappen. Dit ging zeker gebeuren want het was haar tenslotte al een keer eerder gelukt (haar woorden!)

Toen realiseerde ik me dat Kelly waarschijnlijk geen idee heeft van de ontwikkelingen die zich de afgelopen weken tussen Andries en Diane hebben voorgedaan. Wat met Audrey in bad is gebeurd, weet iedereen (en dat heeft ze hem kennelijk 'vergeven') maar volgens mij weet ze echt niet dat Andries en Diane min of meer een stelletje zijn geworden (dit wordt ook niet of nauwelijks openbaar geuit).

Dit gegeven brengt mij tot de wens dat Andries, Kelly en Diane in ieder geval tot de laatste, samengevoegde zes behoren. Kan nog héééle leuke taferelen opleveren; Diane is al jaloers op de aandacht die Daniëlle van Andries krijgt, kan je nagaan wat er gebeurt als Kelly vol in de aanval gaat!

P.S. Ik zag echt geen topic waar ik dit logischerwijs in kwijt kon. Mocht ik me vergist hebben; mijn excuses.

Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
  maandag 3 december 2001 @ 11:43:41 #2
18570 Dajon
Wat zegt ze?
pi_2362526
Transformster contra neandertaalster, the war to end all wars. Ben benieuwd wie er als winnaar uit zal komen de moderne techniek of de oerkracht.
You learn more about a man in an hour of play than in a year of talk
  maandag 3 december 2001 @ 11:47:22 #3
19126 Pichu
Pichupacabra
pi_2362549
quote:
Op maandag 03 december 2001 11:39 schreef Fling het volgende:
P.S. Ik zag echt geen topic waar ik dit logischerwijs in kwijt kon. Mocht ik me vergist hebben; mijn excuses.
Laatste 6?
Pichu --> Pikachu --> Raichu
pi_2362562
Wil je hiermee zeggen dat na Ed, Danielle eruit moet? Ok ik doe mee. Gna, gna gna.
Altijd sprankelend.
  maandag 3 december 2001 @ 12:04:55 #5
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2362668
Ik denk dat Kelly wel enig vermoeden heeft en dat dat ook aan de basis staat van haar problemen met GJ. Ze geeft GJ de schuld dat ze Andries is kwijtgeraakt.

Maar idd is het nog de enige echte spannende ontwikkeling die er in de laatste weken van BB is.

pi_2362687
quote:
Op maandag 03 december 2001 12:04 schreef marky het volgende:
Ik denk dat Kelly wel enig vermoeden heeft en dat dat ook aan de basis staat van haar problemen met GJ. Ze geeft GJ de schuld dat ze Andries is kwijtgeraakt.

Maar idd is het nog de enige echte spannende ontwikkeling die er in de laatste weken van BB is.

Je zou gelijk kunnen hebben maar aan de andere kant zegt Kelly juist dat ze bij Andries én Diane is weggehaald door G-J. Dus ik weet niet zeker of ze nou iets vermoedt of werkelijk graag bij hen beiden had gezeten.
pi_2362739
Dat word trio
  maandag 3 december 2001 @ 12:17:18 #8
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2362752
Ik kan me ook herinneren dat Diane en Andries in het begin voorzichtig waren omdat Diane het anders zo rot voor Kelly vond.

Ik denk wel dat Kelly het vermoed omdat het nu ineens tot een uitbarsting tegen GJ komt die volgens haar de geen is die haar weghoud van Diane en Andries.

pi_2362802
Kelly is niet goed bij haar hoofd....als het om Andries gaat.
Denkt ze nu echt dat Andries nog een keer met haar in bed kruipt
Dacht het niet.
  maandag 3 december 2001 @ 12:25:06 #10
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2362813
quote:
Op maandag 03 december 2001 12:23 schreef cos-micV het volgende:
Dacht het niet.
Ze is er van overtuigd dat het haar gaat lukken.
pi_2362890
quote:
Op maandag 03 december 2001 12:04 schreef marky het volgende:

Wat zou je dan denken van een ronde waarin Andries en Gert Jan genomineerd zijn? Dat zit er toch echt aan te komen aanstaande donderdag (Andries speculeerde er gisteren aan het eind van de uitzending al op: "battle of the giants"). Lijkt me een behoorlijk spannend weekje te worden.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  maandag 3 december 2001 @ 12:59:30 #12
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2363018
quote:
Op maandag 03 december 2001 12:36 schreef pyl het volgende:

[..]

Wat zou je dan denken van een ronde waarin Andries en Gert Jan genomineerd zijn? Dat zit er toch echt aan te komen aanstaande donderdag (Andries speculeerde er gisteren aan het eind van de uitzending al op: "battle of the giants"). Lijkt me een behoorlijk spannend weekje te worden.

Lijkt mij niet, GJ wint dit jaar BB dus een ieder die tegenover GJ staat is weg.
  maandag 3 december 2001 @ 13:03:47 #13
3542 Gia
User under construction
pi_2363052
quote:
Op maandag 03 december 2001 12:36 schreef pyl het volgende:

[..]

Zou dan behoorlijk shit zijn, want dan weten we nooit of Kelly Andries nog plat krijgt.
Andries vs GJ is natuurlijk Andries exit. GJ is toch de gedoodverfde winnaar?

Ik verwacht donderdag dat Andries juist tegenover Kelly komt te staan.

* Gia heeft al oordopjes besteld!

Wat zal ze weer tekeer gaan!!!

maandag 3 december 2001 @ 13:06:35 #14
19212 Scipio
ceterum censeo....
pi_2363081
quote:
Op maandag 03 december 2001 13:03 schreef Gia het volgende:

[..]

Zou dan behoorlijk shit zijn, want dan weten we nooit of Kelly Andries nog plat krijgt.

* Gia heeft al oordopjes besteld!

Wat zal ze weer tekeer gaan!!!

Als Andries tegenover Kelly komt te staan komen we er ook nooit achter of ze Andries nog plat krijgt Misschien bij het verlaten van het Battlefield!
"want tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren." Willem Elsschot
  maandag 3 december 2001 @ 13:24:01 #15
16976 Fling
Fan o' man
pi_2363212
quote:

Damn, in beide gevallen komt mijn wens dan niet uit. Moet ik nu toch verdorie gaan hopen dat Andries volgende week niet genomineerd wordt!!

Ik wil een bitchfight tussen Diane en Kelly!!!

pi_2363271
quote:

[..]

Veel zal afhangen van wie Sandy noemt. Leo is uitgesloten. Zou ze Kelly durven noemen? Zo ja, dan wordt Kelly inderdaad genomineerd. Kiest Sandy echter toch weer voor GJ, dan wordt het GJ 2 (Kelly en Sandy) en Kelly 2 (GJ en Leo). In dat geval moet de andere kant kiezen en, zeker met Andries als captain, zal dan GJ worden genomineerd (zie Andries' opmerking van gisteren over de "battle of the giants" - hij wil de strijd zelf aan).

Maar wie weet, misschien noemt Sandy toch Kelly, op straffe van vreselijke scheldpartijen die een week zullen duren ... Dat weet ze, en ik vermoed dat ze het daarom niet durft.

Overigens denk ik wel dat het tussen GJ en Andries nog erg spannend kan worden. Volgens mij heeft Andries nog altijd een groot segment stille volgers achter zich. In de eerste weken was hij het populairst; vraag is hoeveel aanhangers heeft hij sindsdien kunnen behouden? Niemand die het weet.

Wint hij van GJ dan zal zijn libido van trots tot ongekende proporties groeien en kunnen we nog het nodige beleven ...

Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  maandag 3 december 2001 @ 13:40:22 #17
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2363330
quote:
Op maandag 03 december 2001 13:24 schreef Fling het volgende:
Ik wil een bitchfight tussen Diane en Kelly!!!
Ooooooooooh yessssssssssssssssssssss laat oude Dynasty achtige bitchfights herleven.
pi_2364946
Denk eigenlijk ook dat het volgende week zal gaan tussen Andries en Gert-Jan.

Als Ed eruit gaat gaat het knuffeltrio zó stemmen dat ze allemaal 1 stem hebben, was al ergens in de streamverslagen te lezen.

Andere team moet dan kiezen; GJ kiest Andries
Sandy kiest Andries(2x=captain)
leo kiest ?
kelly kiest ?

Wie Leo en Kelly kiezen is niet meer belangrijk want de stemmen zijn zo wie zo 3 tegen 2 dus Andries is de lul.

Dat het ene team GJ zal nomineren is ook wel zo goed als zeker want Sandy (die 2 stemmen heeft) zal nooit op Leo stemmen en er moeten nog wel hele gekke dingen gebeuren voor ze op Kelly stemt dus wordt het GJ, Kelly zal wel met een smoes weer GJ kiezen, omdat ze geen goed gevoel bij hem heeft of zoiets.... Dus wat Leo en GJ kiezen maakt ookt niet meer uit dan.

Dus conclusie; Ik denk Andries versus Gert-jan

Eindelijk de kans om die vuile achterbakse klote Fries eruit te stemmen! Wel doen allemaal hé!!!!
Laat deze kans niet voorbijgaan...........

wie over zich laat lopen is een stoeptegel......
pi_2367007
quote:
Op maandag 03 december 2001 12:23 schreef cos-micV het volgende:
Dacht het niet.
Des te harder komt de klap aan, als Andries haar straks weer met de beide benen op de grond zet.
  maandag 3 december 2001 @ 20:47:30 #20
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2367154
quote:
Op maandag 03 december 2001 17:00 schreef Poorguy het volgende:
Als Ed eruit gaat gaat het knuffeltrio zó stemmen dat ze allemaal 1 stem hebben, was al ergens in de streamverslagen te lezen.
Daar is geen kans op. Andries heeft vanmiddag al laten doorschemeren dat hij veel meer geeft om Diane dan om Danielle... dan zou het wel heel vreemd zijn als hij Diane wel zou nomineren. En Diane heeft gezegd wat jaloers te zijn op Danielle, dus die nomineert Danielle ook.... ook al om haar vriendschap met Andries niet op het spel te zetten!
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 3 december 2001 @ 20:53:21 #21
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2367215
Ik gok dat poll 1 in de Poll: Op wie stem je als ....... ? topic realiteit wordt donderdag/vrijdag!
  maandag 3 december 2001 @ 22:06:38 #22
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2368077
Diane is een latente pot, zoveel mag ondertussen wel duidelijk zijn, ze is in elk geval 100% bi.
Het zou leuk zijn als ze hier nog even aan toe zou geven in de laatste maand, dus wat dat betreft zou ze met Sandy bij de laatste 6 over moeten blijven.
Zou wel lachen zijn om te zien hoe superstud Andries reageert als zn trofee hem inruilt voor een meisje.
Helaas vind Sandy Diaan lelijk en onaantrekkelijk dus dat zal er wel niet inzitten, of misschien als ze heel erg dronken is en ze weer soppend over Nienke heeft zitten fantaseren. Dr moet zo wie zo alcohol is die saaie dozen voor er iets intressants gebeurd.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  maandag 3 december 2001 @ 22:08:37 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2368111
quote:
Op maandag 03 december 2001 22:06 schreef Rica het volgende:
Diane is een latente pot, zoveel mag ondertussen wel duidelijk zijn, ze is in elk geval 100% bi.
Hmmm... het wordt steeds interessanter!!
pi_2368126
quote:
Op maandag 03 december 2001 22:06 schreef Rica het volgende:
Het zou leuk zijn als ze hier nog even aan toe zou geven in de laatste maand, dus wat dat betreft zou ze met Sandy bij de laatste 6 over moeten blijven.
Zou wel lachen zijn om te zien hoe superstud Andries reageert als zn trofee hem inruilt voor een meisje.
Helaas vind Sandy Diaan lelijk en onaantrekkelijk dus dat zal er wel niet inzitten, of misschien als ze heel erg dronken is en ze weer soppend over Nienke heeft zitten fantaseren. Dr moet zo wie zo alcohol is die saaie dozen voor er iets intressants gebeurd.
Diane is anders broodje nuchter ook gewoon geil hoor..
  maandag 3 december 2001 @ 22:12:41 #25
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2368170
quote:
Op maandag 03 december 2001 22:09 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

Diane is anders broodje nuchter ook gewoon geil hoor..

"Ik heb gewoon zo'n afwijking dat ik alles in mijn mond moet stoppen" zei ze tussen neus en lippen door..

Truus de mier is een echt huisvrouwtje, ze zuigt en sopt of het een lieve lust is.

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')