quote:Nou
Op maandag 03 december 2001 07:32 schreef Poorguy het volgende:
spannend...
quote:Ik hoop juist dat ie Andries nu gaat afzeiken, omdat ie immers nu weet hoe het allemaal zit....
Op maandag 03 december 2001 07:44 schreef FarahDibah het volgende:[..]
Nou
wat spannend
Ik kan je nu wel al vertellen wat ie allemaal gaat zeggen:Ze hebben mij verkeerd neergezet,GJ zal wel weer flink worden afgezeken,Kelly too.En Ed Andries,en al die andere scheinheiligen,zullen wel weer de hemel in worden geprezen
Maar ja......ik ben toch wel nieuwsgierig,dus ik ga wel luisterenMorgen zal het gesprek wel te downloaden zijn op de site van Jensen.
Begint.
Afgelopen do. is gedeponeerd Pascal! zegt Jensen
Pascal heeft zijn neef meegenomen.
Hé Pascal jij komt uit Voorburg?
Je bent Chefkok van beroep..bla bla nemen hem een beetje in de zeik.
Hoezo koken Pascal? blabla
nu over Kelly, Jensen neemt Jan in de zeik.....
Pascal komt niet aan 't woord.
Jensen blijft met Jan lullen over met poppen spelen, Pascal zit daar dus voor lul.
Nu over Lasagna...en andere gerechten....
Heb je welleens in een restaurant gewerkt Pascal, bla bla
Pascal verteld dat ie zijn baan al op had gezegd omdat ie op een cruiseschip wilde werken....nu niet meer.
Nu over Pascal's opleiding....je bent 23 jaar, voetballen en koken als hobby, eien mening en humor....
Geen zelfspot in 't huis zegt Jense.
Nu over Andries + GJ over de ruzie met GJ dat ze door Hummie terecht werden gewezen, ze kregen van Hummie op hun flikker. GJ is met een spel bezig zegt Pascal.
Nu over Sandy, wie is Sandy zegt Jensen, die Lesbo zegt Jan, ha ha ha, nu gaat het over spellen van woorden.... Andries is de grote leraar Ned. zegt Pascal, hoor stukje ruzie met Sandy, was je echt kwaad ? Was woest zegt Pascal, bonje kwam door GJ, Sandy werd er bij betrokken, Pascal ging toen treiteren enzo,,, nu hoor je de ruzie met Leo, over jammer dat je moeder zo duur was, anders had ik een broertje voor je gemaakt....weer over spelfout...nu hoor je ruzie tussen Kelly en Pascal, dit was geen Ruzie zei Pascal.
Kon je het vinden met Kelly.
Na 3 weken niet meer, P. wist dat K. een trans was, nu nemen ze even Kelly in de zeik.
sorry telefoon gaat........
quote:Ik was die hele Jensen vorig jaar al meer dan zat.
Op dinsdag 04 december 2001 07:22 schreef RB-tje het volgende:
Volgens mij is Jensen dat hele big brother gedoe meer dan zat. Slechte voorbereiding en kijkt bijna nooit. Vorig jaar was hij tien keer beter met die interviews.
quote:Daar heb ik nog nooit een keer naar geluisterd,
Op dinsdag 04 december 2001 07:25 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Ik was die hele Jensen vorig jaar al meer dan zat.
quote:Maar het mooie van radio is dat je zijn kop niet hoeft te zien
Op dinsdag 04 december 2001 12:33 schreef berney het volgende:[..]
Daar heb ik nog nooit een keer naar geluisterd,
als ik die kop zie alleen al
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |