abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2361494
Zometeen na 08.00 uur Pascal bij Yorin FM in het programma Jensen in de Ochtend. Helaas kan ik zelf niet luisteren
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_2361530
spannend...
wie over zich laat lopen is een stoeptegel......
  maandag 3 december 2001 @ 07:44:27 #3
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_2361551
quote:
Op maandag 03 december 2001 07:32 schreef Poorguy het volgende:
spannend...
Nou wat spannend Ik kan je nu wel al vertellen wat ie allemaal gaat zeggen:Ze hebben mij verkeerd neergezet,GJ zal wel weer flink worden afgezeken,Kelly too.En Ed Andries,en al die andere scheinheiligen,zullen wel weer de hemel in worden geprezen
Maar ja......ik ben toch wel nieuwsgierig,dus ik ga wel luisteren Morgen zal het gesprek wel te downloaden zijn op de site van Jensen.
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_2361567
quote:
Op maandag 03 december 2001 07:44 schreef FarahDibah het volgende:

[..]

Nou wat spannend Ik kan je nu wel al vertellen wat ie allemaal gaat zeggen:Ze hebben mij verkeerd neergezet,GJ zal wel weer flink worden afgezeken,Kelly too.En Ed Andries,en al die andere scheinheiligen,zullen wel weer de hemel in worden geprezen
Maar ja......ik ben toch wel nieuwsgierig,dus ik ga wel luisteren Morgen zal het gesprek wel te downloaden zijn op de site van Jensen.

Ik hoop juist dat ie Andries nu gaat afzeiken, omdat ie immers nu weet hoe het allemaal zit....
pi_2361591
Robert Jensen vroeg Pascal wat hij vond van de Taliban. Pascal: Ik val niet op extremisten. Maar waar kwam die liefde van Pazzie voor Coos dan vandaan.
Wil Coos zichzelf melden bij de uitgang.
pi_2361609
Oké, nu nog lekker muziekje....Can't get you out of my mind, lalala...

Begint.

Afgelopen do. is gedeponeerd Pascal! zegt Jensen

Pascal heeft zijn neef meegenomen.

Hé Pascal jij komt uit Voorburg?
Je bent Chefkok van beroep..bla bla nemen hem een beetje in de zeik.

Hoezo koken Pascal? blabla
nu over Kelly, Jensen neemt Jan in de zeik.....
Pascal komt niet aan 't woord.

Jensen blijft met Jan lullen over met poppen spelen, Pascal zit daar dus voor lul.

Nu over Lasagna...en andere gerechten....

Heb je welleens in een restaurant gewerkt Pascal, bla bla

Pascal verteld dat ie zijn baan al op had gezegd omdat ie op een cruiseschip wilde werken....nu niet meer.

Nu over Pascal's opleiding....je bent 23 jaar, voetballen en koken als hobby, eien mening en humor....

Geen zelfspot in 't huis zegt Jense.

Nu over Andries + GJ over de ruzie met GJ dat ze door Hummie terecht werden gewezen, ze kregen van Hummie op hun flikker. GJ is met een spel bezig zegt Pascal.

Nu over Sandy, wie is Sandy zegt Jensen, die Lesbo zegt Jan, ha ha ha, nu gaat het over spellen van woorden.... Andries is de grote leraar Ned. zegt Pascal, hoor stukje ruzie met Sandy, was je echt kwaad ? Was woest zegt Pascal, bonje kwam door GJ, Sandy werd er bij betrokken, Pascal ging toen treiteren enzo,,, nu hoor je de ruzie met Leo, over jammer dat je moeder zo duur was, anders had ik een broertje voor je gemaakt....weer over spelfout...nu hoor je ruzie tussen Kelly en Pascal, dit was geen Ruzie zei Pascal.

Kon je het vinden met Kelly.
Na 3 weken niet meer, P. wist dat K. een trans was, nu nemen ze even Kelly in de zeik.

sorry telefoon gaat........

† In Memoriam † maandag 3 december 2001 @ 09:44:54 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2361813
Wat is die Jensen toch eigenlijk een ontzettende nobody.
Daar steekt zelfs Pascal nog positief bij af.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 3 december 2001 @ 10:39:02 #8
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_2362008
Ach ja,ik had dit wel verwacht van Paskwal!! Eerst natuurlijk even wat kotsgeluiden laten horen bij het noemen van de naam van Gert-Jan.Daarna nog even natrappen naar Kelly.Maar het meest domste wat ik hoorde dat ie gewoon helemaal niet meer wist,welk radiofragment bij welke ruzie hoorde Want,dat fragment wat ze lieten horen van hem en Sandy,dat was tussen de ruzie van hem en Kelly in het rijke deel,nadat ie was afgezet door Sandy als captain!Dua dat was indertijd gewoon een gefrusteerde reactie Maar ja meneer gooide het alweer op de stijd tussen hem en GJ,en dat ie dacht dat de dames helemaal voor GJ gingen
Vreemd he ,dat ie alleen maar ziet hoe andere mensen zijn,en werkelijk een plaat voor z,n harses krijgt als het om z,n eigen gedrag gaat
Hij had nog nix teruggezien,maar heeft natuurlijk alles van 1 kant gehoord ,en ja dan krijg je dit puberale gedrag he!
Tjonge jonge die jongen is gewoon te zielig voor woorden
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  maandag 3 december 2001 @ 11:17:25 #9
10888 Kayuk
Home away from home
pi_2362304
Heb je Coos gemist?
pi_2370680
Dit topic werd gezocht...even schopje..
pi_2371066
Volgens mij is Jensen dat hele big brother gedoe meer dan zat. Slechte voorbereiding en kijkt bijna nooit. Vorig jaar was hij tien keer beter met die interviews.
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2001 @ 07:25:48 #12
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2371068
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 07:22 schreef RB-tje het volgende:
Volgens mij is Jensen dat hele big brother gedoe meer dan zat. Slechte voorbereiding en kijkt bijna nooit. Vorig jaar was hij tien keer beter met die interviews.
Ik was die hele Jensen vorig jaar al meer dan zat.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_2372496
Jensens interview met Pascal:

Download hierDeel 1
Download hierDeel 2

Viper 4 life
pi_2372681
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 07:25 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik was die hele Jensen vorig jaar al meer dan zat.

Daar heb ik nog nooit een keer naar geluisterd,
als ik die kop zie alleen al
pi_2377784
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 12:33 schreef berney het volgende:

[..]

Daar heb ik nog nooit een keer naar geluisterd,
als ik die kop zie alleen al

Maar het mooie van radio is dat je zijn kop niet hoeft te zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties