abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2356536
Is Sandy een veels te goed mens?
Ik denk het wel, want ze mag bijwijze van uitzondering helemaal alleen met haar eigen discman, een 1/2uurtje muziek luisteren om even te kunnen ontspannen van alle ruzies/woordenwisselingen van de afgelopen tijd. Sandy staat zo'n beetje op instorten. De grootste veroorzaker van de ruzies was Kelly.
Wat doet Sandy: Ze vraagt of Kelly het dan ook mag.
Ik zou gedacht hebben zo van: Nu ben ik eens aan de beurt, de anderen staan al genoeg in de belangstelling. Sandy, je bent veels te goed, denk nu eens aan jezelf i.p.v. de andere bewoners.
pi_2356546
Sandy is een veels te bang mens...
...
pi_2356561
Het is maar hoe je het bekijkt, maar ieder heeft z'n eigen mening die je op dit forum kan en mag uiten.
pi_2357060
veels te goede mensen bestaan niet met uitzondering van gj
pi_2357071
quote:
Op zondag 02 december 2001 19:15 schreef erich het volgende:
veels te goede mensen bestaan niet met uitzondering van gj
agree
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_2357115
Als Sandy het niet gevraagt had voor Kellydelly dan hadden ze weer de grootste ruzzie gehad.
Dan was het meteen van:en WAAROM MAG JIJ DAT WEL EN IK NIET en BEN JIJ SOMS MEER DAN IK HIER en IK VIND HET HELEMAAL NIET LEUK HIER.enz.enz.enz.:r
Voor de een is het benzine,voor mij is het adrinaline!
  zondag 2 december 2001 @ 19:25:17 #7
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_2357140
Ik vind Sandy wel een grappig mens, een aardig typje wel een beetje bangig maar toch ook weer niet. Helaas wordt ze ondergesneeuwd door types als Kelly en Diane (zo heet dat roodharige vrouwtje toch)
fake a dream
pi_2357205
nee dat is ze niet. een beetje hyprocriet eerder. beetje laf bang en vul maar inSandy valt me erg tegen.
Janken over kelly maar daarna weer knuffelen en slijmen?
pi_2357326
quote:
Op zondag 02 december 2001 19:30 schreef itsme het volgende:
nee dat is ze niet. een beetje hyprocriet eerder. beetje laf bang en vul maar inSandy valt me erg tegen.
Janken over kelly maar daarna weer knuffelen en slijmen?
Dat is 'bedrog' of eigenlijk een kwestie van montage.
  zondag 2 december 2001 @ 19:45:08 #10
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2357358
Sandy denkt: hoe kan ik het verblijf in het BBhuis voor mezelf zo aangenaam mogelijk maken? Met stip op 1 staat dan: zorgen dat Kelly me als vriendinnetje ziet en dat ze haar hysterie voor anderen bewaardt.

Wij kunnen niet oordelen hoe het is om zolang van de buitenwereld afgesloten te zijn. Ik, vanaf mijn lekkere bank, denk ook: Sla die Kelly eens (verbaal) voor haar bek, zeg haar waar het op staat, dat ze een egoïstisch monster is! Maar voor mij is dat makkelijk praten, ik hoef niet 24/7 met Kelly in 1 huis te zitten. Dat is het verschil.

Trouwste user 2022 zondag 2 december 2001 @ 19:45:55 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_2357365
quote:
Op zondag 02 december 2001 18:11 schreef ladyjo het volgende:
Is Sandy een veels te goed mens?
Nee.

De rest is te slecht.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † zondag 2 december 2001 @ 23:05:25 #12
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2359649
Vanaf gaan we weer gewoon posten in de 'gewone' topics die er voor elke bewoner zijn. Tenzij het om iets heel bijzonders gaat. Dit topic valt daar dus niet onder.

Hier dus verder: Sandy

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')