ps: diane uitspraak "ik ben niet zo'n meid van de losse flodder???????" zou ze weten dat je naar de hel gaat als je liegt???? burn baby burn
ze geeft zelf toe dat als een man haar maar de geringste aandacht geeft zij hier op ingaat(ongeacht of ze hem leuk vindt of niet)!!!!! wat een slet!
quote:Dan mogen ze wel een nieuwe serre aanbouwen in de hel, dan moet namelijk de complete wereldbevolking naar beneden
Op zondag 02 december 2001 17:47 schreef erich het volgende:
zou ze weten dat je naar de hel gaat als je liegt????
quote:
...toen kelly als garnaal verkleed was...
Desondankstemin, zoals Eddy Wally zou zeggen, gok ik op Cynix, 18.59u
quote:toppunt van generalisatie???
Op zondag 02 december 2001 17:53 schreef Marble het volgende:[..]
Dan mogen ze wel een nieuwe serre aanbouwen in de hel, dan moet namelijk de complete wereldbevolking naar beneden
kom op Cynix, je kunt het!
quote:Ik denk erna 19.05
Op zondag 02 december 2001 18:10 schreef karn het volgende:
Yep, net voor de uitzending....dus 18:22 I reckon.
quote:Nog effe voor sluitingstijd dan....
Op zondag 02 december 2001 18:07 schreef erich het volgende:
apk je prijst cynix wel de hemel in he jij? kijk uit dat je niet vast komt te zitten in zijn kont als je weer eens effe te diep gaat jochie!
herkansing 18.27
quote:Tja, dat krijg je als je een topic opent voor een onderwerp dat al in van de vele 1.000den BB topics is besproken of geplaatst kan worden
Op zondag 02 december 2001 17:50 schreef fokstier het volgende:
daar gáán we weer, ik wed op twintig reakties met slotjevraag..
quote:Slotje hier slotje daar, daar gaat het helemaal niet om.
even over de droomwens van GJ, je kon heel goed zien dat Andries gesprekken aanbond met diane daniele en ed rond de stoof over onderwerpen waar ze zich maar al te graag over wilden uitlaten! zo hield hij ze uit het huis, met als reden dat GJ hellemaal alleen zijn droomwens stond te uiten, ik schaamde me gewoon voor die klojo's, hoe kan je zo A-sociaal zijn!! toen kelly als garnaal verkleed was, stond GJ er constant bij om haar te vertellen dat ze er GEweldig uitzag!( terwijl ze er uitzag als een gefileerde haring MET saus!)
ps: diane uitspraak "ik ben niet zo'n meid van de losse flodder???????" zou ze weten dat je naar de hel gaat als je liegt???? burn baby burnze geeft zelf toe dat als een man haar maar de geringste aandacht geeft zij hier op ingaat(ongeacht of ze hem leuk vindt of niet)!!!!! wat een slet!
quote:Dan ben jij het toppunt van schijnheiligheid.
Op zondag 02 december 2001 18:03 schreef Darkness het volgende:[..]
toppunt van generalisatie???
ik wil gewoon mijn ei kwijt that's it, en het is niet zo dat we over gewichtige levenszaken praten dus what the hell,
maarja sommige mensen nemen bb TE seieus,, zielig voor hun,
[Dit bericht is gewijzigd door redhair op 02-12-2001 18:28]
quote:Dat constante gezeik van bepaalde mensen. Dan lees je deze topic toch niet? Sjees.
Op zondag 02 december 2001 17:48 schreef Sanne het volgende:
Ik gok een slotje om 18.14 door Cynix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |