abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 december 2001 @ 11:40:21 #1
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_2353625
een link is nog niet beschikbaar, maar volgt later.

Minimaal 7 doden

Arafat kan slechts functioneren wanneer hij in conflict is vanuit een 'underdog'positie. Zonder conflict, geen Arafat.
MET Arafat geen vrede/mensenrechten.

Zonder Arafat: Bijna niemand die het echt weet.
Ik ben pessimistisch, wanneer ik weet dat veel Palestijnse kinderen in haat worden opgevoed

Zolang Arafat geen poot uitsteekt is hij de meest verantwoordelijke voor dit terroristisch geweld, alsmede voor de onderdrukking van zijn eigen volk; geen democratie, marteling van gedetineerden etc. teveel om op te noemen.

Koranfascisme bedankt Islam
  zondag 2 december 2001 @ 11:47:21 #2
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_2353644
Zie oa teletext
  FOK!fossiel zondag 2 december 2001 @ 11:50:47 #3
8443 cptmarco
it's captain...
pi_2353656
quote:
Op zondag 02 december 2001 11:47 schreef machteld het volgende:
Zie oa teletext
als aanvulling:

NOS-TT 125 zo 02 dec 11:49:01

Doden bij aanslagen op bussen Haifa

HAIFA In de Israelische havenstad Haifa
zijn twee aanslagen op twee autobussen
gepleegd.Volgens de eerste berichten
zijn daarbij zeker 7 inzittenden om het
leven gekomen.Meer dan 10 passagiers
raakten gewond.Aangenomen wordt dat de
aanslagen het werk zijn van Palestijnse
zelfmoordenaars.

De nieuwe terreurdaden komen nog geen
12 uur na de aanslagen in Jeruzalem die
aan 10 Israeliers het leven kostten.

NOS-TT 124 zo 02 dec 11:49:42

Arrestaties na aanslag in Jeruzalem

JERUZALEM Israelische troepen hebben na
de drie aanslagen in Oost-Jeruzalem
enkele radicale Palestijnen opgepakt.
Bij de aanslagen vielen 12 doden en 150
gewonden,meest jongeren.Onder de doden
zijn de 2 Palestijnse zelfmoordenaars.

De terreurbeweging Islamitische Jihad
heeft de verantwoordelijkheid voor de
aanslagen opgeeist,en meer terreurdaden
aangekondigd.

Het Israelische leger heeft tevens de
Palestijnse gebieden afgegrendeld.Het
geweld ging vanochtend niettemin door.
Palestijnen drongen in de Gazastrook
een nederzetting binnen en schoten daar
een joodse kolonist dood.
zie ook 125

FOK!fossiel zondag 2 december 2001 @ 11:56:02 #4
8443 cptmarco
it's captain...
pi_2353670
quote:
Op zondag 02 december 2001 11:40 schreef machteld het volgende:
Zolang Arafat geen poot uitsteekt is hij de meest verantwoordelijke voor dit terroristisch geweld, alsmede voor de onderdrukking van zijn eigen volk; geen democratie, marteling van gedetineerden etc. teveel om op te noemen.
Nog een gedeelte van Teletekst:
quote:
President Bush riep Yasser Arafat op de
verantwoordelijken voor de aanslagen
op te sporen en te berechten.Bush zei
dat Arafat nu meer dan ooit moet laten
zien dat de strijd tegen terrorisme hem
ernst is.

Nog voor de aanslagen van gisteravond
plaatsvonden,had de Palestijnse politie
op een aantal plaatsen vijftien leden
van de Islamitische Jihad opgepakt.
Ik denk dat hij best wel zijn best wil doen, maar dat hij niet meer de macht en controle heeft om zijn eigen bevolking in toom te houden.
  zondag 2 december 2001 @ 12:00:37 #5
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_2353687
Hopelijk zien we snel US Marines de PA gebieden binnentrekken want dit kan/mag niet langer zo door gaan.
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_2353709
quote:
Op zondag 02 december 2001 11:40 schreef machteld het volgende:
een link is nog niet beschikbaar, maar volgt later.

Minimaal 7 doden

Arafat kan slechts functioneren wanneer hij in conflict is vanuit een 'underdog'positie. Zonder conflict, geen Arafat.
MET Arafat geen vrede/mensenrechten.

Zonder Arafat: Bijna niemand die het echt weet.
Ik ben pessimistisch, wanneer ik weet dat veel Palestijnse kinderen in haat worden opgevoed

Hoe weet jij dat Arafat geen poot uitsteekt??? Alsof alle Palestijnen naar hem luisteren???? Alsof hij weet wie terreuracties plant???? Wordt aub wkker!!!! Tuurlijk gaat Sharon Arafat als eerste schuldig verklaren, maar Sharon beweert nog veel meer waarvan we weten dat het niet waar is. Deze aanslag is het gevolg van Sharon's acties waarbij de afgelopen weken meer als 100 palestijnse kinderen gestorven zijn??? Tuurlijk wil men wraak! Israel gaat nu ook wraak nemen en zie EEN CIRCEL WAAR ZE NOOIT MEER UIT KOMEN!!!!

Verander de topic naam en voeg Sharon toe aub!

Incidenten in Frankrijk die aangeduid worden als anti-semitisme, zijn veelal door de joden zelf gepleegd om hun slachtofferrol te versterken.
  zondag 2 december 2001 @ 12:04:48 #7
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_2353710
Lekker de Palestijnen overal de schuld van geven... ik zou zeggen: ga een keer in een van die gebieden leven waar de palestijnen zitten, dan leer je dat er ook een andere kant van het verhaal is.
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
pi_2353725
quote:
Op zondag 02 december 2001 12:00 schreef BAZZA het volgende:
Hopelijk zien we snel US Marines de PA gebieden binnentrekken want dit kan/mag niet langer zo door gaan.
Hopelijk zien we strak een bombardement op Israel. Enige land in de wereld die openlijk staatsterreur pleegt!!!
Incidenten in Frankrijk die aangeduid worden als anti-semitisme, zijn veelal door de joden zelf gepleegd om hun slachtofferrol te versterken.
pi_2353755
quote:
Doet Israel al met de regelmaat van de klok Palestijnse dorpje binnenvallen en kinderen doodschieten. Hebben ze echt geen US leger voor nodig!! En al die dode Palestijnen ??? Mag dat wel doorgaan>????? 89 % van de vermoorde Palestijnen waren kinderen waarvan 75 % een kogel in de hoofd heeft gekregen! Mij maak je niet wijs dat ze per ongeluk zijn doodgeschoten!! Wanneer stopt Israel met haar STAATSTERREUR???? Als dat gebeurd is het denk ik ook afgelopen met die aanslagen!!
pi_2353813
mag ik je er misschien aan herrinneren dat Arafat de enige kans op vrede in het Midden-Oosten belichaamt?
Een paar jaar geleden waren ze dichtbij, en ook toen Rabbin doodgeschoten werd door een Israelische extremist.
Arafat wil echt wel vrede sluiten, maar hij moet ook zijn gedeeltelijk extremistische achterban te vriend houden. Dat Sharon te dom is om dat te doorzien en slechts terreur uitoefent op het Palestijnse volk, dat is jammer. Vrede moet van twee kanten komen. Zelfs toen Perez en Arafat wilden praten, en er dus kans op een opening was, verhinderde Sharon dit
  zondag 2 december 2001 @ 12:27:34 #11
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_2353826
quote:
Goed idee.

Amerika denk ik, heeft echter geen zin in dode soldaten.

Misschien beter wanneer Europa eens zijn nek uitsteekt, en het aandurft om vuile handen te maken.

Misschien nog beter zou het zijn wanneer Arabische broedervolken het Palestijnse volk zouden steunen zowel financieel als spiritueel, en om orde op zaken te stellen.

pi_2353970
quote:
Op zondag 02 december 2001 12:27 schreef machteld het volgende:
Misschien nog beter zou het zijn wanneer Arabische broedervolken het Palestijnse volk zouden steunen zowel financieel als spiritueel, en om orde op zaken te stellen.
wat bedoel je hiermee?
quote:
Goed idee.

Misschien beter wanneer Europa eens zijn nek uitsteekt, en het aandurft om vuile handen te maken.

meisje. Wanneer er Amerikaanse tanks de Palestijnse gebieden binnentrekken zal het aantal aanslagen verdubbelen. Vrede kun je daar alleen bereiken door slim te zijn en te praten, niet door het geweld op te voeren.
pi_2353987
Ik vind de titel van dit topic ook niet op de volle waarheid berusten eigenlijk.
pi_2354120
Zijn zoveel mensen hier nou zo blind en dom?
Ziet niemand de vergelijking dan?
Bin laden blaas een gebouw op en direct wordt de complete taliban vermoord en met hetzelfde excuus word straks iraq ook aangevallen, palesteinen blazen zichzelf achter elkaar op en israel slaat ook terug (nog in lichte mate, want israel kan meer als het wil) en direct wordt het staatsterrorisme genoemd?
gooit de vs dan ook geen bommen op huizen met kinderen erin?
het is natuurlijk fout dat er kinderen omkomen onder de palesteinen.
maar dat is de fout van de ouders.
die sturen tenslotte de kinderen de straat op.
en dan lees ik op teletekst:
israel heeft een politie bureau vernietigd als vergelding.
hierbijn is een kind om het leven gekomen, dan vraag ik mijn af... WAT DOET EEN KIND IN VREDESNAAM OP EEN POLITIE BUREAU?????

BAH
Mensen die roepen dat israel aan staats terrorisme doen laten mij echt kotsen

pi_2354189
quote:
Op zondag 02 december 2001 13:09 schreef logisnack het volgende:

hierbijn is een kind om het leven gekomen, dan vraag ik mijn af... WAT DOET EEN KIND IN VREDESNAAM OP EEN POLITIE BUREAU?????

BAH

Mischien wou dat kind aangifte doen van STAATSTERREUR?? EN mensen die mij die roepen dat israel schone handen heeft laten mij

Israel is een apartheidstaat geworden met NAZI'S aan de macht. Een apartheidsstaat waarin iedereen die niet Joods is als minderwaardig wordt gezien op NAZI'S

pi_2354197
quote:
Op zondag 02 december 2001 13:09 schreef logisnack het volgende:
Zijn zoveel mensen hier nou zo blind en dom?
Ziet niemand de vergelijking dan?
Bin laden blaas een gebouw op en direct wordt de complete taliban vermoord en met hetzelfde excuus word straks iraq ook aangevallen, palesteinen blazen zichzelf achter elkaar op en israel slaat ook terug (nog in lichte mate, want israel kan meer als het wil) en direct wordt het staatsterrorisme genoemd?
gooit de vs dan ook geen bommen op huizen met kinderen erin?
het is natuurlijk fout dat er kinderen omkomen onder de palesteinen.
maar dat is de fout van de ouders.
die sturen tenslotte de kinderen de straat op.
en dan lees ik op teletekst:

BAH

Wat bezielt Israel om zomaar een Politiebureau op te blazen?????
  zondag 2 december 2001 @ 13:20:33 #17
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_2354224
quote:
Op zondag 02 december 2001 12:27 schreef machteld het volgende:

[..]

Goed idee.

Slecht idee.

De reden van de aanvallen op de VS waren juist de US bemoeienissen met het MO. Stuur US soldaten palestijns gebied in en je hebt echt een brute oorlog. Dat pikt niemand daar.

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_2354327
quote:
Op zondag 02 december 2001 13:18 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Wat bezielt Israel om zomaar een Politiebureau op te blazen?????

omdat daar mensen zitten die met terrorisme te maken hadden.
deze worden uitgeschakeld als vergelding, hetzelfde is eigenlijk dat de US nu hoofdgebouwen van de taliban aanvalt.
En hoe kun je israelis nazi's noemen, dat zijn juist de mensen die werden vermoord door de nati's, jij lult gewoon uit je nek en je lult compleet mee met de media.
media is niet meer te vertrouwen.
BAH Ik VAN JOU want je bent net zo erg als alle terroristen (arrafat, sadam en taliban,bin laden)
pi_2354363
quote:
Op zondag 02 december 2001 13:34 schreef logisnack het volgende:

[..]

deze worden uitgeschakeld als vergelding, hetzelfde is eigenlijk dat de US nu hoofdgebouwen van de taliban aanvalt.
En hoe kun je israelis nazi's noemen, dat zijn juist de mensen die werden vermoord door de nati's, jij lult gewoon uit je nek en je lult compleet mee met de media.
BAH Ik VAN JOU want je bent net zo erg als alle terroristen (arrafat, sadam en taliban,bin laden)

Als ik met de MEDIA zou meelullen had ik een andere mening gehad!! De MEDIA in NEDERLAND is nogal pro-ISRAELISCH!! CNN ook!!! Dat ze niet te vertrouwen zijn heb je dus gelijk in!!!!!!!!!!!!

Kun je het niet hebben als iemand een andere mening heeft als jij???? Wou je soms ontkennen dat er dagelijks onschuldige Palestijnen worden vermoord?? Dagelijks worden beloofd van hun land waarop ze al generaties lang leven??? Dagelijks huizen worden afgebroken omdat ze zogenaamd geen bouwvergunnin hebben??? Israel bezig is met het wegpesten van niet Joden in Jeruzalem????? Dit noem ik NAZI praktijken. Triest dat het volk dat het meest heeft geleden onder de NAZI's op dit moment er het meest op lijkt en ze soms zelfs overtreft1111111111

pi_2354390
quote:
Op zondag 02 december 2001 13:34 schreef logisnack het volgende:

[..]

Kan Israel naar binnen kijken???? Hoe weten ze dat daar terroristen zitten???? ISRAEL past de laatste jaren een slimme strategie toe!! Vermoord alles en iedereen en blaas alles op en als je je moet verantwoorden praat je het goed door te zeggen dat het terroristen waren!!! Hoe kan een kind van 8 een vermeende terrorist zijn??????
op de Isrealisch politiek en op SHARON en het leger dat kinderen vermoord. Als je wilt stuur ik je een paar videobanden op waarin soldaten Palestijnen pesten. Lijkt verdacht veel op die tape in Zuid-Afrika!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Voor de gein Palestijnse kinderen in de scheenbeen schieten. en nog meer van dit soort ongein!!!!!!! Wordt wakker en erken dat je familie in Israel fout zit!!!!!1
pi_2354417
quote:
Op zondag 02 december 2001 13:44 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Wordt wakker en erken dat je familie in Israel fout zit!!!!!!

ten eerste ik heb geen falilie in israel zitten.
ik ben ook geen jood ofzo.
maar ik ben het gewoon niet met jou eens.
klaar.
dus we hebben een meningsverschil ok kan gebeuren.
ik ben uitgepraat
pi_2354428
quote:
Op zondag 02 december 2001 13:48 schreef logisnack het volgende:

[..]

ten eerste ik heb geen falilie in israel zitten.
ik ben ook geen jood ofzo.
maar ik ben het gewoon niet met jou eens.
klaar.
dus we hebben een meningsverschil ok kan gebeuren.
ik ben uitgepraat

:

heb je soms niets meer te zeggen??????

SHALOM

zondag 2 december 2001 @ 14:09:14 #23
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_2354555
quote:
Op zondag 02 december 2001 13:49 schreef onschuldig het volgende:

[..]

:

heb je soms niets meer te zeggen??????

SHALOM

Je komt nogal kinderachtig over met je enorme aantal "smilies" en dit soort uitspraken.

Veroordeel jij dit soort daden dan niet ?

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  zondag 2 december 2001 @ 14:11:47 #24
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_2354574
quote:
Op zondag 02 december 2001 14:09 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Je komt nogal kinderachtig over met je enorme aantal "smilies" en dit soort uitspraken.

Lijkt me niet dat hij dat doet:
quote:
Op zondag 02 december 2001 12:08 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Hopelijk zien we strak een bombardement op Israel.

[b]Stapelverliefd op Emel O+ | EMEL IS VAN MIJ!!![/b][br]"Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
pi_2354589
quote:
Op zondag 02 december 2001 14:09 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Ik ben tegen elke vorm van terreur!!! En wat gisteren gebeurt is vind ik net als jij schandalig!!!!! Maar we moeten ons afvragen waar de oorzaak ligt, en door de Palestijnen de schuld te geven en Arafat leg je een deel van de verantwoording bij de verkeerde mensen. Het verschil met een aantal andere FOKKERS hier is dat ik mij de doden van beide kant betreur en niet alleen de israelisch. Ik blijf erbij dat de bron van dit allemaal in Israel en hun politiek gezocht moet worden.

groeten

[Dit bericht is gewijzigd door onschuldig op 02-12-2001 17:00]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')