met vermelding naar gesloten topics van macheld
Bron: Ha'aretz
quote:Houdt het nou nooit op?
At least six killed, over 170 injured in two explosions in downtown Jerusalem; third blast is car bomb
At least six people were killed and over 160 injured when two suicide bombers blew themselves up almost simultaneously on Ben-Yehuda Street in Jerusalem around 11.30 P.M. on Saturday night. Eleven people are in critical condition.A third explosion went off around twenty minutes later in Rav Kook Street in the area. Jerusalem police chief Mickey Levy said the third explosion had been caused by a car bomb.
Levy said the two suicide bombers had blown themselves up about 40 meters apart. He said that the car had exploded during the ensuing evacuation of the area.
The director-general of Magen David Adom, Avi Zohar, said that 170 people had been taken to hospitals in the area, over 70 suffering from light injuries, 35 in moderate condition and 11 in critical condition. Several others were suffering from shock.
Zohar said that 50 ambulances had been used to take the wounded to hospital. He said that the hospitals had sufficient blood reserves. Police evacuated the Ben-Yehuda pedestrian mall, which is a strip containing many restaurants and coffee shops.
Doctors at Bikur Holim Hospital, which is several hundred meters from the scene of the blasts, said they had taken in 26 injured, one seriously, one in moderate condition, and 23 who had sustained light injuries. They also confirmed that they had received one person who was killed in the blast.
Officials at Hadassah University Hospital, Ein Karem said that 15 injured had been admitted to the hospital, including four in serious condition.
The director of Hadassah University Hospital, Mount Scopus, said that his hospital had taken in 17 people, seven of whom were in moderate condition and 10 who had sustained light injuries.
Wat wordt de volgende vergeldingsaktie van Israël nou weer?
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 02-12-2001 01:25]
quote:Zou je het misschien even kort kunnen samenvatten in het Nederlands?
Op zondag 02 december 2001 01:17 schreef golfer het volgende:
Het is weer eens zoverEngelse LAP text
quote:Vraag dat maar effe aan machteld! Dit topic openen is alleen extra service van Golfer!
Op zondag 02 december 2001 01:24 schreef Loedertje het volgende:Zou je het misschien even kort kunnen samenvatten in het Nederlands?
quote:
Op zondag 02 december 2001 01:26 schreef cptmarco het volgende:
vraag me nu toch af waar Machteld is
Dit onderwerp is imo iets te serieus om te lopen zuigen en offtopic te gaan.
Zou het werkelijk zo zijn dat het daar nooit goed komt? Nare gedachten...
quote:Wat wou je er nog serieus over zeggen, na al die vorige aanslagen en Israelische wraakacties? Dat dit weer een ernstige aanslag is? Dat het zo erg is voor de betrokkenen? Dat er wat aan moet gebeuren? Dat Israel zijn tanks straks na afloop weer moet terugtrekken, uit teken van goede wil???
Op zondag 02 december 2001 01:30 schreef golfer het volgende:
Dit onderwerp is imo iets te serieus om te lopen zuigen en offtopic te gaan.
Mijn enige woorden zijn deze:
Zolang Bush en Sharon in het zadel zitten gaat er zeker niks ten goede veranderen. Beiden hebben de afgelopen 10 maanden zoveel schade aangericht aan het vredesproces dat dat minstens 10 jaar terug is gezet.
quote:Zo is dat.
Op zondag 02 december 2001 01:30 schreef golfer het volgende:
Kunnen we proberen ontopic te blijven?Dit onderwerp is imo iets te serieus om te lopen zuigen en offtopic te gaan.
Ik denk dat ik al duidelijk mijn mening heb gegeven in de inmiddels gesloten topics.
Onderbouwing volgt misschien nog.
(en golfer probeer eens in feedback te reageren op een manier dat zelfs ik het begrijp)
quote:Nee dus!
Op zondag 02 december 2001 01:44 schreef machteld het volgende:Ik denk dat ik al duidelijk mijn mening heb gegeven in de inmiddels gesloten topics.
quote:Fout eerst onderbouwing dan wat roepen graag!
Onderbouwing volgt misschien nog.
quote:Dat doet die en wij allemaal maar blijkbaar lees jij niet goed!
(en golfer probeer eens in feedback te reageren op een manier dat zelfs ik het begrijp)
Al 10 doden nu.
quote:Volgens mij blies een palestijn zich op...
Op zondag 02 december 2001 01:57 schreef cptmarco het volgende:
Moet Amerika Isreal eigenlijk nog wel blijven steunen??
-edit- telfoutje
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 02-12-2001 02:04]
Vampier
quote:Ja, waar halen ze het lef vandaan?
Op zondag 02 december 2001 01:57 schreef cptmarco het volgende:
Moet Amerika Isreal eigenlijk nog wel blijven steunen??
quote:Een groot aantal wel
Op zondag 02 december 2001 01:56 schreef Dr_Crouton het volgende:
Tenzij ze op vernietiging van elkaar uit zijn.
quote:bedoelde dat zowel Israel als de Palastynen zich met deze (terreur ?)-acties bezig houden. Israel krijgt nog steeds de steun van de US. Vraag me af of Amerika zijn handen niet eens van Israel af moet trekken. Volgens mij zien de Palastijnen als bondgenoten van Israel.
Op zondag 02 december 2001 02:00 schreef E.T. het volgende:[..]
Volgens mij blies een palestijn zich op...
sterker nog...3 palestijnen.
Ik heb echter geen idee wat er dan gebeurt. Of het wel helpt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |