abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2351681
Kon geen Anti Andries topic vinden dus bij deze....

wie over zich laat lopen is een stoeptegel......
pi_2351713
quote:
Op zondag 02 december 2001 01:09 schreef Poorguy het volgende:
Kon geen Anti Andries topic vinden dus bij deze....

[afbeelding]

Dat was ook niet nodig. Het Anti-Andries gevoel loopt als een rode lijn door alle topics binnen Fok! En terecht.
Komt een man bij de bakker, en wat denk je...?
pi_2351724
Van BB-site;

Diane nieuw lid band Andries
Andries vraagt aan Diane of zij een nummer wil inzingen met zijn band. Diane voelt zich zeer vereerd, maar Andries vindt het de normaalste zaak van de wereld.

Nienke Hoek 01-12-2001 19:29
Arm - Andries en Diane staan buiten bij de oven. Andries wil komende zomer weer een cd opnemen met zijn band en vraagt aan Diane of zij dan ook een nummertje mee wil zingen. Diane voelt zich vereerd en is laaiend enthousiast. Wel vraagt ze zich af of de bandleden van Andries dat wel willen. "Tuurlijk", antwoordt Andries, "dat zijn mijn vrienden en die vinden dat echt wel leuk."
Diane is daar niet zo zeker van. "Dat moet je eerst bespreken", vindt ze. "Misschien vinden ze mij helemaal niks." Dat kan Andries zich niet voorstellen. "Ze respecteren je gewoon. Je bent een topper en Sandy ook. Eigenlijk zou ik Kel ook willen vragen. Het zou toch hartstikke leuk zijn om een cd te maken?" Diane had het iets anders opgevat. "Ik bedoelde het eigenlijk op persoonlijk vlak", zegt ze voorzichtig. "Zij zien misschien wel meer dan jij en dan denken ze: wat een kutwijf is dat."

Daar maakt Andries zich niet druk om. "Ook al loop je mij achter mijn rug om al drie maanden af te zeiken dan wil het nog." Diane zegt nogmaals dat ze zich zeer vereerd voelt. Andries daarentegen vindt het niet zo bijzonder. "Ik vraag het je nu maar, want straks heb je het toch veel te druk met je zangcarrière."

-------------------------------

Denk dat Andries zich weer aan het inlikken is voor de volgende nominatieronde.........

pi_2351741
Waarom gebruik je Smiley, de button van Evil Ernie, in een zuigtopic over Andries????

Ik voorspel trouwens een slotje zo rond de klok van half twee

pi_2351829
er zijn al genoeg anti andries topics geweest!! en wat heb jij een walgelijke homepage bah
  zondag 2 december 2001 @ 01:25:15 #6
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2351834
Beetje vreemd dat je een heel positief stuk over Andries quote in een anti-Andries topic
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 2 december 2001 @ 01:26:55 #7
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2351852
quote:
Op zondag 02 december 2001 01:24 schreef kavu het volgende:
en wat heb jij een walgelijke homepage bah
LOL... nu is hij verzekerd van heel veel bezoekers die dat even gaan checken. Poorguy mag je wel bedanken voor die opmerking!
pi_2351895
quote:
Op zondag 02 december 2001 01:24 schreef kavu het volgende:
er zijn al genoeg anti andries topics geweest!! en wat heb jij een walgelijke homepage bah
Zoals Scanman al zei; Thanks!!!

pi_2351913
quote:
Op zondag 02 december 2001 01:25 schreef scanman01 het volgende:
Beetje vreemd dat je een heel positief stuk over Andries quote in een anti-Andries topic
Laatste regel was: Andries is zich weer aan het inlikken voor de volgende nominatieronde....da's toch niet positief?
  zondag 2 december 2001 @ 01:36:38 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2351947
quote:
Op zondag 02 december 2001 01:33 schreef Poorguy het volgende:
Laatste regel was: Andries is zich weer aan het inlikken voor de volgende nominatieronde....da's toch niet positief?
Nee, maar dat is geen feit.. dat is jou mening over het stuk. Ik denk dat veel anderen het gewoon als aardig zullen zien... en waarom ook niet? Andries vindt Diane duidelijk wel erg aardig.
pi_2351979
wat een onzin zeg!! inlikken bij diane vanwege de nominaties .. hij vind het gewoon leuk als diane een keer komt zingen met de band van andries (kelvin) .. hij heeft ook sandy al gevraagd en die zit echt niet in zijn team!! Hij is gewoon een aardige jongen en het zegt meer over jou dat als iemand een aardige opmerking maakt jij daar direct iets achter zoekt!!

ps: is het niet poorwoman ?

pi_2351983
quote:
Op zondag 02 december 2001 01:36 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nee, maar dat is geen feit.. dat is jou mening over het stuk. Ik denk dat veel anderen het gewoon als aardig zullen zien... en waarom ook niet? Andries vindt Diane duidelijk wel erg aardig.

pi_2352008
quote:
Op zondag 02 december 2001 01:40 schreef kavu het volgende:

ps: is het niet poorwoman ?

Dit is een Anti Andries topic hoor, geen Anti Poorguy !

pi_2352043
vanaf nu wordt het officeel het anti poorguy topic .. ik denk dat velen het met mij eens zullen zijn!! iedereen is tegen arm zijn
pi_2352199
quote:
Op zondag 02 december 2001 01:47 schreef kavu het volgende:
vanaf nu wordt het officeel het anti poorguy topic .. ik denk dat velen het met mij eens zullen zijn!! iedereen is tegen arm zijn
Arm zijn zuigt inderdaad.....maar als je BB3 wint ben je verre van arm.....hoe gaan we dit dan oplossen
pi_2352444
quote:
Op zondag 02 december 2001 02:05 schreef thecrook het volgende:

[..]

Arm zijn zuigt inderdaad.....maar als je BB3 wint ben je verre van arm.....hoe gaan we dit dan oplossen

Ik vind alles best, als in godsnaam Andries er maar niet met het miljoen vandoor gaat.Zijn er dan echt geen mensen hier die zijn goedkope acteerspelletjes doorhebben....

Het was toch overduidelijk dat ie Diane overhaalde om te blijven uit puur eigenbelang. Hij gaat er namelijk vanuit dat Danielle en Diane hem nooit zullen nomineren en wil het knuffeltrio dus kostte wat het kost in stand houden.

Gelukkig heeft Diane al een paar heldere momenten gehad en heeft hem een paar keer laten merken dat zij hem doorheeft, daarom vind ik het ook zo frappant dat ie nu ineens met de vraag komt of zij een nummertje wil meezingen op de nieuwe CD van zijn band, waarom vroeg hij dat niet voor donderdag? Let maar op de komende dagen Diane gaat hier op terugkomen als ze hier goed over nagedacht heeft...
Ze had hem immers ook door toen ie eerst Coos had lopen afzeiken en hem daarna achterna rende bij zijn exit> En als je nog een voorbeeld wil; De bespreking van diegene die naar de overkant zou moeten als Diane zou blijven. Eerst iedereen laten stemmen en als je dan zeker weet dat het Leo wordt zeggen dat je op jezelf stemt, Ook dit had Diane door..dus een beetje slijmen en inlikken kan geen kwaad zal ie nu wel denken..

pi_2357537
'kun je hem eventueel op z'n bek slaan in geval van exit' aldus schijnheilige Andries, het hoopje stront uit het Noorden.
'ik wil als eerste zien als GJ op z'n bek valt' is ook zo'n uitspraak.
Het etterventje dat zijn medebewoners opstookte om buiten te zitten i.p.v. gezellig mee te doen met de dj avond van GJ.Die laatste had voor iedere bewoner een aantal platen meegebracht om aan ieder's smaak te voldoen.
Andries, wat een triest figuur.
pi_2357621
Andries is gisteravond in de dbk geweest.Direct nadat hij naar buiten kwam had hij het erover dat hij spijt had van wat hij over anderen gezegd had. Ik ben benieuwd of dat wordt uitgezonden en wat ie gezegd heeft.....Hopelijk valt ie nu eens ECHT duidelijk door de mand....
pi_2357697
quote:
Op zondag 02 december 2001 20:10 schreef Poorguy het volgende:
Andries is gisteravond in de dbk geweest.Direct nadat hij naar buiten kwam had hij het erover dat hij spijt had van wat hij over anderen gezegd had.
Eikel!!
pi_2358072
Andries komt nu toe goed weg doordat steeds andere bewoners de meeste aandacht opeisen met hun asociale gedrag.

Teweten frank (in het begin), priscilla, het trio coos, pascal, ed, en nu Kelly.

Als deze er allemaal uit zijn, zal er toch weer behoefte zijn aan een 'slechterik'. Reken maar dat Andries dan die rol op zich gaat nemen. het is ook een kwestie van regie. In de uitzendingen zien we tot nu toe relatief weinig terug van al het geroddel en gestook van Andries.

En we moeten toegeven, hij doet het vaak ook heel subtiel. Maar de redactie van BB kan dit gemakkelijk uitvergroten zodat het voor iedereen zichtbaar wordt. Kortom nog even geduld en onze Anfries zal onherroepelijk door de mand vallen.

Dan zullen de Andries-lovers op dit forum waarschijnlijk van tactiek verandern (dat zie je nu soms al). In plaats van het ontkennen van zijn gedrag wordt er dan gezegd dat hij het spel slim speelt.

Alleen wordt er dan één grote denkfout gemaakt. En dat is dat de kijker uiteindelijk beslist. En die zal deze harteloze, schijnheilige Fires er genadeloze uitbonjouren.

pi_2358167
quote:
Op zondag 02 december 2001 01:13 schreef Poorguy het volgende:
Van BB-site;

Je bent een topper en Sandy ook. Eigenlijk zou ik Kel ook willen vragen.

Kelly en zingen??? Willen ze dat hun cd niet succesvol wordt??

pi_2358310
quote:
Op zondag 02 december 2001 21:04 schreef Flowergirl het volgende:

[..]

Kelly en zingen??? Willen ze dat hun cd niet succesvol wordt??

dat is het beste bewijs dat die alleen maar loopt te slijmen
  zondag 2 december 2001 @ 21:19:30 #23
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_2358370
110% anti Andries
pi_2358458
Het kan ook zijn dat Andries even reclame wil maken voor zijn band, zodat hij als hij uit het huis komt toch nog geld kan verdienen.

Ik denk dat zijn medebandleden er niet zo blij mee zijn dat hij denkt dat deze het er vast ook mee eens zijn. Of zijn dat ook zijn slaven die hem zo geweldig vinden dat hij alles kan maken.

Zou leuk zijn als deze hem uit de band knikkerden omdat ze inmiddels al een veel betere zanger gevonden hebben.

Maar ik vermoed dus dat hij de band even onder de aandacht wou brengen, verder op zich dan subtiel gebracht.

mickel
  zondag 2 december 2001 @ 21:29:58 #25
16719 toeschouwer
ik kwam ik zag en ik schreef
pi_2358498
quote:
Op zondag 02 december 2001 01:12 schreef wodka het volgende:

[..]

Dat was ook niet nodig. Het Anti-Andries gevoel loopt als een rode lijn door alle topics binnen Fok! En terecht.

LOL

Ik sluit me in ieder geval aan bij deze topic en stelling :-)

ik moet toch ergens hits vandaan krijgen [url=http://www.djkaas.nl]vandaar dus[/url]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')