quote:Nou da's dan jammer, aa, The Bridge op het laatste moment gediskwalificeerd...
Op zondag 06 januari 2002 14:20 schreef aa het volgende:
Nope.
eventueel wil ik dit door de vingers zien, voor minstens hetzelfde bedrag als die 20+ anderen kregen
Tinkepink vindt het toch wel een beetje jammer dat er niet eerlijk gestemd is.
quote:
Op zondag 06 januari 2002 15:19 schreef Ettepet het volgende:[..]
Nou da's dan jammer, aa, The Bridge op het laatste moment gediskwalificeerd...
eventueel wil ik dit door de vingers zien, voor minstens hetzelfde bedrag als die 20+ anderen kregen
quote:Ja, jullie hebben helemaal gelijk. Ik vind het erg jammer wat er gebeurd is. Hoewel The Bridge duidelijk mijn favoriet was hou ik eerlijkheid hoger in het vaandel.
Op zondag 06 januari 2002 19:34 schreef Tinkepink het volgende:
Nou, het lijkt me duidelijk. Vanwege diskwalificatie van The Bridge.... heeft Vertigo gewonnen.Tinkepink vindt het toch wel een beetje jammer dat er niet eerlijk gestemd is.
Tot mijn grote spijt roep ik Vertigo tot winnaar uit.
Ik zal zo een lijst plaatsen en als jullie nog suggesties daarbuiten hebben moet je het even zeggen.
quote:Niet melodramatisch gaan doen nu...het was al lang duidelijk dat Vertigo zou gaan winnen, want alle "vaste" stemmers hadden hun stem al uitgebracht...
Op zondag 06 januari 2002 21:03 schreef aa het volgende:
Ja, jullie hebben helemaal gelijk. Ik vind het erg jammer wat er gebeurd is. Hoewel The Bridge duidelijk mijn favoriet was hou ik eerlijkheid hoger in het vaandel.Tot mijn grote spijt roep ik Vertigo tot winnaar uit.
Als het erom had gespand, was er geen "plotselinge" toeloop geweest...
Ik heb al zin in de volgende ronde.
quote:Er hebben in het verleden een toch een aantal meer mensen meegedaan dan er nu gestemd hadden hoor, en ik had nog geen tijdslimiet gesteld.
Op zondag 06 januari 2002 21:16 schreef Mike het volgende:[..]
Niet melodramatisch gaan doen nu...het was al lang duidelijk dat Vertigo zou gaan winnen, want alle "vaste" stemmers hadden hun stem al uitgebracht...
Als het erom had gespand, was er geen "plotselinge" toeloop geweest...
Ik heb al zin in de volgende ronde.
quote:Ik heb het topic even teuggelezen en zou niet weten over wie je het nu hebt...
Op zondag 06 januari 2002 21:17 schreef aa het volgende:
Er hebben in het verleden een toch een aantal meer mensen meegedaan dan er nu gestemd hadden hoor, en ik had nog geen tijdslimiet gesteld.
Ik hoop ook dat er wat meer mensen mee gaan doen de volgende ronde. Arcee, jaren zestig weer wel wat voor jou?
quote:Theeboon en Gurgeh hebben bijvoorbeeld een keertje meegedaan. Hoe dan ook, het was niet jouw of iemand anders keuze om het beëindigd te verklaren.
Op zondag 06 januari 2002 21:19 schreef Mike het volgende:[..]
Ik heb het topic even teuggelezen en zou niet weten over wie je het nu hebt...
quote:Nee, niet iedereen kan altijd op fok, ik zal iig voor de finale alleen mensen die minstens 2 rondes hebben meegedaan laten stemmen.
Op zondag 06 januari 2002 21:44 schreef Mike het volgende:
aa? Mischien een idee om alleen mensen te laten stemmen die de hele verkiezing mee doen?
quote:Jippie
Op zondag 06 januari 2002 21:03 schreef aa het volgende:
Tot mijn grote spijt roep ik Vertigo tot winnaar uit.
En een terechte winnaar Gewoon net ff een fractie beter dan The Bridge.
Op naar de jaren '60
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |